DomůFórumKasina888Starz Casino - všeobecná diskuze

888Starz Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od carsix79
|
5 366 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 888Starz Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
carsix79
před 2 roky

Dobrý den, obecně se domnívám, že i když může být poskytovatel omezen, je vždy odpovědností kasina zajistit, abyste nemohli hrát hry v jejich kasinu. Když vám to dovolí, může to být součástí jejich obchodní strategie.

Mohou se jednoduše rozhodnout riskovat a povolit hry v zemích, kde je jejich konkurenti (jiná kasina) omezují. V takových případech by měly být všechny výhry vyplaceny a ztráty by měly být brány jako spravedlivé ztráty.

Samozřejmě nemůžete akceptovat prohry hráčů, ale odmítnout vyplácet výhry kvůli omezením zemí. Z našeho pohledu je na hazardu nejdůležitější jeho férovost. Kdykoli hráč vloží a prohraje peníze, měl by mít vždy šanci také vyhrát.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Pokud máte spravedlivou šanci vyhrát, měli byste mít spravedlivou šanci prohrát. Poskytovatel by mohl být oficiálně zakázán, ale stačí se na to podívat z jiné perspektivy. Určitě existují hráči, kteří mají rádi hry od poskytovatele. Hráči by byli velmi smutní, kdyby najednou nemohli hrát hry od poskytovatele. Poté se kasino rozhodne poskytnout hry i těmto hráčům. Hráči jsou rádi, protože našli místo, kde mohou hrát pro ně jinak zakázané hry.

Potrestáme kasino? Spíš ne. Je to jejich vlastní riziko. Riskují, že budou mít problémy se svou licenční autoritou, riskují, že budou mít problémy s vládou konkrétní země, protože poskytují hry, které tam nejsou licencovány, a také riskují, že si vytvoří špatné vztahy s poskytovatelem her, protože nabízejí své hry. na omezeném území.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odeslal jsem dva e-maily (na Xnikolas.b@casino.guru a na Xprivacy@casino.guru) s žádostí o trvalé odstranění mé stížnosti, která byla podána jako nevyřešená. Kasino 888starz se rozhodlo vrátit peníze, ale požádalo mě o odstranění nároku. Pokračujte tedy prosím v odstranění stížnosti a této diskuse. Dík.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj,

Vaše informace jsem předal také Nikolasovi.

Zítra to zkontroluji.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Viděl jsem, že jste to změnili z nevyřešené na vyřešené, ale požádal jsem o trvalé odstranění. Proč to nebylo smazáno?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj carsix79,

je to proto, že stížnosti nemažeme, můžeme stížnost anonymizovat. Každopádně jsem to konzultoval s Nikolasem, ozve se ti na email.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete prosím potvrdit, že 888starz již neposkytuje hry od poskytovatele her Evolution?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Zeptal jsem se operátora živého chatu:

file

"Poskytovatel her Evolution není na našem webu dostupný."

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Odebrali tedy poskytovatele her Evolution poté, co jsem odeslal stížnost, že tohoto poskytovatele nelze nabízet italským (a nejen) hráčům, pokud nemají místní licenci země, ve které hry Evolution nabízejí (v mém případě italská licence ADM ). Měl jsem tedy pravdu, že porušili základní licenční pravidla poskytovatele a ve svých podmínkách nestanovili žádná omezení. To také znamená, že stále existují desítky kasin Curacao, která porušují územní omezení Evolution.

Totéž se mi stalo s kasinem Power, které je nyní také uzavřeno.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj Carsix79,

Rozumím vašemu názoru, ale řekl bych, že je na kasinu, zda chce hráčům poskytovat omezené hry a riskovat problémy s příslušným poskytovatelem her nebo licenčním úřadem. Umím si představit, že spousta italských hráčů bude ty zápasy chybět.

Věřím, že klíčovým bodem je, zda kasino vyplácí výhry, které můžete získat hraním „oficiálně" omezených her. Dovolte mi, abych byl jasný, tato situace by nikdy neměla být použita proti hráči.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejprve se omlouvám za svou špatnou angličtinu. Jsem nový registrovaný v tomto kasinu a obdržel jsem bezplatná otočení jako nabídku ve své zprávě. Po jejich hraní mám 29 $ jako výhru z bezplatného zatočení. Prohledal jsem na webu, jak vsadit tuto výhru, ale nemůžu nic najít. Pokud máte nějakou představu, jak to funguje, ukažte mi to. Děkuji

Automaticky přeloženo:
biboutou
před rokem

Ahoj, myslím, že jsi to s angličtinou zvládla docela dobře. Mohli byste nám poskytnout nějaké informace o bonusu, se kterým jste hráli?

Případně, pokud jde o bonus, zkusili jste to ověřit u podpory nebo živého chatu? Myslím, že budou schopni poskytnout nejspolehlivější informace o situaci. Zkusíte to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den pánové, mám problémy s výběrem v kasinu 888starz .

Zablokovali můj výběr a bylo požadováno ověření účtu a během toho již bylo odesláno několik dokumentů a vždy požadují další, aby se proces zkomplikoval a zákazník to vzdal.

Již bylo předáno:

- 2x doklad totožnosti (zaslán 2x)

- Doklad o vkladech s osobními údaji

- Selfie fotografie s dokladem totožnosti vedle obličeje

- Selfie fotografie blízko obličeje a na pozadí e-maily vyměněné s bezpečnostním oddělením 888starz a všechna data musí být viditelná (Co je to za požadavek?)

- Doklad o účtech za služby, kde vznikají potíže s ověřováním dokumentů.


Poslal jsem fotku účtu za vodu, fotku účtu za elektřinu a poslal účet za vodu a vyúčtování elektřiny ve formátu PDF. Ale vždy reagují.


"Věnujte prosím pozornost požadavkům bezpečnostního oddělení."

nebo

"Poskytujte nekomprimované obrázky, ujistěte se, že velikost souboru přesahuje 1 MB."


Nic nekomprimuji, tak, jak jsem to vzal, bylo přeposláno stejným lidem.

Už nevím co mám dělat


Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
jhonydrigues
před rokem

Ahoj, vidím, že máš problém s ověřením účtu a konkrétně s vyúčtováním služeb. Je velikost souboru větší než 1 MB, pokud je to jeden z požadavků? Zkusili jste se zeptat podpory, v čem je problém, protože si myslíte, že vše zadáváte správně a mělo by to být v pořádku?

Každopádně vidím, že jste již stihli podat stížnost , takže se vám náš tým pokusí v tomto případě pomoci. Bylo by možné Tomášovi odpovědět, aby mohl jít dál? To by bylo jistě vhodné.

Doufám, že váš případ bude vyřešen a nakonec budete moci svůj účet ověřit. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro, děkuji za pozornost.

Poté, co jsem znovu přeposlal některé dokumenty a další požadavky od podpory 888Stars , jako například:

- Pasová fotografie

- Aktuální fotografie s kódem poskytnutým podporou s aktuálním datem

list, lístek.

Dnes ráno se mi ozvala podpora 888Stars, která mě informovala, že můj účet je zablokován pro nové sázky a že výběry jsou povoleny.


Po několika žádostech KYC jsem mohl provést výběr a vše bylo vyřešeno.


Nechám svůj názor na 888Stars , toto kasino nedoporučuji, vyměňuji si e-maily s podporou téměř tři týdny, abych si ověřil svůj účet a provedl výběr, ze všech kasin, které jsem použil, to bylo nejhorší.

Toto byl nejúnavnější proces ověření účtu, kterým jsem kdy prošel.

Opravdu vyčerpávající


Děkujeme Casino Guro za to, že nám poskytlo prostor pro sdílení našich zkušeností s online kasiny.

Automaticky přeloženo:
jhonydrigues
před rokem

Jsem rád, že jsi nakonec dostal své peníze, ale vidím cenu. Myslím, že to pro vás bylo dost vyčerpávající a nedivím se, že jste ke kasinu zaujal takový postoj.

Také si myslím, že alespoň vaše zkušenosti by mohly být užitečné pro ostatní hráče a pevně věřím, že se vám takové situace v budoucnu nestanou a že když budete hrát v kasinu, půjde vše hladce. Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje zkušenost na začátku byla dobrá, jsem z Argentiny, způsob, jakým jsem vkládal peníze, byl v hotovosti, protože je to jednodušší než nákup kryptoměn, od listopadu mě nenechali vybrat to, co vydělám, žádají mě, abych jim poslal "bankovní výpis", vysvětlil jsem jim, že to nebude platit, protože platba je v hotovosti, mám faktury, které jsem zaplatil, dal jsem jim to, o co mě žádali, ale z bezpečnostního emailu mi nereagovali, pokud jen by mi něco řekli.


Automaticky přeloženo:
reptile019
před rokem

Ahoj tak to je škoda, když byly problémy poté, co to bylo celkem v pohodě. Jak dlouho však tato vaše situace trvá? Vidím, že jste byli požádáni o další dokumenty, takže budete muset projít dalším ověřením. Jak dlouho kasino nereagovalo na to, co jste poskytli?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, od 14. listopadu vám píšu na váš bezpečnostní email s tím, na co se mě ptáte, ale stále mi nepřišly odpovědi.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky