Dnes jsem vyhrál 200 $ a když jsem se pokusil vybrat, nechal jsem si ověřit svou adresu. Měli mě uvedenou jako Žena.
Vím, že když jsem se zaregistroval, vybral jsem Male.
Nyní mi dávají obchůzku a říkají, že potřebuji poslat e-mail na podporu, zatímco webová stránka říká, že je mám kontaktovat prostřednictvím online chatu nebo podpory.
Níže je convo skript.
[2023-11-28 09:28:45] [Živá podpora] Dobrý den! Vítejte v naší živé chatové podpoře.
Jak můžeme být nápomocni?
[2023-11-28 09:28:45] [num174582] Ověření. Moje informace říkají, že jsem žena, ale to jsem nezadal při registraci
[2023-11-28 09:29:39] [Tony] Dejte mi prosím chvilku na kontrolu vaší žádosti.
[2023-11-28 09:29:45] [num174582] dobře
[2023-11-28 09:30:21] [Tony] Je mi to opravdu líto, ale nemůžeme zpracovat žádnou propagaci ani ověřit váš e-mail, než aktualizujete informace ve svém profilu. Projděte prosím svou pokladnu a klikněte na vklad --> hlavní karta a vyplňte své osobní údaje. Vezměte prosím na vědomí, že nemusíte vkládat.
[2023-11-28 09:31:13] [num174582] Nejste si jisti, co tím myslíte? Vložil jsem sem peníze. Nenárokuji si povýšení
[2023-11-28 09:32:50] [Tony] Nech mě to zkontrolovat.
[2023-11-28 09:33:03] [num174582] Nedovolí mi nic zadat, když kliknu na mastercard. Zavede mě na kryptografický vklad
[2023-11-28 09:33:26] [Tony] Chcete se stáhnout?
[2023-11-28 09:33:32] [num174582] Ano
[2023-11-28 09:35:01] [Tony] Moment, prosím.
[2023-11-28 09:35:43] [Tony] Máte přístup na stránku výběru?
[2023-11-28 09:36:14] [num174582] ano, vše, co chci, je změnit své údaje z ženy na muže. Při registraci jsem zvolil Male
[2023-11-28 09:36:43] [Tony] Dobře, musel bys poslat tu žádost na documents@casinoextreme.eu
[2023-11-28 09:36:53] [num174582] Děláš si srandu?
Chvíli jsem čekal a on neodpověděl. Odeslal jsem e-mail a stále jsem se neozval.
I won $200 today and when I tried to withdraw, it had me verify my address. They had me listed as, Female.
I know when I registered, I selected Male.
Now they are giving me the runaround, saying I need to email support, while the website says to contact them via online chat or support.
Below is the convo script.
[2023-11-28 09:28:45] [Live Support] Good day! Welcome to our Live Chat Support.
How can we be of assistance?
[2023-11-28 09:28:45] [num174582] Verification. My information says I'm Female but that is not what I entered when I registered
[2023-11-28 09:29:39] [Tony] Please give me a moment to check your request.
[2023-11-28 09:29:45] [num174582] ok
[2023-11-28 09:30:21] [Tony] I am really sorry, but we cannot process any promotion or verify your email before you update your profile information. Please go through your cashier and click on deposit --> master card and fill out your personal information. Please note that you don't have to deposit.
[2023-11-28 09:31:13] [num174582] Not sure what you mean? Ive been depositing money here. I'm not claiming a promotion
[2023-11-28 09:32:50] [Tony] Let me check.
[2023-11-28 09:33:03] [num174582] Its not letting me enter anything when I click mastercard. Takes me to a crypto deposit
[2023-11-28 09:33:26] [Tony] Would you like to withdraw?
[2023-11-28 09:33:32] [num174582] Yes
[2023-11-28 09:35:01] [Tony] One moment pleas.e
[2023-11-28 09:35:43] [Tony] Can you access the withdrawal page?
[2023-11-28 09:36:14] [num174582] yes, all I want is to change my info from Female to Male. I selected Male when I signed up
[2023-11-28 09:36:43] [Tony] Okay, you would have to send that request to documents@casinoextreme.eu
[2023-11-28 09:36:53] [num174582] You're kidding me?
I waited for awhile and he never responded. Sent the email and still haven't heard back.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: