FórumKasinaBruno Casino - všeobecná diskuze

Bruno Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od nadjaullmann
|
14684 zobrazení 86 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Sabine1984
před 10 měsíci

Aha, tak už je mi to jasnější, děkuji za upřesnění.

No, já vám také děkuji za informaci a vlastně jste zmínil přesně to, co jsem říkal v druhém případě se západním kasinem, že ne vždy hráči vyjdou z takových situací nakonec stejně "dobře", že jsou vráceni v alespoň rovnováha. Sice vím, že to asi není to, co by hráči chtěli vidět, když tam utratili hodně peněz, ale aspoň něco.

Kasinům podobného typu byste se měli vyhnout a hrát v těch, která jsou v zemi regulovaná.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrá zpráva bruno casino dnes vrátilo všechny mé vklady.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Simone,


jak jsi je dostal tak daleko. Už měsíce posílám upomínky a vůbec nereagují.



Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 10 měsíci

Jmenuji se Sabine haha.


Z ničeho nic jsem dostal e-mail, že chtějí mou banku atd. o vrácení peněz na účet. Ale nevrátili mi zůstatek na účtu (to bylo 0,-), ale vrátili mi všechny vklady.

Výzkum ukazuje, že nyní zavřeli kasino pro holandské hráče. Takže si myslím, že KSA intervenovalo.

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Promiň Sabine!


dobře pro tebe! Poslal jsem jim další upomínku. Takže jste dostali zpět všechny vklady, které jste udělali?

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 10 měsíci

Haha to je v pořádku.


Ano, viděl jsem svůj příspěvek, co jsem zveřejnil, než uvidíte e-mail, který jsem dostal.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrá zpráva bruno casino dnes vrátilo všechny mé vklady.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tak to je skvělá zpráva. Jak dlouho celý proces trval, pokud mohu vědět? 🙂

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,


pomůže mi někdo s jinou e-mailovou adresou Brunocasina? Na e-mailovou adresu podpory vůbec neodpovídají? Mohu s tím něco udělat? Nemohou mě ignorovat, že?

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 10 měsíci

Můžou si dělat, co chtějí, ale řekl bych, že jde o to neztratit pověst a potenciální zákazníky. Jak dlouho se, prosím, trápíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj Radko, od dubna 2023 mi nereagují na e-maily. Také jsem požádal o vrácení peněz, protože nejsou legální. Další nizozemská hráčka Sabine obdržela zpět plné vklady, ale mě ignorovali.

Automaticky přeloženo:
Gregoire33
před 10 měsíci

Ahoj!

Upřímně řečeno, nemůžeme s tím moc dělat. Náš postoj k právním záležitostem není stejný, jak hráči předpokládají. Místo toho se zaměřujeme na férový přístup. Proto byla stížnost uzavřena jako neoprávněná. Doufám, že dostanete, co hledáte.🤞🤞

Neváhejte požádat ostatní členy tohoto fóra o možnou radu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Existuje nějaký propagační bonus bez vkladu od Bruno Casino?

Automaticky přeloženo:
DavidMartin39
před 9 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto oficiálního vlákna Bruno Casino. Zkontroloval jsem pro vás bonusy, ale bohužel momentálně nevidím žádný bez vkladu. Podívejte se prosím zde 👈. Pokud chcete, zde je odkaz na některá kasina, kde právě teď můžete najít nějaké bonusy bez vkladu. Dejte nám vědět, pokud vás některý z nich zaujme 😉.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

napsat vše od začátku.


Dne 6. února 2024 jsem provedl vklad prostřednictvím mastercard ze svého účtu REVOLUT ve výši 2 000 PLN.


Hrál jsem volejbal a občas tenis, normální, klasické, veřejné kurzy, které lze zkontrolovat v historii sázek. 11 800, které musí být převedeny na bankovní účet ve výši 4 000 PLN dne 18. února, rozsudek byl kontrolován a pravidelně zamítán, ty, které byly zamítnuty dne 10. a nakonec 27. února mi přišla emailová odpověď, že „Váš výběr žádost byla zamítnuta.

Důvod: "Zrušeno".

Pokud potřebujete další podrobnosti, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší služby online chatu na webu.


Tým BrunoCasino"


Po tomto e-mailu jsem zadal hráčský účet a bylo tam pouze 2 000 PLN, což je částka, kterou jsem vložil do brunocasina, takže jsem byl ošizen o asi 10 000 PLN. K dnešnímu dni, 29. února, nemohu ani dostat zálohu 2 000 PLN zpět na svůj bankovní účet, protože mi stále ruší platbu. Prosím pomozte.

V přílohách posílám screenshoty kupónů a vkladů a výběrů.


Jsem vám dále k dispozici.

Dík.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zkoušel jsem 10x vybrat svou výhru na můj revolut účet (vklad pomocí revolut platební karty) a pokaždé, když došlo k chybě, pak jsem se pokusil výhru vybrat na můj ZEN bankovní účet a došlo k chybě. zdá se, že iban je zadán nesprávně. Mám normální přístup ke svému účtu, včetně všech her a mých sázek.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V jejich chatu jsem ten den dostal pouze odpověď, že:


file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl jsem POUZE vybrat peníze na vaše údaje, takže tomu nerozumím. Ve výplatě jsem měl 5000 PLN, na účtu asi 6800 PLN a najednou se objevilo 2000 PLN - tedy zpět na zálohu.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Prosím...


filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mohu podstoupit dodatečné ověření a prokázat, že mi patří všechny účty, na které jsem chtěl vybrat své spravedlivě vyhrané peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

napsat vše od začátku.


Dne 6. února 2024 jsem provedl vklad prostřednictvím mastercard ze svého účtu REVOLUT ve výši 2 000 PLN.


Hrál jsem volejbal a občas tenis, normální, klasické, veřejné kurzy, které lze zkontrolovat v historii sázek. 11 800, které musí být převedeny na bankovní účet ve výši 4 000 PLN dne 18. února, rozsudek byl kontrolován a pravidelně zamítán, ty, které byly zamítnuty dne 10. a nakonec 27. února mi přišla emailová odpověď, že „Váš výběr žádost byla zamítnuta.

Důvod: "Zrušeno".

Pokud potřebujete další podrobnosti, kontaktujte náš tým podpory prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší služby online chatu na webu.


Tým BrunoCasino"


Po tomto e-mailu jsem zadal hráčský účet a bylo tam pouze 2 000 PLN, což je částka, kterou jsem vložil do brunocasina, takže jsem byl ošizen o asi 10 000 PLN. K dnešnímu dni, 29. února, nemohu ani dostat zálohu 2 000 PLN zpět na svůj bankovní účet, protože mi stále ruší platbu. Prosím pomozte.

V přílohách posílám screenshoty kupónů a vkladů a výběrů.


Jsem vám dále k dispozici.

Dík.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Pokud jde o to, co kasino řeklo na vašem snímku obrazovky, nevidím to, protože je příliš malé.

Hned na začátku však řeknu, že vzhledem k tomu, že se váš případ týká sportovního sázení, nebudeme vám schopni pomoci, protože nemáme odborné znalosti, a proto bychom neměli dostatek informací, abychom takovou věc prošetřili.

Přesto vám poradím a doporučím nějaké odkazy, kde se sportovní sázení řeší a snad vám pomohou.

Najdete je zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Opravdu doufám, že se vám podaří zjistit, o co jde a proč si od vás kasino vzalo 10 000 PLN. Pokud máte výsledek, ať je jakýkoli, můžete nám také napsat na fórum.

Budu ti držet palce. 🤞


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky