FórumKasinaBoGamba Casino - všeobecná diskuze

BoGamba Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Samir91
|
12407 zobrazení 81 odpovědí |
|
12 3 45
před 12 měsíci

Ahoj,

Ano, myslím, že platbu neprovedou dalších 7 hodin.

Požádejte tedy o pomoc nyní.

Jsou to stále stejná prohlášení jako, předáme to finančnímu oddělení.

Z živého chatu nevyplývá nic víc než to.


Dík.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Dobrý den, musí to být těžké, ale buďte si jisti, že jste udělali vše, co jste mohli, když jste zde zadali stížnost.

Stále existuje určitá naděje, že kasino zpracuje platbu dříve, než náš tým zasáhne.

Podle přednastaveného časovače zbývá 6 dní. Rád bych řekl něco pozitivnějšího. 🙏



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, situace se zatím nemění.

Kasino ode mě na žádné emaily nereaguje, live chat se stále opakuje a opakuje to samé.


Nevím, proč se jim nedaří převést peníze.



Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Chápu, že to rozhodně není pohodlná situace a určitě bych byl stejně jako vy naštvaný, kdyby mi kasino nedalo žádnou relevantní odpověď a jen stále dokola opakovalo to samé.

Reklamace je však u nás stále otevřená, tak uvidíme, kam se náš tým dostane. Pevně věřím, že Vám budeme schopni pomoci alternativně, že své peníze dostanete. Ale zatím si budeme muset počkat, i když to nerad říkám. Opatruj se. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyhrál jsem 3,5 tisíce dolarů ve hře bez limitu. Měl jsem neuvěřitelné štěstí a dostal jsem x17000 multiplikátor. Kasino mi ale od léta nevyplatilo výhru. Komunikace probíhá pouze přes chat. Na chatu ale říkají, že nic neřeší. Bogamba nereaguje na email. Na svou výhru jsem čekal 3 měsíce. Ale to už jsem ztratil veškerou naději. Chci hráče varovat, že vaše největší výhra v životě může být utrpením, pokud hrajete v kasinu Bogamba.

Automaticky přeloženo:
tohannn62
před 11 měsíci

Dobrý den, to je velmi smutné.

Můžete nám říci, zda jste obdrželi část výhry nebo vůbec? Vyplatilo vám někdy kasino Bogamba něco?


Budu rád za odpověď a zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyhrál jsem 3,5 tisíce dolarů ve hře bez limitu. Měl jsem neuvěřitelné štěstí a dostal jsem x17000 multiplikátor. Kasino mi ale od léta nevyplatilo výhru. Komunikace probíhá pouze přes chat. Na chatu ale říkají, že nic neřeší. Bogamba nereaguje na email. Na svou výhru jsem čekal 3 měsíce. Ale to už jsem ztratil veškerou naději. Chci hráče varovat, že vaše největší výhra v životě může být utrpením, pokud hrajete v kasinu Bogamba.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, vidím, že máš problémy s kasinem už docela dlouho, když říkáš, že je to už od léta, co jsi nedostal peníze. Jaký je důvod kasina, že vám nevyplácí peníze a neřeší to? Hráli jste s bonusem nebo se skutečnými penězi?

Každopádně by mě zajímalo, proč jsi nepřišel dřív, když to trvalo tak dlouho, myslím, že jsi čekal příliš dlouho.

Uvidíme, jestli náš tým dokáže něco vyřešit s vaší otevřenou stížností , ale opravdu v to doufám. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkuji všem za podporu. Kasino vyplatilo 2 000 $. Odmítá ale zaplatit dalších 1600. Chat podpory nemůže pomoci. Na emaily nikdo neodpovídá (

Automaticky přeloženo:
tohannn62
před 11 měsíci

No, určitě se omlouvám, pokud se nemůžete dostat k jiné odpovědi.

Pokud jde o peníze, které jste dostali, 2000 $, dostali jste je někdy v této době nebo v minulosti? Pokud jde o dalších 1600 $, uvedlo kasino nějaký důvod, proč to trvalo tak dlouho nebo proč vám nevyplatilo?

Každopádně náš tým se vám v této situaci určitě pokusí pomoci a uvidíme, co dokážou. Pokud získáte nějaké nové informace nebo přijdou peníze, dejte nám prosím vědět. Opatruj se. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

filefile V srpnu až září jsem dostal 2000 dolarů. A nyní kasino neplatí téměř 3 měsíce. Když píšu do chatu, je mi sděleno, že žádost byla předána finančnímu oddělení a že prostředky obdržím co nejdříve. To říkali v září. Tak se říká i teď v prosinci. Provozovatel chatu odpovídá otřepanými frázemi a pouze říká, že výběry neřeší. Psal jsem na mail 4x - nedostal jsem ani jednu odpověď. Přikládám screenshoty, právě jsem na ně psal znovu.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
tohannn62
před 11 měsíci

Ano, takže první peníze jste dostali v létě a co se týče dalších, ty ještě nedorazily a kasino stále dokola opakuje stejnou frázi. Rozhodně není příjemné, když v kontextu svého stažení nenajdete nic relevantního a je to stále stejná písnička.

Bylo však správné podat stížnost a doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci. Držím palce, ať se vše co nejdříve vyřeší a peníze dostanete. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte je s námi sdílet. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Toto je stejný text jako já.

Získejte to nyní téměř každý měsíc, toto se jednoduše zkopíruje a vloží do chatu.

Zatím mi nic nezaplatili, stále čekám.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Ahoj, určitě by bylo fajn, kdybys použil tlačítko "odpovědět", aspoň budeme vědět, komu odpovídáš a hráč bude na tvoji odpověď každopádně upozorněn, takže si můžeš zkrátit čas na odpověď.

Vidím však, že vaše stížnost je stále otevřená a Kristina si od vás zatím vzala potřebné věci, aby se případ posunul kupředu. Určitě není hezké, když kasino tak dlouho opakuje stále dokola to samé a dává stále stejné zkopírované odpovědi. Jak dlouho jste v této pozici?

Každopádně doufám, že se vše vyřeší a peníze nakonec dostanete. Pokud byste náhodou měli něco nového, neváhejte a dejte nám vědět. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj,

Celé se to táhne od 16. listopadu 2023. Bohužel to není hezké. Ale to je naposledy v kasinu, ano, chaty jsou vždy stejné.


Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Chápu, takže jste se v podstatě nikam nedostali, protože odpověď je stále stejná. Myslím, že už je to docela dlouho, co se tento případ vleče, takže je určitě dobré mít otevřenou stížnost .

Tak uvidíme, co náš tým dokáže zařídit a pevně věřím, že to nakonec všechno klapne. Zatím si budeme muset počkat, jak se to celé vyvine. Pokud máte nějaké novinky, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, jak dnes vidím, live chat již není dostupný.

Zkoušel jsem to na více zařízeních a prohlížečích, live chat už tam není.


Napsal jsem e-mail do kasina, ale zatím neodpověděli na jediný e-mail.

To znamená, že již není možnost kontaktovat kasino, děkujeme.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Na webu jsem také nenašel živý chat. Zdá se, že možnosti kontaktu jsou omezeny pouze na e-maily. To je opravdu nedostatečné, zvláště když říkáte, že vám neodpověděli 😕

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Už na to čekáme celý měsíc, je to smutné.

Zajímalo by mě, jestli moje banka může vrátit peníze, které jsem vložila!!! Máte s tím zkušenost? Proveďte vklad debetní kartou MasterCard.


Rád bych slyšel o zkušenostech s tímto.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Podle vývoje stížnosti si začínám myslet, že oslovit toto kasino prostřednictvím našeho Centra řešení je také problém. 🙁

Možná byste rádi věděli, že za normálních okolností dáváme kasinům druhou šanci odpovědět, což znamená, že je k dispozici další týden na kontaktování specialisty na stížnosti.

Být vámi, zeptal bych se banky, zda je zpětné zúčtování skutečně možné, i když bych reklamaci dal šanci.

Ale nikdy není na škodu udělat krok napřed. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den, ano přesně tak. Rád tomu dám čas, ale ještě se zeptám v bance.


Opravdu se zdá, že jde o čisté kasino, které přímo podvádí.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky