děkujeme, že jste nás informovali. Pokračujte v tom, rádi bychom se dozvěděli výsledek.
Thank you for informing us. Please continue to do so, we would like to learn the outcome.
Uvidíme, zatím je kasino podle naší recenze čerstvé, takže se může stát cokoliv. Ale není to nejlepší začátek, když nás ignorovali a nesnažili se nic řešit.
Doufám, že u licenčního úřadu uspějete.
Také děkuji za informace o živém chatu, předám je datovému týmu, aby se podíval.
Držím palce, ať se dočkáte odpovědi a ať je odpověď kladná.
We'll see, so far the casino is fresh according to our review so anything can happen. But it's not the best start if they ignored us and didn't try to solve anything.
Hopefully you'll be successful with the licensing authority.
Also, thanks for the info about the live chat, I'll pass it on to the data team to take a look.
I'll keep my fingers crossed that you get a response and that the answer will be a positive one.
Zajímalo by mě, jak tyto druhy kasin mají licenci a dělají takové věci a nestarají se o pověst.
I wonder how these kind of casinos have license and they do such thing and they don't care about the reputation.
Pokud mohu přidat svůj pohled na věc, je to docela snadné. Licence stále funguje stejným způsobem jako zakoupený produkt. Některé společnosti dokonce nabízejí připravené kasino, takže získání licence není tak složité. 🙁
If I may add my point of view, it is quite easy. A license still works the same way as a purchaseable product. Some companies even offer a ready-to-go casino, so getting the license is not so complicated. 🙁
Jistě, ale licenční úřad by se měl ujistit, že kasino je spolehlivé. Kasino by tedy nemělo jen vytvářet webové stránky a využívat výhody hráčů nebo jen brát jejich peníze. To je opravdu špatné, protože mnoho kasin to dělá s velmi nízkým RTP nebo problémy s ověřováním nebo výběry, a nejdůležitější jsou možnosti odpovědnosti za hazard a serióznost.
Sure, but the licensing authority should make sure that the casino is reliable. So casino shouldn't just create a website and takes advantage of players or just take their money. That's really bad because lots of casinos are doing this with their very low RTP or verification issues or withdrawal issues, and the most important is the gambling responsibility options and seriousness.
I když souhlasím s tím, že by to mělo být tak, jak říkáte, a přistupovat k tomu vážně v online světě, můžeme vidět, že se věci čas od času mění a ne každý je o poctivosti a orientaci na hráče.
Existuje mnoho podvodných kasin, které fungují možná několik měsíců, takže musíte vždy zkontrolovat, kam vkládáte. Hledejte co nejvíce informací, hráčských zkušeností, abyste se vyhnuli případným nepříjemnostem. Neříkám, že ani v tom nejlepším kasinu se nemůže nic stát, ale je to určitě méně pravděpodobné.
Even though I agree that it should be as you say and approach it seriously in the online world we can see that things change from time to time and not everyone is about being honest and player-oriented.
There are a lot of scam casinos that have been running for maybe a couple of months or so, so you always have to check where you are depositing. Seek as much information as possible, player experience, to avoid any unpleasantness. I'm not saying that even in the best casino nothing can happen, but it's certainly less likely.
Ahoj,
Po mé stížnosti u licenčního úřadu mi kasino vrátilo všechny vklady zpět.
Hello,
After my complaint to the licensing authority, the casino has refunded all my deposits back.
Ano, dostal jsem plnou částku.
Děkujeme za sledování.
Yes, I got full amount.
Thank you for following up.
Vůbec žádný problém. Jsme tu pro vás. Měj se dobře.
No problem at all. We're here for you. Stay well.
Nevím, proč je moje stížnost tady na guru show vyřešena. Nemělo by být označeno jako vyřešené, protože to provedl licenční úřad. Ostatní členové Guru by tedy měli vědět, že problém nebyl vyřešen stížností zde. Protože kasino ani neodpovědělo na stížnost nebo e-maily.
I don't know why my complaint here at guru now shows solved. Should not be marked resolved, because it was done by the licensing authority. So other Guru members should know the issue was not resolved by the complaint here. As the casino was not even replying to the complaint or emails.
Ahoj! Ráda tě zase vidím 🙂
Každopádně je to spíše technická záležitost. Protože přímo ovlivňuje index bezpečnosti, musíme jeho typy učinit co nejzákladnějšími. Váš případ byl tedy vyřešen. Existují další dvě dílčí možnosti: zamítnuté a nevyřešené. Ani jedno z toho podle mého názoru neodpovídá výsledku.
Abych byl upřímný, i když úřad potřeboval slyšet o vašich obavách, týmu trvalo nějakou dobu, než je řešil. Protože to nemůžeme udělat za žádného hráče, museli jste ten krok udělat sami. Přesto zpracováním reklamačního řízení Vám tým dle mého názoru pomohl.
Protože nám záleží na tom, abychom byli transparentní, toto je shrnutí stížnosti:
"Drazí všichni,
Tato stížnost byla vyřešena poté, co byl problém eskalován hernímu úřadu Curacao, podle tohoto vlákna na našem fóru: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432
Proto tuto stížnost označujeme za vyřešenou."
Myslím, že to dává smysl.
Hi there! Nice to see you again 🙂
It's anyway more of a technical matter. As it directly affects the Safety Index, we must make its types as basic as feasible. Your case was thus settled. There are two more sub-options: rejected and unresolved. None of these, in my opinion, fit the result.
To be honest, even though the authority needed to hear about your concerns, the Team took some time to address them. Since we can't do that on any player's behalf, you had to take the step on your own. Nevertheless, by handling the complaint procedure, the team helped you, in my opinion.
Because we care to be transparent though, this is the complaint's summary:
"Dear everyone,
This complaint has been resolved after the issue has been escalated to the Curacao Gaming Authority, as per this thread on our forum: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post-118432
Therefore, we are marking this complaint as resolved."
I think it makes sense.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.