TÝM PRO STÍŽNOSTI??????? O ČEMU MLUVÍTE??????? NEEXISTUJÍ!!!!!!!!! ODMÍTAJÍ VŠECHNY EMAILY, ŽÁDAJÍ ABSURDNÍ DOKUMENTY KE KASINOVÉ/SÁZKOVÉ STRÁNCE A NEPLATÍ!!!!!!!!! JE TO PROSTĚ OBROVSKÝ PODVOD!!!!!!!!! ANI SI NEZASLOUŽILI ODPOVĚDĚT MÉMU PRÁVNÍKOVI!!!!
THE COMPLAINTS TEAM??????? WHAT ARE YOU TALKING ABOUT??????? THEY DON'T EXIST!!!!!!!!! THEY REJECT ALL EMAILS, ASK FOR ABSURD DOCUMENTS FOR A CASINO/BETTING SITE AND THEY DON'T PAY!!!!!!!!! IT'S JUST A HUGE SCAM!!!!!!!!! THEY DIDN'T EVEN DESERVE TO ANSWER MY LAWYER!!!!
IL TEAM RECLAMI???????MA DI COSA PARLATE???????NON ESISTE!!!!!!!!!RESPINGONO TUTTE LE E-MAIL CHIEDONO DOCUMENTI ASSURDI PER UN CASINÒ /SITO DI SCOMMESSE E NON PAGANO!!!!!!!!!E’ SOLO UNA ENORME TRUFFA!!!!!!!!!NON SI SONO NEANCHE DEGNATI DI RISPONDERE AL MIO AVVOCATO!!!!
Milý Romi, nenech se Bdmbetem zmást.
Požadují absurdní dokumenty, které nemají nic společného se sázkovou stránkou
Na základě dotazníku, který jsem měl vyplnit a který jsem hloupě vyplnil, požadují notářský dokument osvědčující prodej poloviny domu zděděného po rodičích mé sestře.
ŘEKNĚTE MI, CO TO MÁ SPOLEČNÉHO SE SÁZKOU??????? TOTO JE PORUŠENÍ OCHRANY SOUKROMÍ. MUSÍ DODRŽOVAT POSTUP, JAKO TO DĚLÁ VŠECHNY SÁZKOVÉ STRÁNKY PŘI OVĚŘOVÁNÍ TOTOŽNOSTI A PLATEBNÍCH KART POUŽITÝCH PRO VKLADY. VŠECHNY DOKUMENTY JIŽ BYLY ODESLÁNY A SCHVÁLENY V TOLIKÉM MNOŽSTVÍ, ŽE MI DALI PŘÍSTUP K VÝBĚRŮM. PAK, KDYŽ VIDĚLI, ŽE O VÝBĚR OPRAVDU ŽÁDÁM, ZAČALI S ABSURDNÍMI ŽÁDOSTMI A DOKONCE PO MĚ ŽÁDALI ZNOVU O DOKLADY TOTOŽNOSTI A JAKMILE JE ODESLALI, NESCHVÁLILI JE!!!!!!
POKUD TO NENÍ PODVOD, ŘEKNĚTE MI, CO JE?????????
Dear Romi, don't let Bdmbet fool you.
They ask for absurd documents that have nothing to do with a betting site
based on a questionnaire they asked me to fill out and which I stupidly filled out, they are asking for a notarial document certifying the sale to my sister of half of the house inherited from my parents
TELL ME WHAT THIS HAS TO DO WITH A BETTING SITE??????? THIS IS A BREACH OF PRIVACY THEY MUST COMPLY WITH THE PROCEDURE AS ALL BETTING SITES DO IN VERIFYING IDENTITY AND CREDIT CARDS USED FOR DEPOSITS ALL DOCUMENTS ALREADY SENT AND APPROVED SO MUCH THAT THEY HAD GIVEN ME ACCESS TO WITHDRAWALS THEN WHEN THEY SAW THAT I WAS REALLY ASKING TO WITHDRAW THEY STARTED WITH ABSURD REQUESTS AND EVEN ASKED ME FOR IDENTITY DOCUMENTS AGAIN AND ONCE SENT THEY DO NOT APPROVE THEM!!!!!!
IF THIS IS NOT A SCAM TELL ME WHAT IS?????????
Cara Romi non fatevi imbrogliare da Bdmbet
chiedono documenti assurdi che nulla hanno a che vedere con un sito di scommesse
sulla base di un questionario che hanno chiesto di compilare e che io stupidamente ho compilato chiedono un documento notarile che attesti la vendita a mia sorella della metà della casa ereditata dai miei genitori
MI DICI COSA C’ENTRA CON UN SITO DI SVOMMESSE ????????QUESTA E’VIOLAZIONE DI PRIVACY LORO DEBBONO ATTENERSI COME FANNO TUTTI I SITI DI SCOMMESSE A VERIFICARE IDENTITÀ E CARTE DI CREDITO UTILIZZATE PER I DEPOSITI TUTTI DOCUMENTI GIÀ INVIATI ED APPROVATI TANTO CHE MI AVEVANO DATO ACCESSO AI PRELIEVI POI QUANDO HANNO VISTO CHE CHIEDEVO VERAMENTE DI PRELEVARE HANNO INIZIATO CON RICHIESTE ASSURDE E ADDIRITTURA MI RICHIEDONO NUOVAMENTE I DOCUMENTI DI IDENTITÀ E UNA VOLTA INVIATI NON LI APPROVANO!!!!!!
SE NON È ‘ TRUFFA QUESTA DITEMI COSA È?????????
TENTO PŘÍBĚH TRVÁ UŽ ASI DVA MĚSÍCE, DOKONCE MI POZASTAVILI HERNÍ ÚČET BEZ JAKÉHOKOLI PLATNÉHO DŮVODU, NEŽ SE OBALI, ŽE ZVÝŠÍM SVÉ VÝHRY. ZATISL JSEM VYHRÁL ASI 14 600 EUR!
TI PODVODNÍCI NECHTĚJÍ PLATIT, A PROTO MUSÍ BÝT TATO STRÁNKA ZAKÁZÁNA A ZNEDOSTANUTELNÁ, ABY SE ZABRÁNILO DALŠÍM NEVAROVANÝM HRÁČŮM V PADÁNÍ DO JEJICH PASTÍ!
THIS STORY HAS BEEN GOING ON FOR ABOUT TWO MONTHS THEY EVEN SUSPENDED MY GAMING ACCOUNT WITHOUT ANY VALID REASON OTHER THAN THEY FEAR THAT I WILL INCREASE MY WINNINGS SO FAR I HAVE WON ABOUT 14,600 EUROS!
THESE SCAMMERS DON'T WANT TO PAY AND THEREFORE THIS SITE MUST BE BANNED AND MADE UNREACHABLE TO PREVENT OTHER UNWARNING PLAYERS FROM FALLING INTO THEIR TRAP!
QUESTA STORIA VA AVANTI DA CIRCA DUE MESI MI HANNO ANCHE SOSPESO IL CONTO GIOCHI SENZA UNA VALIDA RAGIONE SE NON QUELLA CHE LORO TEMONO CHE IO INCREMENTI LE MIE VINCITE AL MOMENTO HO VINTO CIRCA 14.600 euro!
QUESTI TRUFFATORI NON INTENDONO PAGARE E PERTANTO QUESTO SITO VA BANNATO E RESO IRRAGGIUNGIBILE PER EVITARE CHE ALTRI INCAUTI GUOCATORI CADINO NELLA LORO TRAPPOLA!
Dobrý den, právě jsem si všiml/a, že aktualizace vaší stížnosti by zasloužila více pozornosti. Pro případ, že by to mohlo pomoci, jsem vás požádal/a o následující:
"Mohl byste laskavě znovu poslat své e-maily?"
Doporučuji vám, abyste ty e-maily Katarině znovu poslali dle pokynů. Pokud jste to ale udělali, prosím, nevěnujte tomu pozornost.
Děkuju.
Hello, I just noticed that your complaint update could use some more attention. So just in case it might help, you were asked the following:
"Could you kindly resend your emails?"
I suggest you resend those emails to Katarina as instructed. If you did, however, please do not pay attention to that.
Thank you.
Ahoj.
Obracím se k druhému hráči. Pokud se podíváte na indikátor přehrávání, uvidíte jméno příjemce hned vedle něj. Protože jsme na veřejném fóru, použití tlačítka pro odpověď nebo citaci usnadňuje sledování průběhu konverzace. 🙂
Hello.
I am addressing the other player. If you check the replay indicator, you would see the recipient name right next to it. Since we are on public forum, using the reply or quote button makes it less difficult to follow the conversation flow. 🙂
Název kasina: BDM Bet
Předmět stížnosti: Kasino odmítá vyplatit mou výhru ve výši [1000 €]
Datum incidentu: [1. srpna]
Stěžovatelský subjekt:
Ahoj,
Podávám tuto stížnost ohledně nevyplacených výher z mého ověřeného účtu v kasinu BDM Bet.
Uživatelské jméno / ID účtu: [ 80GloryMullet ]
Datum výhry: [1. srpna (02:11)]
Hra / Událost: [ AviatriX ]
Vyhraná částka: [ 1000 € ]
Můj účet prošel kompletním ověřením KYC. Neporušil(a) jsem žádné obchodní podmínky, takže nemají důvod mi nevyplatit výhru.
Od té doby jsem několikrát kontaktoval zákaznickou podporu, ale stále se mi ozývají zpoždění nebo vůbec žádná konkrétní odpověď.
Tato situace je pro licencovaného provozovatele hazardních her nepřijatelná. Žádám AskGamblers o pomoc s vyplacením mé výhry v plné výši.
Přikládám:
Snímek obrazovky vítězného výsledku
Snímek obrazovky se stavem mého ověřeného účtu (KYC dokončeno)
Snímky obrazovky mé komunikace s podporou
Děkuji za vaši pomoc.
S pozdravem,
[ Ilias Muradov ]
[ Německo ]





Nevyplácejí mi výhry na můj zůstatek.
Casino name: BDM Bet
Complaint subject: Casino refuses to pay my €[ 1000 € ] winnings
Date of incident: [ August 1st ]
Complaint body:
Hello,
I am submitting this complaint regarding unpaid winnings from my verified account at BDM Bet Casino.
Username / Account ID: [ 80GloryMullet ]
Date of Win: [ August 1st (02:11) ]
Game / Event: [ AviatriX ]
Amount Won: [ 1000 € ]
My account has passed full KYC verification. I have not violated any terms and conditions so they have no reason not to pay out my winnings.
Since then, I have contacted customer support multiple times, but I keep receiving delays or no concrete response at all.
This situation is unacceptable for a licensed gambling operator. I kindly request AskGamblers to assist me in getting my winnings paid in full.
I am attaching:
Screenshot of the winning result
Screenshot of my verified account status (KYC completed)
Screenshots of my communication with support
Thank you for your assistance.
Best regards,
[ Ilias Muradov ]
[ Germany ]





They do not pay my winnings to my balance.
Název kasina: BDM Bet
Předmět stížnosti: Kasino odmítá vyplatit mou výhru ve výši [1000 €]
Datum incidentu: [1. srpna]
Stěžovatelský subjekt:
Ahoj,
Podávám tuto stížnost ohledně nevyplacených výher z mého ověřeného účtu v kasinu BDM Bet.
Uživatelské jméno / ID účtu: [ 80GloryMullet ]
Datum výhry: [1. srpna (02:11)]
Hra / Událost: [ AviatriX ]
Vyhraná částka: [ 1000 € ]
Můj účet prošel kompletním ověřením KYC. Neporušil(a) jsem žádné obchodní podmínky, takže nemají důvod mi nevyplatit výhru.
Od té doby jsem několikrát kontaktoval zákaznickou podporu, ale stále se mi ozývají zpoždění nebo vůbec žádná konkrétní odpověď.
Tato situace je pro licencovaného provozovatele hazardních her nepřijatelná. Žádám AskGamblers o pomoc s vyplacením mé výhry v plné výši.
Přikládám:
Snímek obrazovky vítězného výsledku
Snímek obrazovky se stavem mého ověřeného účtu (KYC dokončeno)
Snímky obrazovky mé komunikace s podporou
Děkuji za vaši pomoc.
S pozdravem,
[ Ilias Muradov ]
[ Německo ]





Nevyplácejí mi výhry na můj zůstatek.
Casino name: BDM Bet
Complaint subject: Casino refuses to pay my €[ 1000 € ] winnings
Date of incident: [ August 1st ]
Complaint body:
Hello,
I am submitting this complaint regarding unpaid winnings from my verified account at BDM Bet Casino.
Username / Account ID: [ 80GloryMullet ]
Date of Win: [ August 1st (02:11) ]
Game / Event: [ AviatriX ]
Amount Won: [ 1000 € ]
My account has passed full KYC verification. I have not violated any terms and conditions so they have no reason not to pay out my winnings.
Since then, I have contacted customer support multiple times, but I keep receiving delays or no concrete response at all.
This situation is unacceptable for a licensed gambling operator. I kindly request AskGamblers to assist me in getting my winnings paid in full.
I am attaching:
Screenshot of the winning result
Screenshot of my verified account status (KYC completed)
Screenshots of my communication with support
Thank you for your assistance.
Best regards,
[ Ilias Muradov ]
[ Germany ]





They do not pay my winnings to my balance.
Dobrý den, vidím, že jste podal stížnost na několika webových stránkách. Ale i u nás, pokud se nemýlím.
Takže kasino vám ještě nevyplatilo peníze, jste ověřený. Hrál jste s bonusem, nebo ne? Co vám kasino řeklo o tom, proč ještě nemáte své peníze?
Kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů, takže bych se snažil být trpělivý a sledovat, jestli se něco změní.
Mohl byste mi dát vědět, jestli máte nějaké novinky?
Hello, I see that you have filed a complaint on several websites. But also with us, if I'm not mistaken.
So, the casino hasn't paid you your money yet, you're verified. Did you play with a bonus or not? What did the casino tell you about why you don't have your money yet?
We give casinos 14 days to pay out players, so I would try to be patient and see if anything changes.
Could you let me know if you have any news?
No, viděl jsem jak příspěvek, tak stížnost a stále nerozumím vaší otázce.
Co bychom měli s vaší stížností udělat?
Katarina jako obvykle shromažďuje všechny potřebné informace, abychom mohli kasino brzy kontaktovat.
Co víc byste si přáli?
Well, I saw both the post and the complaint, and I still don't understand your question.
What should we do about your complaint?
As usual, Katarina is gathering all the necessary information so that we can contact the casino soon.
What more would you like?
Chtěl bych, abyste přesvědčili kasino Bdmbet, že NEMOHOU TAKOVÉ LIDI PODVÁDĚT A ŽE MUSÍ VYPLATIT SVÉ VÝHRY!!!!!!!!!
I would like you to convince the Bdmbet Casino that THEY CANNOT SCAM PEOPLE LIKE THIS AND THAT THEY MUST PAY THEIR WINNINGS!!!!!!!!!
Vorrei che convinceste il Casino Bdmbet che NON PUÒ TRUFFARE IN QUESTO MODO LE PERSONE E CHE DEBBONO PAGARE LE VINCITE!!!!!!!!!
Snažíme se o to a Katarina opět shromažďuje vše potřebné k tomu, abychom mohli kontaktovat kasino. Musíte vydržet a být trpěliví.
Snažíme se vám pomoci získat vaše peníze.
Také musíte vědět, že nemáme pravomoc nutit kasina, aby někomu platila. To jsou obecné informace. Jsme mediátor, který dělá vše, co je v jeho silách, aby vám pomohl.
We are trying to do that, and Katarina is once again gathering everything we need to contact the casino. You have to hang in there and be patient.
We are trying to help you to get your money.
Also, you have to know, we have no power to force casinos to pay someone. That is general information. We are mediator who is doing everything in power to assist you.
Děkuji! Je čas, aby POCTIVOST zvítězila!
Věřte mi, poslal jsem všechny dokumenty, které požadovali k ověření (kromě absurdního dokumentu, který nemá nic společného se sázkovou stránkou), jak doklad totožnosti a kreditní karty, tak i doklad o finančních prostředcích (nevidím důvod, proč po něm žádají), ale nic se s tím nenadělá!
Vždycky se vrátí a odmítnou doklady totožnosti, které již byly v minulosti schváleny, a zamítnou všechny e-maily, jen aby NEZAPLATILI! JE TO NEKONEČNÁ HANBA, KTEROU DÁ SE NAZVÁT JEN PODVODEM!!!!!!!
Thank you! It's time for HONESTY to triumph!
Believe me, I sent all the documents they asked for verification (apart from an absurd document that has nothing to do with a sports betting site) both of the identity and credit cards as well as the proof of funds (which I don't see why they ask for) but there is nothing to be done!
They always come back and refuse identity documents already approved in the past and reject all emails just to NOT PAY! IT'S AN ENDLESS SHAME THAT CAN ONLY BE CALLED A SCAM!!!!!!!
Grazie!sarebbe ora che trionfi l’ONESTA ‘!
credimi ho inviato tutti i documenti che chiedevano per la verifica (a parte un documento assurdo che nulla ha a che vedere con un sito di scommesse sportive)sia dell’identità sia delle carte di credito come pure la prova dei fondi(che peraltro non vedo perché la chiedono)ma non c’è nulla da fare!
tornano sempre indietro e rifiutano documenti di identità già approvati in passato e respingono tutte e e-mail pur di NON PAGARE!E’UNA VERGOGNA SENZA FINE CHE NON PUÒ CHE CHIAMARSI T R U F F A!!!!!!!
Ani neodpověděli mému právníkovi. Přikládám dopis, abyste lépe pochopili podvod, který na mně páchají. Tím vrhají stín na všechna kasina. Proto vás žádám o zásah. Hraní her musí být založeno především na vztahu důvěry mezi hráčem a kasinem. 
They haven't even responded to my lawyer. I'm attaching the letter so you can better understand the scam they're perpetrating against me. By doing so, they're casting a shadow over all casinos. That's why I'm asking you to intervene. Gaming must be based primarily on a relationship of trust between player and casino. 
Non hanno risposto neanche al mio avvocato allego la lettera così capirete meglio la truffa che stanno perpetrando ai miei danni così facendo gettano un’ombra su tutti i Casinò ecco perché vi chiedo di intervenire il gioco deve basarsi principalmente sul rapporto di fiducia tra giocatore e casinò …..
Dobrý den, všimli jste si, že musíte reagovat na stížnost? Prosím, podívejte se na ni zde 👈👈 a přispějte také. Je hezké mít na fóru tak podrobné informace, ale stížnost je skutečným místem pro důkladné vyšetřování a Ktarina na vaši zprávu čeká už téměř týden. Doporučuji vám, abyste si pospíšili.
„tarricons2 má na odpověď 0d : 8h : 34m : 44s"
Děkuju.
Hello, did you notice that you are required to respond to the complaint? Kindly access it here 👈👈 and contribute as well. It is nice to have such detailed info on the forum, but the complaint is the actual place for a thorough investigation, and Ktarina has been waiting almost a week for your update. I suggest you hurry.
"tarricons2 has 0d : 8h : 34m : 44s to reply"
Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.