DomůFórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od CasinoStreamer88
|
32 291 zobrazení 217 odpovědí |
|
1...10 11
sikin007
před 5 dny

Přeji hodně štěstí. Měl jsem zpracován 1 výběr z 10 žádostí. Zpracování trvalo 14 dní a před zpracováním bylo dvakrát zrušeno. Byl jsem třikrát požádán, abych provedl KYC, s prohlášením „Žádné předchozí záznamy o KYC v jejich systému". Buď vymažou váš KYC, nebo prostě znemožní výběr. 9krát byl můj výběr bezdůvodně zrušen/zamítnut. Doporučuji vám hrát někde jinde, toto je jedno z nejhorších kasin, protože v 90 % případů nemůžete vybrat, bonusy jsou jedny z nejhorších a vaše výhry zruší, protože chtějí.

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 5 dny

peníze se ti nepodařilo vybrat vůbec???? kolik?

sikin007
před 5 dny

Zvládnu výběr pouze 1x za 10 pokusů. Pokaždé, když jsem se pokusil odvolat, vymýšleli nové výmluvy. Buď jsem potřeboval udělat KYC, nebo potřeboval udělat další převrácení, nebo mi prostě neodpověděli. Byla to noční můra. Také jsem měl zrušené výhry ve výši téměř 1000 €. Nemohu to ani zpochybnit, protože to souviselo se sportovním sázením a ne kasinem a jejich podpora jen říkala „Problémy s platformou, proto můžeme zrušit výhry". Ale další sázky na stejný zápas nebyly zrušeny a vráceny, protože jsem je prohrál.

Pokud se mě ptáte, je to podvod kasino, umožňují vám výběr pouze v případě, že jste ve ztrátě, pokud jste v zisku, budete mít potíže s výběrem peněz.

Zrušil jsem svůj účet poté, co jsem se zeptal 3krát. Poprvé mi nabídli 3 €, abych pokračoval ve hře a nezrušil svůj účet. Podruhé mi volali na můj telefon 2 dny v řadě nepřetržitě a nabídli mi špatný bonus. A třikrát se mi konečně podařilo zrušit svůj účet, protože jsem jim řekl, že pokud můj účet nezruší, zveřejním špatnou recenzi všude.

Nechápu, jak zde mají hodnocení 8,6, všichni moji přátelé, kteří toto kasino vyzkoušeli, měli spoustu problémů a většina z nich nikdy nebyla schopna vybrat jednou, protože pokaždé požadovali stejné a další dokumenty.

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 5 dny

Ptám se jasně na čísla! jakou častku jsi měl k výběru? a kolik jsi nakonec vybral?

sikin007
před 5 dny

Co myslíš tím množstvím, které jsem si musel vybrat?

Vyhrál jsem 750 € a oni mi zrušili výhru. Nabídli mi 3 €, abych pokračoval ve hře, což je jednoznačně urážka, poté, co mě okradli o 750 €, je nabídka 3 € urážka.

Také jsem jim poslal písemnou stížnost, jak uvedli, pokud jsem narazil na nějaké problémy, které nebyly vyřešeny, mohl jsem si stěžovat, takže jsem to udělal a odpověď byla prostě hrozná, protože řekli, že si mohou dělat, co chtějí, protože je to napsáno v jejich ToS a jejich tým vyřešili všechny mé problémy, poté, co jsem jim to řekl, se nikdy nic nevyřešilo. V zásadě jim na zákazníkovi nezáleží, chtějí vám jen ukrást peníze.

file


Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Doporučuji vám, abyste zveřejnili upřímnou recenzi, jak uvedli někteří členové CasinoGuru. Pokud se podíváte na trustpilot a zde, existují desítky nebo stovky hráčů se stejným problémem, že nemohou odstoupit. BetonRed se o vás nestará.

Doporučuji vám otevřít stížnost co nejdříve, už neztrácejte čas čekáním, betonred vám nepomůže.

Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 5 dny

Zeptám se naposled! Žádné peníze ti neposlali? To mám čekat,že částka co jsem posílal - napsáno vyplaceno! Nepřijde?

sikin007
před 5 dny

řeknu naposledy 1. Podejte stížnost.

Peníze s největší pravděpodobností nedorazí. Nejlepší je požádat o pomoc, nemáte co ztratit.

Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 5 dny

Tady na této stránce bylo řečeno počkat 14 dní. Ano udělal jsem chybu a bude mě to stát 120 tis. nemluvě o tom,že jsem tam jendu chvíly měl 325 000,- 🙁

Gambler123
před 5 dny

Recenze jsem si přečetl a zase jen brecim 😭. Podle popisu je videt, ze 90% recenzi píše robot a všechny negativní jsou opravdu stejne. X krát pokušení výběry a nic a pak jim zablokovali účet. Je to úle a diky tomu, ze nemaji licenci nelze nic dělat

před 5 dny

Potřebuji nutně info od lidí,kterým byla vyplacena nějaká částka jak proces probíhal. Jak jsme posílal jedna taansakce píše,že byla zaplacena! peníze nedorazily! stalo se někomu,že v této fázy e to zrušilo? nebo fáze schváleno?

sikin007
před 5 dny

Stačí si stěžovat. I když BetOnRed není důvěryhodný a mnohem méně si zaslouží 8,6 hvězdiček, a protože své peníze možná nevidíte, nemáte co ztratit a možná jen získat reklamací.

Podejte stížnost, bez ohledu na to, zda dostanete své peníze zpět nebo ne, přestaňte hrát zde. Nemohu to dostatečně zdůraznit, toto je špatné kasino na hraní. Extrémně stinné a téměř nemožné se stáhnout.

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Také, moje nejlepší rada, jděte do kasina s dobrou licencí v Chec Republic, protože vidím z vašeho profilu, jste v Chec Republic. Nechoďte po kasinech na základě jejich hodnocení zde. Vyzkoušel jsem několik, se 7+ hvězdičkami, a 80 % z nich mi dalo zabrat. Absolutně nejhorší kasino, jaké jsem kdy zkoušel, ještě horší než BetOnRed, má hodnocení 8 hvězdiček a byla to noční můra. Jakékoli kasino s licencí na Curaçao nebo ještě hůř v Kostarice, může ukrást vaše peníze a není nikdo, kdo by je nutil, aby vám cokoli zaplatili. Jděte do kasina s licencí vydanou vaší zemí a hrajte tam, nebo prostě nehrajte vůbec.

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 5 dny

Kamaráde,ale ty sám říkáš,že BetOnRed dělal to samé,takže je to jendo buď to casino peníze vyplatí nebo ne! Já s epouze ptal lící,kterým údajně zaplatili jestli ,když mi přišlo,že to je vypláceno!!!,tak je už nějaká šance,že to nebude stronováno. CHÁPEŠ?

Oliznova
před 5 dny

Ahoj nechápu jak jsi mohl dostat 40 tis,když maximální výběr je 37500,-

před 5 dny

Ano ja ted pockam jestli opravdu poslali aspon jednu platbu . Mam moc velký strach. A budu dávat informace . Ale bude to běh na dlouhou trat

před 4 dny

Jak jsme řekli, počkejte pár dní, jak to dopadne. Určitě není nutné nikoho spamovat zde na fóru, abyste dostali vaše odpovědi.

Podívejte se na všechny stížnosti podané na toto kasinozde . Mnoho z nich bylo skutečně vyřešeno a hráči dostali zaplaceno, takže doufejme, že to bude i váš případ.

Pokud máte opravdu pocit, že je potřeba podat stížnost již nyní, neváhejte tak učinit zde . Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá vše, co bude v jejich silách, aby byl problém vyřešen.

Dáte nám prosím vědět, jak se rozhodnete v celé situaci pokračovat?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 dny

Od 31.12. Jsem zadal požadavek na na výběr 100 000,- . 2x tedy 75 000,- bylo zrušeno! Dnes přišlo 37500,- další částka čeká na schválení. Nyní asi začne boj jak bylo všude popisovánofile

sikin007
před 3 dny

Keď teda prišla už nejaká čiastka povedal by som, že to je dobrá správa. Treba samozrejme rátať aj s tým, že bol sviatok a teraz je víkend kedy kaíno často neprocesujú výbery, takže v podstate nečakáš tak dlho a nemusíš sa hneď obávať.

Ako som povedal, ke´d už nejakú časť máš, pevne verím, že to tak bude aj s ďalšími sumami. Ak nie tak sa ti pokúsime pomôcť ako Romi navrhla.

Veľa šťastia. ☘️

1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky