Vaše společnost si vzala 3 200 USD, které jsem vyhrál čestně a poctivě. Vložil jsem pouze kryptoměnu a nikdy jsem nepoužil žádný bonus a vaše společnost měla pocit, že mi nechce vyplatit, tak si vyžádali ověřovací dokumenty, zjistili, že pocházím ze Spojených států, a poté mi účet zavřeli. A ponechali si 460 000 JPY. Měli byste na sebe být pyšní!
your company took 3,200 usd that I won fair and square. I deposited only cryptocurrency and never used a bonus and your company felt that they didn’t want to pay me out , so they asked for verification documents found out that I’m from the United States and then closed my account. And kept 460,000 JPY. You should be so proud of yourselves!
Bydlel jsem v Sydney na té adrese v Kings Cross. Bydlel jsem tam 3 roky. Vy špinavá chamtivá zvířata. Stýská se mi po téhle čtvrti. Bydlel jsem na Orwell street a Victoria street v Kings Cross.
I did live in sydney at that adress in kings cross. I lived there for 3 years . You dirty greedy animals. I miss that neighborhood. I lived on Orwell st and Victoria st in kings cross
Ahoj,
Takže jste uvedl/a, že jste žil/a v Austrálii, a tvrdíte, že jste tam žil/a, ale nemáte k tomu žádné doklady? Pokud jste tam žil/a 3 roky, nemáte k tomu žádné doklady? 🙂 Pokud ano, nebyl by s tím problém.
Nechápejte mě špatně, rád váš případ znovu zvážím, pokud dokážete, že jste v době vytvoření účtu žil v Austrálii. Nemáte nic?
Edit: Před tímto jste měl/a také starší účet, který byl uzavřen, protože jsme zjistili, že jste v USA. To znamená, že jste si otevřel/a nový účet, když jste byl/a v USA, a hrajete zde od té doby...
Hi there,
So, you entered that you lived in Australia, and you claim you used to, but you have no documentation to support that? If you lived there for 3 years, isn't there any documentation you have that can support that? 🙂 If so there wouldn't be an issue.
Don't get me wrong, happy to re-consider your case if you can prove that you were living in Australia when you created the account. You have nothing?
Edit: you also had an older account before this one which was closed because we found out you were in the US. So this means you opened a new account, whilst you were in the US and has been playing here since...
Vím, že mám dokumentaci. Najdete mě v jejich právním systému. Měl jsem řidičský průkaz. K těmto informacím se bez nich nedostanu.
I know I have documentation. You can find me on their legal system . Had a driver license. I can’t access that information without going there.
Žádná fotka, žádné razítko v pase, žádné vízum, žádný e-mail, žádný účet za energie, nic?
No picture, no stamp in the passport, no visa, no email, no utility bill, nothing?
Ale vaše společnost si dokáže jakkoli vylákat cestu, aby se vyhnula placení někomu, kdo legitimně vyhrál a byl věrným zákazníkem 6 let! Takhle to chodí! Kdysi jsem pěl chválu na tuto společnost, která najednou chtěla ověření ani u mého největšího výběru. Říkal jsem mnoha profesionálům, že vám můžou věřit, že jste o ověření nežádali a že se nemají čeho bát! Doufám, že každý tady v Americe pochopí, že jejich výběr z vašeho kasina není zaručen a že i když si ponecháte naše vklady, můžete se dle vlastního uvážení rozhodnout ponechat si i naše výběry!
But any way your company can weasel its way out of paying someone who legitimately won and who had been a loyal customer for 6 years! That’s how you roll! I at one time sung praises about this company who all of a sudden wanted verification for not even my biggest withdrawal, . I told many pro that they coul trust you and that you didn’t ask for verification and that they had nothing to worry about! Well I hope everyone here in America gets the message that their withdrawal from your casino isn’t guaranteed and that even though you keep our deposits you can choose to keep our withdrawals tooo at your own discretion!
Tady v USA nemám nic, co by ovlivnilo můj účet, který byl aktivní a otevřený 6 let. Takže si mé peníze nechte! Nebo je darujte „kasinovým guru", abyste pomohli ostatním, které velká kasina, jako jste vy, podvedla.
I have nothing here in the USA, to verify my account which had been active and opened for 6 years. So keep my money! Or donate it to "casino gurus" to help others who get screwed over by the big casinos such as yourself
Zneužil jste mou důvěru ve vaši společnost tím, že jste použil „ověření" jako nástroj a licenci ke krádeži. Mám jiná, legitimnější místa, kde můžu hrát, a která mi vždycky vyplatí výhry. Žádné kasino, které použije OVĚŘENÍ jako zbraň, už z mých peněz nikdy nedostane ani korunu!
You have violated my trust in your company by using "verification " as a tool and a license to steal. I have other more legitimate places to gamble at that always pay me out . Any casino that uses VERIFICATION as a weapon will never get another penny of my money!
Ahoj,
Myslím tím, že jste tu měli starý účet, který byl uzavřen, protože jste byli v USA a my nepřijímáme hráče z USA. Pak si otevřete nový účet až poté. Abych byl naprosto upřímný, nemyslím si, že je to naše chyba. Nechci být zlý, ale pokud vám řeknou, že něco nesmíte dělat, a vy to uděláte znovu, nemyslím si, že je to teď naše chyba.
Pak tvrdíte, že jste v Austrálii byli 3 roky, ale nemůžete nic doložit. VÍZUM, razítko do pasu, účet za energie, řidičský průkaz, zkrátka cokoli za ty 3 roky, co jste tam byli. Budete mi muset odpustit, ale to je trochu zvláštní. Každý, kdo žije v nějaké zemi 3 roky, má v pase alespoň razítko, které to dokazuje.
Dal jsem vám tady slušnou šanci zvrátit rozhodnutí tím, že byste poskytl jen špetku důkazu, ale ano, myslím, že nemůžu udělat o moc víc, obávám se, že pokud nepředložíte nic, co by vaši verzi podpořilo.
Hi there,
I mean, you had an old account here which was closed because you were in the US and we don't accept US players. Then you open a new account after that. To be absolutely honest, I don¨'t think that's our fault. Don't intend to be mean here, but if you're told you're not allowed to do something, and you do it again, I don't think that's our fault now.
Then you claim to have been in Australia for 3 years, but cannot provide anything. VISA, passport stamp, utility bill, drivers license, anything, from those 3 years you were there. You'll have to forgive me, but that's a bit odd. Anyone who lives in a country for 3 years have at least a passport stamp in their passport to prove it.
I gave you a fair chance here to turnover the decision by just providing a shred of evidence, but yeah, I don't think I can do much more I'm afraid if you can't produce anything to support your story.
Ať je to jak chce! Fakta jsou taková. Dlouho jsem byl věrným zákazníkem a jednoho dne, když jste chtěli být chamtiví, jste se rozhodli ponechat si můj výběr a zavřít mi účet! Jednoduchý fakt je, že jde jen o peníze!! Kdybych se nepokusil vybrat peníze, pokračovali byste v brát mé vklady, dokud bych nevybral velkou částku. Takže buďme upřímní. Používáte to ověřování, abyste mi vzali peníze. Je to v pohodě. Svádějte to na své zásady! Ale víte, že to, co děláte, je morálně špatné!
Whatever man! The facts are this. I was a loyal customer for a long time and one day when you guys wanted to be greedy you decided to keep my withdrawal and close my account! Simple fact is that it’s all about the money!! Had I not tried to make a withdrawal, you would have kept on taking my deposits until I made a big withdrawal. So let’s be honest here. You are using the verification crap to take my money from me . It’s cool . Blame it on your policy! But you know what you are doing is morally wrong!
A budu vaši společnost hanit až do smrti, z co nejvíce platforem, dokud se mi neomluvíte za svou krádež a nepřiznáte nedostatek morálky, kterou Bitstarz jako celek zastává!
And I will bad mouth your company till the day I die , from as many platforms I can, until you apologize for your theft and admit to the lack of morality Bitstarz maintains as a whole!
Mám chuť podat formální stížnost vašim regulačním orgánům na to, jak zacházíte s věrnými zákazníky!
I’m tempted to file a formal complaint with your regulators about the way you treat loyal customers!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.