FórumKasinaBetx101 Casino - všeobecná diskuze

Betx101 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 měsíci od vanya.tkach
|
1533 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
před 2 měsíci

Můj účet byl také zablokován před několika dny. Stalo se to pár minut poté, co jsem požádal o výběr.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vyhrál jsem z 10 otočení zdarma 8 USD v jejich kasinu a poté jsem vsadil na sportovní sázky na výhry 75 USD

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže pokud máte stále problémy, myslím, že náš tým by se na to mohl podívat. Pro ověření určitě a kdybyste hráli sloty, mohlo by to být v pohodě, ale oni by rozhodli.

Vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost , tak uvidíme, co bude dál.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můj účet byl také zablokován před několika dny. Stalo se to pár minut poté, co jsem požádal o výběr.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, kasino vám neposlalo žádný e-mail ani nedalo vědět, proč k této situaci došlo? Také jste potřebovali ověřit nebo tímto procesem procházíte? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže pokud máte stále problémy, myslím, že náš tým by se na to mohl podívat. Pro ověření určitě a kdybyste hráli sloty, mohlo by to být v pohodě, ale oni by rozhodli.

Vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost , tak uvidíme, co bude dál.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano neověřil mé dokumenty a neodpověděl na mé e-maily. Pokud nemohou zaplatit 75 usd - musíte toto kasino převést na černou listinu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Na emaily neodpovídají. Ptal jsem se v chatu a zřejmě něco kontrolují.

Jestli jsem prošel ověřovacím procesem, nevím. Dokumenty jsem odeslal, ale dlouho byly uvedeny jako nevyřízené. Myslel jsem, že příkaz k výběru urychlí proces ověření. Stalo se to jinak. Můj účet byl zablokován po několika minutách.

Bonusy nepoužívám.

Ještě dodám, že v mém případě je to přes 3000 $

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

můžete jim napsat support@betx101.com JAKO ADMIN tohoto fóra a zeptali jste se na naše ověření a stažení? Vypadá to, že nám pouze odpovídáte, co vaše a co se. Musíte je napsat - nejen my.

Automaticky přeloženo:
Azael
před měsícem

Páni - proto tě vyšlechtili - jako idiota. přemýšlel jsi dlouho - přispět 3000 dolary na tento parasha ebuchu?

Automaticky přeloženo:
zapezduu
před měsícem

Vložil jsem 100 a vyhrál přes 3000

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na emaily neodpovídají. Ptal jsem se v chatu a zřejmě něco kontrolují.

Jestli jsem prošel ověřovacím procesem, nevím. Dokumenty jsem odeslal, ale dlouho byly uvedeny jako nevyřízené. Myslel jsem, že příkaz k výběru urychlí proces ověření. Stalo se to jinak. Můj účet byl zablokován po několika minutách.

Bonusy nepoužívám.

Ještě dodám, že v mém případě je to přes 3000 $

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hmm, takže možná kontrolují hru, ale pokud to nepotvrdili, je to jen můj odhad. Koukám, že ani ve vašem případě se s doklady nic neděje, ale je možné, že dokud tato kontrola neprojde, budete mít účet prozatím zablokovaný.

Samozřejmě, pokud se vám v nejbližších dnech neozve něco konkrétního, dejte mi vědět a já bych určitě pokračoval a otevřel reklamaci.

Ale doufám, že to bude jinak a dobře to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

můžete jim napsat support@betx101.com JAKO ADMIN tohoto fóra a zeptali jste se na naše ověření a stažení? Vypadá to, že nám pouze odpovídáte, co vaše a co se. Musíte je napsat - nejen my.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jelikož jsem admin na fóru, kasina nekontaktuji. Máme reklamační tým, kde jste otevřeli stížnost a když od vás zjistí vše, co potřebují, pak se obrátí na kasino. Zkuste tedy být trochu trpěliví a věřím, že k tomuto kroku dojde.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

můj účet je nyní ověřen

Automaticky přeloženo:
před měsícem

když jsem vybíral peníze poprvé, tak to bylo za pár dní zkontrolováno a jakmile jsem chtěl vybrat peníze podruhé, účet už byl kontrolován a bez odezvy déle než dva týdny. takže nedoporučuji tam hrát

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před měsícem

Provedli jste vklad, když jste poprvé vybírali?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejdřív mi napsali Ahoj Dear Mykola,


S potěšením vám oznamujeme, že váš účet byl úspěšně ověřen.


Nyní máte plný přístup ke všem funkcím a službám. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory.

Pak vám s radostí oznamujeme, že omezení vašeho účtu bylo úspěšně vyřešeno.


Nyní máte přístup ke svému účtu bez jakýchkoli omezení. Pokud narazíte na nějaké problémy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory.

Poté, co jsem se pokusil stáhnout a řekli, Milý Mykolo,


děkujeme, že jste se ozvali. Chápeme vaše obavy.

Po další kontrole byl však váš účet pozastaven kvůli aktivitě, která porušovala naše smluvní podmínky, včetně zneužití bonusů.


Počáteční ověření a zrušení omezení nezbavuje účty průběžného sledování. Pokud se domníváte, že jde o omyl, poskytněte nám veškerou podpůrnou dokumentaci a my váš případ znovu posoudíme.


Děkujeme za pochopení a rádi vám pomůžeme tuto záležitost vyřešit.


TAKŽE TOTO KASINO JE PODVOD – POKUD VYHRAJETE – POZASTAVILI ÚČET.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Po tomto je důvěra v kasino již ztracena

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejdřív mi napsali Ahoj Dear Mykola,


S potěšením vám oznamujeme, že váš účet byl úspěšně ověřen.


Nyní máte plný přístup ke všem funkcím a službám. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory.

Pak vám s radostí oznamujeme, že omezení vašeho účtu bylo úspěšně vyřešeno.


Nyní máte přístup ke svému účtu bez jakýchkoli omezení. Pokud narazíte na nějaké problémy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory.

Poté, co jsem se pokusil stáhnout a řekli, Milý Mykolo,


děkujeme, že jste se ozvali. Chápeme vaše obavy.

Po další kontrole byl však váš účet pozastaven kvůli aktivitě, která porušovala naše smluvní podmínky, včetně zneužití bonusů.


Počáteční ověření a zrušení omezení nezbavuje účty průběžného sledování. Pokud se domníváte, že jde o omyl, poskytněte nám veškerou podpůrnou dokumentaci a my váš případ znovu posoudíme.


Děkujeme za pochopení a rádi vám pomůžeme tuto záležitost vyřešit.


TAKŽE TOTO KASINO JE PODVOD – POKUD VYHRAJETE – POZASTAVILI ÚČET.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hmm, viděl jsem, že kasino ti zablokovalo účet podle toho, co jsi napsal. Řekli ti něco konkrétnějšího, proč se to stalo nebo jen to, co popisuješ, tedy zneužití bonusů?

Viděl jsem, že jste to samé zkopírovali do stížnosti a jsem zvědavý, co se bude řešit a jak si s tím náš tým poradí.

Zatím si ale budeme muset počkat, až se pohneme dál.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

žádné další informace neřekli. Mohou tedy zablokovat libovolné uživatele a říci, že zneužití bonusů a zabavení výher,

Automaticky přeloženo:
zapezduu
před měsícem

To je škoda, důležité bude, co náš tým zjistí a jak se bude vyvíjet. Takže si budeme muset počkat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsem e-mail s informací, že můj účet byl uzavřen. Důvodem je, že nepřijímají hráče z Polska. Dali mi možnost vytvořit si účet a provést vklad. Obvykle, když hráči z Polska nemohou používat kasino, neexistuje žádná možnost registrace. Byl jsem okraden o zálohu.

Automaticky přeloženo:
Azael
před měsícem

Při vyplňování registrace jste museli vybrat zemi a bylo tam Polsko? Jak jsem řekl, pokračoval bych a otevřel stížnost, protože to také vypadá jako neférový krok ze strany kasina.

Tak co myslíš?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky