FórumKasinaBruno Casino - všeobecná diskuze

Bruno Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od nadjaullmann
|
14662 zobrazení 86 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Dobrý den, vše je v pořádku. Kasino také provedlo 2 výplaty ve stejný den.

Automaticky přeloženo:
supersonic83
před rokem

Úžasné! Asi se ti ulevilo, že? 🙂

Kromě tohoto zpoždění, řekl byste, že kasino je docela v pořádku? Nebo snad odcházíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, s kasinem jsem doposud neměl absolutně žádné problémy a nemám co hlásit!

Automaticky přeloženo:
supersonic83
před rokem

To je skvělé! Pokud mohu přidat otázku: jakou možnost platby byste doporučili německým hráčům? Ptám se, protože to je obvykle považováno za velkou nápovědu pro ostatní hráče.

Každopádně ať se vám daří!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Použil jsem Jeton a výplata byla nejpozději druhý den.

Automaticky přeloženo:
supersonic83
před rokem

To je dobrá informace. Dík!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už 3 měsíce hraju skoro každý den. Při provádění vkladů a výběrů jsem byl náhle požádán o další identifikaci, aniž bych vyhrál něco úžasného. výběr 150 eur. Začali žádat, aby jim to přišlo, a zatímco jim posílám, stále žádají kartu, kterou jsem jednou použil. Přesto jim doklady posílám a oni je odmítají, kdežto u druhé karty mi ani nedají možnost doklady poslat, když si o ně sami žádají.

Sežrali mi celý den řešením jednoduchého problému, který si sami zkomplikovali.

Podotýkám, že zatím všechny výběry přišly velmi rychle a vše bylo v pořádku. Dnes mě s tímto problémem obtěžují celý den. A to vše za 150 eur. Nepřijatelný

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Ahoj. Určitě není nic příjemného řešit podobný problém dodatečným ověřením.

Všiml jsem si však, že jste již stihli podat stížnost , která čeká na vaši aktualizaci. Byla karta, kterou kasino požaduje, v minulosti ověřena? Ptali jste se, co je za problém, když vám nedají možnost poslat k tomu dokumenty?

Dejte nám vědět, protože mě zajímá, jak se bude vaše situace dále vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Hraju tam 3 měsíce skoro každý den. Prováděl jsem výběry a vklady. Myslím, že problém není v těch 150 eurech. Prostě nemají dobrý personál na řešení problémů. Nejdřív jsem jim poslal papíry a dokumenty a oni nechtěli identifikaci a teď je posílám a oni to neschvalují.

Také po mě žádají kartu, kterou již nepoužívám a pouze jednou jsem provedl vklad, je to špatná karta a poslal jsem jim papíry, které mi poslal revolut. Z nějakého důvodu mé dokumenty odmítnou a pak mi nedají možnost je znovu odeslat, ale. Zbytečné utrpení ze včerejška, když ve skutečnosti prohrávají. Já prohraju 150 eur, oni prohrají víc, protože nehraju. Ale mohou být tak hloupí?

Požádáte je o vysvětlení a oni odpoví obecně. Chci říct, snažím se jednat se šílenými lidmi.

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Rozuměl jsem tomu, co jsi říkal. Ale úplně nechápu, proč vám kasino nemůže dát normální důvod, proč odmítají vaše dokumenty. Zkoušeli jste se také zeptat, proč není možnost je poslat znovu, nebo co ještě potřebují k vaší staré kartě, když doklad o ní odmítnou?

Každopádně si myslím, že kasino si dělá medvědí službu, protože tímto přístupem pravděpodobně ztratí loajálního hráče, nemám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vyhrožoval jsem jim, že podám stížnost a že věc nahraji na internet. Nakonec mi řekli, že účet je v pořádku. Odstoupení však stále nebylo přijato. Dám vám vědět, jestli je to pravda, co mi říkají, a peníze přijdou. Nevím, proč to všechno pro mě udělali tak velké, když to byl jednoduchý proces.

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Ani si nemyslím, že by to byl složitý proces. Každopádně to vypadá, že vaše taktika fungovala, takže teď čekáme, jestli dostanete své peníze. Nezapomeňte mě informovat. přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Můj účet se stále zdá být neověřený, i když mi poslali e-mail, že byl ověřen.


Těch 150 eur samozřejmě ještě nedorazilo.


Nevím, co se s nimi stalo. Jako by kasino za den změnilo majitele. Doposud jsem neměl žádné problémy a provedl jsem větší výběry a přišly za půl hodiny. Od včerejška mám pocit, že si ze mě dělají legraci a zlomili důvěru, kterou jsem v ně měl. Během 2 dnů jsem hrál v zábavném kasinu, zatímco ještě před 2 dny to vypadalo vážněji.


Nevím, proč to dělají.


Existuje problém, protože pokud to udělají ostatním, ztratí zákazníky. Důvěra se tak ztrácí.

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

No, po 3 dnech utrpení přišly peníze. Dnes jsem vložil částku a šel provést malý výběr, abych viděl, co se bude dít.

Měl bych poznamenat, že výběry za 3 měsíce byly provedeny během půl hodiny.

Poté, co se stalo, jsem opět čekal 5 hodin na zrušení výběru.

PRAVDĚPODOBNĚ se jim nelíbilo, že jsem prováděl malé výběry a mysleli si, že tímto způsobem budu nucen hrát malé částky. Zatímco na začátku jsem prohrával, jakmile jsem šel na 100 eur, udělal jsem to.

Každopádně zcela bezdůvodně změnili své chování. Nevěřím jim a zrušil jsem svůj účet. Bohužel mistři chtějí jen vyhrát. Zase jsem ztracená. Právě když jsem dosáhl částky, stáhl jsem polovinu, abych byl v pořádku.

Bohužel, i když to vypadalo jako velmi dobré kasino, ukázalo se, že je nespolehlivé.

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Ahoj. Na jednu stranu jsem rád, že se vám podařilo získat své peníze a na druhou stranu mě mrzí, že se pro vás toto kasino stalo nespolehlivým. Myslím, že pokud bys to zkusil znovu a vložil tam malou částku a stále by problémy přetrvávaly, asi bych se kasinu vyhnul a našel si někde, kde takové potíže mít nebudeš. Co říkáš ?

Každopádně bych se vás chtěl zeptat, jestli byste mohli aktualizovat svou stížnost a říct, že jste konečně dostali své peníze? Pro Tomáše by to určitě bylo dobré. Stačí kliknout sem a aktualizovat

Nicméně řeknu, že jsem smutný, že jste ztratili důvěru v kasino, protože není tak snadné ho znovu vybudovat. Doufejme, že se vám v budoucnu podobný incident nestane a s vašimi výběry bude vše v pořádku. I když předpokládám, že to bude v jiném kasinu. Přeji ti hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Poslal jsem Thomasovi email. Dostal jsem peníze ano. To samé mi ale udělali i při dalším stažení. Asi jim vadilo, že dělám malé výběry, i když jsem zase prohrával. Asi proto ke mně změnili chování. Nevím, co jiného říct. Ztratil jsem sebevědomí a když hrajete o peníze, nemůžete se tak cítit. My, kteří hrajeme, jsme již ztraceni, není třeba větší úzkosti než my, kteří hrajeme. Zablokoval jsem kasino a zrušil svůj účet.

Hazardní hry už mají úzkost jako koníček, vyzývám hráče, aby nepřijímali podivné a podivné chování. Jsme zákazníci, musíme si vybrat, kde budeme hrát. Oni nás potřebují, my je nemáme.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Je to jak říkáš, bez hráčů by nebyla kasina. A samozřejmě, čas od času hraní v kasinu by mělo být koníčkem a relaxací a nemělo by mít negativní vliv. A proto si myslím, že je správné, jak jsi napsal, že si hráči mohou vybrat kasino, kde budou hrát. Pokud najdou takový, kde nemají problém, je nejlepší se ho držet.

Co se týče stížnosti, bylo by dobré, kdybyste Tomášovi odpověděl i tam, aby to mohl uzavřít. Bylo by to možné?

Každopádně doufám, že se do takových problémů nedostanete a najdete kasino, kde nebudete mít žádné úzkosti.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bruno casino nyní uzavřelo své kasino pro holandské hráče. Pravděpodobně dostali poznámku od nizozemského ksa, že nemají žádnou liscense.

Všichni nizozemští hráči se už kvůli tomu nemohou dostat na svůj účet a dostanou e-mail, že vracejí svůj zbývající zůstatek na účtu.


file


To znamená, že konečně uznali, že neměli nabízet hry holandským hráčům.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Ahoj, na našich stránkách také vidím, že nizozemští hráči nejsou v kasinu přijímáni. Je docela zvláštní, že kasino umožnilo hráčům z této země hrát právě tam.

Myslím si však, že je dobře, že dům s tím byl evidentně konfrontován a že peníze budou vráceny všem těmto hráčům.

Nejlepší bude zůstat u kasin, která jsou licencovaná ve vaší zemi, protože věřím, že ne všechny případy by musely skončit stejně vrácením zůstatku.

Přeji ti všechno nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dříve se říkalo, že Nizozemci se mohou registrovat. Proto se zaregistrovalo a hrálo mnoho Nizozemců. Pak přicházelo mnoho stížností, že nemají žádnou licenci. Lidé tedy žádali o vrácení svých vkladů a stěžovali si u holandského kansspelautoriteit.

Takže si myslím, že teď dostali vyšetřování od nizozemského úřadu, a proto zavírají pro Holanďany. I když peníze ze zůstatku dostanete zpět pouze v případě, že máte na účtu nějaký zůstatek.

Stejný příběh jako westcasino, které také nabízelo hry Holanďanům, což nebylo povoleno. Pouze to také zavřeli, ale vůbec nevrátili peníze. Málem dostali pokutu od nizozemského úřadu, ale vyvázli s varováním. Ale nechal hráče v chladu.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky