DomůFórumKasinaBDM Bet Casino - všeobecná diskuze

BDM Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

35 361 zobrazení 242 odpovědí |
před rokem
|
1...10 11 1213
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

TÝM PRO STÍŽNOSTI??????? O ČEMU MLUVÍTE??????? NEEXISTUJÍ!!!!!!!!! ODMÍTAJÍ VŠECHNY EMAILY, ŽÁDAJÍ ABSURDNÍ DOKUMENTY KE KASINOVÉ/SÁZKOVÉ STRÁNCE A NEPLATÍ!!!!!!!!! JE TO PROSTĚ OBROVSKÝ PODVOD!!!!!!!!! ANI SI NEZASLOUŽILI ODPOVĚDĚT MÉMU PRÁVNÍKOVI!!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Když píšu o týmu pro vyřizování stížností, myslím tím vlastně náš tým pro vyřizování stížností. I my se zabýváme vašimi stížnostmi.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milý Romi, nenech se Bdmbetem zmást.

Požadují absurdní dokumenty, které nemají nic společného se sázkovou stránkou

Na základě dotazníku, který jsem měl vyplnit a který jsem hloupě vyplnil, požadují notářský dokument osvědčující prodej poloviny domu zděděného po rodičích mé sestře.

ŘEKNĚTE MI, CO TO MÁ SPOLEČNÉHO SE SÁZKOU??????? TOTO JE PORUŠENÍ OCHRANY SOUKROMÍ. MUSÍ DODRŽOVAT POSTUP, JAKO TO DĚLÁ VŠECHNY SÁZKOVÉ STRÁNKY PŘI OVĚŘOVÁNÍ TOTOŽNOSTI A PLATEBNÍCH KART POUŽITÝCH PRO VKLADY. VŠECHNY DOKUMENTY JIŽ BYLY ODESLÁNY A SCHVÁLENY V TOLIKÉM MNOŽSTVÍ, ŽE MI DALI PŘÍSTUP K VÝBĚRŮM. PAK, KDYŽ VIDĚLI, ŽE O VÝBĚR OPRAVDU ŽÁDÁM, ZAČALI S ABSURDNÍMI ŽÁDOSTMI A DOKONCE PO MĚ ŽÁDALI ZNOVU O DOKLADY TOTOŽNOSTI A JAKMILE JE ODESLALI, NESCHVÁLILI JE!!!!!!

POKUD TO NENÍ PODVOD, ŘEKNĚTE MI, CO JE?????????

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

TENTO PŘÍBĚH TRVÁ UŽ ASI DVA MĚSÍCE, DOKONCE MI POZASTAVILI HERNÍ ÚČET BEZ JAKÉHOKOLI PLATNÉHO DŮVODU, NEŽ SE OBALI, ŽE ZVÝŠÍM SVÉ VÝHRY. ZATISL JSEM VYHRÁL ASI 14 600 EUR!

TI PODVODNÍCI NECHTĚJÍ PLATIT, A PROTO MUSÍ BÝT TATO STRÁNKA ZAKÁZÁNA A ZNEDOSTANUTELNÁ, ABY SE ZABRÁNILO DALŠÍM NEVAROVANÝM HRÁČŮM V PADÁNÍ DO JEJICH PASTÍ!

Automaticky přeloženo:
tarricons2
před 4 měsíci

Dobrý den, právě jsem si všiml/a, že aktualizace vaší stížnosti by zasloužila více pozornosti. Pro případ, že by to mohlo pomoci, jsem vás požádal/a o následující:

"Mohl byste laskavě znovu poslat své e-maily?"

Doporučuji vám, abyste ty e-maily Katarině znovu poslali dle pokynů. Pokud jste to ale udělali, prosím, nevěnujte tomu pozornost.

Děkuju.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslíš mě, nebo toho druhého hráče?

Automaticky přeloženo:
Pixel10
před 4 měsíci

Ahoj.

Obracím se k druhému hráči. Pokud se podíváte na indikátor přehrávání, uvidíte jméno příjemce hned vedle něj. Protože jsme na veřejném fóru, použití tlačítka pro odpověď nebo citaci usnadňuje sledování průběhu konverzace. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Název kasina: BDM Bet

Předmět stížnosti: Kasino odmítá vyplatit mou výhru ve výši [1000 €]

Datum incidentu: [1. srpna]


Stěžovatelský subjekt:


Ahoj,


Podávám tuto stížnost ohledně nevyplacených výher z mého ověřeného účtu v kasinu BDM Bet.


Uživatelské jméno / ID účtu: [ 80GloryMullet ]


Datum výhry: [1. srpna (02:11)]


Hra / Událost: [ AviatriX ]


Vyhraná částka: [ 1000 € ]



Můj účet prošel kompletním ověřením KYC. Neporušil(a) jsem žádné obchodní podmínky, takže nemají důvod mi nevyplatit výhru.


Od té doby jsem několikrát kontaktoval zákaznickou podporu, ale stále se mi ozývají zpoždění nebo vůbec žádná konkrétní odpověď.


Tato situace je pro licencovaného provozovatele hazardních her nepřijatelná. Žádám AskGamblers o pomoc s vyplacením mé výhry v plné výši.


Přikládám:


Snímek obrazovky vítězného výsledku


Snímek obrazovky se stavem mého ověřeného účtu (KYC dokončeno)


Snímky obrazovky mé komunikace s podporou


Děkuji za vaši pomoc.


S pozdravem,

[ Ilias Muradov ]

[ [email protected] ]

[ Německo ]

filefilefilefilefile

Nevyplácejí mi výhry na můj zůstatek.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co děláte s mou stížností?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Název kasina: BDM Bet

Předmět stížnosti: Kasino odmítá vyplatit mou výhru ve výši [1000 €]

Datum incidentu: [1. srpna]


Stěžovatelský subjekt:


Ahoj,


Podávám tuto stížnost ohledně nevyplacených výher z mého ověřeného účtu v kasinu BDM Bet.


Uživatelské jméno / ID účtu: [ 80GloryMullet ]


Datum výhry: [1. srpna (02:11)]


Hra / Událost: [ AviatriX ]


Vyhraná částka: [ 1000 € ]



Můj účet prošel kompletním ověřením KYC. Neporušil(a) jsem žádné obchodní podmínky, takže nemají důvod mi nevyplatit výhru.


Od té doby jsem několikrát kontaktoval zákaznickou podporu, ale stále se mi ozývají zpoždění nebo vůbec žádná konkrétní odpověď.


Tato situace je pro licencovaného provozovatele hazardních her nepřijatelná. Žádám AskGamblers o pomoc s vyplacením mé výhry v plné výši.


Přikládám:


Snímek obrazovky vítězného výsledku


Snímek obrazovky se stavem mého ověřeného účtu (KYC dokončeno)


Snímky obrazovky mé komunikace s podporou


Děkuji za vaši pomoc.


S pozdravem,

[ Ilias Muradov ]

[ [email protected] ]

[ Německo ]

filefilefilefilefile

Nevyplácejí mi výhry na můj zůstatek.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste podal stížnost na několika webových stránkách. Ale i u nás, pokud se nemýlím.

Takže kasino vám ještě nevyplatilo peníze, jste ověřený. Hrál jste s bonusem, nebo ne? Co vám kasino řeklo o tom, proč ještě nemáte své peníze?

Kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů, takže bych se snažil být trpělivý a sledovat, jestli se něco změní.

Mohl byste mi dát vědět, jestli máte nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co děláte s mou stížností?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co tím myslíš? Moc tomu nerozumím.🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stížnost na Bdmbet, která mi nevyplácí vyhrané částky

viz předchozí příspěvky

Automaticky přeloženo:
tarricons2
před 4 měsíci

No, viděl jsem jak příspěvek, tak stížnost a stále nerozumím vaší otázce.

Co bychom měli s vaší stížností udělat?

Katarina jako obvykle shromažďuje všechny potřebné informace, abychom mohli kasino brzy kontaktovat.

Co víc byste si přáli?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Chtěl bych, abyste přesvědčili kasino Bdmbet, že NEMOHOU TAKOVÉ LIDI PODVÁDĚT A ŽE MUSÍ VYPLATIT SVÉ VÝHRY!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
tarricons2
před 4 měsíci

Snažíme se o to a Katarina opět shromažďuje vše potřebné k tomu, abychom mohli kontaktovat kasino. Musíte vydržet a být trpěliví.

Snažíme se vám pomoci získat vaše peníze.

Také musíte vědět, že nemáme pravomoc nutit kasina, aby někomu platila. To jsou obecné informace. Jsme mediátor, který dělá vše, co je v jeho silách, aby vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji! Je čas, aby POCTIVOST zvítězila!

Věřte mi, poslal jsem všechny dokumenty, které požadovali k ověření (kromě absurdního dokumentu, který nemá nic společného se sázkovou stránkou), jak doklad totožnosti a kreditní karty, tak i doklad o finančních prostředcích (nevidím důvod, proč po něm žádají), ale nic se s tím nenadělá!

Vždycky se vrátí a odmítnou doklady totožnosti, které již byly v minulosti schváleny, a zamítnou všechny e-maily, jen aby NEZAPLATILI! JE TO NEKONEČNÁ HANBA, KTEROU DÁ SE NAZVÁT JEN PODVODEM!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pár screenshotů, které to dokazují filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Další snímky obrazovky filefile

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ani neodpověděli mému právníkovi. Přikládám dopis, abyste lépe pochopili podvod, který na mně páchají. Tím vrhají stín na všechna kasina. Proto vás žádám o zásah. Hraní her musí být založeno především na vztahu důvěry mezi hráčem a kasinem. file

Automaticky přeloženo:
tarricons2
před 4 měsíci

Dobrý den, všimli jste si, že musíte reagovat na stížnost? Prosím, podívejte se na ni zde 👈👈 a přispějte také. Je hezké mít na fóru tak podrobné informace, ale stížnost je skutečným místem pro důkladné vyšetřování a Ktarina na vaši zprávu čeká už téměř týden. Doporučuji vám, abyste si pospíšili.

„tarricons2 má na odpověď 0d : 8h : 34m : 44s"

Děkuju.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Napsal jsem Kataríně

Automaticky přeloženo:
1...10 11 1213
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.