Nazdárek,
Nejsem si vědom takové dočasné chyby, ale jsem tu, abych vám pomohl, i když se mi to zdá v pořádku.
Mohli byste prosím klepnout nebo kliknout na tento odkaz 👈 a zkusit znovu získat přístup ke své stížnosti?
Stačí zjistit, kde začít hledat řešení.
Předem děkujeme 🙏
Hey there,
I'm not aware of such a temporary error, but I'm here to help you out, though it seems okay on my end.
Could you please tap or click this link 👈 to try accessing your complaint again?
Just to find out where to start looking for a solution.
Thank you in advance 🙏
Neříkám, že jsi taky udělal něco špatně. Ale myslím, že v komentáři k B7casinu bylo uvedeno, že jsem nedostal žádné peníze, ale to není pravda. Kvůli chybě mé banky ode mě B7casino neobdrželo žádné peníze, stáhli je s mým svolením k výběru z mého účtu. ...problémem zůstává, že mám zablokovaný účet a nedostávám výplatu 3000 eur a na účtu je stále 1400 eur. Na e-maily se nereaguje a zbytek si přečtěte výše. Otevřel jsem si s vámi stížnost a nevím co dál... omlouvám se
I'm not saying you did anything wrong either. But in a comment to B7casino I think it said that I had not received any money, but that is not true. Due to an error by my bank, B7casino had not received any money from me, they withdrew this with my permission to withdraw from my account. ...the problem remains that my account is blocked and I do not receive my payment of 3000 euros and that there is still 1400 euros in my account. Emails are not responded to and for the rest read above. I have opened a complaint with you and I don't know what else to do...sorry
Ik zeg ook niet dat u iets verkeerds heeft gedaan. Maar in een commentaar naar B7casino denk ik stond dat ik geen geld had gekregen, maar dat is niet waar door een fout van mijn bank had B7casino geen geld van mij gehad, dit hebben ze weer terug gehaald met toestemming van mij om van mijn account te halen...verders blijft het probleem dat mijn account geblokkeerd is en ik mijn uitbetaling van 3000 euro niet krijg en dat er nog 1400 euro op mijn account staat. Er wordt niet gereageerd op mails en voor de rest lees hierboven. Heb een klacht geopend bij jullie en verders weet ik niet wat ik moet doen...sorry
To je v pořádku, žádný tlak. Vezmeme to krok za krokem.
Pokusím se to vysvětlit trochu dále, počínaje vaší stížností:
Na základě snímku obrazovky zobrazujícího dočasnou chybu a také vašich slov: „Mám otevřenou stížnost a mám odpověď, ale mohu ji otevřít pro yesrerday en dnes viz snímek obrazovky" Postupoval jsem podle kroků pro přístup k vaší stížnosti a vše se zdá být pracovní.
Proto, abychom vám pomohli, můžete potvrdit , že tento zelený odkaz 👈 pro vás nefunguje?
Pokud ne, jsem tu, abych vám pomohl
Pokud ano, dobře - problém se vyřešil sám, myslím.
Nyní, pokud jde o váš problém s kasinem, který nesouvisí s chybou stížnosti:
Musím přiznat, že jsem teď zmatený.
Poslední aktualizace, kterou jste provedli ve stížnosti, říká: "Udělal jsem vklad, který neskončil v jejich bance. Výše to popisujete jinak. Peníze byly nyní odstraněny z mého účtu, takže již nemám dluh u b7casina."
To, co teď říkáte, mi však zní docela jinak.
Jakmile tedy budete mít přístup ke své stížnosti, se kterou jsem zde, abych vám pomohl, aktualizujte ji prosím správně, aby byly popsány i aktuální události.
Kristina (vaše specialistka na stížnosti) potřebuje pochopit, co se právě teď děje, takže to udělejme společně, pokud mě budete potřebovat. 🙏
That's ok, no pressure. We're going to take it step by step.
I'll try to explain a bit further, starting with your complaint:
Based on the screenshot showing a temporary error and also your words, "I have openende a complain and i have a answer but i can open it for yesrerday en today see screenshot" I followed the steps to access your complaint, and all seems to be working.
Thus, to help you out, can you confirm this green link 👈 does not work for you?
If not, I'm here to help
If yes, fine - problem solved on its own, I guess.
Now, regarding your casino problem, which is unrelated to the complaint error:
I must admit, I'm confused now.
The last update you made in the complaint says, "I made a deposit that did not end up in their bank. Above you describe it differently. The money has now been removed from my account so I no longer have a debt with b7casino"
What you're saying now, however, sounds quite different to me.
So, once you can access your complaint, which I'm here to assist with, please update it correctly so the current events are described as well.
Kristina (your complaint specialist) needs to understand what is happening right now, so let's do that together if you need me. 🙏
Okamžitě jsem to nahlásil, když jsem otevřel stížnost, ale přeložil jste to špatně, ale okamžitě jsem byl otevřený a upřímný. Faktem zůstává, že nyní vůči nim nemám žádný dluh. A přesto je vše zablokované. A tak své peníze nedostanu. Jsem ověřený a vše od nich. Předchozí výplaty jsem vždy obdržel úhledně. Tehdy to bylo jen 50 eur nebo 100 eur najednou, nyní je to 3000 eur a pak 1400, které mám na účtu.
I immediately reported this when I opened the complaint, but you translated it incorrectly, but I was immediately open and honest. The fact remains that I now have no debt to them. And yet everything is blocked. And so I don't get my money. I am verified and everything by them. I have always received previous payouts neatly. Back then it was only 50 euros or 100 euros at a time, now it is 3000 euros and then the 1400 that is in my account.
Ik heb meteen bij de klacht die ik opende dit al gemeld, alleen heeft u het verkeerd vertaalt, ben meteen open en eerlijk geweest. Het feit blijft dat ik nu bij hun geen schuld heb. En toch alles is geblokkeerd. En ik mijn geld dus niet krijg. Ik ben geverifieerd en alles door hen. Heb eerdere uitbetalingen altijd wel netjes gekregen. Toen ging het maar om 50 euro of 100 euro per keer nu om 3000 euro en dan nog de 1400 die op mijn account staat.
Dobře, předpokládám, že se ke své stížnosti dostanete bez problémů. To rád slyším.
Omlouvám se, že se stále opakuji, ale opravdu musíte stížnost aktualizovat. Kristina potřebuje vědět, že váš účet je zablokován, zatímco na něm zbývají peníze. Rozumíš mi, prosím?
Z vaší poslední odpovědi se může zdát, že problém byl vyřešen.
Toto je jen fórum, navzdory našemu rozhovoru zde je vaše stížnost vedena jinde.
Kromě toho si laskavě uvědomte otázky, které vám byly položeny. Odpovědi jsou důležité pro další pokračování stížnosti.
Rozumíš mi, prosím?
Okay, I assume that you can access your complaint without any problems. Glad to hear that.
I'm sorry to keep repeating myself, but you really have to update the complaint. Kristina needs to know your account is blocked while there is money left in it. Do you understand me, please?
From your last response, it may seem like the issue has been resolved.
This is just a forum, despite our conversation here, your complaint is held elsewhere.
Additionally, kindly mind those questions you were asked. Answers are important for the complaint to proceed further.
Do you understand me, please?
Jsem hluboce zklamán svou zkušeností v b7 Casino. Poté, co jsem vyhrál významnou částku 6000 $, jsem ještě nedostal žádnou výplatu, a to i přes několik pokusů kontaktovat zákaznický servis.
Po týdnu čekání a opakovaných ujišťováních z kasina, že problém je „vyřízen s vysokou prioritou", jsem ponechán bez odpovědi a bez svých peněz. Nedostatek komunikace a transparentnosti z jejich strany je šokující.
Jsem z této zkušenosti hluboce zklamaný a frustrovaný.
I am deeply disappointed with my experience at b7 Casino. After winning a significant amount of $6000, I have yet to receive any payout, despite multiple attempts to contact customer service.
After a week of waiting and repeated assurances from the casino that the issue is being "treated with high priority," I am left with no response and without my money. The lack of communication and transparency on their part is shocking.
I am deeply disappointed and frustrated by this experience.
Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste již dříve úspěšně provedli výběr?
Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby, zejména pokud jde o první výběr.
Máte o tom nějaké zprávy, prosím?
May I ask if your account at this casino is fully verified and if you've had any successful withdrawals before?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, especially when it comes to the first withdrawal.
Have you got any news regarding this, please?
ahoj Romi,
Ano, můj účet je plně ověřen, mám již 3 úspěšné výběry.
Ale můj případ není o výběrech, můj případ je o tom, že 1. května 2024 neobdržím výherní peníze. Při hraní hry XXXTreme Lightning Roulette dne 1. května 2024 jsem vyhrál 6 000 eur. Částka se objevila na mém účtu a během 1 minuty doslova zmizela. V mé herní historii (screenshot) můžete vidět, že jsem vyhrál v 21:18:08, 6000 eur.
Okamžitě jsem kontaktoval podporu a řekli mi, abych udělal následující:
- Počkejte 1 hodinu
- odhlaste se a poté se přihlaste v režimu Chrome.
I přes tyto kroky mi peníze na účet již nikdy nepřišly. Od té doby se snažím kontaktovat podporu každý den a prostřednictvím chatu mi každý den říká:
- váš případ byl předán manažerům
- váš případ dostal vysokou prioritu koncernový tým
- Váš případ je řešen s velkou naléhavostí
Ale teď je to o 12 dní později a na účtu stále nemám žádné peníze.
Jde jednoznačně o technickou chybu, ale díky této chybě zmizely peníze z vašeho účtu.
Chci jen své peníze zpět. Již jsem odeslal vše požadované, historii hry, snímek obrazovky, ID hry.
Je zřejmé, že jsem právě dostal peníze a jsou pryč, ale chci své peníze zpět, protože jsem zaplatil za hraní, hrál jsem a vyhrál.
zde posílám screenshot, abyste se mohli sami přesvědčit.
Hi Romi,
Yes my account is fully verified, I have 3 successful withdrawals already.
But my case is not about withdrawals, my case is about not receiving winning money on May 1, 2024. While playing the game XXXTreme Lightning Roulette on May 1, 2024, I won 6,000 euros. The amount appeared in my account and within 1 minute it literally disappeared. In my game history (screenshot) you can see that I won at 21:18:08, 6000 euros.
I immediately contacted support and they told me to do the following:
- Wait 1 hour
- log off and then log in in chrome mode.
Despite these actions, the money never came into my account again. Since then I have tried to contact support every day and through the chat I am told every day:
- your case has been forwarded to managers
- your case has been given high priority to the concern team
- Your case is being treated with great urgency
But now it is 12 days later and I still have no money in my account.
It is clearly a technical error, but thanks to this error the money has disappeared from your account.
I just want my money back. I have already sent everything requested, Game history, screenshot, game ID.
It's obvious that I just got the money and it's gone, but I want my money back because I paid to play, I gambled and I won.
here I send the screenshot so you can see for yourself.
V tomto případě bych vám doporučil podat stížnost zde, aby vám náš tým mohl s tímto problémem pomoci. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz. Určitě nás informujte o všech novinkách v této oblasti.
In this case, I would suggest you file a complaint here so our team can help you out with this issue. Please follow this link to do so. Surely keep us updated about any news regarding this.
Tím jsem splnil požadavky bonusu, který mi dali, vložil jsem určitou částku, kterou mi technická podpora řekla, abych mohl využít své výhody ze zisků. Tímto způsobem mi to neumožňuje provést výběry, pouze mi to umožní vybrat 10 $ na můj účet později. Z toho mě žádá, abych dokončil určité úkoly, úkoly, které jsou ode mě požadovány, jsou splněny, promluvte si s technickou podporou a sdělte mi, že odemknutím těchto úkolů si nyní budu moci definitivně vybrat svůj výdělek, když budu chtít vybrat, ptá se mě znovu propojit svou kartu nebo účet s bankou, abych mohl vybírat, pro kterou jsem již kartu propojil a byl proveden výběr částky 10 $, jak jsem znovu požádán, abych něco znovu propojil, pokud stejné kasino potvrdilo výběr 10 USD pro mě? účet ve skutečnosti mám snímky obrazovky podpory mi řekli, že to, co se stalo, byly mé zisky po prvním vkladu poté, co mi bylo řečeno, že dokončením úkolů mohu konečně vybrat všechny své zisky a znovu mě oklamali tím, že mě požádali, abych vložil další jistý množství
This I met the requirements of the bonus that they gave me, I made a deposit of a certain amount that the technical support told me to make in order to enjoy my benefits from the profits. By doing this, it does not allow me to fulfill my withdrawals, only allowing me to withdraw $10 to my account later. From this it asks me to complete certain tasks, the tasks asked of me are fulfilled, talk to the technical support and tell me that by unlocking these tasks I will now be able to definitively withdraw my earnings when I want to withdraw, it asks me to link my card or my account again bank to be able to withdraw, for which I had already linked the card and a withdrawal had been made for the amount of $10, how am I asked again to link something again if the same casino confirmed the withdrawal of $10 to me? account in fact I have screenshots of the support told me that what happened was my profits after the first deposit after I was told that by completing the tasks I could finally withdraw all my profits and again they deceived me again by asking me to deposit another certain amount
Este cumplí los requisitos del bono que me regalaron hice un depósito de cierta cantidad que me dijo el soporte técnico que hiciera para poder disfrutar de mis beneficios de las ganancias al realizar esto no me permite cumplir con mis retiros solamente dejándome retirar $10 a mi cuenta después de esto me pide que cumpla ciertas tareas se cumplen las tareas que se me piden habla con el soporte técnico y me dice que al desbloquear esas tareas ya podré retirar ahora definitivamente mis ganancias al querer retirar me pide que vincule de nuevamente mi tarjeta o mi cuenta bancaria para poder retirar por lo cual ya había vinculado la tarjeta y se me había hecho un retiro por la cantidad de $10 cómo se me pide otra vez que vuelva a vincular algo si ya la misma el mismo casino me confirmó el retiro de $10 a mi cuenta de hecho cuento con las capturas de pantallas del soporte me dijo que eso que sucedía mis ganancias después del primer depósito después de la después se me dijo que cumpliendo las tareas podría a fin retirar todas mis ganancias y nuevamente me volvió a engañar pidiéndome que depositara otra cierta cantidad
Váš účet je tedy plně ověřen a vy jste také provedli ověřovací vklad. Je to správně? Proto, abych pravdu řekl, nechápu důvod dalšího vkladu.🤷♀️
Pokud problém stále přetrvává, doporučil bych vám již neprovádět žádné vklady a podat stížnost zde s naším týmem. Jsem si jistý, že udělají vše pro to, aby to vyřešili. Pokud máte zájem, zde je odkaz , kde můžete podat stížnost.
Dejte nám vědět o všech aktualizacích týkajících se vašeho výběru v tomto kasinu a neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli dotazy.
So your account is fully verified, and you have made the verification deposit as well. Is that right? Therefore, I do not understand the reason for making another deposit, to tell you the truth.🤷♀️
If the issue is still persisting, I would recommend you not make any more deposits and file a complaint here with our team. I am sure they will do everything possible to solve it. If you are interested, here's the link where you can submit your complaint, please.
Let us know about any updates regarding your withdrawal at this casino, and do not hesitate to contact us with any questions.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.