toto je jejich odpověď:
Děkujeme, že jste se na nás obrátili.
Rádi bychom vás informovali, že jako odpovědnému provozovateli byl váš účet uzavřen na základě vašich komentářů, že máte problémy s hraním.
Obávám se, že nemůžeme nabídnout vrácení peněz za sázky, které byly uzavřeny, protože se vypořádávají podle výsledku a pravidel hrané hry.
Doufáme, že jsme vás o tom dostatečně informovali a v případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu 24/7, abychom vám pomohli.
Přeji hezký den.
Upřímně,
Max
Kasino Bof
this is their reply:
Thank you very much for reaching out to us.
We kindly want to inform you that as a responsible operator, your account was closed based on your comments that you have problems with playing.
I am afraid we cannot offer a refund for bets that have been placed as these are settled according to the outcome and rules of the game played.
We hope that we have informed you enough on this, and any further questions please don't hesitate to contact us. We are here 24/7 to assist you.
Have a great day.
Sincerely,
Max
Bof Casino
Automaticky přeloženo: