DomůFórumKasinaBubbles Bet Casino - všeobecná diskuze

Bubbles Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

11 723 zobrazení 75 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Podle kvc je to nyní 10 dní od dokončení. Dnes jsem na požádání obdržel následující zprávu: Jak vidíme, vaše žádost o výběr je stále ve stavu „nevyřízeno", protože je posuzována příslušným oddělením. Jakmile bude kontrola vašeho účtu dokončena, obdržíte do pondělí aktualizaci e-mailem. Naše platební oddělení poté zpracuje vaši žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vidíme, že vaše žádost o výběr je stále nevyřízená, protože ji posuzuje příslušné oddělení. Jakmile bude váš účet zkontrolován, obdržíte do pondělí aktualizaci e-mailem. Poté naše platební oddělení zpracuje vaši žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vítejte na fóru.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dnes mi bylo na chatu řečeno, že do pondělí dostanu aktualizaci. Jsem zvědavý, jestli se těch 700 eur uvolní, ale po zavedení bonusu tam byly skutečné peníze

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podle kvc je to nyní 10 dní od dokončení. Dnes jsem na požádání obdržel následující zprávu: Jak vidíme, vaše žádost o výběr je stále ve stavu „nevyřízeno", protože je posuzována příslušným oddělením. Jakmile bude kontrola vašeho účtu dokončena, obdržíte do pondělí aktualizaci e-mailem. Naše platební oddělení poté zpracuje vaši žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobře, takže pokud dnes musíte zjistit, zda bylo s dokumenty vše v pořádku, dejte mi vědět, zda jste aktualizaci obdrželi a zda je výběr na cestě.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den Michaele,

Upozorňujeme, že naše platba nefunguje o víkendech. Zítra proto obdržíte aktuální informace o platbě. A o den později znovu

Automaticky přeloženo:
snooky42857
před 11 měsíci

Ano, to je v kasinech běžné, takže aktualizace by měla být pravděpodobně v dohledné době.🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zde je opět nejnovější přesun. Jak již bylo zmíněno, váš účet je součástí standardních ověřovacích postupů. Naše příslušné oddělení a náš partner poskytovatele her v současné době prošetřují aktivitu na vašem účtu.

Automaticky přeloženo:
snooky42857
před 11 měsíci

Hmm, takže stále probíhá vyšetřování poskytovatele hry, jak vidím, což znamená, že budete muset být trpěliví a počkat, co k celé situaci řeknou. Pravděpodobně až po tomto úspěšném procesu budete moci peníze vybrat.

Takže nevím, kolikrát to budu říkat, ale myslím, že to nebude dlouho trvat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Řekl jsem jim, že počkám do čtvrtka

Automaticky přeloženo:
snooky42857
před 11 měsíci

A jaký konkrétně bude váš další krok?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Příští týden zahájím spor, možná to pomůže. Stále to říká, vždy stejné odpovědi, počkejte na aktualizaci

Automaticky přeloženo:
snooky42857
před 11 měsíci

Rozumím, tak mi dejte vědět, až budete vědět něco nového nebo až otevřete spor.

Snad to nakonec dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že by už zaplatili, kdyby šli taky. Pravděpodobně stačí vzít ztrátu a jít dál.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále to samé, vždy se říkalo čekat na aktualizaci

Slyším to už 17 dní. Co je potřeba zkontrolovat? Kontrola KFC je od 4.1.25 v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že by už zaplatili, kdyby šli taky. Pravděpodobně stačí vzít ztrátu a jít dál.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Docela nechápu, komu to chceš napsat, víš.

Možná příště zkuste použít tlačítko "odpovědět".

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stále to samé, vždy se říkalo čekat na aktualizaci

Slyším to už 17 dní. Co je potřeba zkontrolovat? Kontrola KFC je od 4.1.25 v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To už je příliš dlouho a věřím, že byste měli dát šanci našemu týmu pro stížnosti, aby záležitost prošetřil hned.

Co říkáte?🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zeptejte se znovu dnes, zítra zahájím spor

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dnes to přišlo :: Dobře si všiml, Michaeli.

Chápeme a upřímně se omlouváme. Uděláme maximum pro urychlení procesu. Ale slyším každý den

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A další odpověď: Michaele, naše platební oddělení právě kontroluje stav vaší výplaty.

Po dokončení procesu obdržíte aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.