Dokážu si představit, proč tolik hráčů věří, že jakmile kasino není ochotno ukázat důkazy ostatních účtů, je pro ně věc jasná jako nebe.
Přesto bych rád řekl, že jakmile v příběhu hrají roli zodpovědné rysy a závislosti, je vždy moudré počkat, až stížnost dospěje k závěru.
Veronika například prošla vaše důkazy a dospěla k závěru, že „v roce 2021 jste jako důvod své žádosti o sebevyloučení nezmínili závislost na hazardních hrách", což může vysvětlovat, proč kasino váš účet trvale neuzavřelo a místo toho nabídlo dočasné uzavření účtu.
Jak jsem si jistý, víte, jediné skutečné vyloučení přichází se správným důvodem poskytnutým kasinu – závislost.
Takže si myslím, že je fér říci, že přijímáme vaše názory a zbytek bude upřesněn, až stížnost postoupí. Zní to docela fér, řekl bych.
I imagine why so many players believe that once the casino is not willing to show the proofs of the other accounts, the matter is clear as a sky for them.
Yet, I'd like to say that once the responsible features and addictions play a part in the story, it is always wise to wait for the complaint to reach conclusion.
For example, Veronika went through your evidence and concluded that "You did not mention gambling addiction as the reason for your self-exclusion request back in 2021" which may explain why the casino did not close your account permanently and instead offered temporary account closure.
As I'm sure you know, the only real exclusion comes up with the proper reason provided to the casino - the addiction.
So, I think it's fair to say that we accept your opinions and the rest will be specified once the complaint progresses. Sounds quite fair, I'd say.
Automaticky přeloženo: