Dobrý den, nepožádali ani o nějaké doklady? Nebo o ně požádali a stále je kontrolovali? Asi nejmoudřejší je počkat, s čím kasino přijde a jestli je vše v pořádku. Pokud se nic nezměnilo, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC a procesu výběru, a pokud tak neučiní, pokusíme se vám následně pomoci.
Přesto věřím, že to nebude tak dlouho trvat a ozvu se Vám s dalšími informacemi.
Bylo by tedy možné vydržet a dejte mi vědět, pokud víte něco nového?
Hello, did they not even ask for any documents? Or did they ask for them and just keep checking them? Probably the wisest thing to do is to wait and see what the casino comes up with and if everything is okay. If nothing has changed, we give casinos 14 days to sort out KYC and withdraw process and if they fail to do so, we will try to help you afterwards.
Nevertheless, I believe that it will not take that long and I will get back to you with more information.
So would it be possible to hold out and let me know if you know anything new?
Automaticky přeloženo: