Přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna kasina, ale bohužel, jak vidíte, není zde mnoho příspěvků, ani žádná reakce kasina. Ani zde není dostatek recenzí , abychom pochopili více o tom, jak toto kasino funguje.🤷♀️
Je mi opravdu líto, že vám kasino neodpovídá na tento váš problém. S touto záležitostí vám bohužel nebudeme moci nijak pomoci, je pouze na kasinu, aby si VIP status spravovalo. Doufám, že se s nimi budete moci spojit a budou ochotni to brzy opravit. Dejte nám prosím vědět, zda máte nějaké aktualizace.
I have moved your post to this official thread of the casino, but unfortunately as you can see, there is not many posts, nor any reaction from the casino itself. There are not enough reviews for us to understand more about how this casino works either.🤷♀️
I am really sorry that the casino doesn't respond to you regarding this issue of yours. Unfortunately we won't be able to help you with this matter in any way, it is only up to the casino to manage the VIP status. I hope you will be able to get in touch with them, and they will be willing to fix it soon. Please let us know, whether you have any update.
Automaticky přeloženo: