DomůFórumKasinaBETSSEN Casino - všeobecná diskuze

BETSSEN Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

8 220 zobrazení 40 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Aravinda1987
před 7 měsíci

No, můžu tě ujistit, že to stojí za to se na to podívat, takže bys mohl zkusit něco najít?

„Dostal jsi například e-mail? Mohl bys ho prosím najít a poskytnout snímek obrazovky?"

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj


prosím naleznete v příloze e-mail file

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

Pokud vím, kasino vás zřejmě obvinilo z používání více účtů. Měl jste tam více účtů, nebo jste si vědom takového problému?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Neměl jsem žádné více účtů a zeptal jsem se jich, jestli existují nějaké důkazy, které neposkytli, protože nemají co poskytnout.

Můžu dokázat cokoli, pokud chtějí

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

No, je dobře, že se ti podařilo podat stížnost, a uvidíme, co k tomu kasino řekne. Z toho, co napsali, jsem si ale myslel, že by to mohl být problém.

Nemohl by existovat někdo, kdo hraje na stejném internetu jako vy? Ve stejné domácnosti nebo tak něco? To je v takových situacích taky problém.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nikdy a moji přátelé mi toto kasino doporučili

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

No, jak vidíte, vaši přátelé měli s pravidly možná větší štěstí. Ale nebojte se, moji kolegové se na vaši situaci podívají blíže. Když už o tom mluvíme, zkoušeli jste někdy hrát přes sdílené připojení nebo veřejnou Wi-Fi? Podle mého názoru bychom se měli pokusit zjistit, co konkrétně vedlo vedení kasina k takovému rozhodnutí. Očekávám, že to bude založeno na některých podobnostech s jiným účtem nebo účty.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Prosím, obraťte se na kasino a požádejte je o vrácení peněz, můžu dokázat cokoli.

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

Jasně, co se týče kontroly, takový byl stejně plán pro reklamaci. Zbytek ale závisí na zjištěních.

A co sdílená Wi-Fi? Zdá se, že jste neodpověděli na otázku ohledně sdílené Wi-Fi.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Používám vlastní Wi-Fi

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

A hráli u vás někdy přátelé, kteří vám poradili s kasinem, a sdíleli to s vámi?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Ne, u mě nehráli.

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

Takže to bychom pravděpodobně mohli vyloučit, pokud jste nikde nehráli na sdílené Wi-Fi. Pak jsem docela zvědavý, zda a co kasino nabídne, protože pokud řeknete, že jste nehráli s přáteli nebo máte jiný účet a nejste o něm informováni, pak mě asi moc dalších možností nenapadá. Takže počkáme a uvidíme, co zjistíme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

jakákoli aktualizace

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

No, zatím nevidím, že by nějaká byla. Michal dostal vaši stížnost a bude kontaktovat kasino, takže si budeme muset počkat a uvidíme.

Nevysvětlil jsi situaci kasinu?🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Byl jsem, ale neodpověděli

Automaticky přeloženo:
Aravinda1987
před 7 měsíci

No, to je škoda, budeme si muset počkat na Michalovu zprávu o tom, jak bude kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Prosím o doporučení. Nevyplácejí mi výhru 1200 eur s tím, že už nepřijímají hráče z Německa, ale přijali mou registraci a umožnili mi získat bonusové prostředky, které jsem vsadil a po dokončení sázky vyhrál 1200. Jaká je moje možnost nápravy?

Automaticky přeloženo:
LENZ71
před měsícem

Hmm, takže vaši zemi měli uvedenou jako omezenou? Když jste procházeli registračním procesem, zadali jste všechny informace správně a i tak vás pustili dál?

Viděl jsem, že jste podal stížnost, takže se tím budeme zabývat.

Jsem zvědavý, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dne 19. listopadu 2025 jsem provedl čtyři vklady skutečných peněz prostřednictvím Skrillu (všechny po dokončení úplného ověření KYC):

23:32 - 100 €, 23:40 - 200 €, 23:47 - 100 €, 23:50 - 100 €

Celkový vklad v této seanci: 500 €. Žádný bonus jsem nikdy nepřijal.

Po posledním vkladu 100 € jsem začal vyhrávat.

Dne 20. listopadu v 00:38 byl můj zůstatek 3 095,39 € a požádal jsem o výběr 2 000 €.

Pokračoval jsem ve hře a v 02:08 dosáhl můj zůstatek 9 218,76 €.

Ráno 20. listopadu v 9:38 mi kasino náhle a bez předchozího upozornění strhlo z účtu 6 218,00 €, takže mi zbylo 3 000 € (v té době 2 000 € čekajících na potvrzení výběru).

Když jsem kontaktoval živou podporu, napsali mi (přesná citace):

„Maximální garantovaná částka vyplacená kasinem by neměla překročit 50násobek poslední vložené částky, ze které byly výhry vygenerovány."

50 × 100 € = 5 000 €. Zabavili tedy 6 218,00 €.

Mám screenshoty:

Všechna čtyři potvrzení vkladu

Historie zůstatku zobrazující 9 218,76 €

Odpočet 6 218 EUR

Celý chat s podporou obsahující přesnou citaci „50násobek poslední vložené částky".

Žádám o okamžité vrácení zabavených 6 218 EUR (nebo alespoň jasný odkaz na přesnou zveřejněnou podmínku, která tuto zabavení umožňuje).

Děkuji za vaši mediaci.

S pozdravem, Zoran

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.