Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCasino Sky - všeobecná diskuze

Casino Sky - všeobecná diskuze (strana 2)

 od SINNER91
|
5 102 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Rtbonehs

Alespoň to končí šťastně. Jen vám přeji rychlejší výběr, až budete mít příště takové štěstí. 😉

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, hrál jsem v casino sky, ale najednou mi zavřou účet, aniž by mi vyplatili 51 eur, které mi zbyly na herním účtu, všechny mé dokumenty byly schváleny a vybral jsem si výhry, byl jsem v kontaktu s nimi nevím, kolikrát, aniž bych dostal své peníze, říkají, že musím kontaktovat svou banku a získat své dokumenty v souboru PDF, mají mé dokumenty, ale nedostanou mé peníze a zaplatíte peníze před vámi zavřít něčí účet, můžete mi pomoci atd. Lillemor

Automaticky přeloženo:
Klara111

Poskytlo vám kasino nějaký důvod k uzavření vašeho účtu? Možná se to stalo poté, co jste požádali o výběr?🤔

Uveďte prosím další informace o tomto problému, abychom vám mohli pomoci a prošetřit jej.

Automaticky přeloženo:

No, nedali mi důvod, byl jsem tam a hrál jsem přes den, pak později večer. když jsem šel hrát, nefungovalo to, měl jsem výběr, který byl na cestě, ale ani mě neinformovali, že mi uzavřeli účet, a myslím, že se ujistili, že pokud jsou peníze v herní účet, vyplácejí je před uzavřením mého účtu, takže s nimi bojuji od konce dubna, včetně Lillemoru

Automaticky přeloženo:
Klara111

To už se děje delší dobu, řekl bych. Jste s nimi stále v kontaktu?

Můžete zkusit podat stížnost zde s naším týmem, i když bych od tohoto kasina moc nečekal. Náš tým se však bude snažit váš případ vyřešit. Zde je odkaz, pokud máte zájem.

Dejte nám prosím vědět o všech novinkách ohledně toho všeho.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Zkusil jsem vybrat 2000 eur. Už jsou to skoro 2 dny. A platbu neustále zdržují novými vysvětleními. Začínám mít obavy a nevím, co mám dělat, protože jde o spoustu peněz. Vydělal jsem 27 000 eur. zatím neposlali žádné peníze a stále je tam napsáno dojíždění

Automaticky přeloženo:
Klara111

Ahoj, už se ti u nich někdy podařilo vybrat peníze a pokud ano, jak rychle to trvalo?

Automaticky přeloženo:
SINNER91

Hej

podařilo se ti je nakonec vytrhnout?

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Zkusil jsem vybrat 2000 eur. Už jsou to skoro 2 dny. A platbu neustále zdržují novými vysvětleními. Začínám mít obavy a nevím, co mám dělat, protože jde o spoustu peněz. Vydělal jsem 27 000 eur. zatím neposlali žádné peníze a stále je tam napsáno dojíždění

Automaticky přeloženo:

Jaké vysvětlení vám dávají, smím-li?

Je tam již váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:

Říkají, že poskytovatel plateb se na výpadek ještě nepodíval a že to byl vysoký provoz a zpoždění. Prý to udělají dnes a pak se nic neděje. Guru má někdo skutečně získat své peníze z tohoto webu?

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs

Jak dlouho trvalo, než jste odvolání zpracovali

Automaticky přeloženo:

Říkají, že poskytovatel plateb se na výpadek ještě nepodíval a že to byl vysoký provoz a zpoždění. Prý to udělají dnes a pak se nic neděje. Guru má někdo skutečně získat své peníze z tohoto webu?

Automaticky přeloženo:

Při velkém objemu výběrů se někdy může stát, že dojde ke zpoždění.

Snad to brzy opraví a peníze vám vyplatí.

V minulosti jsme měli na toto kasino nějaké stížnosti ohledně zpoždění a byli schopni hráči zaplatit, takže doufám, že tak učiní i ve vašem případě.

Určitě nás informujte, a pokud se nic neděje, náš tým pro stížnosti by se mohl pokusit zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobře, jak dlouho přibližně trvalo, než byl výběr zpracován? Prý to dnes zpracují, takže stále čekám, už je to 6 dní

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sarasubotic1

Vím, co chceš říct. Pokud bych měl být drsný, tvrdil bych, že proces výplaty kasina zahrnuje více než jen jedno kliknutí, jak jasně ukazuje vaše situace.

Casios spoléhají na společnost třetí strany, takže rychlost výběru není pod jejich kontrolou.

Docela mě překvapuje, že si našli čas a vysvětlili vám věci. Pro mě je to přínosný přístup, i když chápu, že se cítíte zklamán. Pokud dojde k přetížení kasina nebo poskytovatele plateb, všichni budou muset nakonec počkat.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky