Chápu vaše obavy, ale jak jsem řekl, počkejte chvíli a uvidíme, zda vám kasino poskytne nějaké nové informace. Pokud ne, můžete otevřít stížnost a náš tým pak uvidí, co se dá dělat. Neslibuji vám, že se vám peníze vrátí, zejména kvůli bezpečnostnímu indexu, který kasino má, a varování, že nereagují na stížnosti. Přinejmenším, pokud dokonce podáte stížnost a kasino nebude reagovat, dostane černé body a hodnocení půjde ještě níže. Nejsem si jistý, jestli by se dalo udělat víc. 😥
I understand your concerns but as I said, let's wait a while and see if the casino gives you any new information. If it doesn't you can open a complaint and then our team will see what can be done. I don't promise you that your money will come back, especially because of the safety index that the casino has and the warning that they don't respond to complaints. At the very least, if you even file a complaint and the casino doesn't respond, they will get black points and the rating will go even lower. I am not sure if more could be done. 😥