Pěkný! Na druhou stranu je obrovský rozdíl mezi 1 nebo 10 dolarovými sázkami, pokud jde o po sobě jdoucí dead spiny 😀.
Nezáleží! Skvělá výhra 1k x! 👍✨✨👌
Nice! On the other hand, there is a huge difference between 1 or 10-dollar stakes when it comes to the consecutive dead spins 😀.
No matter! An awesome 1k x win! 👍✨✨👌
mají slabé povědomí o krypto vkladech a výběrech kryptoměn, operátor v chatu mi řekl, že by si měli ověřit svou kryptopeněženku, podobně jako bankovní karta, (ačkoli to není technicky možné), ale finanční oddělení vše vyneslo.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Ano, a štítek nebyl potřeba, tohle je minulé století.
Yes, and the tag was not needed, this is the last century.
Да и тег, не нужен был, это прошлый век.
mají slabé povědomí o krypto vkladech a výběrech kryptoměn, operátor v chatu mi řekl, že by si měli ověřit svou kryptopeněženku, podobně jako bankovní karta, (ačkoli to není technicky možné), ale finanční oddělení vše vyneslo.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Zní to spíše jako začátek smutného vtipu. Souhlasím, že kryptoměna nepřichází s debetní nebo předplacenou kartou, pokud jsem informován. 🤦♀️🤔
It sounds more like a beginning of a sad joke. I agree crypto doesn't come with a debit or prepaid card, as far as I'm informed. 🤦♀️🤔
Při výběru do kryptoměny musí zadat adresu peněženky a štítek této peněženky, ve skutečnosti je tento štítek potřeba
When withdrawing to crypto, they need to enter the wallet address, and the tag of this wallet, in fact, this tag is needed
У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен
Nyní vidím! Spíš to byla moje špatná paměť než překladač 😀.
Jasná věc - visačka na peněžence!
Oceňuji trpělivost, kterou mi projevujete...
Jsem rád, že stažení nakonec dopadlo!
Now I see! It was my poor memory rather than the translator 😀.
Sure thing - wallet's tag!
I appreciate the patience you're showing me...
I'm glad the withdrawal worked out in the end!
Hm, myslím, že v některých kasinech je běžné, že o víkendech se výhry nevyplácejí. Ale kromě toho, máte nějaký problém s tím, že nemůžete odstoupit nebo něco podobného?
Hm, I think it's common in some casinos that winnings are not paid out on weekends. But besides that, do you have any problem with not being able to withdraw or something like that ?
Napsali, že o víkendech se bankovní operace neprovádějí, kromě kryptoměn. Mám vklad, výběr kryptoměn
They wrote that banking operations are not carried out on weekends, except for crypto.I have a deposit, a crypto withdrawal
Dobrý den, všiml jsem si, že jste již vytvořili stížnost a že čekáte 3 dny. Samozřejmě jsem nevěděl, že výběry kryptoměn jsou o víkendu povoleny, takže díky za upřesnění.
Řekl bych však také, že jak je uvedeno ve stížnosti, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběru. Bude tedy nutné obrnit se trpělivostí a počkat. Každopádně pokud budete mít nějaké nové informace, klidně mi dejte vědět.
Hi, I noticed that you have already created complaint and that you are waiting for 3 days. Of course I didn't know that crypto withdrawals are allowed on the weekend, so thanks for the clarification.
However, I would also say that as mentioned in the complaint, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So it will be necessary to be patient and wait. Anyway, if you have any new information, feel free to let me know.
Ahoj,
Pro mě je to o tom, že jsem jako ostatní. Pokud jste zde informovali o výplatách z kasina Bogamba, nejsou vyplaceny nebo to nikdo nenahlásil.
No, před týdnem jsem provedl výběr a ještě mi nebyl vyplacen.
Live chat říká pokaždé ano, nemáme s tím nic společného, je to samostatné oddělení, ale budeme to předávat znovu a znovu.
Jak jsem řekl, už týden se nic neděje. Poslal jsem e-mail na podporu, ale zatím jsem nedostal odpověď.
Jak jsem četl, měli byste být 2 týdny trpěliví, teď si to jen poznamenávám.
Budu rád za vaši pomoc.
S pozdravem.
Hello,
For me it's about me being like others. If you have reported here about the payouts from Bogamba casino, these are not paid out or no one has reported this.
Well, I made a withdrawal a week ago and it hasn't been paid out to me yet.
The live chat says every time yes, we have nothing to do with it, it's a separate department, but we'll pass it on again and again.
As I said, nothing has happened for a week now. I sent an email to support but haven't received a response yet.
As I read you should be patient for 2 weeks, I'm just making a note of it now.
I would be happy about your help.
Best regards.
Hallo,
es geht bei mir darum das ich wie andere auch schon. Hier sich gemeldet haben was die auszahlungen von Bogamba casino angehen, diese werden nicht ausgezahlt oder es meldet sich diesbezüglich keiner.
nun ich habe jetzt eine woche her eine auszahlung getätigt, die mir bis heute jetzt datu nicht ausbezahlt wurde.
der live chat meint jedes mal ja wir haben damit nichts zu tun das ist eine separate abteilung, aber wir geben das jetzt wieder und wieder weiter.
es tut sich wie gesagt jetzt eine woche nichts. habe dem support ne email geschickt aber keine antwort bis jetzt erhalten.
wie ich gelesen habe soll man sich ja 2 wochen gedulden, das tue ich nur merke ich das jetzt schon vor.
würde mich über hilfe eurer seits freuen.
mit freundlichen grüssen.
Ahoj, jsem rád, že jste koherentní a že jste si již všimli, že kasinu dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Čekáš týden a naprosto chápu, že nemáš nejlepší pocity, když ani podpora neodpovídá a nevíš, kde si stojíš. Odpověď, proč to trvá týden, by se jistě hodila.
Pokud však problém přetrvává a uplyne další týden, aniž byste se dozvěděli něco nového nebo nedostali peníze, pokusíme se vám pomoci tím, že vám doporučíme reklamaci.
Bude tedy možné nás aktualizovat, jak se bude situace vyvíjet?
Hi, I'm glad you're coherent and that you've already noticed that we give 14 days to casino to resolve the withdrawal. You've been waiting for a week and I absolutely understand that you don't have the best feelings when even support doesn't answer and you don't know where you stand. An answer as to why it's taking a week would certainly be appreciated.
However, if the problem persists and another week goes by without you finding out anything new or getting any money, we will try to help you by recommending that you file a complaint.
So will it be possible to update us as the situation develops ?
Dobrý den, děkujeme za účast.
Zatím se nic nestalo, vždy prý bude co nejrychleji vyřízeno.
Prý je to kvůli vysoké výplatní návštěvnosti, kterou mají 😀.
No, jsem trpělivý, díky.
Hello, thank you for your participation.
Nothing has happened yet, they always say it will be processed as quickly as possible.
Supposedly it's due to the high payout traffic they have 😀.
Well, I'm patient, thanks.
Hallo, danke für eure teilhabe.
Es ist noch nichts passiert, es heist immer es wird so schnell wie möglich bearbeitet.
Soll angeblich am hohen auszahlungsverkehr liegen die sie haben 😀.
naja ich habe geduld, danke.
Někdy je to tak, že kasina mají vysokou výplatní návštěvnost a může to být problém, ale věříme, že do 14 dnů by se takový problém měl vyřešit. Uvidíme však, kam nás zavedou další dny a zda se vám podaří získat nové informace, nebo se dočkáte svých peněz. Doufám, že to bude brzy a budete si to užívat. Zkřížené prsty. 🤞😊
Sometimes it is the case that casinos have high payout traffic and it can be a problem, but we believe that in 14 days such a problem should be solved. However, we'll see where the next few days take us and whether you'll be able to get new information or whether you'll get your money. I hope it will be soon and you will enjoy it. Fingers crossed. 🤞😊
Dejte mi ještě vědět, vlastně není nic nového. Stejná odpověď znovu a znovu, která se jednoduše zkopíruje a vloží z živého chatu, omlouváme se, předáme to finančnímu oddělení. Nemyslím si, že toto kasino neplánuje nic vyplatit, myslím, že ani nepokryje ztráty, které jsem tam vložil.
Brzy to budou 2 týdny a doufám, že mi pomůžete.
Dík.
Let me know again, there's actually nothing new. The same answer over and over again that is simply copied and pasted from the live chat, sorry we will pass this on to the finance department. I don't think this casino plans to pay out anything, I mean it doesn't even cover the losses I deposited there.
Well, it will soon be 2 weeks, and I hope you can help me.
Thanks.
Melde mich mal wieder, es gibt eigentlich nichts neues. Die selbe und immer wieder selbe Antwort die vom Livechat einfach kopiert und eingefügt wird, es tut uns leid wir geben das an die Finanzabteilung weiter. Ich glaube nicht daß dieses Casino vorhat etwas auszuzahlen, ich meine es deckt nicht einmal die Verluste die ich da eingezahlt habe.
Naja bald sind es 2 Wochen, und ich hoffe ihr Schaft es mir zu helfen.
Danke.
Je tedy škoda, když dostáváte stále stejnou odpověď, protože by bylo jistě lepší mít konkrétnější. Proto si myslím, že je dobře, že máte stížnost, takže pokud vám kasino neposkytne peníze, pokusíme se vám pomoci. Uvidíme, jak to všechno dopadne, ale já pevně věřím v dobro. Přeji ti hodně štěstí.
So it's a pity if you keep getting the same answer because it would certainly be better to have a more specific one. That's why I think it's good that you have a complaint, so if the casino fails to give you the money, then we will try to help you. We'll see how it all turns out, but I'm a firm believer in good. I wish you the best of luck.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.