před rokem
What do you think about Alfcasino? How quickly it pays out, etc. and what bonuses it has. And it seems to offer no deposit bonuses
Co říkáte na Alfcasino? Jak rychle vyplácí atd.a jaké má bonusy. A zdá nabízí bonusy bez vkladu
What do you think about Alfcasino? How quickly it pays out, etc. and what bonuses it has. And it seems to offer no deposit bonuses
Co říkáte na Alfcasino? Jak rychle vyplácí atd.a jaké má bonusy. A zdá nabízí bonusy bez vkladu
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dané kasino, tak se zde můžeš podívat na zkušenosti ostatních hráčů. Pomoci by vám mohly i recenze hráčů , kde máte i to, co hráči zažili, s čím se setkali a podobně.
Každá situace však může být jiná, a tedy zda se výběry nebo hráčské zkušenosti mohou lišit a záviset na některých věcech.
Co se týče bonusů, viděl jsem, že je kasino má, ale na našem webu jsem viděl pouze bonusy za vklad, které najdete na tomto odkazu - bonusy .
Možná, že když půjdete do kasina samotného, najdete nějaké další.
Pokud to zde vyzkoušíte, dejte mi klidně vědět. 🙂
Hi, I moved your post under the given casino, so you can see other players' experiences here. Player reviews could also help you, where you also have what the players have experienced, what they have encountered, and so on.
However, each situation can be different, and therefore whether the selections or the player experience can be different and depend on some things.
As for bonuses, I saw that the casino has them, but on our website I only saw deposit bonuses, which you can find on this link - bonuses .
Maybe if you go to the casino itself you will find some others.
If you try it here, feel free to let me know. 🙂
Ahoj, presunul som tvoj príspevok pod dané kasíno a tu teda môžeš vidieť ostatné skúsenosti hráčov. Taktiež by ti mohli pomôcť aj hráčske recenzie, kde máš tiež to, čo hráči zažili, s čím sa stretli a podobne.
Každá situácia sa môže však líšiť a teda či už výbery alebo hráčska skúsenosť môže byť rozdielna a závisieť od nejakých vecí.
Čo sa týka bonusov, tak som videl, že kasíno ich má ale na našej stránke som videl iba deposit bonusy, ktoré nájdeš na tomto linku- bonusy.
Možno keď pôjdeš do samotného kasína nájdeš aj nejaké iné.
Ak by si to tu skúsil, kľudne daj vedieť. 🙂
Dobrý večer.. Vyhrál jsem 21 000 € a výběry, které jsem provedl, byly 500 € denně, po 3 až 4 dnech mi peníze přišly na účet normálně... ale protože výběr byl malý, přimělo mě to hrát znovu, takže jsem nakonec vybral 15 000 €
Good evening.. I won 21000€ and the withdrawals I made were 500€ a day after 3 to 4 days the money entered my account normally... but because the withdrawal was small it made me play again so I finally took out 15000€
Καλησπέρα.. εγώ κέρδισα 21000€ και οι ανάληψη που έκανα ήταν 500€ την ημέρα μετά από 3 έως 4 ημέρες τα λεφτά έμπαιναν στον λογαριασμό μου κανονικά...λόγο όμως που οι ανάληψη ήταν μικρή με έκανε να ξανά παίζω έτσι τελικά έβγαλα 15000€
Dobře! To je dobrá otázka.
Ve skutečnosti jsou uživatelské recenze kasina negativní, i když jeho index bezpečnosti je poměrně vysoký. V důsledku toho je kasino bezpečné a poměrně spravedlivé pro hraní. Netřeba zmiňovat, že uživatelské recenze jsou starší než jeden rok, takže bych tuto zpětnou vazbu od uživatelů nebral příliš vážně.
Řekl bych, že tam můžeš být spokojený, ale záleží samozřejmě na mnoha faktorech. Možná by vám stačil bonus bez vkladu nebo nižší vklad, abyste si stránky trochu otestovali a zvážili, zda stojí za váš čas a peníze. 🙂
Well! That's a good question.
In reality, the casino's user reviews are negative, even though its Safety Index is comparatively high. As a result, the casino is safe and fairly equitable to play at. Needless to mention, the user reviews are more than one year old, so I would not take this user feedback very seriously.
I would say that you might be happy there, but of course it depends on many factors. Perhaps a no deposit bonus or a lower deposit would be enough for you to test the site a bit and consider whether it is worth of your time and money. 🙂
Jasně, dnes to vyzkouším a podělím se o své zkušenosti
Sure thing, I will try it for today and will share my experience
Doufám, že se nezaseknete u ničeho neobvyklého 😀. Hodně štěstí!!!
I hope you won't get stuck with anything unusual 😀. Best of luck!!!
Zkoušel jsem s malou částkou bez bonusu, funguje to docela hladce, nevyhrál jsem dost na kontrolu výběrů, zkusím to znovu
I have tried with small amount without bonus, it works pretty smooth, I haven't won enough to check withdrawals, I'll try again
Dobrý den,
Už skoro 4 týdny čekám na své peníze.
Vyhrál jsem s nimi €4000 (Alf Casino). Poté jsem chtěl vybrat 2000 EUR. Prvních 500 EUR šlo bez ověření, dalších 1 500 EUR by šlo až po ověření mého účtu.
Hraji v řadě kasin, ale nikdy jsem nemusel řešit všechny dokumenty, které požadují. Rychle jsem vše nahrál. O pár dní později mě odmítli, aniž by mi udali důvod. Přes chat mi bylo řečeno, že mám ještě pár dní počkat.
K úplnému ověření chybí už jen doklad o transakci, tedy výpisy z účtu. Bylo to znovu a znovu odmítnuto, a když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že nemusely být zpracovány. (Mám rezervace) začerněné a že s nimi nemají nic společného.
Chtěli výpisy za období 7. 11. 2024 - 7. 12. 2024, které jsem pak podle požadavku nahrál NEUPRAVENÉ, abych konečně dostal své peníze. Dnes to bylo opět zamítnuto a bylo zvoleno jiné období... Nyní chtějí výpisy za 15.11.2024 - 15.12.2024.
Mám několik screenshotů. (Historie chatů a skutečnost, že poté chtějí výpisy z účtu s jiným časovým obdobím)
To je opravdu ostuda. Možná mi někdo pomůže.
Aktualizace: vklad byl proveden mým účtem Revolut, všechny bankovní výpisy jsem již odeslal, nyní chtějí i výpisy z účtu, kterým jsem si dobíjel účet Revolut.
Jsem opravdu šokován a zvažuji podniknout právní kroky.
Good day,
I have been waiting for my money for almost 4 weeks now.
I won €4000 with them (Alf Casino). I then wanted to withdraw €2000. The first €500 went without verification, the other €1500 would only go once my account was verified.
I play at a number of casinos, but I've never had to deal with all the documents they ask for. I quickly uploaded everything. A few days later, they rejected me, without giving me a reason. I was told via chat that I should wait a few more days.
For complete verification, the only thing missing is proof of the transaction, i.e. bank statements. It was rejected again and again, and when I asked, I was told that they must not have been processed. (I have bookings) blacked out and that they have nothing to do with them.
They wanted statements for the period November 7, 2024 - December 7, 2024, which I then uploaded UNEDITED as requested in order to finally get my money. Today it was rejected again and a different period was chosen... They now want statements for November 15, 2024 - December 15, 2024.
I have a few screenshots. (Chat histories and the fact that they want bank statements with a different time period afterwards)
This is really a disgrace. Maybe someone can help me.
Update: the deposit was made with my Revolut account, I had already sent all the bank statements, now they also want the bank statements from the account with which I topped up my Revolut account.
I am really shocked and am considering taking legal action.
Guten Tag,
ich warte jetzt seit fast 4 Wochen auf mein Geld.
Ich habe bei denen (Alf-Casino) 4000€ gewonnen. 2000€ wollte ich dann auszahlen lassen. Die ersten 500€ gingen ohne Verifizierung, die weiteren 1500€ würden erst gehen, sobald mein Konto verifiziert ist.
Ich spiele bei etlichen Casino aber was die alles fordern, an Dokumente hatte ich noch nie. Habe dann zügig alles hochgeladen. Paar Tage später abgelehnt, ohne Begründung. Per Chat wurde ich vertröstet, dass ich noch paar Tage warten soll.
für die komplette Verifizierung, fehlt nur noch Transaktion Nachweis also Kontoauszüge, es wurde immer wieder abgelehnt, auf Nachfrage wurde mir dann irgendwann mitgeteilt, die dürften nicht bearbeitet sein. (habe Buchungen) denen nichts angehen geschwärzt.
Sie wollten für den Zeitraum 7.11.2024-7.12.2024 was ich dann wie gewünscht UNBEARBEITET hochgeladen habe, um endlich mein Geld zu bekommen. Heute wurde es wieder abgelehnt und ein anderen Zeitraum gewählt …Sie wollen nun für den 15.11-2024-15.12.2024 Auszüge haben.
Paar Screenshots habe ich. (Chat Verläufe und das die hinterher Kontoauszüge mit anderen Zeitraum wollen)
das ist echt eine Frechheit. Vielleicht kann mir jemand helfen.
Update: die Einzahlung damals war mit mein Revolut Konto, da habe ich alle Kontoauszüge schon geschickt, jetzt wollen die auch die Kontoauszüge vom dem Konto, womit ich mein Revolut Konto aufgeladen habe.
Ich bin echt schockiert und überlege Rechtliche Schritte einzuleiten.
Celý tento ověřovací proces musí být opravdu nervy drásající, věřím vám.
Nejdůležitější je ale plně spolupracovat s kasinem a poskytnout veškeré dokumenty, které musí být ve správném formátu a také kvalitní.
Mnohokrát je to důvod, proč jsou dokumenty odmítnuty, víte.
Zkuste je tedy nejprve poskytnout všechny, a pokud uvidíte, že se pohybujete v kruzích, dejte nám prosím vědět a společně se pokusíme s kasinem komunikovat prostřednictvím stížnosti.
Kdy přesně prosím začal proces ověřování?
This whole verification process must really be a nerve-wracking one, I believe you.
But the most important thing is to fully cooperate with the casino and provide all the documents, which have to be in the right format and of good quality as well.
Many times this is the reason the documents get rejected, you know.
So, try to provide all of them first, and if you see that you are going in circles, please let us know, and together we will try to communicate with the casino through a complaint.
When exactly did the verification process start, please?
Dobrý večer, chápu vaši úzkost, nicméně jsem vyhrál 20k a vše proběhlo v pořádku, stále hraji v kasinu a mám žádost o výběr 2000€ a čekám..
Good evening, I understand your anxiety, however, I won 20k and everything went well, I'm still playing at the casino and I have a withdrawal request of €2000 and I'm waiting..
Καλησπέρα καταλαβαίνω την αγωνία σας εγώ πάντως κέρδισα 20κ και όλα έγιναν σωστά ακομα παίζω στο καζίνο και έχω αίτημα ανάληψης 2000€ και είμαι σε αναμονή..
Dobrý den,
Ověřování začalo 10. prosince. Stále chtějí nové věci.
Good day,
Verification started on December 10th. They always want new things.
Guten Tag,
Am 10. Dezember ging es los mit der Verifizierung. Sie wollen ja immer wieder neue Sachen.
Trpělivost.... Dělal jsem a dělám pro každý výběr...jen nehazardujte... peníze dostanete.
Patience.... I did and I do for every withdrawal...just don't gamble.. you will get the money.
Υπομονή .... και εγώ Υπομονή εκανα και κάνω για κάθε ανάληψη...απλά μην τα παίξεις.. τα λεφτά θα τα πάρεις
H!
Zdá se, že máte nějakou dobu potíže. Možná vám napoví, jaké nové dokumenty máte předložit a proč byly některé zamítnuty.
Můžete to trochu zrekapitulovat, prosím? Možná nás něco napadne.
H!
You seem to have been having difficulties for a while. Maybe knowing which new documents you are expected to submit and why some were rejected will provide some hints.
Can you run a bit of recapitulation, please? Maybe we can think of something.
V té době jsem vložil peníze v kasinu pomocí Revout (kreditní karta). Nahrál jsem kompletní bankovní výpisy. Po třech týdnech byli přijati.
Nyní chcete vědět, jak jsem vložil peníze na svůj vlastní účet Revolut. V té době jsem to udělal s Apple Pay, a proto nemám bankovní výpis. Mám zálohu z transakce, kterou jsem několikrát nahrál na jejich web nebo poslal e-mailem.
Je opravdu katastrofální, jak se k tobě chovají. Pokud platíte penězi, je vše v pořádku a okamžitě to zmizí, ale jakmile budete chtít něco vybrat, nechají vás týdny/měsíce čekat.
At the time, I deposited money at the casino using Revoult (credit card). I uploaded the complete bank statements. They were accepted after three weeks.
Now you want to know how I deposited money into my own Revolut account. I did it with Apple Pay at the time and therefore don't have a bank statement. I have the deposit from the transaction, which I have uploaded several times on their website or sent to them by email.
It's really catastrophic how they treat you. If you pay in money everything is fine and it goes away immediately but as soon as you want to withdraw something they keep you waiting for weeks/months.
ich habe damals bei dem Casino mit Revoult (Kreditkarte) eingezahlt. Die kompletten Kontoauszüge hochgeladen. Die wurden nach drei Wochen akzeptiert.
Jetzt wollen Sie wissen, wie ich auf mein eigenes Revolut Konto eingezahlt habe. Das habe ich damals mit Apple Pay gemacht und deswegen kein Kontoauszug. Von der Transaktion habe ich die Einzahlung, die habe ich auf schon mehrfach auf der Website von denen hochgeladen oder per email an denen geschickt.
Ist es echt katastrophal wie die mit einen umgehen, wenn man einzahlt ist alles gut und das ist sofort weg aber sobald man was auszahlen will, halten die einen über Wochen/Monate hin.
Nedostávám ani důvod k odmítnutí; jakmile něco přijmete, přicházejí s novými požadavky.
Dlouho jsem doufal, že se to dá vyřešit, ale teď se točíme v kruzích.
I don't even get a reason for the rejection; as soon as you accept something, they come with new demands.
For a long time I had hope that this could be resolved, but now we are going around in circles.
Ich bekomme noch nicht mal einen Grund der Ablehnung, sobald Sie was akzeptieren kommen die mit neuen Forderungen.
Ich hatte lange die Hoffnung, dass es sich klären lässt, mittlerweile drehen wir uns aber im Kreis.
Stále se vám nepodařilo nic s kasinem vyřešit a potřebujete ověřit vaši platbu od apple pay po revolut? Chápu, že je teď problém? Nejde z toho dostat výpis, když jsi taky zašel do banky a zeptal se?
Každopádně by bylo dobré vědět, jestli nějaká aktualizace existuje nebo ne.
Still haven't managed to resolve anything with the casino and need to verify your payment from apple pay to revolut? I understand that's the problem now? Isn't it possible to get a statement from it if you also went to the bank and asked?
Anyway, it would be good to know if there is any update or not.
Nyní jste přijali účtenku z Apple Pay do Revolutu.
Stále se objevovaly nové požadavky. Již několik let jsem registrován v přibližně 15-20 různých kasinech, ale nikdy jsem neměl takové problémy.!!!
Hádám, že protože jsem v tomto kasinu vložil pouze 70 EUR a okamžitě jsem vyhrál 2 000 EUR, pokusili se mě přimět, abych mohl prohrát peníze, které jsem vyhrál.
Od včerejška došlo k aktualizaci, všechny dokumenty byly nyní přijaty, ale stále nejsem ověřen. Když jsem se zeptal na chatu, bylo mi řečeno, že to může trvat další 3 pracovní dny, než bude ověření dokončeno.
You have now accepted the receipt from Apple Pay to Revolut.
New requirements kept cropping up. I've been registered at around 15-20 different casinos for several years now, but I've never had problems like this.!!!
My guess is that since I only deposited €70 at this casino and immediately won €2000, they tried to string me along so that I could lose the money I had won.
There has been an update since yesterday, all documents have now been accepted but I am still not verified. When I asked in the chat, I was told that it could take another 3 working days until the verification is complete.
mittlerweile haben Sie den Beleg von Apple Pay zu Revolut akzeptiert.
ständig kam auch neue Anforderungen. Ich bin ca bei 15-20 verschiedenen Casino, seit mehreren Jahren angemeldet aber solche Probleme hatte ich noch nie.!!!
Meine Vermutung ist, da ich erst 70€ eingezahlt habe, bei diesem Casino und gleich 2000€ gewonnen habe, . haben die versucht mich hinzuhalten, um zb gewonnenes Geld wieder zu verspielen.
seit gestern gibt es ein Update, alle Unterlagen wurden nun akzeptiert aber bin trotzdem immer noch nicht verifiziert. Auf Nachfrage im Chat wurde mir mitgeteilt, dass es nochmals 3 Werktage dauern kann, bis die Verifizierung durch ist.
Tak to je dobrý krok vpřed, budeme muset počkat, zda bude vše v pořádku a až budete ověřeni, hádám, že už nebude problém peníze vybrat.
Dejte mi tedy prosím vědět, až vám dá kasino zelenou a budete ověřeni, budu zvědavý, zda od té doby půjde vše hladce.
Well that's a good step forward, we'll have to wait and see if everything will be alright and when you're verified, I guess it won't be a problem to withdraw the money anymore.
So please let me know when the casino gives you the green light and you're verified, I'll be curious to see if everything goes smoothly from then on.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.