DomůFórumKasinaBizzo Casino - všeobecná diskuze

Bizzo Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 3 roky od mcclane2020
|
50 391 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...9 10 11
celinacoutinho140343
před 4 měsíci

Ahoj, prošel jsi ověřením, ano? Když vám kasino řeklo, že můžete vybrat, připadá mi trochu divné, že vám zabavili výhru. Upravili jste po ověření své datum narození nebo jste o tom informovali kasino?

Také jste přemýšleli o podání stížnosti, pokud máte pocit, že kasino vzalo vaše výhry nespravedlivě?

Automaticky přeloženo:
celinacoutinho140343
před 4 měsíci

Vážení, dobré ráno, jak se máte? Bylo by vhodné, abyste nám sdělili, u kterého příslušného úřadu máme žaloby podat, protože oni jsou pány a pány v nakládání s naší dokumentací a penězi. V mém případě provádím vklady přes Astropay, ale neautorizují výběry stejným způsobem.

Zaměstnanci CASINO GURU FORUM, jak mohu podat formální a právní stížnost a požadavek na tyto instituce?

MŮŽETE NÁM TY INFORMACE PODAT????? Na takové podvodné jednání nemají právní nárok. Je naprosto protichůdné a trestné dávat vám možnost provést vklad prostřednictvím prostředků, jako je ASTROPAY, a požadovat, abyste provedli výběr stejným způsobem, když oni sami tyto prostředky pro tuto operaci nepoužívají. JE TO NAPROSTO NESTUDANÝ TRESTNÝ ČIN, KTERÝ Spáchají, totéž dělají s bonusy atd. atd.

DŮSLEDNĚ OPAKUJI: KDE JE PODÁN PRÁVNÍ STÍŽNOST TĚCHTO MÉDIÍ S POŽADAVKEM NA ODMĚNU A NÁHRADU ŠKODY.

Děkuju!!!

PS: Neodpovídejte ironickou a neuctivou odpovědí, že sázení je dobrovolné atd. atd. (je to jako kdyby vám někdo řekl, že jste vložili peníze do našich rukou, teď se běžte do prdele), protože tato výmluva není vážná odpověď, když to převezme naše peníze.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
fbautech
před 4 měsíci

Oh, myslel jsem, že jsi podal stížnost už dávno.

Pokud se tedy nic nezměnilo a stále máte problémy, doporučil bych to udělatzde na tomto odkazu . Pokusíme se vám pomoci.

Máte-li něco, co byste o našem procesu chtěli vědět předem, můžete tak učinit zde a přečíst si tuto příručku .

Ale proč se tak zlobíš? Napsali jste před měsícem nebo dvěma a váš případ byl vyřízen podle toho, co jste napsal, a dostali jste peníze.

Máte teď jiný konkrétní problém?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno.

Jen pro představu.

Vložil jsem částku 30 realů a vyhrál jsem kolem 330. Dvakrát jsem požádal o výběr a bylo zamítnuto, kontaktoval jsem podporu, která mi řekl, že s registrací není něco v pořádku, poslal jsem vše, co požadovali, řidičský průkaz, účet na mé jméno se splatností kratší než 30 dnů a zaplacení zálohy.

Poté mi kasino řeklo, že s registrací a dalšími dokumenty je nyní vše v pořádku a že bych měl provést výběr znovu. Šel jsem a udělal jsem to, a když jsem druhý den šel zkontrolovat proces výběru, můj účet byl prázdný a žádné peníze.

Když jsem stránku kontaktoval, řekli mi, že s mojí registrací není něco v pořádku, že to není akceptováno jejich podmínkami a že mi zadrží peníze a nevrátí se.

Tuto zprávu mám uloženou v e-mailu.

Směšný přístup zloděje!

Automaticky přeloženo:
celinacoutinho140343
před 3 měsíci

Takže jsi neprošel procesem ověření toho, co popisuješ. Pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a kasino vám neprávem vzalo výhru,můžete podat stížnost na tomto odkazu .

Náš tým se na to pokusí podívat a pokud to bude možné, pomůže vám, pokud nevíte, proč byl váš účet uzavřen a vaše peníze zabaveny.

Jste v ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Nechovejte se jako géniové dávající sarkastické odpovědi. Pokud jste byli profesionálnější, dejte mi PRÁVNÍ odkaz, kde mohu podat stížnost včetně žaloby, protože to, co děláte, se nazývá "Škody a zranění vůči osobě." Podala jsem právní stížnost zde v Argentině a odpověď byla, že vás nemohou zastihnout, protože zde nemáte kanceláře, jste mezinárodní organizace atd. atd. atd. Proto se cítíte nedotknutelní, mafiánský styl. Nedostatek respektu k těm z nás, kteří vás živí a platí za váš luxus.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nechovejte se jako géniové tím, že budete sarkasticky odpovídat. Podal jsem stížnost na "škody na osobě" s přiloženou žalobou a odpověď byla, že jste mezinárodní organizace, která nemá kanceláře v žádné zemi a proto jste bez žalob, tedy nedotknutelná mafie . MŮŽETE TO ŘÍCT LIDEM, kteří takto pracují, aby nebyli právně postiženi.

Za chvíli budu sázet a reaguji na tvůj sarkasmus, raději žádnou hru nezmanipulují, abych prohrál, udělám výběr a uvidíš, jak magicky to nedovolíš, a že podle vás je vše vyřešeno a výběry by měly být provedeny bez problémů a naprosto normálně, takže zde nechám každý snímek obrazovky, abych je odhalil. Je to proto, že nerespektují bod doplňování, který tak tvrdí, že je v průměru 96 %.

Teď se rád podívám na ten sarkasmus. Protože již mám předchozí snímky médií, která umožňují vklad, ale nejsou k dispozici pro výběr. Jsem si jistý, že je okamžitě opraví.

zdravím vás...


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vážení přátelé, dobrý den.

Tato kasina tolik mluví o bezpečnosti atd. atd., že už jsou mimo nedotknutelnou mafii.

Před 48 hodinami jsem provedl značný vklad v kasinu BIZZO a peníze zmizely. Ověřil jsem si u své BANKY a peníze jim byly doručeny, vše je potvrzeno.

Vznesl jsem nároky a nemám žádnou odpověď, ve skutečnosti jedinou odpovědí, kterou mám, je, že mě žádají o trpělivost, protože na případu pracují.

Ukázalo se, že mě žádali o všemožné dokumenty ohledně zálohy, evidentně jsem jim je dal, spolupracoval jsem v rámci možností. Uplynulo 48 hodin a já nemám žádnou odpověď, tak jsem požádal, aby mi ukázali dokumenty o procesu vymáhání mých peněz. HÁDEJTE, JAKOU BYLA ŠŤASTNÁ ODPOVĚĎ, KTEROU JSEM OBDRŽELA? HAHAHAHAHA to je sranda jaká je to mafie, ODPOVĚĎ MI NEODPOVÍDAJÍ A ŽÁDNOU DOKUMENTACI MI NEUMÍ UKÁŽIT, myslím, že tahle MAFIE může pod záminkou bezpečnosti požadovat všechny dokumenty co chtějí, co my máme dělat? Co se stane s naší bezpečností? Mají své PODMÍNKY, ale nerespektují naše PRÁVA SPOTŘEBITELE ANI NAŠE OBČANSKÁ PRÁVA.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Míra arogance a nedostatku respektu ze strany BIZZO nezná mezí. Nárokuji si vklad, který jsem provedl, a oni nechali moje peníze zmizet a podívejte se, co mi odpověděli: (odpověděli, jako by můj nárok byl na výběry a nejhorší je, že jsem zjistil, že odpověď je zaznamenána v jejich systému, což znamená, že nezajímají se o případ a posílají automatické odpovědi, jako by si z nároků dělali legraci)

"Milý hráč,


Vezměte prosím na vědomí, že nikdy není naším záměrem zkomplikovat proces výběru pro naše uživatele, nicméně naše finanční oddělení musí dodržovat přísná pravidla proti podvodům, aby se zabránilo jakémukoli porušení naší licence, aby naše kasino bylo bezpečné pro každého.


Upřímně si vážíme vaší dosavadní trpělivosti.


Toto je rychlá aktualizace, abyste věděli, že na tom stále pracujeme a jakmile ji budeme mít, poskytneme aktualizaci.


Pokud mezitím budete potřebovat něco dalšího, dejte nám prosím vědět.


s pozdravem

Tým podpory kasina"

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré odpoledne.

Omlouvám se za zpoždění, jsem pár dní v práci.

Ano, chtěl bych mít možnost získat zpět svou hodnotu. Jsou extrémně směšní se svými postoji.

Zaslouží si žalobu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vážení přátelé, dobrý den.

Tato kasina tolik mluví o bezpečnosti atd. atd., že už jsou mimo nedotknutelnou mafii.

Před 48 hodinami jsem provedl značný vklad v kasinu BIZZO a peníze zmizely. Ověřil jsem si u své BANKY a peníze jim byly doručeny, vše je potvrzeno.

Vznesl jsem nároky a nemám žádnou odpověď, ve skutečnosti jedinou odpovědí, kterou mám, je, že mě žádají o trpělivost, protože na případu pracují.

Ukázalo se, že mě žádali o všemožné dokumenty ohledně zálohy, evidentně jsem jim je dal, spolupracoval jsem v rámci možností. Uplynulo 48 hodin a já nemám žádnou odpověď, tak jsem požádal, aby mi ukázali dokumenty o procesu vymáhání mých peněz. HÁDEJTE, JAKOU BYLA ŠŤASTNÁ ODPOVĚĎ, KTEROU JSEM OBDRŽELA? HAHAHAHAHA to je sranda jaká je to mafie, ODPOVĚĎ MI NEODPOVÍDAJÍ A ŽÁDNOU DOKUMENTACI MI NEUMÍ UKÁŽIT, myslím, že tahle MAFIE může pod záminkou bezpečnosti požadovat všechny dokumenty co chtějí, co my máme dělat? Co se stane s naší bezpečností? Mají své PODMÍNKY, ale nerespektují naše PRÁVA SPOTŘEBITELE ANI NAŠE OBČANSKÁ PRÁVA.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, situace ohledně vkladu, který nebyl připsán na hráčský účet, je někdy komplikovaná. Vidím, že jste se již informovali u své banky a v současné situaci budete pravděpodobně muset počkat na aktualizaci z kasina. Vím, že se to stát může, ale jen poskytovatel přesně ví, co za tím je.

Pokud nemůžete své vložené peníze získat, podejte prosím stížnost a my se vám pokusíme pomoci, i když jsme v takových případech omezeni.

Pokud naopak záloha projde, dejte nám vědět. Snad to nebude dlouho trvat a co nejdříve se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne.

Omlouvám se za zpoždění, jsem pár dní v práci.

Ano, chtěl bych mít možnost získat zpět svou hodnotu. Jsou extrémně směšní se svými postoji.

Zaslouží si žalobu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tak tedy vidím, že se vám podařilo vytvořit stížnost a tak Kristina bude čekat na vaše odpovědi na své otázky. Bylo by možné na ni odpovědět?

Hodně štěstí v dalším pokračování.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaro.

Prosím vás, pokud víte, kde podat právní nárok, který má skutečně dopad na tato kasina, dejte mi ho jménem všech dotčených.

Je to 96 hodin, co jsem provedl vklad bez řešení nebo konkrétní reakce v tomto ohledu. Ve skutečnosti všechny odpovědi, které jsem obdržel, jak online na chatu, tak e-mailem s podporou, se týkaly výběrů, což znamená, že jsou automatizované na jediný typ chyby, což také ukazuje, že problém s výběry je způsoben záměrně, ale to je další problém. Na své stránce při vkladu uvádějí toto: „Od 9 do 17 hodin jsou vklady přijímány/odmítány do 10 minut po dokončení transakce ve vaší bance.

Po této době může doba přijetí trvat až 24 hodin."

V TUTO DOBU JSME UŽ 96 HODIN. Zaslouží si velkou žalobu s žádostí o velké finanční odškodnění za škody a ztráty na osobě. Nemohou vždy vyhrát. Místo kasin by se jim mělo říkat MAFIE, nemohou si dělat, co chtějí a odčinit, co chtějí a vždy skončí nepotrestáni.

Automaticky přeloženo:
fbautech
před 3 měsíci

Co se týče právních kroků, tak to bohužel doporučit nemohu. Kdybych to věděl, určitě bych ti to poskytl. Měl jsem na mysli stížnost na našich stránkách.

Možná bych se pokusil alespoň trochu odlehčit situaci. Vím, že jsem měl kdysi podobný problém, když jsem provedl vklad a bylo mi řečeno, že to může někdy trvat až 5 dní v závislosti na mé bance. I když peníze odešly z mého účtu, na herním účtu jsem je neměl. Nicméně asi po 3 dnech jsem to měl. Tak to byl můj případ v jiném kasinu, každopádně můžete mít jinou situaci a nevím, co za tím může být. Je škoda, že k takovým situacím dochází. 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokoušel jsem se získat zálohu 300 EUR na svou platební metodu (bankovní kartu), poté, co jsem byl požádán o tisíc ověřovacích dokumentů a všechny je přijal, požádám o zálohu ve výši 300 EUR a oni mi odpověděli, že můj poskytovatel plateb má byla zamítnuta. Kontaktuji je a oni mi řeknou, abych změnil způsob platby a tak dále. JE TO PODVOD

Automaticky přeloženo:
mcaballero_83
před 2 měsíci

Dobrý den, mohu prosím vědět, jak dlouho celá tato vaše situace trvá? Vidím, že v tomto případě je na vině způsob platby a kasino vám doporučilo použít jiný. Udělali jste tak a pokoušíte se stáhnout s jiným nebo jste se zeptali, který by byl nejlepší použít? Pravděpodobně bych začal tímto a snažil se být trpělivý a spolupracovat s kasinem, aby se to co nejdříve vyřešilo.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ja mám na úctě 5000kč a ne mohu je ani za nic vybírat 😡😡😡 prvně jsem prováděl vklad přes paysafecard a když jsem chtěl vybrat peníze tak paysafecard nikde ! Tak jsem zkoušel jiné účty a furt nic 😡😡😡😡 mám tam 5000 Kč a ne a ne provést výběr super ne ? 👌👌👌😡file

patrik1996
před 2 měsíci

Ahoj, vidím, že pri výbere nastali nejaké ťažkosti. Kontaktoval si support, čo v takejto situácii máš robiť keď si nenašiel platobnú metódu rovnakú na v´ýber aj depozit? Oni by ti mali najlepšie poradiť a odporučiť , čo by si v tejto situácii mal robiť.

Skúsiš to prosím a dáš mi vedieť čo ti povedali? 🙂

před 4 týdny

Dobrý den ,


V současné době hraji v BizzoCasino a jsem velmi spokojený s poskytovatelem. Vyhráváte a prohráváte jako všude jinde. Bonusové nabídky a počet her jsou vynikající. S výběry nejsou žádné problémy. Zvláště musím pochválit mého VIP poradce Toma, vždy je tu, aby vám pomohl, pokud máte nějaké dotazy. Takže můžete vložit v BizzoCasino a nebudete ošizeni.


Automaticky přeloženo:
Ninojuan
před 4 týdny

Dobrý den, jsem rád, že jste pro vás našli kasino.

Když mluvíte o VIP poradci, s čím konkrétně vám pomohl? Využili jste od nich nějaký bonus?😉

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky