napsat vše od začátku.
Dne 6. února 2024 jsem provedl vklad prostřednictvím mastercard ze svého účtu REVOLUT ve výši 2 000 PLN.
Hrál jsem volejbal a občas tenis, normální, klasické, veřejné kurzy, které lze zkontrolovat v historii sázek. 11 800, které musí být převedeny na bankovní účet ve výši 4 000 PLN dne 18. února, rozsudek byl kontrolován a pravidelně zamítán, ty, které byly zamítnuty dne 10. a nakonec 27. února mi přišla emailová odpověď, že „Váš výběr žádost byla zamítnuta.
Důvod: "Zrušeno".
Pokud potřebujete další podrobnosti, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší služby online chatu na webu.
Tým BrunoCasino"
Po tomto e-mailu jsem zadal hráčský účet a bylo tam pouze 2 000 PLN, což je částka, kterou jsem vložil do brunocasina, takže jsem byl ošizen o asi 10 000 PLN. K dnešnímu dni, 29. února, nemohu ani dostat zálohu 2 000 PLN zpět na svůj bankovní účet, protože mi stále ruší platbu. Prosím pomozte.
V přílohách posílám screenshoty kupónů a vkladů a výběrů.
Jsem vám dále k dispozici.
Dík.
write everything from scratch.
I made a deposit by mastercard from my REVOLUT account in the amount of PLN 2,000 on February 6, 2024.
I played volleyball and sometimes tennis, normal, classic, public odds, which can be checked in the betting history. 11,800, which must be transferred to a bank account in the amount of PLN 4,000 on February 18, the judgment was checked and regularly rejected, those that were rejected on the 10th, and finally on February 27 I received an email reply that "Your cashout request has been declined.
Reason:"Cancelled".
If you need more details, contact our support team via email or by our online-chat service on the website.
BrunoCasino Team "
After this e-mail, I entered the player's account, and there was only PLN 2,000, which is the amount of money I deposited into brunocasino, so I was cheated of about PLN 10,000. To this day, February 29, I cannot even get the PLN 2,000 deposit back into my bank account because they keep canceling my payment. Please help.
I am sending screenshots of coupons and deposits and withdrawals in the attachments.
I am at your further disposal.
Thanks.
Automaticky přeloženo: