FórumKasinaBrango Casino - všeobecná diskuze

Brango Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Portouefa1
|
14208 zobrazení 67 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Portouefa1
před rokem

To se mi stalo, když jsem požádal o výběr, který se mi stále nepodařilo získat a najednou ani žádná bezplatná otočení, i když jsem dostal e-mail, že je mám. Shady

Automaticky přeloženo:
před rokem

To není nic ve srovnání s tím, co mi udělali, to, co mi udělali, byl zločin a nemůžu s tím dostat ani sebemenší pomoc a se vší úctou, tento Guru, se kterým se stěžujete na kasino, je snůška falešných stejně tak pravděpodobně v tom s Brangem, který mě sebral na prvním místě za 5 892 Myslím, že jsem si jistý, že to byla chyba a mohu vysvětlit chybu a nikdo mě nebude poslouchat, takže se prostě vzdávám dohromady mám právo být naštvaný, zatím mi nikdo neposlal e-mail z vašeho systému, abych nabídl individuální pomoc nebo text nebo nic nebo chat nic

Automaticky přeloženo:
MarleyScutt
před rokem

Zkusili jste podat stížnost? Nemohl jsem najít žádné...

Věřím, že byste to měli alespoň zkusit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zkoušel jsem všechno, na co ani neodpověděli, a vím, že chyba je jejich vlastní chybou kvůli nedostatku podpory, zasáhli mě porušením více účtů, ale ujišťuji vás, že více účtů nebylo vytvořeno, dokud se problém nevyskytoval kvůli nedostatku Podpěra, podpora.

Automaticky přeloženo:
MarleyScutt
před rokem

To je v pořádku, věřím ti.

Prostě bez podání stížnosti nemůžeme oficiálně pomoci.

Projděte si tento průvodce a získejte další podrobnosti:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions

Autor stížnosti je přímo zde:

https://casino.guru/complaints

Řekl bych, že to stojí za pokus.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Trvá někomu, kdo má vklady na Brango, až 3 hodiny, než dojde na váš účet? I když to přijali a všechno?

Automaticky přeloženo:
Alex51908
před rokem

Ahoj.

Nějaké aktualizace? Doufám!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, svůj vklad jsem dostal o 6 hodin později a poté byla stránka po celou dobu hraní nezabezpečená. I když nemám v prohlížeči žádnou historii. Špatný

Automaticky přeloženo:
Alex51908
před rokem

To zní jako ryba. Obdrželi jste nějaké vyjádření od jejich zákaznické podpory? Vzhledem k jejich vysokému indexu bezpečnosti na našem webu je to docela znepokojivé 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechce mě to ani zkusit vyplatit příčinu ověření Ben čekání poslal e-maily nikdo neodpovídá Chci jen pomoc, ani on nemůže do živého chatu a říkáte tomu, že je to jiný jazyk

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neodpoví mi ani na dotaz ohledně zabezpečení stránek. Není to bezpečné kasino na hraní. Velmi bych doporučil kasino Guru, aby hráčům poskytlo spravedlivé varování v kasinu Brango kvůli nezabezpečené stránce. Neměly by být označeny jako bezpečné kasino. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Alex51908
před rokem

Dobrá poznámka a děkuji za sdílení. Raději však nejprve prozkoumáme.

Mohl byste prosím také informovat správnou osobu pomocí funkce aktualizace?

file

Přejděte na tuto kartu a přejděte dolů. Tvá spolupráce je vysoce oceňována.

Bylo by dobré znát zdroj těchto snímků obrazovky – můžete to prosím říct, která aplikace nebo nástroj problém zaznamenal?



Automaticky přeloženo:
smileskatieann13
před rokem

Je mi líto, že to slyším.

Mohu vědět, kdy jste byl naposledy v kontaktu s někým z kasina? O čem to bylo?

Některá kasina mají v dnešní době dost málo zaměstnanců, ale informovat hráče, když KYC běží, by mělo být vysokou prioritou. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odpověděli mi 2 hodiny poté, co jsem jim ukázal obrázky zabezpečení webu (počtvrté), úplně se tomu vyhnuli tím, že odpověděli „kasino se tam nejlépe snaží dát každému férovou šanci" Neuznali, že jsem se ptal, proč web není bezpečný, vyhnuli se mu 4krát. Vědí proč, protože to není bezpečné. Nechápu proč já? V kasinu jsem vložil minimálně 7 tisíc a za posledních 6 měsíců jsem vybral kolem 1800 $. To je to, co dráždí, že jsem nedělal nic jiného než hraní a kasino ze mě velmi těžilo. Google Chrome si všiml zabezpečení Sight, je to velmi přesný vyhledávač. Doporučil bych to každému.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Alex51908
před rokem

Oceňuji vaše sledování.

Víte, že kvalita odpovědi závisí na tom, koho jste se ptali, řekl bych. Rozumné reakce je v takovém případě schopno asi jen technické oddělení. Tak koho ses prosím ptal?

Nikdy jsem se například s takovým varováním nesetkal - v žádném kasinu, Brango nevyjímaje.

Přesto hodnotíme zpětnou vazbu hráčů, takže mi dovolte připomenout funkci Update su.

Plánujete to prosím použít?

Chápu, že jste s kasinem víceméně nespokojený, protože jste vypadal jako nešťastný hráč. Je mi líto, že to slyším.





Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jsem nespokojený, protože ti přehlížejí obrazovku?? Nemluvím o štěstí. Ptám se, proč by zabezpečení webu bylo tak špatné? Není zabezpečení webu důležité? Neměl bych se tím znepokojovat?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Alex51908
před rokem

Ani jsem nemluvil o štěstí. Řekl jsem, že operátor chatu je schopen určitých oblastí komunikace zahrnujících bonusy a obecné podmínky. Operátoři nejsou vyškoleni, aby odpovídali na bezpečnostní otázky, a proto se musíte obrátit na příslušné oddělení, abyste dostali správnou a profesionální odpověď.

To bylo vše.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni! Mám dotaz ohledně výběru z bonusu bez vkladu v Casino Brango. Právě teď jsem tak frustrovaný, protože to už byla docela horská dráha. Trvalo věčnost, než byl můj účet ověřen, abych mohl vybírat peníze. . . ale nakonec jsem dostal zelenou. Pak jsem zjistil, že musím provést vklad 10 $, protože jsem vyhrál na bonusu bez vkladu.


Vložil jsem 10 $ BTC před více než 1,5 hodinou, ale můj vklad stále nedorazil. Málokdy jsem byl tak frustrovaný, abych byl upřímný. Zažívá dnes ráno v Brango ještě někdo dlouhé čekání s bitcoinovými vklady? Jsem jen frustrovaný a zvědavý, takže předem moc děkuji za jakoukoli pomoc!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
CocoaTeal
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém s vkladem. Je to stále trvalé a na váš hráčský účet nebylo nic připsáno? Zkusili jste zkontrolovat, zda transakce proběhla úspěšně a peníze opustily váš účet nebo bitcoinovou adresu? Chápu, že máte pochybnosti, protože když vkládáte kryptoměny, mělo by to být docela rychlé, jen se snažím zjistit, jestli někde nebyly nějaké problémy.

Můžete to zkusit zjistit a dát mi prosím vědět? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Děkuji mnohokrát za odpověď! Omlouvám se, že mi trvalo tak dlouho, než jsem se sem vrátil. Casino Brango mě skutečně vyplatilo nedlouho poté, co jsem napsal tento příspěvek – za to jsem také velmi vděčný. Myslím, že Block Chain byl jen přetížený nebo co. Opravdu si vážím vaší pomoci s tímto! Opatruj se ☺️

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky