FórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 roky od Blazin9s
|
51550 zobrazení 378 odpovědí |
|
1...8 9 10...19
Radka
před 11 měsíci

Když jsem zákazníka kontaktoval, požádali mě, abych jim poslal e-mail, a tak jsem jim poslal e-mail. Byl jsem požádán o ověření své identity, a tak jsem se autentizoval. Když se však pokusím vybrat peníze, jsou odmítnuty. Neznám příčinu a kontaktoval jsem je, ale nedostal jsem přesnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
tnbkiyoshi
před 11 měsíci

Vidím, že kasino vám nedalo žádnou relevantní odpověď, kterou bychom mohli uchopit, což je docela škoda. Zvláště pokud vám řeknou, abyste jim poslali e-mail, a oni neodpoví.

Bylo by také hezké znát důvod, proč byl váš výběr zamítnut, abychom měli představu o tom, co to může způsobit.

Jak dlouho však tato situace trvá?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Chtěl bych znát důvod, proč byl můj výběr zamítnut.

Posílám e-mail, protože to chci vědět, ale nenašel jsem jasný důvod. Už to trvá přes měsíc.

Automaticky přeloženo:
tnbkiyoshi
před 11 měsíci

V tomto případě, pokud se to táhne už měsíc, doporučuji otevřít stížnost na tomto odkazu , kde se vám náš tým pokusí pomoci. Myslím, že pro nás oba by byl důvod zamítnutí vhodný, ale pokud kasino nemůže uvést žádný relevantní důvod a trvá to tak dlouho, než se vám vyplatí, vidím pouze jednu možnost se stížností.

Jdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano prosím!

Automaticky přeloženo:
tnbkiyoshi
před 11 měsíci

Perfektní, můžete si to vytvořit na odkazu, který jsem vám dal ve své předchozí odpovědi. Pokud máte nějaké dotazy nebo potíže, neváhejte se zeptat.

Také, pokud od kasina dostanete nějakou odpověď nebo pokud jste obdrželi své peníze, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dne 17. února jsem provedl výběr ze svého účtu bc.game ve výši 79 358 EOS https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c68, což je jiná chyba, kterou jsem odeslal do mě, což jsem udělal na číslo kterou jsem podal u společnosti bibyt, kde jsem provedl své odstoupení. Pilně je obnovili a vrátili do peněženky, ze které byly odeslány, což je peněženka BC, a ve skutečnosti ano, poslali mi potvrzovací email, že transakce byla úspěšně zpracována a že částku vrátili z 78,86 EOS a poslali mi potvrzení s hashem transakce nebo s identifikátorem otxid https://bloks.io/transaction/4a62938317c81f384d442979c2c2c134316256efacb65de2f24f5fc8a940c8, pro který jsem refundace8a9490c8a940c8 v kontaktu s týmem podpory bc a posílám je všem stejně informace, které sem vkládám, mi řeknou, že už se mi to zase vrátilo do peněženky, ale nedají mi txid transakce, proto se ukázalo, že šlo o krádež. a nedostatek morální etiky a porušení důvěry vůči svým klientům.


Automaticky přeloženo:
ElprofeMillo
před 9 měsíci

Ahoj, nevím, jestli tomu dobře rozumím. Když jste odstoupili z kasina, zadali jste nesprávné údaje a peníze byly zaslány někomu jinému ano? Odtud jste dostali peníze zpět pomocí bibyt pro pomoc.

Nyní je problémem částka, která byla zobrazena na vašem kasinovém účtu? Protože napoprvé zmíníte mnohem vyšší částku, než jakou jste dostali zpět. Myslím dobře nebo špatně?

Dejte mi prosím vědět, abych to špatně pochopil.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, stalo se následující: Vybral jsem z BC.game částku 79 396 EOS na adresu bybitdeposit do poznámky 500066481 (kterou jsem zadal špatně) správná byla 500066841, v tomto kroku jsem udělal chybu s poznámkou, protože jsem již zmiňované, pro které jsem si připravil lístek na vymáhání těch EOS možností, které pro tyto případy dává bybit, naštěstí nebo bohužel vymáhání aktiv provedli, ale vždy je vrátí na účet odesílatele, což je v tomto případě z bc, do které mi poslali TXID návratnosti do uvedeného portfolia výše uvedených aktiv pouze se slevou 0,5 EOS za vymáhání provize, poté jsem kontaktoval podporu BC, aby mi ty EOS připsali do portfolia, abych je mohl hrát nebo je stáhnout nebo co s nimi chci dělat, ale nepřipisují mi je ani mi nedávají souvislé odpovědi, to znamená, že mi je chtějí ukrást.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
ElprofeMillo
před 9 měsíci

Ano, takže v podstatě jsem uvažoval dost podobně. Co vám tedy kasino uvádí jako důvod, když se ptáte, proč nebyly peníze připsány na váš účet? Myslím, že v takovém případě by byla důležitá odpověď kasina.

Také jsem však viděl, že jste již podali stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jsem zvědavý, jak dlouhý bude proces. 🤔

Pokud dostanete relevantní odpověď nebo pokud se objeví vaše peníze, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Jejich odpovědi byly:

S politováním vám musím oznámit, že nemůžeme vrátit peníze za transakce, které již byly odeslány na přijímací adresu, kterou jste nám poskytli.

Po kontrole vašeho příslušného týmu ohledně vaší transakce jsou již vráceny zpět na váš účet.

Kontaktujte prosím svou peněženku příjemce! 😀

Pro další pomoc můžete kontaktovat svého poskytovatele peněženky

Je nám líto, pane, ale nyní prosím zkuste kontaktovat oddělení podpory vašeho portfolia, které vám v tomto ohledu bude moci pomoci. Prosím, kontaktujte je Děkuji.

Jakmile je stav správný, nemůžeme s tím nic dělat, finanční prostředky již byly odeslány na přijímací adresu, kterou jste uvedli.

Před pokračováním ve vkladu nebo výběru vždy zkontrolujte zadané údaje, abyste se v budoucnu vyhnuli stejnému problému.

Ignorujte prosím mou poslední zprávu, pane. Po ověření byly finanční prostředky z naší strany již odeslány, ale vaše přijímající podpora peněženky vám v tomto ohledu může pomoci. Prosím, kontaktujte je Děkuji.

Kontaktujte svou přijímající peněženku. Děkuji

Zkontrolujte prosím zadané údaje, aby se to již neopakovalo.

Automaticky přeloženo:
ElprofeMillo
před 9 měsíci

V takovém případě bych požádal o ID transakce. Co myslíš? 🤔

Mělo by být docela snadné poskytnout, když tvrdí, že peníze opustily jejich účet,...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to správné, ale víte, co mi řekli

Ignorujte prosím mou poslední zprávu, pane. Po ověření byly finanční prostředky z naší strany již odeslány, ale vaše přijímající podpora peněženky vám v tomto ohledu může pomoci. Prosím, kontaktujte je Děkuji.

Podej mi txid

Z té zásilky

Prosím

A snímek obrazovky zásilky

Na to se mě ptají

Příteli, předejte mi TXID té transakce

Prosím


Můžeme poskytnout pouze úspěšný blockchainový odkaz. Pošlete prosím tento odkaz do vaší peněženky, pane. Děkuji

https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee

Příteli, ten odkaz, který mi posíláš, je stejný jako ten, který jsem ti poslal z první transakce, kterou jsem provedl, komu chceš vidět tvář?

Ten odkaz je ze 17. února, to byla transakce, kterou jsem provedl z peněženky BC do peněženky, ve které jsem udělal chybu. Memorandum, moje peněženka, ano, moje výměna nebo moje peněženka, oni vrátili na svůj účet a vy ne. posíláte mi návratku, posíláte mi stejnou, jakou jsem poslal já vám

filefile

Automaticky přeloženo:
ElprofeMillo
před 9 měsíci

Jsem rád, že jste stížnost podal dříve. Upřímně, jsem docela zmatený, nejsem si jistý, jestli celý problém sleduji správně. 🤷‍♂️


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet BC.GAME byl napaden

Můj účet byl ukraden přes 3000 $. Během několika minut se někdo vloupal dovnitř a vybral všechny peníze, které jsem měl, na jeho USDT účet. To jsou všechny peníze, které mám. Důvěřoval jsem zabezpečení BCGAME natolik, že jsem na svém účtu nechal velké množství peněz. Momentálně nemohu kontaktovat živou podporu a na e-maily nikdo neodpovídá. Zde je velký problém: S nikým jsem svůj účet nesdílel, nezískal jsem neobvyklé odkazy, ale můj účet byl hacknut. Mám podezření, že to souviselo s údržbou včera ráno a předevčírem. Po udržovacím období došlo k některým situacím, jako jsou nesprávné výplaty sázek. Moje stížnost byla vyřešena. Jsem velmi podezřelý, že můj účet unikal během procesu údržby BCGAME nebo že účet zákazníka byl odhalen kvůli nízkému zabezpečení.

Moje ID: 30221204

Mohu poskytnout IP a zařízení, ke kterému se zloděj přihlásil (na fotografii níže), včetně USDT účtu, ze kterého mi vybral peníze. Proto doufám, že mi BC.game pomůže vyřešit tento problém. To jsou všechny peníze, které mám, prosím, smilujte se nade mnou. filefile

Automaticky přeloženo:
hduong120494
před 8 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že se Vám okamžitě podařilo podat stížnost , což bylo správné, pokud máte takové podezření. Pokud se někdo pokusil vybrat peníze z vašeho herního účtu, použil stejnou metodu výběru jako vy? Zajímalo by mě, jestli může být něco v transakční historii a jestli tedy nenajdete nějaké informace, na jaký účet byly peníze staženy. Zkoušel jsi se na to podívat?

Každopádně, jak jsem řekl, je dobře, že jste podal stížnost a uvidíme, co náš tým ve vašem případě zjistí. Doufám, že najdeme způsob, jak to vyřešit a vše vyřešit.

Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Uživatelské jméno: abcdefghi3




ID uživatele: 26992506 # Heslo


Prosím poslouchejte mě pozorně, chci kyc ověření. Selhala. Teď sem nechodí. Odešlete dokument znovu. Čekám už 4 dny, ale představení se zde nekoná. Nyní vás nemohu kontaktovat prostřednictvím jeho e-mailu, protože nemohu ověřit e-mail, pouze mám registraci na mobilu č. To není samotný e-mail. toto je můj email ssssssssss009988@gmail.com Dejte mi prosím odkaz pro opětovné odeslání v tomto e-mailu. Dovolte mi prosím provést KYC účtu na tomto e-mailu. Můžete to jasně zkontrolovat na mém snímku obrazovky, který vám posílám

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
sameer007
před 8 měsíci

Rozumím zde prosím správně, že chcete poslat tuto zprávu zákaznické podpoře kasina? Zkusili jste jim poslat e-mail nebo je kontaktovat na živém chatu? Vidím, že to souvisí s vaším ověřením, že? Pokud byste chtěli, můžete nám sdělit více o problému, který máte, takže bychom vám možná mohli nějak pomoci. Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

neodpovídají mi, mám 15 Gmail na e-mailu podpory, ale před 5 dny mi neodpovídají

Automaticky přeloženo:
sameer007
před 8 měsíci

Zdá se, že se děje několik věcí současně.

KYC selhal a požádali jste o druhý pokus - že?

Zároveň se nemůžete přihlásit k účtu, protože váš e-mail nebyl ověřen.

Myslím, že byste nám mohli pomoci sdílením nejnovější diskuze, kterou jste vedli s podporou nebo kýmkoli z kasina. Můžete to udělat, prosím?

Podle mě bychom se měli zaměřit na něco solidního. 🤔

Obvykle, když hráč neověří svůj účet, kasino se rozhodne jej uzavřít. Může to souviset?




Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky