FórumKasinaBullsbet.io Casino - všeobecná diskuze

Bullsbet.io Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Pimpim
|
3620 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bullsbet.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Bonusové sázení je 40x bonus + vklad, nikoli 40x bonus, jak říká casinoguru

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před 10 měsíci

Ahoj díky za informaci. Předal jsem to našemu datovému týmu, který se na to podívá a aktualizuje bonus, pokud je správný.

Každopádně, hráli jste s tímto bonusem, když jste se to dozvěděli?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Hrál jsem to skvěle!

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před 10 měsíci

A podařilo se vám také něco vyhrát a vybrat? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Udělal jsem ano, ověření proběhlo v pořádku a stažení také velmi rychle

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před 10 měsíci

To rád slyším. Jakou metodu jsi použil, když to bylo rychlé? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

skrill

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před 10 měsíci

Takže palec nahoru pro Skrill! 👌🐱‍🏍

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

dnes mi bez udání důvodu zablokovali účet, neodpovídají na emaily, neberou telefony a nemohu si vybrat peníze z účtu, které jsem pravidelně vyhrával bez bonusu a se správnou registrací dokladů. Buď opatrný

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vypadá to divně, je zajímavé vidět, co se tady stane, než znovu vložím

Automaticky přeloženo:
lucio31
před 10 měsíci

Ahoj Lucio

Obdrželi jste e-mail s oznámením o pozastavení účtu z důvodu tří porušení Smluvních podmínek. Zatímco váš účet stále prochází kontrolou, zůstane dočasně uzavřen.

V případě potřeby můžeme administrátorům pro tuto kontrolu sdělit další podrobnosti. Pokud máte nějaké konkrétní dotazy týkající se e-mailu o pozastavení účtu, můžete na tento e-mail odpovědět přímo.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

dnes mi bez udání důvodu zablokovali účet, neodpovídají na emaily, neberou telefony a nemohu si vybrat peníze z účtu, které jsem pravidelně vyhrával bez bonusu a se správnou registrací dokladů. Buď opatrný

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zní to ošklivě, takže jsem rád, že se vám podařilo najít naše webové stránky, a co je důležitější, je skvělé, že byla také vznesena stížnost !

Podle samotné stížnosti a skutečnosti, že vyšetřování právě začalo, mám pocit, že je příliš brzy na nějaké divoké spekulace.

Jednoduše řečeno, pokud existuje podezření, kasino musí odpovědět, aby vyjasnilo všechny pochybnosti, než bude váš účet znovu volně používat. Představuji si, že to pro vás teď může být jen stávka odnikud, ale zkus být trpělivý, prosím.

Jakmile tato kontrola skončí, přijde váš čas na odpověď. Doufám, že je to jen formalita, ale jakmile bude tento postup zahájen, musí být proveden až do jeho úplného konce.

Mimochodem, musím přiznat, že jsem ohromen, že jste byli informováni o tolika podrobnostech; to je dost nepravděpodobné a rozhodně bych to bral jako světlou stránku ukazující ochotu kasina jednat transparentně.

Je to dobré znamení.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Díky Bullsbet.io za odpověď, ale proč mi včera 12 hodin nikdo neodpovídal na e-maily ani telefonáty?

Také chcete říct, že jsem se dopustil 3 porušení podmínek? proč? Přidal jsem 2 nové kreditní karty? co je na tom špatné! Nebo proto, že jsem bonus použil nesprávně? Nepravdivé, protože výhry získané na účtu byly uskutečněny po vyčerpání bonusových peněz a opětovném vložení bez bonusu. Nebo proto, že existuje souvislost s vyloučeným účtem auta? co to znamená ? Vyhrané peníze se každopádně vyhrávaly pravidelně, včetně vložených vkladů a registrace všech dokumentů. Nyní potřebuji získat zpět utracené peníze a vy je bezdůvodně zadržujete. Můžete mě také kontaktovat bez uzavření mého účtu, okamžitě bych odpověděl se vším, co byste chtěli vědět, a bylo by to od vás laskavější.

Automaticky přeloženo:
lucio31
před 10 měsíci

Hmm, pokud jde o karty, jsou vaše a poskytli jste kasinu v rámci jejich ověření i nějaké dokumenty o nich?

Pokud jde o vyloučený účet, zkusili jste tento proces v tomto kasinu nebo je to nějaký jiný účet?

Ať tak či onak, náš tým se pokusí celý případ vyšetřit a stejně tak kasino a vy pravděpodobně dostanete konečné rozhodnutí později. A proto bych nerad spěchal a čekal na fakta. Pokud máte něco nového, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jisté! všechny jsou moje a poskytl jsem dokumenty ke kartám. U toho vyloučeného účtu nechápu o co jde, jediný účet co mám u bullsbetu je tento, co na tom záleží u jiných kasin??

Automaticky přeloženo:
lucio31
před 10 měsíci

Abychom byli upřímní, potřebujeme získat hlubší vysvětlení týkající se „druhého", nebo lépe řečeno vyloučeného, účtu.

Musí existovat něco, co spustilo kontrolu, i když není možné identifikovat spouštěč.

Teď, když jste to zmínili sami, zdá se, že to má něco společného s účtem v jiném kasinu, mám pravdu? No, to je další věc, kterou stojí za to prošetřit prostřednictvím stížnosti, pokud se mě ptáte.

🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hlášení jsem již podal před několika dny a stále čekám, až se na něj podíváte a zprávy schválíte. Ale rád bych se vás zeptal: proč nemohu mít jiné účty v jiných kasinech? Kdo z nás nehrál ve více kasinech? Hrajete pouze v jednom kasinu? Rozesměje mě to...

Automaticky přeloženo:
lucio31
před 10 měsíci

Vážený hráč,

Vsadím se, že pleteš dvě věci dohromady. Žádné kasino (kromě anonymních kasin) neumožňuje hráči vytvořit více účtů; to je známý obchodní standard.

Samozřejmě si můžete vytvořit jeden účet v každém kasinu ve stejné skupině. Zlaté pravidlo říká: Jeden účet na kasino – ne skupina.

Doufám, že už je to jasné.

A pro reklamaci doporučuji věnovat pozornost návodu 🙏:

„Jak dlouho to všechno bude trvat?

Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.

Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:

První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.

Děláme vše pro to, abychom stížnosti vyřešili co nejrychleji, ale ne vždy je to jednoduchý proces. Buďte prosím trpěliví a poskytněte všechny potřebné informace k urychlení věcí na vaší straně."




Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chtěl bych varovat všechny hráče, aby se drželi dál od tohoto kasina. Aby se vyhnuli výplatě výher, předstírají, že hrajete se 2 účty nebo že jste hráli s automaty, které nejsou ve vaší zemi povoleny (ale automaty nejsou blokované, umožňují vám hrát!!). Navíc si v okamžiku platby vynahrazují fakt, že jste hráči závislí na hazardních hrách, a proto nevyplácí výhry, aby vás chránili!! Pokud o své peníze nechcete přijít, zapomeňte na ně!

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky