FórumKasinaB7 Casino - všeobecná diskuze

B7 Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Seb09
|
4233 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s B7 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Dobrý den, můj účet na b7casino.com byl deaktivován kvůli smluvním podmínkám. Jsem z Rumunska a dočasně žiju v Nizozemsku.

Podám 3 žádosti o stažení, jedno sezení od 31. ledna stále nedostávám žádné informace.

Automaticky přeloženo:
Seb09
před 9 měsíci

Ahoj. Mohu se vás zeptat, co myslíte tím: "můj účet na b7casino.com bude deaktivován kvůli smluvním podmínkám"? Získali jste tyto informace od podpory kasin, ano? V mých uších to zní, jako by kasino potřebovalo provést nějaké další kontroly, aby byl výběr zpracován. Viděl jsem vaši stížnost zde a náš tým bohužel zatím nemůže zasáhnout, protože uplynulo jen několik dní, co jste požádali o stažení. Pokud po uplynutí 14 dnů od kasina nedostanete žádnou aktualizaci, jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby byl váš případ vyřešen. Prosím, informujte nás, pokud od kasina získáte nějaké nové informace. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ahoj, jmenuji se Vasile Eusebiu Cirstean Chci se podělit o to, co se mi stalo v tomto kasinu s názvem b7casino.

takže vše začalo v listopadu 2023, pak jsem vytvořil účet, vše dobré a krásné, jedenáct úspěšných žádostí o výběr s různými částkami, největší výběr byl 3 000 eur. takže ve zkratce vám chci říct, že můj účet je zcela ověřen se všemi potřebnými dokumenty, které požadují.

takže vše je krásné až do teď, před dnem jsem kontaktoval chat podpory. Dostal jsem se do kontaktu s osobou jménem Manu. Nejpilnějším způsobem jsem se ho zeptal, proč schválení jedné ze 3 žádostí o výběr trvá déle než 72 hodin. Řekl, že hráči z Nizozemska nemají povoleno používat toto kasino, najednou byl chat uzavřen a účet byl deaktivován.

Nyní se s vámi chci podělit o celkovou částku peněz, která čeká, v případě potřeby mám také snímek obrazovky, dejte mi prosím e-mail, abych vám dal tuto fotografii.

9 000 eur je rozděleno do 3 žádostí o výběr, pokud dobře víte, že kasino b7 má limit, nemůžete žádat více než 3 000. Pouze jednou za 24 hodin.

Myslím, že stačí pochopit, v čem je vlastně problém.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

omlouvám se za zaslání další žádosti, zapomněl jsem to uvést v předchozí žádosti. Jsem obyvatelem Rumunska, to, co kasino nazývá b7, nespecifikuje, že lidé, kteří jsou obyvateli Rumunska, nemají právo hrát

Je pravda, že žiji v Nizozemsku, ale pracuji zde dočasně. neznamená to, že jsem také obyvatel této země.

Automaticky přeloženo:
Seb09
před 9 měsíci

Ahoj. Omlouvám se, ale trochu se tu ztrácím. Když jste řekl, že máte „jedenáct úspěšných žádostí o výběr s různými částkami, největší výběr byl 3 000 eur", hráli jste ze své země, z Rumunska? Chápu to správně? Později, když jste hráli z Nizozemska, váš účet byl zablokován, protože nepřijímají hráče z Nizozemska, že? Dostali jste takové vysvětlení od podpory?

Je pro vás dobré, že si tyto snímky obrazovky ponecháváte. V případě potřeby to našemu týmu pro stížnosti může pomoci a můžete je odeslat později, abyste je přidali ke své stížnosti.

Počkáme na vaši odpověď, abychom mohli lépe porozumět situaci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém vyřešen, mám peníze ❤

Automaticky přeloženo:
Seb09
před 9 měsíci

Ahoj. To je opravdu pozitivní zpráva, rád to slyším. Možná byste se rádi podělili o své zkušenosti s ostatními? Vlastně by to mohlo pomoci hráčům s podobnými problémy 🙂. Stačí kliknout/klepnout natento odkaz 👈, abyste tak učinili.

Automaticky přeloženo:
Lexussdenhaag
před 9 měsíci

Ahoj,

no, někteří hráči z určitých zemí se mohou potýkat s problémy, i když jsem rád, že jste sem nakonec přišel.

Nejčastěji blok není na naší straně, takže pokud to chcete prošetřit, pošlete mi screenshot zobrazující chybu zde prostřednictvím tohoto vlákna 👈

Nyní k vašemu problému. Upřímně řečeno, v tuto chvíli jsme přesvědčeni, že byste se měli pokusit spolupracovat s kasinem, abyste dospěli k závěru. Jako teď asi víte

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

( stížnost )

Upřímně tomu "podvodu s výplatou bonusu" vůbec nerozumím. Mohl byste mi s tím pomoci, prosím?

Zároveň bych rád věděl, zda máte potvrzení, že váš účet byl ověřen. Jsem zcela přesvědčen o tom, že výběr probíhá kvůli neúplnému ověření. To by však bylo nejjednodušší, ale nejběžnější vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
Lexussdenhaag
před 9 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem četl, máš problém s odstoupením. Viděl jsem, že jste již vytvořili stížnost , takže pokud se vaše situace v příštích dnech nikam nepohne, pokusíme se pomoci.

Řeknu jen, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru a vy jste v podstatě teprve na začátku, takže bych nepropadal panice. Na základě toho, co popisujete, jste také hráli s bonusem a podařilo se vám splnit sázky, ale kasino vám vzalo peníze pravděpodobně proto, že bonus podléhá maximálnímu výběru, což je normální, pokud se jedná o nějaký druh bonusu bez vkladu.

Máte však také úspěšně ověřený kasino účet, když říkáte, že jste tam poslali ID?

V každém případě budete muset být trpěliví a počkat na své peníze. Pokud máte další aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano jsem ověřený file

Takže jo a nemyslel jsem podvod jako na 100% ale vypadá to jako jeden, jako když vidím 400 eur + zmizí haha.

Ale znovu chci, aby byla tato nevyřízená žádost přijata, takže vidím, že je to všechno skutečné a legitimní.

A také samozřejmě změním všechny své stížnosti, pokud se to vyřeší.

Ale doteď stále čekám a na webu je uvedeno max. 72 hodin na vyřízení a přijetí tohoto stažení, ale to také není ve skutečnosti pravda, možná změňte i tuto část, protože je to chybějící vedení.

Ale dobře, doufejme, že své peníze brzy dostanu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Jo jsem ověřená, zpráva s důkazem, na moji odpověď radka.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Může někdo prosím vzít moji stížnost pryč, kasino B7 skutečně vyřešilo můj problém a bylo to celé nedorozumění, kvůli velké hráčské základně to trvalo déle, ale opravili to a chci se omluvit, že jsem se trochu bál o své peníze ale vše je opraveno.

Díky guru za pomoc. A děkuji B7 za důvěru,

Automaticky přeloženo:
Lexussdenhaag
před 8 měsíci

Ahoj, jsem tak rád, že jsi nakonec vše s kasinem vyřešil a bylo to jen nedorozumění.

Ale jak jste to zvládli? Ptám se, protože by to mohlo být užitečné i pro ostatní hráče.

Ohledně stížnosti byste také měli zveřejnit tuto informaci o tom, že jste to s kasinem řešili i tam.

Můžete tak učinit zde a náš tým to uzavře jako vyřešené. 🙂

Děkujeme za vaši spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

špatné zkušenosti s B7casino,

Byl jsem ověřen, provedl jsem několik výplat v celkové výši 3000 eur a zbývalo ještě 1400 eur, nyní tato výplata nějakou dobu čeká, včera jsem si ji nechal znovu vyplatit na účet a dál jsem chatoval přes chat , jediné co slyšíte je Prosím o trpělivost, jste kontrolováni, peníze se vrátí na účet o týden později, nechal bych je zaplatit znovu, zaplatil bych zbytkem, který jsem nepustil ven, hrajte , jsem úplně zablokovaný!! Jak bizarní a podlé.

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 8 měsíci

Vzpomněl jsem si na jednoho hráče z Nizozemska, který popisoval problémy se stejným kasinem. A taky vidím, že to nakonec dobře dopadlo!

Pokud vám tedy nebude vadit, že přesunu váš příspěvek sem, rád bych se také zeptal na několik otázek týkajících se vaší situace:

Zdá se, že nevyřízená částka se vždy vrátí zpět na váš účet v kasinu, že?

To znamená, že výběr se k vám nikdy nedostal. Máte možnost vyzkoušet různé platební možnosti?

Abych byl upřímný, nejsem si jistý, zda jsem problém správně vyřešil. Pokud byste tedy mohli současné dění vysvětlit jinak, nebo lépe - uveďte jakékoli informace, které jste zatím oficiálně z kasina získali, velmi by to pomohlo!

Co například váš účet v kasinu? Máte k němu nyní přístup? Pokud ne, mohlo by to být kvůli probíhajícímu ověřování?

Určitě tu budu pro aktualizaci, pojďme najít způsob, jak vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer,


Momentálně se nemohu přihlásit do B7casina, jsem zcela zablokován, takže nemohu odpovídat na vaše otázky. Po 5x přihlášení po zablokování jsem nyní již překročil počet přihlášení. Takže opravdu nemůžu dělat ani vidět vůbec nic.

Poslal jsem jim několik e-mailů, nejméně 5 (za 2 týdny) a žádná odpověď. Mluvil jsem s nimi častěji v živém chatu, ale ani tam se žádné pomoci nedočkáte. Jediné, co říkají, je, že váš účet bude dodatečně ověřen, což bude chvíli trvat a brzy od nás uslyšíte e-mailem, takže ne. Výsledkem je, že jsem byl zablokován a nevím proč, zřejmě mám na mysli něco, co ještě nevím, na co narazili při dodatečném ověřování.


Říkáte, že jste právě zažili podobný příběh, ale byli tito lidé také zablokovaní a nemohli se již přihlásit?

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 7 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že slyším o těchto problémech s kasinem. Kdy jste se vlastně naposledy mohli přihlásit ke svému účtu? Kasino vás informovalo o probíhajícím dodatečném ověření, že? Před jak dlouhou dobou jste od nich dostali tento e-mail?

Radka ve skutečnosti mluvila o hráči z Nizozemska výše v tomto vlákně. Zažil podobné problémy, kdy mu byl také zablokován účet a nakonec byl jeho případ úspěšně vyřešen a peníze dostal.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu, neváhejte a dejte nám vědět. Pokusíme se vám pomoci problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


Nikdy jsem od nich nedostal e-mail, už jsem jich poslal 10, ale žádná odpověď.


Myslím, že jsem teď 3 až 4 dny zablokovaný


co si myslíš, že pro mě můžeš udělat?

Automaticky přeloženo:
gadeboer2422
před 7 měsíci

Pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost.

Odkaz najdete zde ⬅️

Pojďme se podívat, co pro vás můžeme ve vaší situaci udělat a kam vás náš tým může vzít. Určitě by to byl dobrý krok, protože kasino vám neodpovídá a už jste poslali několik e-mailů. Také by bylo dobré vědět něco o dodatečném ověření a stále nic, takže půjdete do toho a podáte stížnost?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky