FórumKasinaCasino Sky - všeobecná diskuze

Casino Sky - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od SINNER91
|
2728 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Sky, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Provedl jsem výběr ve výši 3000 eur, byl úspěšně zpracován, ale nikdy neposlán na můj bankovní účet, opakovaně jsem je kontaktoval a vše, co říkají, je čekat a čekat, řekli, že při výběru došlo k chybě a poslali jsme e-mail poskytovateli. Žádné řešení, jediné, co říkají, je čekat. Podvodníci, kteří mě okradli.

Automaticky přeloženo:
SINNER91
před 11 měsíci

Mám také tento problém, snažím se vybrat peníze. výběr byl schválen v pátek 13., ale stále nic neobdržel.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

řekli, že můj případ poslali příslušnému oddělení a teď musím počkat na aktualizaci

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Řekli mi to samé.

můžeme s tím něco udělat?

Automaticky přeloženo:
SINNER91
před 11 měsíci

nevím jak dlouho čekáš? už čekám 12 dní...

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Už dva týdny

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

''Chápu vaše obavy. S lítostí vám oznamuji, že jsme stále neobdrželi aktualizaci od týmu. Sledoval jsem tuto záležitost jako nejvyšší prioritu a doufám, že brzy obdržím aktualizaci. Žádám vás o trpělivost v této záležitosti''


to mi řekli, když jsem dnes kontaktoval podporu

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Tady to samé

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

guru kasina, můžete nám prosím pomoci? co můžeme v této věci dělat????

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

a je tu někdo, kdo měl také tento problém a nějak ho vyřešil?

Automaticky přeloženo:
SINNER91
před 11 měsíci

kdy jste naposledy kontaktovali podporu na casino sky? a co říkali?

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Včera a řekl to samé

Automaticky přeloženo:
SINNER91
před 11 měsíci

máte nějakou představu, co můžeme udělat, abychom tento problém vyřešili? nebo nějaký plán?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

guru kasina, můžete nám prosím pomoci? co můžeme v této věci dělat????

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

Můžete podat bezplatnou stížnost přímo zde a teď: https://casino.guru/complaints/create

Cítím, že je spravedlivé říci, že pokud má kasino problémy se svým poskytovatelem plateb, nemůžeme kromě sledování situace prostřednictvím případné stížnosti udělat mnoho.

Přesto je to zdarma a stojí za vyzkoušení.

Automaticky přeloženo:
SINNER91
před 11 měsíci

Ahoj,

Mám pro vás stejný návrh:

Můžete podat bezplatnou stížnost přímo zde a teď: https://casino.guru/complaints/create

Cítím, že je spravedlivé říci, že pokud má kasino problémy se svým poskytovatelem plateb, nemůžeme kromě sledování situace prostřednictvím případné stížnosti udělat mnoho.

Přesto je to zdarma a stojí za vyzkoušení.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

je to pro mě právě teď 12 dní, mám počkat ještě 2 dny nebo už můžu podat stížnost?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

právě jsem dostal peníze díky bohu

Automaticky přeloženo:
Rtbonehs
před 11 měsíci

Opravdu??? Chystal jsem se poradit ohledně reklamace. To je úleva!

mám z tebe radost. Kasino by však mělo na procesu pracovat....

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

ano, dostal jsem to yday jsem tak šťastný! Ano, trvalo to 10 dní, než jsem to dostal

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky