Napsal jsem recenzi, ale myslel jsem, že se zde také podělím o svou nejnovější zkušenost s tímto kasinem. Takže jsem obdržel e-mailovou nabídku na 150% cashback na jakýkoli ztrátový vklad (viz snímek obrazovky níže). Udělal jsem tedy vklad, ztratil jej a šel do živého chatu, abych si nárokoval svůj cashback. Zástupce řekl, že nejsem způsobilý, a v podstatě obvinil marketingové oddělení a tvrdil, že rozesílalo propagační materiály mnoha lidem, kteří neměli nárok. Řekl jsem, že na tom nezáleží, pokud jsem dostal nabídku, která byla adresována mně, kasino ji musí respektovat, bez ohledu na to, zda to byla chyba, není můj problém, že udělali chybu, musí ji respektovat, jinak lze to považovat za klamavou reklamu. To by udělala každá renomovaná společnost. Je to skoro jako nabízet obrovskou slevu, abyste nalákali zákazníky, aby si něco koupili, a poté, co jste již zaplatili, se u pokladny otočí a řeknou, ve skutečnosti nemáte nárok na slevu, udělali jsme chybu, ale uděláme. t vám vrátit peníze. Řekni mi, že je to fér. Zopakoval jsem, že kasino musí bez ohledu na to dodržet jejich nabídku, ale agent trval na tom, že to není způsobilé, a přerušil chat, zatímco jsem s nimi stále mluvil. Rozhodl jsem se, že tu nadobro přestanu hrát.
I've written a review but thought I'd share my most recent experience with this casino here as well. So I received an email offer for 150% cashback on any loss deposit (see screenshot below) So I made a deposit, lost it and went to live chat to claim my cashback. The agent said I wasn't eligible and basically blamed the marketing department, claiming that they sent out promotional material to a lot of people who were not eligible. I said it doesn't matter, if I received an offer that was addressed to me, the casino needs to honour it, regardless whether it was a mistake, it's not my problem that they made an error, they need to honour it, otherwise it can be regarded as misleading advertising. Any reputatable company would do that. It's almost like offering a huge discount to entice customers to buy something and then at checkout after you've already made payment, they turn around and say, actually you're not eligible for the discount, we made a mistake, but we won't give you a refund. Tell me that's fair. I reiterated that the casino needs to honour their offer regardless, but the agent insisted that was not eligible and disconnected the chat session while I was still chatting to them. I've decided to stop playing here for good.
Automaticky přeloženo: