před rokem
Alespoň to končí šťastně. Jen vám přeji rychlejší výběr, až budete mít příště takové štěstí. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Alespoň to končí šťastně. Jen vám přeji rychlejší výběr, až budete mít příště takové štěstí. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Dobrý den, hrál jsem v casino sky, ale najednou mi zavřou účet, aniž by mi vyplatili 51 eur, které mi zbyly na herním účtu, všechny mé dokumenty byly schváleny a vybral jsem si výhry, byl jsem v kontaktu s nimi nevím, kolikrát, aniž bych dostal své peníze, říkají, že musím kontaktovat svou banku a získat své dokumenty v souboru PDF, mají mé dokumenty, ale nedostanou mé peníze a zaplatíte peníze před vámi zavřít něčí účet, můžete mi pomoci atd. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Poskytlo vám kasino nějaký důvod k uzavření vašeho účtu? Možná se to stalo poté, co jste požádali o výběr?🤔
Uveďte prosím další informace o tomto problému, abychom vám mohli pomoci a prošetřit jej.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
No, nedali mi důvod, byl jsem tam a hrál jsem přes den, pak později večer. když jsem šel hrát, nefungovalo to, měl jsem výběr, který byl na cestě, ale ani mě neinformovali, že mi uzavřeli účet, a myslím, že se ujistili, že pokud jsou peníze v herní účet, vyplácejí je před uzavřením mého účtu, takže s nimi bojuji od konce dubna, včetně Lillemoru
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
To už se děje delší dobu, řekl bych. Jste s nimi stále v kontaktu?
Můžete zkusit podat stížnost zde s naším týmem, i když bych od tohoto kasina moc nečekal. Náš tým se však bude snažit váš případ vyřešit. Zde je odkaz, pokud máte zájem.
Dejte nám prosím vědět o všech novinkách ohledně toho všeho.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.