FórumKasinaBitStarz Casino - všeobecná diskuze

BitStarz Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od dearmonikam
|
35113 zobrazení 147 odpovědí |
|
12 3 4...8
před 3 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vidím, že kasino luckystar neposkytuje bonus bez vkladu, ale když se zaregistruji přes Guru, nezískám bonus bez vkladu ... víte o čem to je?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Důvodů je několik. Někdy jsou tyto informace chybné, protože kasino změnilo pravidla pro bonus. To se může lišit v závislosti na zemi nebo lokalitě.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Co se týče bitstarz kasin, mám spoustu známých, kteří hrají jako já v kryptoměnách, ze začátku uvolňovali platby bez dokumentace hráče, který hraje v kryptoměnách ... ale teď, když se jich zeptáme na chatu, většinou říkají, že ne Nepotřebuji dokumentaci ... na otázku, co by mohlo být důvodem, mi nikdy neodpoví.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Protože to je podstatou fungování kryptoměn. Měna jako bitcoin se vytváří prostřednictvím trhu. Neexistuje žádná Notebank ani země, která by ji vlastní. Kasino vidí pouze částku, kterou vložíte. Stejně to nemohou vrátit zpět. Stejně jako jsi to koupil, všechno, co máš, je číslo peněženky, nevíš, od koho jsi to dostal. A mezi transakcemi je Skrill nebo někdo jiný. Proto nepotřebují vaši adresu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj lidi, podívejte se na toto kasino: https://bs2.direct/be4a47ebc

Získáte 180 roztočení zdarma

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
iosifovici2004
před 2 roky

Dobrý den a děkujeme, že jste si všimli bonusové sekce 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tohle je hrozné kasino. Lidé ze zákaznické podpory jsou extrémně hrubí, chtějí vás označit za lháře a pak vám vyhrožují zákazem chatu, pokud řeknete něco, co se jim nelíbí. Velmi hrubí a nezdá se, že by ctili své povýšení, jak se předpokládá. Jak tam nahlásíte lidi ze zákaznických služeb, protože se zdá, že na ně nikdo nedohlíží

Automaticky přeloženo:
Rlt623
před 2 roky

Ahoj, jaký je tvůj stav ohledně kasina? Máte náhodou nějaké peníze v kasinu a nemůžete je dostat ven?

Automaticky přeloženo:
johnpete1003
před 2 roky

Ne, nemám v nich žádné peníze, které bych nemohl dostat ven. To je to, co cítím o jejich zástupcích zákaznických služeb. Kdykoli se s nimi pokusíte mluvit, bez ohledu na to, co se týká, jsou extrémně hrubí a ani vás neposlouchají.. prostě okamžitě řeknou, že jste lhaní nebo že jste lháři.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, nemám v nich žádné peníze, které bych nemohl dostat ven. To je to, co cítím o jejich zástupcích zákaznických služeb. Kdykoli se s nimi pokusíte mluvit, bez ohledu na to, co se týká, jsou extrémně hrubí a ani vás neposlouchají.. prostě okamžitě řeknou, že jste lhaní nebo že jste lháři.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

mohl bys prosím sdílet nějaké screenshoty? Toto kasino by mělo být v pořádku, takže bych rád viděl, jak vás provozovatelé chatu urazili.

Máme v úmyslu se zaměřit na kvalitu podpory kasina, takže nám to pomůže.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Z posledních několika rozhovorů jsem nepořídil žádné snímky obrazovky. Existuje způsob, jak od nich získat kopii těchto chatů?

Automaticky přeloženo:
Rlt623
před 2 roky

Ahoj,

některá kasina mohou poskytovat přepisy, ale některá ne.

Měli byste se zeptat v kasinu.

Automaticky přeloženo:
johnpete1003
před 2 roky

ano, udělal jsem, zrušili výhry-- vrátili pouze poslední (malý vklad), ne tisíce $$, a to je vše

HROZNÝ. Mám proti nim uloženo tolik důkazů-- jak porušili své vlastní podmínky. Pro začátek jsem nahrál svůj USA PASSPORT -- A můj účet byl SCHVÁLEN. Pak vám umožní vybrat malou částku, ale pokud vyhrajete něco dobrého, vyhodí všechny možné důvody, proč nezaplatit, včetně toho, že jsem hrál z napadené země. NEBO --- duplicitní účet. Udělají si, co chtějí... Také jsem zjistil, že se zdá, že se nacházejí jinde, nebo alespoň jeden z jejich serverů vypadá, že to můžeme být my, Kalifornie, USA. Což by bylo totální ne ne-- ale upřímně řečeno, prostrčí tě ždímačem a unaví tě, ale víš co,. Děkuji za připomenutí. Budu pokračovat v pronásledování podvodníků. (POZNÁMKA: Vím, že to funguje skvěle pro mnoho PPL v zemi bez omezení, ale jediný fakt, že neuvádějí zeměpisný blok, je špatný obchod a je to stinné jako hovno. Je to doslova pár řádků kódu.

Automaticky přeloženo:
dearmonikam
před 2 roky

Dovolte mi zmínit, že jsme vaši stížnost zamítli. Omlouvám se:

"Hráč z USA měl účet zablokován kvůli tomu, že byl ze země s omezeným přístupem. Hráč měl také více účtů. Stížnost jsme zamítli, protože kasino nikdy nezabavilo hráčovy výhry kvůli tomu, že byl ze země s omezeným přístupem, ale protože použila více účtů."

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Můžete prosím specifikovat, zda umožňují použití VPN nebo je možné, abych hrál, když budu na dovolené/v práci mimo Kanadu?

Automaticky přeloženo:
nathanthomp96
před 2 roky

Ahoj,

To by mohlo být docela složité, takže bych vám doporučil, abyste se zeptali kasina, je to nakonec na nich.

Být tebou bych si rozhovor uložil. Jen pro případ.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám také problémy s tímto kasinem. Zdá se mi, že jsou tam vítáni pouze hráči, kteří prohrají všechny své peníze. Jakmile si chcete nechat vyplatit větší částku, jsou vyžadovány věci, které nemůžete předložit. V mém příkladu jsem vložil větší částku pomocí cashtocode. Také vyhrál několik tisíc eur. Poté bych měl nejprve nahrát voucher z cashtocode. Udělal jsem to taky. Pak přišla další žádost. Prosím, pusťte si kalhoty úplně dolů. Časové složenky plus bankovní výpisy. Nechápu, co to má dělat. Vložil jsem hotovost cashtocode. Na bankovních výpisech to není vidět. Pokud kasino s touto platební metodou nesouhlasí, pak ji prosím nenabízejte. Pokud položky nenahraju, nebude provedena žádná platba. Podpora stále vypadává. Samozřejmě špatné připojení.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Zaheka
před 2 roky

Ahoj,

Obzvláště dobrá kasina se velmi zajímají o správné KYC. Dokážu si představit, že to mezi hráči není příliš populární, ale kasino si prostě musí být jisté, že jste to byli vy, kdo vložil, hrál a vyhrál.

Pokud máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno, podejte prosím stížnost.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
alexdossantos2220
před 2 roky

Ahoj,

měli byste se poradit s kasinem a uložit odpověď. 🤔

(objetí danilolopes5959 😉)

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrou noc!

neřesti ukazují bitstarz.com ?

Na této platformě jsem získal bonus a nyní mám značnou částku na výběr, ale bylo mi poskytnuto období 12 hodin na dokončení ověření účtu, aby byl výběr uvolněn, a uplynulo více než 24 hodin, co neudělali dokončil ověření účtu.

Odstoupení odmítli s tím, že jsem jim neposlal dokumenty, o které žádali, ale obsluha chatu potvrdila, že dokumenty byly zpracovány a přijaty.

Takže jsem se bál.



Upravil Radka před rokem
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
geissymonteiro
před rokem

Ahoj,

jen abych se ujistil, že to chápu správně:

Obdrželi jste potvrzení, že jste prošli ověřením účtu, ale vaše výběry budou zrušeny kvůli nevyužitému ověření, že?

Pak byste se měli v kasinu zeptat, které konkrétní dokumenty zřejmě chybí.

Můžete to prosím udělat?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky