DomůFórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

51 175 zobrazení 207 odpovědí |
před 3 roky
|
1...6 7 8...11
Přidat příspěvek
Garas
před 10 měsíci

To je vážné.

Podle mého názoru by bylo nejlepší počkat, až se všechny podrobnosti objeví v průběhu reklamačního procesu.

Osobně raději nespekuluji, když jde o tak staré problémy související se závislostí na hazardních hrách. Doufám, že ti to nevadí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

A kontaktovali jste zpracovatele plateb, zda bylo s vaším vkladem vše v pořádku?

Vklad jsem provedl prostřednictvím webu, neexistuje žádný přímý komunikační prostředek

A co o tomto problému řeklo kasino? Máte s nimi nějaký rozhovor?

Co se týče webu bohužel pořád


Vaši žádost stále kontrolují specialisté. Počkejte prosím a zkontrolujte nás později


S vědomím, že maximální doba, po kterou mohou peníze dorazit na účet, je 24 hodin a dnes mám šest dní Prezentační číslo Všechny doklady o vkladu Pomozte mi prosím vrátit své právo




Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To už opravdu nejde, kasino 22bet je podvod, musíte mi říct, co musím udělat, abych mohl nárokovat peníze, které vzali v rozporu s předpisy, neodpovídají mi, posílají mi ironické zprávy a zavěšují, aniž bych měl tolik dní jakékoli informace o tom, co se bude dít a co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A kontaktovali jste zpracovatele plateb, zda bylo s vaším vkladem vše v pořádku?

Vklad jsem provedl prostřednictvím webu, neexistuje žádný přímý komunikační prostředek

A co o tomto problému řeklo kasino? Máte s nimi nějaký rozhovor?

Co se týče webu bohužel pořád


Vaši žádost stále kontrolují specialisté. Počkejte prosím a zkontrolujte nás později


S vědomím, že maximální doba, po kterou mohou peníze dorazit na účet, je 24 hodin a dnes mám šest dní Prezentační číslo Všechny doklady o vkladu Pomozte mi prosím vrátit své právo




Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hmm, tak to kasino pořád řeší, nebo aspoň doufám, že jsou podle toho, co ti napsali.

Dominika se Vaší stížností bude zabývat, ale možnosti jsou pro nás v takových případech často omezené. No, uvidíme, jestli ti dokážeme pomoci, i když bych opravdu chtěl.

Pokud se náhodou dozvíte něco nového, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To už opravdu nejde, kasino 22bet je podvod, musíte mi říct, co musím udělat, abych mohl nárokovat peníze, které vzali v rozporu s předpisy, neodpovídají mi, posílají mi ironické zprávy a zavěšují, aniž bych měl tolik dní jakékoli informace o tom, co se bude dít a co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Představuji si, že čekání pouze podporuje negativní emoce, ale jak jsem řekl, stížnost musí pokračovat. Jakmile bude jasné, jak k tomu došlo, přijde správný čas na takové otázky. Jak víte, stížnost je zdrojem řešení; fórum to negeneruje. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslal jsem všechny informace, o které jste požádali, rozhovory s kasinem, snímky obrazovky s porušením předpisů a důkazy a nemám žádné informace o tom, zda bych měl poslat něco jiného nebo co bych měl udělat?

Automaticky přeloženo:
Garas
před 10 měsíci

Jsem si jist, že si můžete přečíst pokyny, i když jsme vám již vysvětlili reklamační časovač:

filefile

Musíte počkat, až zprostředkovatel zkontroluje vaše e-maily a posune se vpřed, proto jsem diskutoval o čekání. Zbývají tři dny. Měli byste počkat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu nechápu, co se děje. Poslal jsem vám všechny důkazy, že kasino porušilo podmínky a předpisy, že identifikace účtu nebyla nikdy požadována, zatímco předpisy uvádějí, že identifikace účtu je vyžadována pro transakce nad 2000 eur a že během doby, kdy byl účet uzavřen, i když o to zákazník požádal, by neměly být zasílány žádné propagační nebo reklamní zprávy. Když jsem požádal o uzavření účtu, dostal jsem možnosti 1 měsíc, 6 měsíců a rok. Nebyla mi dána možnost trvale zrušit účet, který jsem chtěl.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Snažím se najít licenční úřad 22bet, abych zjistil, jestli má licenci. Už 3 dny se snažím požádat o pomoc zákaznický servis kasina. Říkají mi licenční úřad kasina a vyhýbají se mi to říkat a konverzaci uzavírají. Může mi s tím někdo alespoň pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu nechápu, co se děje. Poslal jsem vám všechny důkazy, že kasino porušilo podmínky a předpisy, že identifikace účtu nebyla nikdy požadována, zatímco předpisy uvádějí, že identifikace účtu je vyžadována pro transakce nad 2000 eur a že během doby, kdy byl účet uzavřen, i když o to zákazník požádal, by neměly být zasílány žádné propagační nebo reklamní zprávy. Když jsem požádal o uzavření účtu, dostal jsem možnosti 1 měsíc, 6 měsíců a rok. Nebyla mi dána možnost trvale zrušit účet, který jsem chtěl.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Budete si muset počkat, až naši reklamační specialisté celou záležitost dobře prošetří a teprve potom uvidíme, jak to bude dál.

Bohužel musíme denně řešit stovky stížností a váš případ rozhodně není jednoduchý.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Snažím se najít licenční úřad 22bet, abych zjistil, jestli má licenci. Už 3 dny se snažím požádat o pomoc zákaznický servis kasina. Říkají mi licenční úřad kasina a vyhýbají se mi to říkat a konverzaci uzavírají. Může mi s tím někdo alespoň pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Informace týkající se licence kasina jsou uvedeny v recenzi tohoto kasina zde .

Uvědomte si prosím, že náš datový tým shromažďuje všechny informace precizně a každý je pak může v recenzi jasně vidět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

E-mail, který jsem hledal od společnosti, která vlastní 22bet, neexistuje. 22bet je zjevně podvod. Poslal jsem jim mnoho e-mailů a všechny informace s předpisy, které porušili, a neodpověděli mi. Zprávy ignorují a v konkrétním e-mailu, který jsem poslal společnosti, která vlastní 22bet, dostanu upozornění, že neexistuje. Kromě screenshotu mám také screenshot kasina konverzaci, kterou mám s pracovníkem technické podpory, protože jsou jediní, koho mohu kontaktovat, říká mi, abych zavolal hasiče a sanitku, protože můj život může být ohrožen. Proč mi řekl, abych zavolal hasiče a sanitku?

Automaticky přeloženo:
Garas
před 10 měsíci

Je mi opravdu líto, že s vámi nekomunikují. Náš tým se pokusí kontaktovat kasino, kdykoli na to přijde čas. Soustřeďte se prosím na svou stížnost.

Zkuste se uklidnit. Věřím, že se o vás jen chtěli postarat, pokud si mysleli, že se pravděpodobně necítíte dobře, v žádném případě. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, určitě někoho kontaktujte.

Buďte prosím v bezpečí a v případě potřeby získejte pomoc. Uděláš to, prosím?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Mýlíte se, vůbec se o mě nechtěli postarat, zaměstnanci kasina mi vyhrožují a snaží se mě uvést v omyl, technická podpora mi dnes řekla, že jsem si vytvořil více účtů, což není pravda, protože můj běžný účet je také aktivní, v takovém případě by účet zrušili, a když jsem je požádal, aby mi řekli informace o údajných účtech, odmítli. Je zřejmé, že se snaží najít důvody, proč mě obvinit z porušení předpisů, zatímco kasino porušilo předpisy s účtem a hledají způsoby, jak mi nevrátit vklady.

Automaticky přeloženo:
Garas
před 10 měsíci

Dokážu si představit, proč tolik hráčů věří, že jakmile kasino není ochotno ukázat důkazy ostatních účtů, je pro ně věc jasná jako nebe.

Přesto bych rád řekl, že jakmile v příběhu hrají roli zodpovědné rysy a závislosti, je vždy moudré počkat, až stížnost dospěje k závěru.

Veronika například prošla vaše důkazy a dospěla k závěru, že „v roce 2021 jste jako důvod své žádosti o sebevyloučení nezmínili závislost na hazardních hrách", což může vysvětlovat, proč kasino váš účet trvale neuzavřelo a místo toho nabídlo dočasné uzavření účtu.

Jak jsem si jistý, víte, jediné skutečné vyloučení přichází se správným důvodem poskytnutým kasinu – závislost.

Takže si myslím, že je fér říci, že přijímáme vaše názory a zbytek bude upřesněn, až stížnost postoupí. Zní to docela fér, řekl bych.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zmínil jsem se vám a poslal jsem vám důkaz, že mi kasino poskytlo pouze 3 možnosti, protože jsem vám vysvětlil, že po dobu uzavření účtu mi kasino posílalo propagační e-maily, jak jsem vysvětlil a poslal vám, že můj účet nebyl nikdy ověřen, což je něco, co v podmínkách kasina uvádí, že ověření je vyžadováno pro transakce nad 2000 eur, v mém případě jsem o to nikdy nebyl požádán.

Automaticky přeloženo:
Garas
před 10 měsíci

Ano, a já i Veronika jsme vám řekli, že pokud se kasinu nezmíníte o problému hazardu, může se to stát. Takže opět moje otázka. Veronika vás nenašla, že byste se zmínili o problematice hazardu – to je velmi pravděpodobně problém. Vidíš to, prosím? Propagační e-maily jsou bohužel součástí vedlejšího účinku registrace v kasinu, a protože jste se s velkou pravděpodobností sami nevyloučili, snažili se vás přivést zpět.

Ověření podle mého názoru také podléhá změnám, stejně jako podmínky. Představuje částka jednorázový vklad nebo celkový výběrový fond, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Celková částka, jak jsem vám vysvětloval mnohokrát, mnohokrát jsem žádal o uzavření účtu a celé 3 dny váš účet nezrušili Poslal jsem všechny e-maily s daty a po 3 dnech, kdy jsem na ně znovu tlačil, aby účet uzavřeli, byly mi dány možnosti pouze tyto 3 ano o závislosti jsem se nikdy nezmínil, ale 3 dny jsem je žádal o trvalé uzavření účtu

Automaticky přeloženo:
Garas
před 10 měsíci

Ano, tomu rozumím.

Ještě jednou bych rád řekl, že požádat o uzavření účtu není totéž jako požádat o trvalé sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách.

Rozdíl je obrovský. Tedy informaci, že jste „pouze" požadovali uzavření běžného účtu.

Každé uzavření účtu lze zrušit. Sebevyloučení kvůli závislosti na hazardních hrách však má být okamžité a trvalé.

Už chápete, co jsem říkal, prosím?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ještě jednou vás informuji, že 22bet ignoruje mé zprávy. Poslal jsem e-maily všem příslušným oddělením a formulář, který jste mi zaslali s licenčním úřadem, a neobdržel jsem žádnou odpověď a žádné informace o předpisech, které porušily ve vztahu k mému účtu. Je tragické, že jsem 3 týdny nedostal žádnou odpověď a žádnou informaci. Nesčetněkrát jsem je požádal, aby mi řekli, jak mohu kontaktovat licenční úřad, aby mohl být proveden audit. Tvrdí, že jsem v jejich společnosti vytvořil mnoho účtů, zatímco mám pouze jeden, a proto žádám o audit od licenčního úřadu. Jediná komunikace, kterou mám, je na živém chatu, aby mě mohli požádat o dokumenty, aby mohla být provedena identifikace, aby bylo možné sloučit mnoho účtů, které jsem údajně otevřel, a když je pak požádám o informace z těchto účtů, vyhrožují mi a ukončí konverzaci, zatímco jsem nedostal žádnou odpověď od ostatních příslušných oddělení.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.