Oceňuji vaše sledování.
Víte, že kvalita odpovědi závisí na tom, koho jste se ptali, řekl bych. Rozumné reakce je v takovém případě schopno asi jen technické oddělení. Tak koho ses prosím ptal?
Nikdy jsem se například s takovým varováním nesetkal - v žádném kasinu, Brango nevyjímaje.
Přesto hodnotíme zpětnou vazbu hráčů, takže mi dovolte připomenout funkci Update su.
Plánujete to prosím použít?
Chápu, že jste s kasinem víceméně nespokojený, protože jste vypadal jako nešťastný hráč. Je mi líto, že to slyším.
I appreciate your follow-up.
You know the quality of the reply relies on who you were asking, I'd say. Probably only the technical department is capable of a reasonable response in such a case. So, who were you asking, please?
I have never encountered such a warning for instance - in any casino, Brango included.
Despite that, we evaluate players' feedback so, allow me to remind the Update su feature.
Do you plan to use it, please?
I understand you are more or less quite dissatisfied with the casino because you seemed to be an unlucky player. Well, sorry to hear that.
Automaticky přeloženo: