Dobrý den, dostali jste konečně peníze? Vyhrál jsem 1 milion a stále na mě myslí
Hello, were you finally able to receive the money? I won 1 million and they still keep thinking about me
Hola, pudiste finalmente recibir el dinero? yo gane 1 millon y todavia me siguen dando vueltas
Nooo nooo mluvím s ním každý den a vždy mi říkají to samé a já stejně nevím co mám dělat podala jsem trestní oznámení...
Nooo nooo I talk to him every day and they always tell me the same thing and I don't know what to do anyway I filed a criminal complaint...
Nooo nooo ya le hablo todos los días y me dicen siempre lo mismo ya no se que hacer igual hice una denuncia penal..
Samozřejmě vám každý den říkají to samé. Pravdou je, že mě to velmi zlobí, ale když vím, co mi říkáte, ztrácím naději, také jsem podal stížnost, ale nevím, kolik toho mohou udělat. V dnešní době to opravdu není mnoho peněz a ještě méně pro kasino, je to škoda, protože mi to patří a nevím, jestli si je mám dále nárokovat. Každý den mi říkají, že musím počkat
Of course, they tell you the same thing every day. The truth is that it makes me very angry but knowing what you tell me I lose hope, I also filed a complaint but I don't know how much they can do. It's really not a lot of money nowadays and even less so for the casino, it's a shame because it belongs to me and I don't know if I should continue claiming it. Every day they tell me that I have to wait
claro, te dicen todos los dias lo mismo. La verdad me da mucha bronca pero sabiendo lo que me decis pierdo las esperanzas, tambien inicie una denuncia pero no se que tanto puedan hacer. Realmente hoy en dia no es mucho dinero y menos para el casino, es una lastima porque me correspode y ya no se si seguir reclamandolo. A mi todos los dias me dicen que tengo que esperar
Kolik měsíců jsi tam byl? Nějak musí být někdo, kdo musí převzít zodpovědnost.
How many months have you been there? Somehow there has to be someone who has to take responsibility.
Cuánto meses llevas alguna forma tiene que haber alguien se tiene que hacer responsable
Budu čekat skoro 2 měsíce, taky ti říkají, že se ti ozvou?
I'm going to wait almost 2 months, do they also tell you that they will contact you?
voy para casi 2 meses de espera, a vos tambien te dicen que se van a contactar?
Jsem na tom stejně, už jsem unavený. Mluvil jsem s pokladními a oni mi řekli, abych na tom trval, ale už si moc nevěřím, nevím o případech, které by byly vyřešeny
I'm the same, I'm already tired. I talked to cashiers and they tell me to keep insisting but I don't have much faith anymore, I don't know of cases that have been taken care of
Estoy igual, ya estoy cansada. Hable con cajeros y me dicen que siga insisitiendo pero ya no tengo mucha fe, no conozco casos que se hayan hecho cargo
Toto je vlastně ta záludná část. Dokud kasino není licencováno = oficiálně regulováno, není možné udělat na společnost nějaký tlak. Hraní v nelicencovaném kasinu s nízkým bezpečnostním indexem je riskantní záležitost, protože pokud potřebujete pomoc, nikdo oficiálně není k dispozici.
Je mi líto, že to říkám.
This is actually the tricky part. As long as the casino is not licensed = officially regulated, there is little one can do to put some pressure on the company. Playing in an unlicensed casino with a low safety index is a risky business because if you need help, there is no one officially available.
I'm sorry to say that.
No, v tomto případě budete potřebovat všechno štěstí, které můžete získat. Jednání s nelicencovaným kasinem je tvrdý boj, zvláště když společnost omezuje jeho dostupnost. Pokud je firma zavřená, je to pro vás další komplikace. 🙁 Omlouvám se.
Každopádně, seznámil jste se s cestami zákona o hazardních hrách? Máte už nějaké právníky?
Well, in this case, you will need all the luck you can get. Dealing with an unlicensed casino is a tough fight, especially when the company limits its accessibility. If the company is closed, it is another complication for you. 🙁 I'm sorry.
Anyway, have you made yourself familiar with the ways of the gambling law? Do you already have some lawyers?
Lidé! Buďte opatrní
Prostřednictvím kontaktů jsem dostal informace od někoho, kdo "prý" byl z podpory Zeus. Podvedli mě 600 000 argentinských pesos a řekli mi, že když ty peníze vložím, připíší mi cenu. Vydávají se za oficiální lidi z kasina, ale všichni jsou to podvodníci, kteří jednoho dne zaplatí. Buďte velmi opatrní, koho kontaktujete, v mém případě se to nestalo ze dne na den. Byl to celý měsíc a něco super složitého, co se zdálo být pravdivé, nakonec mě chtěli dál žádat o peníze, ale nakonec jsem je zablokoval. Buďte velmi opatrní, pokud vás chtějí o peníze, NEDÁVEJTE JIM JE.
"Tomas julianni" je jméno osoby, která se vydává za agenta kasina (nebo tak to říká e-mail).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Belencarolinalp:
Mohl byste mi sdělit e-mailovou adresu osoby, která se vydává za úředníka kasina?
Obvykle požadují peníze na vrácení uvedené částky.
Belencarolinalp:
Could you tell me the email address of the person posing as a casino official?
They usually ask for money to reimburse said amount.
Belencarolinalp:
Podría indicarme el correo electrónico de la persona que se hace pasar por oficial del casino?
Normalmente piden dinero para el reembolso de dicho importe
Přesně to dělají, už jsem kontaktoval mnoho lidí, kterým to udělali a také s dalšími, kteří jsou ve stejné situaci jako já.
They do exactly that, I have already contacted many people to whom they did it and also with others who are in the same situation as me.
Exactamente eso hacen, ya me he contactando con muchas personas a los que se lo hicieron y también con otros que están en la misma situación que yo.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.