Navzdory skutečnosti, že si myslíte, že něco víme, je obrovský rozdíl mezi stížností zde na fóru a ignorováním závažných stížností, které jsme měli v úmyslu prošetřit, abychom našli jakékoli nesrovnalosti, které nyní pravděpodobně zmiňujete.
Zdá se, že vás to docela znepokojuje, proto vás žádám, abyste se znovu zabývali svou uzavřenou stížností.
Jsem zcela přesvědčen, že jste pravděpodobně přehlédli toto:
"Bohužel jsme od hráče neobdrželi rozhodnutí služby alternativního sporu. Navzdory tomu, že jsme uznali, že k naší poslední interakci došlo před časem, snažili jsme se náležitě revidovat stav stížnosti a klasifikaci na základě uplynulého času. Bohužel bez hráčova vstup, to se stane nemožným, což nás vede k uzavření případu jako „zamítnuto. "
Pokud by si hráč přál znovu otevřít tuto stížnost, může se na něj v budoucnu obrátit. Můžeme jej náležitě překlasifikovat po předložení průkazných důkazů o verdiktu úřadu (ARN) . Do té doby děkujeme za pochopení."
Ale nebojte se, případ můžete kdykoli znovu otevřít volbou „znovu otevřít".
Mohu vás ujistit, že nemáme v úmyslu nic skrývat, a vaše stížnost je plně k dispozici zde .
🙏
Despite the fact that you think we know something, there is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Automaticky přeloženo: