Máte pravdu; hráči vždycky občas hlásili, že byli zahlceni propagačními akcemi i přes uzavřené účty, což byl podle mého názoru vždycky problém; provozovatelé se je však jen snaží nalákat zpět. Ve srovnání se situací, které čelí hráč, který má potíže, mám však často pocit, že zájem provozovatelů je nedostatečný.
Zatím si myslím, že nikdo nepřišel s funkčním řešením, které by hráč mohl použít bez zapojení kasina. E-mailové adresy, kontakty nebo čísla se často mění, takže takové zprávy lze zablokovat až po jejich obdržení... Je to na nic.
You are right; players have always occasionally reported being spammed with promotions despite closed accounts, which has, in my opinion, always been a problem; however, operators just try to lure them back. However, when compared to the situation faced by a struggling player, I often feel that the operators' concern is insufficient.
So far, I think no one has come up with a working solution that the player can apply without the casino's involvement. Email addresses, contacts, or numbers often change, so one can only block such messages upon receiving them... It sucks.
Automaticky přeloženo: