DomůFórumKasinaBOHO Casino - všeobecná diskuze

BOHO Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

8 898 zobrazení 30 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
felipefagundes74
před rokem

Chápu, je to trochu neortodoxní, že?

Přesto bych řekl, že dává smysl, že první pokus neprošel, zní to, jako by tehdy nebyl splněn požadavek na sázení.

Také pokud jde o kontrolu vaší herní aktivity, je to docela běžný krok. Jen doufám, že k tomu má kasino dobrý důvod. Chybějící termín naznačuje, že kasino vyzvalo poskytovatele hry k akci a s největší pravděpodobností nejsou schopni odhadnout správné datum.

Jen se vám snažím pomoci pochopit, že to, co se zdá zcela vyloučené, může mít docela jednoduché vysvětlení. No, doufám, že projdete všemi potřebnými kontrolami, budete tu pro aktualizace!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Němečtí hráči, pozor! Boho Casino NEMÁ licenci k provozování činnosti v Německu podle zákona o štěstí (Glücksspielstaatsvertrag). To znamená, že všechny transakce, které jste v tomto kasinu provedli, NEJSOU právně chráněny a lze je napadnout.


Pokud jste zde přišli o peníze, můžete od své banky nebo poskytovatele karty (Visa / Mastercard) požádat o **vrácení platby**, protože obchodník nemá licenci a ve vaší jurisdikci působí nelegálně. Banky a platební sítě berou tyto případy vážně, zejména pokud byla porušena pravidla zodpovědného hraní.


V mém případě:

- Požádal jsem o uzavření účtu dne 09.10.2023, ale kasino nadále přijímalo vklady.

- Celkové vklady po žádosti o uzavření: 9 901 EUR

- Obdržená náhrada: 2 840 €

- Stále čekáme na vyřešení otázky 4 561 EUR.


NEMLČTE! Kontaktujte svou banku nebo vydavatele karty a nahlaste tyto transakce jako neoprávněné z důvodu nelegální hazardní činnosti. V případě potřeby je nahlaste také úřadům **BaFin**, **Visa** a **Mastercard**.


Toto kasino by NEMĚLO fungovat v Německu. Šiřte o tom informace a chraňte ostatní hráče!

Automaticky přeloženo:
Marwande1
před 4 měsíci

Nejdůležitější je přečíst si všechna pravidla, včetně informací o tom, jakou licenci každé kasino vlastní.

Tato organizace funguje pod záštitou Curaçao (GCB) , ale přijímá hráče z Německa. To znamená, že v Německu nesmí inzerovat, ale hráči z Německa tam mohou hrát, pokud si to přejí. Je na jejich odpovědnosti rozhodnout se, zda to udělají, či nikoli.

Pokud se rozhodnete hrát a prohrajete, bohužel není možné získat žádné peníze zpět.

Otočím to pro vás, abyste to lépe pochopili: Kdybyste vyhráli, nechtěli byste své peníze, svou výhru? Určitě byste chtěli a kasino by muselo zaplatit. Že?

Takže by se každý měl chovat podle své zodpovědnosti, zda hraje, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,


Děkuji za vaši odpověď. Musím však upřesnit, že v mém případě se nejedná o dobrovolnou ztrátu peněz, ale o závažné porušení povinností zodpovědného hraní ze strany Boho Casina.


Dne 09.10.2023 jsem formálně požádal o trvalé uzavření svého účtu z důvodů zodpovědného hraní. Navzdory této žádosti mi kasino umožnilo pokračovat ve vkládání finančních prostředků a hraní hazardních her ještě několik měsíců po tomto datu. Jedná se o jasné porušení:


Zásady zodpovědného hraní.

Požadavky na udělování licencí podle práva Curaçaa a mezinárodních standardů dodržování předpisů.



Nejde o „odpovědnost hráče" – jedná se o regulační selhání ze strany kasina, které nerespektuje žádosti o sebevyloučení a uzavření. Ignorování takových žádostí je v rozporu se všemi pravidly férového hraní.


Mám důkazy, včetně:


E-mail s mou žádostí o uzavření ze dne 09.10.2023.

Doklad o vkladech po tomto datu v celkové výši 9 901 EUR (s vrácením pouze 2 480 EUR).



Prosím, znovu posouďte mou stížnost na základě těchto skutečností, jelikož se jedná o porušení pravidel ochrany hráčů, nikoli pouze o spor o prohry.


S pozdravem,

Marwan Bader


Automaticky přeloženo:
Marwande1
před 4 měsíci

Je mi líto celé této situace, ale náš tým pro vyřizování stížností vám bohužel nebude moci nijak pomoci, pokud na svou stížnost přestanete reagovat.

Pokud si přejete, abychom vám pomohli, požádejte o opětovné otevření vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,


Rád bych požádal o znovuotevření mé stížnosti ohledně kasina Boho. Žádost jsem již podal před několika dny, ale zatím jsem neobdržel žádnou odpověď.


Důvodem mé předchozí neaktivity byla nepřítomnost a neschopnost včas odpovědět. Nyní jsem zpět a připraven pokračovat v případu.


Prosím o potvrzení opětovného otevření mé stížnosti, abychom mohli v procesu pokračovat.


Děkuji za vaši pomoc.


S pozdravem,

Marwan Bader


Automaticky přeloženo:
Marwande1
před 4 měsíci

O znovuotevření musíte požádat ve svém účtu, ne tady na fóru.

Problém je ale v tom, že náš tým vám pravděpodobně stejně nebude schopen pomoci, protože jste uvedl/a, že se to všechno stalo už dávno, a pokud je situace stará více než 6 měsíců, náš tým ji ve skutečnosti nemůže vyšetřit.

Pořád to ale můžeš zkusit. Nejsem si tím ale jistý/á.

Dejte nám prosím vědět, jaká je situace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,


Doufám, že tě tato zpráva zastihne v pořádku.


Píši vám v návaznosti na předchozí žádost, kterou jsem zaslal před více než dvěma týdny ohledně znovuotevření mé stížnosti proti kasinu Boho. Dominice jsem dle pokynů poslal e-mail a přiložil potřebné důkazy týkající se mé žádosti o sebevyloučení a historie vkladů. Dosud jsem však neobdržel žádnou odpověď ani potvrzení.


Tato absence následných kroků je zklamáním, zejména vzhledem k závažnosti případu. Žádám Vás laskavě o opětovné přezkoumání mé žádosti a potvrzení, zda lze stížnost znovu otevřít a odpovídajícím způsobem vyřídit. V případě potřeby jsem více než ochoten znovu poskytnout veškeré podpůrné dokumenty.


Děkuji za vaši pozornost a těším se na vaši odpověď.


S pozdravem,

Marwan Bader


Automaticky přeloženo:
Marwande1
před 4 měsíci

Vážený Marwande1,

Děkuji, že jste se ozvali. Poslal jsem Dominice zprávu; vypadá to, že čekala na vaši odpověď, ale my, administrátoři, nemáme přístup k podrobnostem sdíleným mezi týmem pro stížnosti a hráči, včetně e-mailů, takže upřímně řečeno, nemohu poskytnout o moc víc. Obávám se.


Jen rychlá aktualizace: Chápu, že jste mě kontaktoval ohledně uzavření účtu, protože vám Dominika poslala otázku. Doufám, že jsem to pochopil správně. Neváhejte mě prosím informovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před měsícem

velmi rychlé vyřízení dotazu a velmi dobrá obsluha

Automaticky přeloženo:
92Celo
před měsícem

Ahoj, co jsi se jich snažil/a vyřešit nebo se jich na to zeptat? 😀

Můžete mi možná říct více o vaší zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.