FórumKasinaBullsbet.io Casino - všeobecná diskuze

Bullsbet.io Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od Pimpim
|
3624 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 2 3
lucio31
před 10 měsíci

Podívejme se, co zjistíme prostřednictvím stížnosti , což byl jistě dobrý krok.

Jedna věc je obviňovat hráče, ale naším cílem je hledat skutečný důkaz, abychom se ujistili, že s vámi bylo nebo nebylo zacházeno spravedlivě.

Myslím, že k tomu budeme potřebovat spolupráci kasina.

Tak či onak, pokud jde o omezené hry, upřímně řečeno, není běžným standardem, že by zakázané hry byly vynucovány na softwarové úrovni, docela škoda. To by odstranilo prostor pro velmi častou chybu. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi dobrý výběr her, krypto vklady mají lepší bonusy! Hry RTP je spravedlivé.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Na závěr bych ke všemu, co jsem v minulosti napsal, dodal, že díky kasinovému guru mi odblokovali účet a vyplatili všechny mé výhry!!!

Díky bullsbet.io a kasino guru

Automaticky přeloženo:
AfroditiNt2
před 8 měsíci

Ahoj. To je hezké slyšet. Máte nějaké zkušenosti s vysazením, třeba?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Na závěr bych ke všemu, co jsem v minulosti napsal, dodal, že díky kasinovému guru mi odblokovali účet a vyplatili všechny mé výhry!!!

Díky bullsbet.io a kasino guru

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdravím a děkuji za milá slova. Jsem rád, že náš tým vám pomohl. Budete i nadále hrát v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobrý den, ano jednou z bonusu za druhý vklad, výběr zaplacen za 20 minut.

Automaticky přeloženo:
AfroditiNt2
před 8 měsíci

To zní skvěle. Kéž se ti v tom daří i nadále.👌

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Poutavé a spolehlivé s pohotovou zákaznickou podporou. Vysoce doporučeno!

Automaticky přeloženo:
ElenaPalade
před 8 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte dobrou zpětnou vazbu na kasino. Podařilo se vám zde někdy vybrat peníze?

Protože říkáte, že mají vstřícnou zákaznickou podporu, co jste potřebovali vyřešit? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro, ano, měl jsem určité obavy ohledně procesu sázení mého bonusu a her, které se do něj započítávaly. Podařilo se mi vyhrát pomocí bonusu a měl jsem problém s ověřením v profilu. Brian mi pomohl, protože můj účet za mobilní telefon nebyl přijat. Svou výhru jsem obdržel za 5 hodin.

Automaticky přeloženo:
ElenaPalade
před 8 měsíci

Tak by to podle mě mělo být v každém kasinu. Podpora, která je ochotná pomoci se vším, co je potřeba a hráči jsou pak spokojení a rádi se vracejí.

Každopádně, jakou metodu jste použili k výběru? 🤗

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Použil jsem svou Revolut kartu 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

kdo má s touto stránkou dobré zkušenosti, řekněte mi, prosím, jakou hru jste hrál a která stojí za to, protože po mé první platbě mi dal 200 € a nechal mě hrát půl hodiny a on ji sundal 5 minut, od te doby mu platim hodne, ale ubohym zpusobem to nic nedava...nechapu, jak muzes provozovat tohle kasino s tak bezohlednym nastavenim hry... uz neexistuje normální stránky, boostery chtějí

Automaticky přeloženo:
Novcsi87
před 8 měsíci

No, co tady můžu říct? Je nám líto, že máte takovou zkušenost, ale nezapomeňte, že kasino vždy vyhrává, že? Zkuste to prosím brát jen jako koníček, za který je potřeba si samozřejmě zaplatit, hraním se trochu pobavit a pokud máte pocit, že štěstí opravdu není na vaší straně, vždy je možnost se posunout někam jinam. Co na to říkáte, bude možné, abyste to viděli nějak takhle?🤷‍♀️🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno všem.

Účet otevřený v červenci prováděl vklady a vyplácel peníze. Včera 23.10 jsem požádal o výběr hotovosti ve výši 500 eur, který byl zamítnut. V září jsem kasinu poskytl kopie karet, bankovních výpisů, kopie prohlášení o příjmu a další. Nyní říkají, že platba je "odmítnuta" kvůli nedostatku dokumentů. Kontaktuji podporu 24 hodin, ale žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před měsícem

Hmm, to se zdá být divné říkat, když jste se stáhli.

I když první věc, kterou jsem přemýšlel, je, zda musíte nebo nemusíte provést dodatečné ověření a zda od vás kasino požádalo o nějaké dokumenty? Vidím, že se ti neozvali, ale určitě bych zkusil jak živý chat, tak e-mail, a pokud se ti neozvou pokyny, jak dál, dej mi vědět a pokusíme se ti pomoct.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Děkuji za rychlou odpověď. Ano, odpověděli trochu pozdě a zpracovali výběr. Vše ok. Děkuju

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před měsícem

Vidím, že je vše vyřešené a pozitivní, takže za to mám určitě radost. Budete zde hrát dál, i kdyby se něco takového stalo? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj, nepochopil jsem tvou otázku?

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před měsícem

Zeptal jsem se, zda zde budete i nadále hrát i přes tuto situaci, která nastala. 😀

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky