Vážený hráč,
Vsadím se, že pleteš dvě věci dohromady. Žádné kasino (kromě anonymních kasin) neumožňuje hráči vytvořit více účtů; to je známý obchodní standard.
Samozřejmě si můžete vytvořit jeden účet v každém kasinu ve stejné skupině. Zlaté pravidlo říká: Jeden účet na kasino – ne skupina.
Doufám, že už je to jasné.
A pro reklamaci doporučuji věnovat pozornost návodu 🙏:
„Jak dlouho to všechno bude trvat?
Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.
Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:
První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.
Děláme vše pro to, abychom stížnosti vyřešili co nejrychleji, ale ne vždy je to jednoduchý proces. Buďte prosím trpěliví a poskytněte všechny potřebné informace k urychlení věcí na vaší straně."
Dear player,
I bet you're confusing two things together. Not a single casino (anonymous casinos excluded) allows the player to create multiple accounts; this is a well-known business standard.
Of course, you can create one account at every casino within the same group. The golden rule says: One account per casino - not a group.
I hope it is now clear.
And for the complaint, I suggest you pay attention to the instructions 🙏:
"How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
We do everything we can to resolve complaints as quickly as possible, but it's not always a straightforward process. Please be patient and provide all the necessary information to speed things up on your side."
Automaticky přeloženo: