Ahoj jmenuji se Art
Připojil jsem se k tomuto chatu, protože mám problémy s pádem hry v kasinu bitstars. Hraji to už asi rok a bylo to několikrát, kdy jsem vyskočil z lodi, než havaruje, a nikdy jsem nevyhrál. Závada se vždy stane, když sázím vysoko. Na ebi se sázelo 450 ubtcs a hra šla přes sto. Vyskočil jsem kolem 85, ale hra mi nedovolila vyskočit, i když jsem několikrát stiskl tlačítko pro výběr peněz, nenechalo mě to a prostě spadla, tak frustrovaný. Okamžitě chci kontaktovat zákaznický servis a dát jim vědět, co se stalo, řekli, že to jdou zkontrolovat na jejich straně, a paní se vrátila a řekla, že jsme to zkontrolovali a vše bylo řádně přehráno, takže se omlouvám za vaši ztráta druh věci a didnt eskalovat problémy, které není nic jiného než b*******. Takže se to stalo znovu a znovu a znovu a já jsem si stěžoval znovu a znovu a znovu, pouze naposledy jsem ji požádal, aby se podívala na hru na svém konci, a když se vrátila, okamžitě mi řekla, že se chystá tento problém eskalovat a vytvořila lístek pro mě a že se mi někdo vrátí. Druhý den jsem od nich dostal e-mail, že hru zkontrolovali a vše bylo řádně odehráno a před nebo po havárii lodi nebylo stisknuto žádné tlačítko pro výběr peněz. Odpověděl jsem tedy na e-mail a zmínil skutečnost, že paní, se kterou jsem mluvil, hru původně odhlásila a všimla si, že je ve hře problém, a proto vytvořila tiket správně. Nyní mi říkáte, že jste hru zkontrolovali a vše se hrálo správně. Požádal jsem o kopii hry, abych ji mohl zrecenzovat a mohli jsme být na stejné vlně. V e-mailu, který jsem dostal, bylo uvedeno, že postupovali podle pokynů a pravidel a že jejich rozhodnutí je konečné. Poslal jsem jim další e-mail s tím, že bych chtěl kopii hry, abychom si porozuměli a došli k vzájemné dohodě. Eskalovali lístek do jiného týmu, který mi byl vrácen a řekl přesně to samé, tak jsem ho požádal o kopii hry. Nedal mi kopii hry a po několika dotazech mi řekl, že žádná kopie hry nakonec neexistuje, takže mi není co dát. Takže teď dva lidé lhali, že tuto hru recenzovali a dospěli k nespravedlivému závěru. To ptát se paní v původní stížnosti, co viděla, že mi to nedovolili, není tak vtipné. Snažím se zjistit, kdo je CEO nebo tvůrci hry, abych jim mohl napsat e-mail, protože bitstarz je nerozumný a nechce mě slyšet. Poslední hru, kterou jsem hrál, jsem vsadil 23 dolarů a vyskočil jsem asi 13krát. Tím ztrácíme 299 dolarů. Je to legrační, protože hra bude neustále selhávat a dokonce se pozastavovat, i když to půjde vysoko, což mě znervózňuje a chci skočit dřív. Obvykle stojím za svým a hraji celou hru, i když prohraju. Zdá se mi, jako by mě hra poznala a kdykoli vsadím vysoko, úplně změní své chování, takže když vsadím nízko, když prohrávám a jsem na dně, řekněme 10 centů nebo cokoli, hra neustále selhává Jsem jen naštvaný a frustrovaný. Při ztrátě tisíců dolarů jsem toho měl konečně dost a tentokrát neustoupím, abych musel udělat cokoli, abych se dostal ke správné osobě s inteligencí dělat správnou věc. Takže pokud někdo ví nebo má nějaké informace o tom, na koho se obrátit, dejte mi prosím vědět, byla by to skvělá pomoc a já budu dál brát a kopat a ne v tomhle zatraceně brát mé peníze. Každému bych doporučil, aby tuto hru nebo toto kasino nehrál, protože věřím, že jde o podvod. Všechno nejlepší a všem hodně štěstí.