DomůFórumKasinaBruno Casino - všeobecná diskuze

Bruno Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od nadjaullmann
|
16 071 zobrazení 90 odpovědí |
|
1...3 4 5
Sabine1984
před 11 měsíci

Aha, tak už je mi to jasnější, děkuji za upřesnění.

No, já vám také děkuji za informaci a vlastně jste zmínil přesně to, co jsem říkal v druhém případě se západním kasinem, že ne vždy hráči vyjdou z takových situací nakonec stejně "dobře", že jsou vráceni v alespoň rovnováha. Sice vím, že to asi není to, co by hráči chtěli vidět, když tam utratili hodně peněz, ale aspoň něco.

Kasinům podobného typu byste se měli vyhnout a hrát v těch, která jsou v zemi regulovaná.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrá zpráva bruno casino dnes vrátilo všechny mé vklady.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Simone,


jak jsi je dostal tak daleko. Už měsíce posílám upomínky a vůbec nereagují.



Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 11 měsíci

Jmenuji se Sabine haha.


Z ničeho nic jsem dostal e-mail, že chtějí mou banku atd. o vrácení peněz na účet. Ale nevrátili mi zůstatek na účtu (to bylo 0,-), ale vrátili mi všechny vklady.

Výzkum ukazuje, že nyní zavřeli kasino pro holandské hráče. Takže si myslím, že KSA intervenovalo.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 11 měsíci

Promiň Sabine!


dobře pro tebe! Poslal jsem jim další upomínku. Takže jste dostali zpět všechny vklady, které jste udělali?

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 11 měsíci

Haha to je v pořádku.


Ano, viděl jsem svůj příspěvek, co jsem zveřejnil, než uvidíte e-mail, který jsem dostal.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrá zpráva bruno casino dnes vrátilo všechny mé vklady.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Tak to je skvělá zpráva. Jak dlouho celý proces trval, pokud mohu vědět? 🙂

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni,


pomůže mi někdo s jinou e-mailovou adresou Brunocasina? Na e-mailovou adresu podpory vůbec neodpovídají? Mohu s tím něco udělat? Nemohou mě ignorovat, že?

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 11 měsíci

Můžou si dělat, co chtějí, ale řekl bych, že jde o to neztratit pověst a potenciální zákazníky. Jak dlouho se, prosím, trápíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ahoj Radko, od dubna 2023 mi nereagují na e-maily. Také jsem požádal o vrácení peněz, protože nejsou legální. Další nizozemská hráčka Sabine obdržela zpět plné vklady, ale mě ignorovali.

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 11 měsíci

Ahoj!

Upřímně řečeno, nemůžeme s tím moc dělat. Náš postoj k právním záležitostem není stejný, jak hráči předpokládají. Místo toho se zaměřujeme na férový přístup. Proto byla stížnost uzavřena jako neoprávněná. Doufám, že dostanete, co hledáte.🤞🤞

Neváhejte požádat ostatní členy tohoto fóra o možnou radu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Existuje nějaký propagační bonus bez vkladu od Bruno Casino?

Automaticky přeloženo:
DavidMartin39
před 10 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto oficiálního vlákna Bruno Casino. Zkontroloval jsem pro vás bonusy, ale bohužel momentálně nevidím žádný bez vkladu. Podívejte se prosím zde 👈. Pokud chcete, zde je odkaz na některá kasina, kde právě teď můžete najít nějaké bonusy bez vkladu. Dejte nám vědět, pokud vás některý z nich zaujme 😉.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

napsat vše od začátku.


Dne 6. února 2024 jsem provedl vklad prostřednictvím mastercard ze svého účtu REVOLUT ve výši 2 000 PLN.


Hrál jsem volejbal a občas tenis, normální, klasické, veřejné kurzy, které lze zkontrolovat v historii sázek. 11 800, které musí být převedeny na bankovní účet ve výši 4 000 PLN dne 18. února, rozsudek byl kontrolován a pravidelně zamítán, ty, které byly zamítnuty dne 10. a nakonec 27. února mi přišla emailová odpověď, že „Váš výběr žádost byla zamítnuta.

Důvod: "Zrušeno".

Pokud potřebujete další podrobnosti, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší služby online chatu na webu.


Tým BrunoCasino"


Po tomto e-mailu jsem zadal hráčský účet a bylo tam pouze 2 000 PLN, což je částka, kterou jsem vložil do brunocasina, takže jsem byl ošizen o asi 10 000 PLN. K dnešnímu dni, 29. února, nemohu ani dostat zálohu 2 000 PLN zpět na svůj bankovní účet, protože mi stále ruší platbu. Prosím pomozte.

V přílohách posílám screenshoty kupónů a vkladů a výběrů.


Jsem vám dále k dispozici.

Dík.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zkoušel jsem 10x vybrat svou výhru na můj revolut účet (vklad pomocí revolut platební karty) a pokaždé, když došlo k chybě, pak jsem se pokusil výhru vybrat na můj ZEN bankovní účet a došlo k chybě. zdá se, že iban je zadán nesprávně. Mám normální přístup ke svému účtu, včetně všech her a mých sázek.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V jejich chatu jsem ten den dostal pouze odpověď, že:


file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl jsem POUZE vybrat peníze na vaše údaje, takže tomu nerozumím. Ve výplatě jsem měl 5000 PLN, na účtu asi 6800 PLN a najednou se objevilo 2000 PLN - tedy zpět na zálohu.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Prosím...


filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mohu podstoupit dodatečné ověření a prokázat, že mi patří všechny účty, na které jsem chtěl vybrat své spravedlivě vyhrané peníze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

napsat vše od začátku.


Dne 6. února 2024 jsem provedl vklad prostřednictvím mastercard ze svého účtu REVOLUT ve výši 2 000 PLN.


Hrál jsem volejbal a občas tenis, normální, klasické, veřejné kurzy, které lze zkontrolovat v historii sázek. 11 800, které musí být převedeny na bankovní účet ve výši 4 000 PLN dne 18. února, rozsudek byl kontrolován a pravidelně zamítán, ty, které byly zamítnuty dne 10. a nakonec 27. února mi přišla emailová odpověď, že „Váš výběr žádost byla zamítnuta.

Důvod: "Zrušeno".

Pokud potřebujete další podrobnosti, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší služby online chatu na webu.


Tým BrunoCasino"


Po tomto e-mailu jsem zadal hráčský účet a bylo tam pouze 2 000 PLN, což je částka, kterou jsem vložil do brunocasina, takže jsem byl ošizen o asi 10 000 PLN. K dnešnímu dni, 29. února, nemohu ani dostat zálohu 2 000 PLN zpět na svůj bankovní účet, protože mi stále ruší platbu. Prosím pomozte.

V přílohách posílám screenshoty kupónů a vkladů a výběrů.


Jsem vám dále k dispozici.

Dík.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Pokud jde o to, co kasino řeklo na vašem snímku obrazovky, nevidím to, protože je příliš malé.

Hned na začátku však řeknu, že vzhledem k tomu, že se váš případ týká sportovního sázení, nebudeme vám schopni pomoci, protože nemáme odborné znalosti, a proto bychom neměli dostatek informací, abychom takovou věc prošetřili.

Přesto vám poradím a doporučím nějaké odkazy, kde se sportovní sázení řeší a snad vám pomohou.

Najdete je zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Opravdu doufám, že se vám podaří zjistit, o co jde a proč si od vás kasino vzalo 10 000 PLN. Pokud máte výsledek, ať je jakýkoli, můžete nám také napsat na fórum.

Budu ti držet palce. 🤞


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky