FórumKasinaBoGamba Casino - všeobecná diskuze

BoGamba Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Samir91
|
11711 zobrazení 81 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, kasino, výhra, výběr, vše v pořádku😃!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Super - rád slyším něco tak pozitivního! ✨👌

A co podpora? Jsou dostatečně podpůrní, laskaví, trpěliví a informovaní?

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Pěkný! Na druhou stranu je obrovský rozdíl mezi 1 nebo 10 dolarovými sázkami, pokud jde o po sobě jdoucí dead spiny 😀.

Nezáleží! Skvělá výhra 1k x! 👍✨✨👌

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

mají slabé povědomí o krypto vkladech a výběrech kryptoměn, operátor v chatu mi řekl, že by si měli ověřit svou kryptopeněženku, podobně jako bankovní karta, (ačkoli to není technicky možné), ale finanční oddělení vše vyneslo.

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Ano, a štítek nebyl potřeba, tohle je minulé století.

Automaticky přeloženo:
před rokem

mají slabé povědomí o krypto vkladech a výběrech kryptoměn, operátor v chatu mi řekl, že by si měli ověřit svou kryptopeněženku, podobně jako bankovní karta, (ačkoli to není technicky možné), ale finanční oddělení vše vyneslo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zní to spíše jako začátek smutného vtipu. Souhlasím, že kryptoměna nepřichází s debetní nebo předplacenou kartou, pokud jsem informován. 🤦‍♀️🤔



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, a štítek nebyl potřeba, tohle je minulé století.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem si jistý, zda sleduji, tag nebyl potřeba? Pravděpodobně si z nás opět dělá legraci funkce automatického překladu fóra.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Přesně tak, ale hlavně, výhry byly staženy

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Při výběru do kryptoměny musí zadat adresu peněženky a štítek této peněženky, ve skutečnosti je tento štítek potřeba

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Nyní vidím! Spíš to byla moje špatná paměť než překladač 😀.

Jasná věc - visačka na peněžence!

Oceňuji trpělivost, kterou mi projevujete...

Jsem rád, že stažení nakonec dopadlo!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Operátor na chatu uvedl, že o víkendu výplata výher neproběhne, účetní oddělení odpočívá

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Hm, myslím, že v některých kasinech je běžné, že o víkendech se výhry nevyplácejí. Ale kromě toho, máte nějaký problém s tím, že nemůžete odstoupit nebo něco podobného?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, napsal jsem stížnost,

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Napsali, že o víkendech se bankovní operace neprovádějí, kromě kryptoměn. Mám vklad, výběr kryptoměn

Automaticky přeloženo:
dmitry87
před rokem

Dobrý den, všiml jsem si, že jste již vytvořili stížnost a že čekáte 3 dny. Samozřejmě jsem nevěděl, že výběry kryptoměn jsou o víkendu povoleny, takže díky za upřesnění.

Řekl bych však také, že jak je uvedeno ve stížnosti, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru. Bude tedy nutné obrnit se trpělivostí a počkat. Každopádně pokud budete mít nějaké nové informace, klidně mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Pro mě je to o tom, že jsem jako ostatní. Pokud jste zde informovali o výplatách z kasina Bogamba, nejsou vyplaceny nebo to nikdo nenahlásil.

No, před týdnem jsem provedl výběr a ještě mi nebyl vyplacen.

Live chat říká pokaždé ano, nemáme s tím nic společného, je to samostatné oddělení, ale budeme to předávat znovu a znovu.

Jak jsem řekl, už týden se nic neděje. Poslal jsem e-mail na podporu, ale zatím jsem nedostal odpověď.


Jak jsem četl, měli byste být 2 týdny trpěliví, teď si to jen poznamenávám.

Budu rád za vaši pomoc.


S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Ahoj, jsem rád, že jste koherentní a že jste si již všimli, že kasinu dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Čekáš týden a naprosto chápu, že nemáš nejlepší pocity, když ani podpora neodpovídá a nevíš, kde si stojíš. Odpověď, proč to trvá týden, by se jistě hodila.

Pokud však problém přetrvává a uplyne další týden, aniž byste se dozvěděli něco nového nebo nedostali peníze, pokusíme se vám pomoci tím, že vám doporučíme reklamaci.

Bude tedy možné nás aktualizovat, jak se bude situace vyvíjet?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, děkujeme za účast.

Zatím se nic nestalo, vždy prý bude co nejrychleji vyřízeno.

Prý je to kvůli vysoké výplatní návštěvnosti, kterou mají 😀.


No, jsem trpělivý, díky.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Někdy je to tak, že kasina mají vysokou výplatní návštěvnost a může to být problém, ale věříme, že do 14 dnů by se takový problém měl vyřešit. Uvidíme však, kam nás zavedou další dny a zda se vám podaří získat nové informace, nebo se dočkáte svých peněz. Doufám, že to bude brzy a budete si to užívat. Zkřížené prsty. 🤞😊

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dejte mi ještě vědět, vlastně není nic nového. Stejná odpověď znovu a znovu, která se jednoduše zkopíruje a vloží z živého chatu, omlouváme se, předáme to finančnímu oddělení. Nemyslím si, že toto kasino neplánuje nic vyplatit, myslím, že ani nepokryje ztráty, které jsem tam vložil.


Brzy to budou 2 týdny a doufám, že mi pomůžete.


Dík.

Automaticky přeloženo:
shango108
před 11 měsíci

Je tedy škoda, když dostáváte stále stejnou odpověď, protože by bylo jistě lepší mít konkrétnější. Proto si myslím, že je dobře, že máte stížnost, takže pokud vám kasino neposkytne peníze, pokusíme se vám pomoci. Uvidíme, jak to všechno dopadne, ale já pevně věřím v dobro. Přeji ti hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky