FórumKasinaBetador Casino - všeobecná diskuze

Betador Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Lidij
|
3010 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betador Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Jak najít bonusy

Automaticky přeloženo:
Lidij
před 10 měsíci

Ahoj, pokud máte na mysli bonusy pro toto konkrétní kasino, najdete je zde na tomto odkazu .

Vyzkoušíte nějaké? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nepřijímají hráče z Kanady nebo USA podle jejich T&C.

3.5 Nemáme v úmyslu, aby kdokoli používal online kasino/sportovní sázky a/nebo webové stránky tam, kde je takové použití nezákonné. Dostupnost online kasina/sportovní sázky a/nebo webové stránky nepředstavuje z naší strany nabídku ani pozvání k používání online kasina/sportovní sázky na jakémkoli místě, kde je takové použití nezákonné. Naše služby nenabízíme obyvatelům z následujících zemí nebo území: USA, KANADA, HONG KONG, JAPONSKO, SAR, FILIPÍNY, NORSKO, IRSKO, BRAZÍLIE, MAĎARSKO, NIZOZEMSKO, KAZACHSTÁN a ŠPANĚLSKO.


Upravit:

Vložil jsem peníze z omezené země a teď mám potíže dostat své peníze ven

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
altrine
před 9 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto, že jste se ocitli v této situaci. Mohu se zeptat, zda jste v registračním formuláři správně uvedli zemi vašeho bydliště?

"Mnoho kasin uvádí ve svých podmínkách pouze omezené země, takže je odpovědností hráčů zkontrolovat, zda v nich mohou hrát nebo ne.

Kdykoli se někdo ze země s omezeným přístupem zaregistruje, tato kasina mu umožní vytvořit si účet, ale o omezení mu dají vědět pouze tehdy, když chce provést výběr. Dokud hráč prohrává, kasino je s tím v pořádku, ale jakmile hráč vyhraje a chce vybrat peníze, použije pravidlo „země s omezeným přístupem" k odmítnutí výběru a zablokování účtu hráče.

To je samozřejmě extrémně nespravedlivé, protože hráči se mohou registrovat, aniž by věděli o omezeních, a kasina využívají jejich chyby, často vědomě a úmyslně."

Domníváme se, že je nepřijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.

Dovoluji si Vám doporučit podat reklamaci, je to zdarma a náš tým se Vám pokusí s tímto problémem maximálně pomoci. Stačí kliknout/klepnout na tento odkaz , pokud to chcete udělat. Pokud s tím potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Zde 👈 máte také pár užitečných informací o procesu. Dej nám prosím vědět, jak jsi dopadl.

Automaticky přeloženo:
altrine
před 9 měsíci

Ahoj. Díky vám jsme správně aktualizovali seznam omezených zemí na našich stránkách. Domníváme se, že je nepřijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát. Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; nepovažujeme to tedy za tak náročné na technologické úrovni.

Mohl byste v této poznámce odpovědět našemu týmu pro stížnosti? Můžete tak snadno udělat zde 👈. děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nepřijímají hráče z Kanady nebo USA podle jejich T&C.

3.5 Nemáme v úmyslu, aby kdokoli používal online kasino/sportovní sázky a/nebo webové stránky tam, kde je takové použití nezákonné. Dostupnost online kasina/sportovní sázky a/nebo webové stránky nepředstavuje z naší strany nabídku ani pozvání k používání online kasina/sportovní sázky na jakémkoli místě, kde je takové použití nezákonné. Naše služby nenabízíme obyvatelům z následujících zemí nebo území: USA, KANADA, HONG KONG, JAPONSKO, SAR, FILIPÍNY, NORSKO, IRSKO, BRAZÍLIE, MAĎARSKO, NIZOZEMSKO, KAZACHSTÁN a ŠPANĚLSKO.


Upravit:

Vložil jsem peníze z omezené země a teď mám potíže dostat své peníze ven

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený pane / paní,


Pokud jde o zákazníka s uživatelským jménem alttttttrine, zjistili jsme, že se účastní naší platformy bez ověřeného účtu, využívá VPN a provádí vklady pomocí kryptoměn. V důsledku toho nejsme schopni zjistit jejich polohu.


Zákazníka jsme řádně informovali, že náš tým jeho případ aktivně vyšetřuje a v konkrétním časovém rámci poskytne odpověď. Navzdory tomu, že jsme zákazníka již dříve kontaktovali a domluvili se na vrácení peněz, několikrát jsme narazili na nereagování prostřednictvím e-mailu i telefonu.


Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti.


S pozdravem,

Tým Betador

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl bych poskytnout aktualizaci. Ode dneška, 20. února, po významné aktualizaci a revizích, nyní Betador Casino vítá klienty z následujících zemí: Kanada, Hong Kong, Japonsko, SAR, Filipíny, Norsko, Irsko, Brazílie, Maďarsko a Španělsko.

V důsledku toho jsou jedinými zeměmi, kterým je od dnešního dne zakázáno hrát na Betadoru, Kambodža, Severní Korea, Gruzie, Srí Lanka, Francie, Panama, Nizozemsko a Curacao.


Děkujeme vám za pozornost, kterou věnujete této aktualizaci. Doufám, že to pomůže!


Zde nechám T&C:

3.5 Nemáme v úmyslu, aby kdokoli používal online kasino/sportovní sázky a/nebo webovou stránku, kde je takové použití nezákonné. Dostupnost online kasina/sportovní sázky a/nebo webové stránky nepředstavuje z naší strany nabídku ani pozvání k používání online kasina/sportovní sázky na jakémkoli místě, kde je takové použití nezákonné. Naše služby nenabízíme obyvatelům z následujících zemí nebo území: Kambodža, Severní Korea, Gruzie, Srí Lanka, Francie, Panama, Nizozemsko a Curacao.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nepřijímají hráče z Kanady nebo USA podle jejich T&C.

3.5 Nemáme v úmyslu, aby kdokoli používal online kasino/sportovní sázky a/nebo webové stránky tam, kde je takové použití nezákonné. Dostupnost online kasina/sportovní sázky a/nebo webové stránky nepředstavuje z naší strany nabídku ani pozvání k používání online kasina/sportovní sázky na jakémkoli místě, kde je takové použití nezákonné. Naše služby nenabízíme obyvatelům z následujících zemí nebo území: USA, KANADA, HONG KONG, JAPONSKO, SAR, FILIPÍNY, NORSKO, IRSKO, BRAZÍLIE, MAĎARSKO, NIZOZEMSKO, KAZACHSTÁN a ŠPANĚLSKO.


Upravit:

Vložil jsem peníze z omezené země a teď mám potíže dostat své peníze ven

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl bych poskytnout aktualizaci. Ode dneška, 20. února, po významné aktualizaci a revizích, nyní Betador Casino vítá klienty z následujících zemí: Kanada, Hong Kong, Japonsko, SAR, Filipíny, Norsko, Irsko, Brazílie, Maďarsko a Španělsko.

V důsledku toho jsou jedinými zeměmi, kterým je ode dneška zakázáno hrát na Betadoru, Kambodža, Severní Korea, Gruzie, Srí Lanka, Francie, Rusko, Panama, Nizozemsko a Curacao.


Děkujeme vám za pozornost, kterou věnujete této aktualizaci. Doufám, že to pomůže!


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený pane / paní,


Pokud jde o zákazníka s uživatelským jménem alttttttrine, zjistili jsme, že se účastní naší platformy bez ověřeného účtu, využívá VPN a provádí vklady pomocí kryptoměn. V důsledku toho nejsme schopni zjistit jejich polohu.


Zákazníka jsme řádně informovali, že náš tým jeho případ aktivně vyšetřuje a v konkrétním časovém rámci poskytne odpověď. Navzdory tomu, že jsme zákazníka již dříve kontaktovali a domluvili se na vrácení peněz, několikrát jsme narazili na nereagování prostřednictvím e-mailu i telefonu.


Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti.


S pozdravem,

Tým Betador

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Drahý týme,

děkujeme, že jste se ozvali. Abychom byli řádně uznáni jako zástupce kasina, chtěl bych vás požádat, abyste provedli tyto kroky:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

2) Váš účet na fóru musí být ručně synchronizován se značkami kasin, které zastupujete. Musíte nám poslat jména těchto značek a své uživatelské jméno (nebo e-mailovou adresu) na fóru na community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Poté budeme moci synchronizovat váš účet na fóru se všemi značkami kasin. Musíte nás také kontaktovat z oficiální adresy kasina nebo z e-mailové adresy společnosti, která je zodpovědná za marketingovou agendu v daných značkách kasin.

Předem moc děkuji!

Automaticky přeloženo:
sweetkc
před 8 měsíci

Vysoce ceněné!

Takové aktualizace jsou vždy velmi vítány, a proto bych vám chtěl poděkovat za vaše úsilí.


Automaticky přeloženo:
altrine
před 8 měsíci

Vážený hráč,

Nesdílejte prosím nejnovější aktualizace aktualizací staršího příspěvku. Je dost velká šance, že si toho nikdo nevšimne. A to by byla škoda.

Neváhejte místo toho napsat nový nový příspěvek. ✔

Děkujeme za pochopení. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tým betadorů mě kontaktoval a vrátil mi peníze

Automaticky přeloženo:
altrine
před 8 měsíci

To je perfektní zpráva a gratuluji. 🎉🎉

Na jakém základě vám kasino vrátilo peníze?

Chválím vás také za to, že jste to uvedl ve své stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj účet byl uzavřen 5. května 2024 z důvodu mé závislosti na hazardních hrách. Účet byl však znovu otevřen 6. května 2024, což vedlo ke ztrátě 4572,10 CAD. Po opětovném otevření účtu jsem okamžitě poslal e-mail s žádostí o jeho trvalé uzavření ze stejného důvodu, ale můj e-mail byl ignorován a účet zůstal otevřený. Dnes jsem poslal další zprávu požadující jeho uzavření. Kasino využilo mé závislosti na hazardních hrách, což má za následek tuto významnou ztrátu. Pokud by dodržovali pravidla závislosti na hazardních hrách a fungovali jako řádně licencované kasino, neobnovili by můj účet i přes mou žádost, která jasně uváděla moji závislost na hazardních hrách. Nyní je účet stále otevřený a zablokovali živý chat pouze na mě, neodpovídají na e-maily, ani když jsem požádal o historii vkladů, přestože několikrát požádal o uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách.


Mimochodem, otevřel jsem si účet u betador kasina poté, co jsem obdržel propagační e-mail od Guru o tomto kasinu, myslel jsem si, že je to dobré kasino.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 5 měsíci

Omlouváme se za celou situaci v kasinu. Máte ponětí, kdo inicioval a znovu otevřel váš účet? Ptali jste se podpory na to, jak se to mohlo náhodou stát?🤔

Je dobře, že jste podali stížnost zde s naším týmem a opravdu doufám, že se jim podaří zjistit důvod a váš případ co nejlépe vyřešit. Nyní musíme počkat, až kasino zareaguje a dostane nějaké odpovědi.

Mezitím bych vám doporučil odhlásit se z odběru našeho newsletteru, abyste nedostali žádné propagační akce týkající se online kasin. Bohužel nejsme schopni zjistit, zda hráč bojuje se závislostí na hazardních hrách, a všem našim přihlášeným uživatelům zasíláme propagační akce, zatočení zdarma nebo bonusy bez vkladu. Určitě bychom neradi viděli, aby se někdo dostal do takových problémů a povzbuzoval ho ke hře.

Pokud potřebujete pomoc nebo pomoc, neváhejte nám napsat, rádi to uděláme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Děkuji za odpověď a podporu. Můj účet je dodnes aktivní. Mnohokrát jsem prostřednictvím e-mailů a živého chatu požádal o trvalé uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách, ale nic se nestalo. Účet byl znovu otevřen poté, co mi byly zaslány propagační akce, a požádal jsem o opětovné otevření, protože na mém účtu měla být hotovost. Ale uzavření bylo kvůli závislosti na hazardních hrách 5. května před znovuotevřením. Myslím tím, že i hráč, který je požádán o znovuotevření kasina, by ho neměl znovu otevřít a to je správný způsob, jak to dělají ostatní kasina, ale pravděpodobně se některým nebude líbit dodržovat zásady a pravidla nebo jejich licence není skutečná. Opravdu si nejsem jistý, proč to udělali a využili závislosti na hazardních hrách. A rozhodně měli radost, protože vkládám víc a víc.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 5 měsíci

Určitě by neměli znovu otevírat žádný účet uzavřený kvůli závislosti na hazardních hrách. Máš pravdu. Je vlastně smutné vidět, když to některá kasina dělají a hráči přijdou o své peníze. Nemělo by se to stávat a doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen vám s tímto problémem pomoci. Zde si počkáme na výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bohužel kasino neodpovědělo týmu Guru ohledně mé stížnosti a je označeno jako nevyřešené.


Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 5 měsíci

Opravdu mě mrzí výsledek vaší stížnosti. Bohužel v tom máme svázané ruce.

Zkoušel jsi už kontaktovat jejich regulátora? Snad tam budete mít více štěstí.🤞

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky