Vidím, že kasino luckystar neposkytuje bonus bez vkladu, ale když se zaregistruji přes Guru, nezískám bonus bez vkladu ... víte o čem to je?
I see that luckystar casino gives no deposit bonus but when I register through Guru I don't get bonus without deposit ... do you know what it is about?
Vidim da luckystar casino daje no deposit bonus ali kada se registrujem preko Guru ne dobijam bonus bez deposita...da li znate o čemu je reč?
Důvodů je několik. Někdy jsou tyto informace chybné, protože kasino změnilo pravidla pro bonus. To se může lišit v závislosti na zemi nebo lokalitě.
There are several reasons for this. Sometimes this info is wrong because the casino changed the rules for the bonus. This can be different depending on the country or location.
Das hat verschiedene Gründe. Manchmal ist diese Info falsch weil das Casino die Regeln für den Bonus geändert hat. Das kann von land oder Standort innmer anderes sein.
Co se týče bitstarz kasin, mám spoustu známých, kteří hrají jako já v kryptoměnách, ze začátku uvolňovali platby bez dokumentace hráče, který hraje v kryptoměnách ... ale teď, když se jich zeptáme na chatu, většinou říkají, že ne Nepotřebuji dokumentaci ... na otázku, co by mohlo být důvodem, mi nikdy neodpoví.
As for bitstarz casinos, I have a lot of acquaintances who play like me in cryptocurrencies, in the beginning they released payments without documentation of the player who plays in cryptocurrencies ... but now when we ask them on the chat they generally say they don't need documentation ... when asked what could be the reason, they will never give me an answer.
Protože to je podstatou fungování kryptoměn. Měna jako bitcoin se vytváří prostřednictvím trhu. Neexistuje žádná Notebank ani země, která by ji vlastní. Kasino vidí pouze částku, kterou vložíte. Stejně to nemohou vrátit zpět. Stejně jako jsi to koupil, všechno, co máš, je číslo peněženky, nevíš, od koho jsi to dostal. A mezi transakcemi je Skrill nebo někdo jiný. Proto nepotřebují vaši adresu
Because it's the very nature of how crypto works. Currency like bitcoin are created through the market . There is no Notebank or country that owns it The casino only sees the amount you deposit. They can't backtrack it anyway. The same as you buyed it all you have is that wallet number, you don't know who you got it from. And there is Skrill or someone between transaction. That's why they don't need your address
Ahoj lidi, podívejte se na toto kasino: https://bs2.direct/be4a47ebc
Získáte 180 roztočení zdarma
Hey guys,check this casino:https://bs2.direct/be4a47ebc
U get 180 free spins
Dobrý den a děkujeme, že jste si všimli bonusové sekce 🙂.
Hello and thank you for noticing the bonus section 🙂.
Tohle je hrozné kasino. Lidé ze zákaznické podpory jsou extrémně hrubí, chtějí vás označit za lháře a pak vám vyhrožují zákazem chatu, pokud řeknete něco, co se jim nelíbí. Velmi hrubí a nezdá se, že by ctili své povýšení, jak se předpokládá. Jak tam nahlásíte lidi ze zákaznických služeb, protože se zdá, že na ně nikdo nedohlíží
This is a horrible casino. There customer support people are extremely rude they want to call you a liar and then threaten to ban you from chat if you say something they don't like. Very rude and they don't seem to honor their promotions like they are supposed. How do you report there customer service people cause they seem to have nobody overseeing them
Ahoj, jaký je tvůj stav ohledně kasina? Máte náhodou nějaké peníze v kasinu a nemůžete je dostat ven?
Hi, what is your status regarding the casino? Do you happen to have some money in the casino and weren't able to get them out?
Ne, nemám v nich žádné peníze, které bych nemohl dostat ven. To je to, co cítím o jejich zástupcích zákaznických služeb. Kdykoli se s nimi pokusíte mluvit, bez ohledu na to, co se týká, jsou extrémně hrubí a ani vás neposlouchají.. prostě okamžitě řeknou, že jste lhaní nebo že jste lháři.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Ne, nemám v nich žádné peníze, které bych nemohl dostat ven. To je to, co cítím o jejich zástupcích zákaznických služeb. Kdykoli se s nimi pokusíte mluvit, bez ohledu na to, co se týká, jsou extrémně hrubí a ani vás neposlouchají.. prostě okamžitě řeknou, že jste lhaní nebo že jste lháři.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Ahoj,
mohl bys prosím sdílet nějaké screenshoty? Toto kasino by mělo být v pořádku, takže bych rád viděl, jak vás provozovatelé chatu urazili.
Máme v úmyslu se zaměřit na kvalitu podpory kasina, takže nám to pomůže.
Děkuji.
Hello,
could you share some screenshots, please? This casino should be alright, so I would like to see how the chat operators have offended you.
We intend to focus on the casino's support qualities, so this will help us.
Thank you.
Z posledních několika rozhovorů jsem nepořídil žádné snímky obrazovky. Existuje způsob, jak od nich získat kopii těchto chatů?
I didn't take any screenshots from the last several conversations. Is there a way to get a copy of those chats from them.
Ahoj,
některá kasina mohou poskytovat přepisy, ale některá ne.
Měli byste se zeptat v kasinu.
Hello,
some casinos can provide transcripts, but some can't.
You should ask the casino.
ano, udělal jsem, zrušili výhry-- vrátili pouze poslední (malý vklad), ne tisíce $$, a to je vše
HROZNÝ. Mám proti nim uloženo tolik důkazů-- jak porušili své vlastní podmínky. Pro začátek jsem nahrál svůj USA PASSPORT -- A můj účet byl SCHVÁLEN. Pak vám umožní vybrat malou částku, ale pokud vyhrajete něco dobrého, vyhodí všechny možné důvody, proč nezaplatit, včetně toho, že jsem hrál z napadené země. NEBO --- duplicitní účet. Udělají si, co chtějí... Také jsem zjistil, že se zdá, že se nacházejí jinde, nebo alespoň jeden z jejich serverů vypadá, že to můžeme být my, Kalifornie, USA. Což by bylo totální ne ne-- ale upřímně řečeno, prostrčí tě ždímačem a unaví tě, ale víš co,. Děkuji za připomenutí. Budu pokračovat v pronásledování podvodníků. (POZNÁMKA: Vím, že to funguje skvěle pro mnoho PPL v zemi bez omezení, ale jediný fakt, že neuvádějí zeměpisný blok, je špatný obchod a je to stinné jako hovno. Je to doslova pár řádků kódu.
yes, I did, they cancelled winnings-- returned only the last (small deposit) not the thousands of$$, and that's that
TERRIBLE. I have so much proof saved against them-- how they violated their own terms. For starters, I uploaded my USA PASSPORT-- AND my account was APPROVED. Then, they'll let you withdrawal small amount, but if you win anything good, they'll throw every reason they can to not pay, including I played from a aviolated country. OR--- duplicate account. They'll make whatever they want... I also found out that it appears they're located elsewhere, or at least one of their servers looks like it may be us California, US. Which would be a total no no--.. but frankly, they'll put you through the wringer and wear you down, but you know what,. thanks for reminding me. I'm going to continue to pursue crooks. (NOTE: I know it works out great for alot of ppl in non restricted country, but the sole fact that they don't put a geo-block, is bad business, and shady as shit. It's literally a few lines of code.
Dovolte mi zmínit, že jsme vaši stížnost zamítli. Omlouvám se:
"Hráč z USA měl účet zablokován kvůli tomu, že byl ze země s omezeným přístupem. Hráč měl také více účtů. Stížnost jsme zamítli, protože kasino nikdy nezabavilo hráčovy výhry kvůli tomu, že byl ze země s omezeným přístupem, ale protože použila více účtů."
Allow me to mention that we rejected your complaint. I'm sorry:
"The player from US had the account blocked due to being from a restricted country. The player has also had multiple accounts. We rejected the complaint because the casino has never confiscated the player's winnings because of being from a restricted country, but because she used multiple accounts."
Ahoj,
To by mohlo být docela složité, takže bych vám doporučil, abyste se zeptali kasina, je to nakonec na nich.
Být tebou bych si rozhovor uložil. Jen pro případ.
Hello,
This could be quite tricky, so I'd suggest you ask the casino, it's up to them in the end.
I'd save the conversation if I were you. Just in case.
Mám také problémy s tímto kasinem. Zdá se mi, že jsou tam vítáni pouze hráči, kteří prohrají všechny své peníze. Jakmile si chcete nechat vyplatit větší částku, jsou vyžadovány věci, které nemůžete předložit. V mém příkladu jsem vložil větší částku pomocí cashtocode. Také vyhrál několik tisíc eur. Poté bych měl nejprve nahrát voucher z cashtocode. Udělal jsem to taky. Pak přišla další žádost. Prosím, pusťte si kalhoty úplně dolů. Časové složenky plus bankovní výpisy. Nechápu, co to má dělat. Vložil jsem hotovost cashtocode. Na bankovních výpisech to není vidět. Pokud kasino s touto platební metodou nesouhlasí, pak ji prosím nenabízejte. Pokud položky nenahraju, nebude provedena žádná platba. Podpora stále vypadává. Samozřejmě špatné připojení.
I am also having problems with this casino. It seems to me that only players who lose all their money are welcome there. As soon as you want to have a larger sum paid out, things are required that you cannot submit. In my example, I deposited a larger sum with cashtocode. Also won a few thousand euros. Then I should first upload the voucher from cashtocode. I did it too. Then came the next request. Please let your pants down completely. Time slips plus bank statements. I can't understand what that's supposed to do. I deposited the cashtocode cash. It is not visible on the bank statements. If the casino doesn't agree with this payment method, then please don't offer it either. If I don't upload the items, no payment will be made. Support keeps dropping out. Bad connection of course.
Habe auch gerade Probleme mit diesem Casino. Es kommt mir so vor das da nur Spieler willkommen sind, die auch ihr komplettes Geld verlieren. Sobald man eine größere Summe auszahlen lassen möchte werden Sachen gefordert die man nicht einreichen kann. In meinem Beispiel habe ich eine größere Summe mit cashtocode eingezahlt. Auch ein paar tausend Euro gewonnen. Dann sollte ich erst den Voucher von cashtocode hochladen. Habe ich auch gemacht. Dann kam die nächste Forderung. Einmal bitte die Hosen komplett runter lassen. Lohnscheine plus Kontoauszüge. Ich kann nicht nachvollziehen was das soll. Ich habe den cashtocode Bar eingezahlt. Es ist auf den Kontoauszügen nicht ersichtlich. Wenn das Casino mit dieser Zahlweise nicht einverstanden ist, dann sollen Sie es doch auch bitte nicht anbieten. Wenn ich die Sachen nicht hochlade wird nicht ausgezahlt. Support bricht ständig ab. Natürlich durch schlechte Verbindung.
Ahoj,
Obzvláště dobrá kasina se velmi zajímají o správné KYC. Dokážu si představit, že to mezi hráči není příliš populární, ale kasino si prostě musí být jisté, že jste to byli vy, kdo vložil, hrál a vyhrál.
Pokud máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno, podejte prosím stížnost.
Děkuji.
Hello,
Especially good casinos are very concerned about the proper KYC. I can imagine that it is not very popular among players, but the casino just must be sure that it was you who deposited, played, and won.
If you feel you have been mistreated though, submit a complaint, please.
Thank you.
Ahoj,
měli byste se poradit s kasinem a uložit odpověď. 🤔
(objetí danilolopes5959 😉)
Hello,
you should consult with the casino and save the reply. 🤔
(hug to danilolopes5959 😉)
Dobrou noc!
neřesti ukazují bitstarz.com ?
Na této platformě jsem získal bonus a nyní mám značnou částku na výběr, ale bylo mi poskytnuto období 12 hodin na dokončení ověření účtu, aby byl výběr uvolněn, a uplynulo více než 24 hodin, co neudělali dokončil ověření účtu.
Odstoupení odmítli s tím, že jsem jim neposlal dokumenty, o které žádali, ale obsluha chatu potvrdila, že dokumenty byly zpracovány a přijaty.
Takže jsem se bál.
Goodnight!
vices indicate bitstarz.com ?
I got a bonus on this platform, and now I have a significant amount for the withdrawal, but I was given a period of 12 hours to complete the account verification to release the withdrawal, and it has been more than 24 hours that they have not finalized the account verification.
They refused the withdrawal saying that I had not sent the documents they asked for, but the chat attendant confirmed that the documents were processed and received.
So, I was scared.
Boa noite!
vices indicam o bitstarz.com?
Ganhei um bonus nessa plataforma, e agora estou com um valor expressivo p/ saque, porém me deram um prazo de 12h para finalizar a verificação da conta para liberar o saque, e ja tem mais de 24h que não finalizam a verificação de conta.
Recusaram o saque dizendo que eu não havia enviado os documentos que pediram, mas a atendente do chat confirmou que os documentos foram processados e recebidos.
entao, fiquei com receio.
Ahoj,
jen abych se ujistil, že to chápu správně:
Obdrželi jste potvrzení, že jste prošli ověřením účtu, ale vaše výběry budou zrušeny kvůli nevyužitému ověření, že?
Pak byste se měli v kasinu zeptat, které konkrétní dokumenty zřejmě chybí.
Můžete to prosím udělat?
Hello,
just to make sure I get it correctly:
You've received a confirmation that you passed the account verification, but your withdrawals get canceled because of the unfished verification, right?
Then you should ask the casino which particular documents seem to be missing.
Can you do that please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.