FórumKasinaB7 Casino - všeobecná diskuze

B7 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od Seb09
|
4204 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

file

Mám openende stížnost a mám odpověď, ale mohu ji otevřít pro yesrerday en dnes viz screenshot

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 7 měsíci

Nazdárek,

Nejsem si vědom takové dočasné chyby, ale jsem tu, abych vám pomohl, i když se mi to zdá v pořádku.

Mohli byste prosím klepnout nebo kliknout na tento odkaz 👈 a zkusit znovu získat přístup ke své stížnosti?

Stačí zjistit, kde začít hledat řešení.

Předem děkujeme 🙏


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Neříkám, že jsi taky udělal něco špatně. Ale myslím, že v komentáři k B7casinu bylo uvedeno, že jsem nedostal žádné peníze, ale to není pravda. Kvůli chybě mé banky ode mě B7casino neobdrželo žádné peníze, stáhli je s mým svolením k výběru z mého účtu. ...problémem zůstává, že mám zablokovaný účet a nedostávám výplatu 3000 eur a na účtu je stále 1400 eur. Na e-maily se nereaguje a zbytek si přečtěte výše. Otevřel jsem si s vámi stížnost a nevím co dál... omlouvám se

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 7 měsíci

To je v pořádku, žádný tlak. Vezmeme to krok za krokem.

Pokusím se to vysvětlit trochu dále, počínaje vaší stížností:

Na základě snímku obrazovky zobrazujícího dočasnou chybu a také vašich slov: „Mám otevřenou stížnost a mám odpověď, ale mohu ji otevřít pro yesrerday en dnes viz snímek obrazovky" Postupoval jsem podle kroků pro přístup k vaší stížnosti a vše se zdá být pracovní.

Proto, abychom vám pomohli, můžete potvrdit , že tento zelený odkaz 👈 pro vás nefunguje?

Pokud ne, jsem tu, abych vám pomohl

Pokud ano, dobře - problém se vyřešil sám, myslím.


Nyní, pokud jde o váš problém s kasinem, který nesouvisí s chybou stížnosti:

Musím přiznat, že jsem teď zmatený.

Poslední aktualizace, kterou jste provedli ve stížnosti, říká: "Udělal jsem vklad, který neskončil v jejich bance. Výše to popisujete jinak. Peníze byly nyní odstraněny z mého účtu, takže již nemám dluh u b7casina."

To, co teď říkáte, mi však zní docela jinak.

Jakmile tedy budete mít přístup ke své stížnosti, se kterou jsem zde, abych vám pomohl, aktualizujte ji prosím správně, aby byly popsány i aktuální události.

Kristina (vaše specialistka na stížnosti) potřebuje pochopit, co se právě teď děje, takže to udělejme společně, pokud mě budete potřebovat. 🙏




Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Okamžitě jsem to nahlásil, když jsem otevřel stížnost, ale přeložil jste to špatně, ale okamžitě jsem byl otevřený a upřímný. Faktem zůstává, že nyní vůči nim nemám žádný dluh. A přesto je vše zablokované. A tak své peníze nedostanu. Jsem ověřený a vše od nich. Předchozí výplaty jsem vždy obdržel úhledně. Tehdy to bylo jen 50 eur nebo 100 eur najednou, nyní je to 3000 eur a pak 1400, které mám na účtu.

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 7 měsíci

Dobře, předpokládám, že se ke své stížnosti dostanete bez problémů. To rád slyším.

Omlouvám se, že se stále opakuji, ale opravdu musíte stížnost aktualizovat. Kristina potřebuje vědět, že váš účet je zablokován, zatímco na něm zbývají peníze. Rozumíš mi, prosím?

Z vaší poslední odpovědi se může zdát, že problém byl vyřešen.

Toto je jen fórum, navzdory našemu rozhovoru zde je vaše stížnost vedena jinde.

Kromě toho si laskavě uvědomte otázky, které vám byly položeny. Odpovědi jsou důležité pro další pokračování stížnosti.

Rozumíš mi, prosím?

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci



Jsem hluboce zklamán svou zkušeností v b7 Casino. Poté, co jsem vyhrál významnou částku 6000 $, jsem ještě nedostal žádnou výplatu, a to i přes několik pokusů kontaktovat zákaznický servis.


Po týdnu čekání a opakovaných ujišťováních z kasina, že problém je „vyřízen s vysokou prioritou", jsem ponechán bez odpovědi a bez svých peněz. Nedostatek komunikace a transparentnosti z jejich strany je šokující.


Jsem z této zkušenosti hluboce zklamaný a frustrovaný.

Automaticky přeloženo:
beautyagelessforyou
před 5 měsíci

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste již dříve úspěšně provedli výběr?

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby, zejména pokud jde o první výběr.

Máte o tom nějaké zprávy, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ahoj Romi,


Ano, můj účet je plně ověřen, mám již 3 úspěšné výběry.


Ale můj případ není o výběrech, můj případ je o tom, že 1. května 2024 neobdržím výherní peníze. Při hraní hry XXXTreme Lightning Roulette dne 1. května 2024 jsem vyhrál 6 000 eur. Částka se objevila na mém účtu a během 1 minuty doslova zmizela. V mé herní historii (screenshot) můžete vidět, že jsem vyhrál v 21:18:08, 6000 eur.

file

Okamžitě jsem kontaktoval podporu a řekli mi, abych udělal následující:

- Počkejte 1 hodinu

- odhlaste se a poté se přihlaste v režimu Chrome.


I přes tyto kroky mi peníze na účet již nikdy nepřišly. Od té doby se snažím kontaktovat podporu každý den a prostřednictvím chatu mi každý den říká:


- váš případ byl předán manažerům

- váš případ dostal vysokou prioritu koncernový tým

- Váš případ je řešen s velkou naléhavostí


Ale teď je to o 12 dní později a na účtu stále nemám žádné peníze.


Jde jednoznačně o technickou chybu, ale díky této chybě zmizely peníze z vašeho účtu.


Chci jen své peníze zpět. Již jsem odeslal vše požadované, historii hry, snímek obrazovky, ID hry.


Je zřejmé, že jsem právě dostal peníze a jsou pryč, ale chci své peníze zpět, protože jsem zaplatil za hraní, hrál jsem a vyhrál.


zde posílám screenshot, abyste se mohli sami přesvědčit.

Automaticky přeloženo:
beautyagelessforyou
před 5 měsíci

V tomto případě bych vám doporučil podat stížnost zde, aby vám náš tým mohl s tímto problémem pomoci. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz. Určitě nás informujte o všech novinkách v této oblasti.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tím jsem splnil požadavky bonusu, který mi dali, vložil jsem určitou částku, kterou mi technická podpora řekla, abych mohl využít své výhody ze zisků. Tímto způsobem mi to neumožňuje provést výběry, pouze mi to umožní vybrat 10 $ na můj účet později. Z toho mě žádá, abych dokončil určité úkoly, úkoly, které jsou ode mě požadovány, jsou splněny, promluvte si s technickou podporou a sdělte mi, že odemknutím těchto úkolů si nyní budu moci definitivně vybrat svůj výdělek, když budu chtít vybrat, ptá se mě znovu propojit svou kartu nebo účet s bankou, abych mohl vybírat, pro kterou jsem již kartu propojil a byl proveden výběr částky 10 $, jak jsem znovu požádán, abych něco znovu propojil, pokud stejné kasino potvrdilo výběr 10 USD pro mě? účet ve skutečnosti mám snímky obrazovky podpory mi řekli, že to, co se stalo, byly mé zisky po prvním vkladu poté, co mi bylo řečeno, že dokončením úkolů mohu konečně vybrat všechny své zisky a znovu mě oklamali tím, že mě požádali, abych vložil další jistý množství



Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
manuel19910602
před 5 měsíci

Váš účet je tedy plně ověřen a vy jste také provedli ověřovací vklad. Je to správně? Proto, abych pravdu řekl, nechápu důvod dalšího vkladu.🤷‍♀️

Pokud problém stále přetrvává, doporučil bych vám již neprovádět žádné vklady a podat stížnost zde s naším týmem. Jsem si jistý, že udělají vše pro to, aby to vyřešili. Pokud máte zájem, zde je odkaz , kde můžete podat stížnost.

Dejte nám vědět o všech aktualizacích týkajících se vašeho výběru v tomto kasinu a neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli dotazy.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky