DomůFórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

51 477 zobrazení 207 odpovědí |
před 4 roky
|
1...7 8 9...11
Přidat příspěvek
Garas
před 9 měsíci

Nechceš odpovědět na moji otázku, prosím? Nemohl jsem to najít. omlouvám se.

Opět vše závisí na tom, jak jste konkrétně požádali kasino o uzavření vašeho účtu.

jak jsi to udělal?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Požádal jsem přes chat o uzavření účtu, řekli mi, abych poslal e-mail, poslal jsem e-mail a požádal je o 3 dny na uzavření mého účtu a dali mi pouze 3 možnosti: 1 měsíc, 6 měsíců a rok, zatímco jsem je požádal, aby jej uzavřeli trvale. Nezmínil jsem se o tom, že bych to chtěl uzavřít z důvodů závislosti, ale požádal jsem o trvalé uzavření a oni mi dali pouze 3 možnosti a zvolil jsem možnost na jeden rok. Nevím, jak to ospravedlňuje skutečnost, že kasino porušilo předpisy pro identifikaci a pro to, že když byl účet uzavřen, zasílalo propagační zprávy. Ani nechápu, jak to ospravedlňuje, že neodpověděli na žádný z mých e-mailů. A skutečnost, že kasino tvrdí, že existuje mnoho účtů a nyní požadují mé osobní údaje, aby účty sloučili? Je to rozumné? Pokud by existovalo více účtů s mými údaji, musely by být všechny uzavřeny a žádat o mé osobní dokumenty, aby bylo možné účty sloučit?

Automaticky přeloženo:
Garas
před 9 měsíci

No, to je vše. Děkuju!

Jak jsem vysvětloval, účet uzavřený bez uvedení problému s hazardními hrami lze kdykoli znovu otevřít a uzavřít pouze dočasně.

Není to nic terminálního. Pokud například nepožádáte o vymazání osobních údajů na základě GDPR nebo něco podobného. Upřímně nechápu, jak kasino podle vašeho názoru porušilo předpisy pro identifikaci, ale pokud mělo podezření na situaci s více účty, má smysl pro jakékoli dodatečné ověření nebo vyšetření.

To je normální.

Nicméně si myslím, že kasino, ne já, by mělo vysvětlit svou vůli sloučit více účtů. Zdá se, že jste váženým zákazníkem a oni vás nechtějí ztratit. Ale jak jsem řekl, podpora by měla vysvětlit dále; Chápu, že tento jev může být matoucí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Kasino je otevřeno 3 týdny a neobdržel jsem žádné informace. Pokud jde o porušení předpisů, předpisy kasina uvádějí, že je vyžadováno ověření účtu, pokud transakce překročí 2000 eur. Bez ohledu na to, jak moc se snažím kontaktovat kasino a účty, které tvrdí, že existují další s mými údaji, abych pochopil, co se děje a kdo účty otevřel, a vysvětlil mi, proč ověření nebylo nikdy provedeno, ignorují zprávy a neodpověděli mi. Je možné, že mě informují, že existuje více účtů s mými údaji a že jsou stále aktivní, nebo že mi neodpovídají s podrobnostmi, abych mohl zkontrolovat, co se děje a kam se na tyto účty vkládají, a odmítají mi odpovědět, zda existuje licence a kdo je licenční orgán, abych je mohl kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Garas
před 9 měsíci

No, opravdu celé věci nerozumím, ale vzhledem k tomu, že v souladu s reklamací, zamítnutím, vrácení peněz nepřipadá v úvahu. Ostatní účty nehrají významnou roli; ve světle toho, myslím.

Myslel jsem, že máte v úmyslu svůj účet nadobro zavřít, přestože jste se nezmínil o problému s hazardními hrami.

Je však rozumné, aby kasino plně ověřilo nebo znovu pokračovalo v ověření těsně před definitivním uzavřením účtu, aby bylo zajištěno, že si v budoucnu nebudete moci otevřít další účet. To je zvláště dobrý přístup v případě závislých hráčů.

Mohu tedy vědět, zda byl váš účet trvale uzavřen, jak jste si zřejmě stěžovali? Čeho chcete nyní dosáhnout, prosím?

Casino vlastní dvě licence, pokud jsem našel:

Kahnawake (KGC) plus Estonsko

Doporučuji kontaktovat Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vsadil jsem na více než 18,5 her a konečný výsledek byl 19 her, což z ní oficiálně dělá vítěznou sázku. Moje výhry však byly zamítnuty a sázka byla označena jako prohraná, protože jsem podle jejich systému údajně vsadil na hry do 18,5 let. Požádali o snímek obrazovky a video mé sázky, které jsem jim okamžitě poskytl. O čtyři dny později jsem obdržel odpověď, že sázka byla považována za prohranou. Screenshoty a videa, které jsem poslal jako důkaz, byly zamítnuty s odůvodněním, že by s nimi mohlo být manipulováno – i když to byli oni, kdo je požadoval.

Ptal jsem se, jak mohu dokázat, že mám pravdu, a bylo mi řečeno, že nemusím nic dokazovat, jelikož sázka je považována za prohranou a nemohu s tím nic dělat.

Automaticky přeloženo:
richo28
před 8 měsíci

Ahoj, omlouvám se, že se dozvíš o potížích, které máš se svou sázkou. To zní jako opravdu frustrující situace. Je to upřímně znepokojující, když sázková stránka odmítne důkazy, které jste poskytli, zvláště když jste přesně dodrželi jejich požadavky.

Z toho, co jste sdíleli, se zdá, že jste udělali vše správně, když jste poslali snímek obrazovky i video, ale kasino stále odmítá vaši sázku dodržet. Tento druh nekonzistence není jen nespravedlivý, je to také trochu červená vlajka, když platforma odmítne vysvětlit, proč byly vaše důkazy zamítnuty.

Bohužel zde nemůžeme pomoci s problémy souvisejícími se sportovním sázením, takže vám mohu poskytnout odkazy, kde by mohly pomoci.

Zkontrolujte tyto:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Vím, že to může být opravdu únavné, ale už jsi poskytl důkazy, o které žádali, takže jsi tady správně. Pokračujte v prosazování jasného a spravedlivého řešení!

Hodně štěstí a doufám, že se to brzy vyřeší.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

s pozdravem

Snažím se o výběr, původně žádám o výběr a bylo mi řečeno, že musím poslat fotografii svého průkazu totožnosti na jejich oddělení .

Posílám fotku a pokaždé, když po mě budou chtít fotky jiných dokladů než občanského průkazu, donekonečna, jako by mě každých 72 hodin žádali o jiný doklad, aby nevalidovali profil a nedovolili mi odstoupit.

Prosím o pomoc při řešení této situace

Automaticky přeloženo:
Matteo17
před 8 měsíci

ahoj,

To zní opravdu frustrující, zvláště když se právě snažíte stáhnout. Chápu, jak může být nepříjemné, když neustále žádají o různé dokumenty.

Jak dlouho se snažíte ověřit svůj účet? Jaké další doklady kromě vašeho průkazu totožnosti požadují? Byly některé z dokumentů, které jste předložili, schváleny, nebo všechny stále čekají?

Dejte mi vědět a já se pokusím zjistit, jestli můžeme nějak pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jejich podmínky nejsou úplně jasné a podpora má problém s angličtinou, takže buďte varováni, že pokud si vezmete uvítací bonus, můžete si vybrat pouze 1x bonus, což jsou hrozné podmínky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Toto kasino je v mém případě opravdu podvod, kasino porušilo pravidla zodpovědného hraní, i když jsem požádal o vrácení peněz, byla zamítnuta s odůvodněním, že jsem si vytvořil více účtů, aniž bych to mohl dokázat, protože to tak není.

Automaticky přeloženo:
Garas
před 5 měsíci

Ahoj Garasi,

Zdá se, že kasino má svůj postoj, takže pokud chcete, abychom se zapojili, klidně si stěžujte. Žádné kasino, které znám, by vám nevrátilo peníze, kdyby se domnívalo, že jste si vytvořili více účtů. Samozřejmě neříkám, že jste si to založili; jen říkám, že z opačného pohledu to dává určitý smysl.

Odešlete prosím stížnost a moji kolegové se vynasnaží prověřit důkazy kasina.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 5 měsíci

Děkuji; kromě zpětné vazby a podpory je „potešující", že máme v bonusové sekci vhodné informace. Ano, je to 1x bonus. Rozhodně to není nejlepší nabídka na světě.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefilefile

1. Mám přístup k online hrám na 22bet.

2. Mohu vložit peníze na svůj účet u 22bet.

3. Zatím nebyl proveden žádný výběr.

4. Nemohu hrát kasinové hry na svém účtu 22bet.

5. Na svém účtu 22bet mám aktuální zůstatek (100 000 000 kyatů).

6. Aktuální zůstatek (100 000 000 MMk) nelze vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci



(1101480039) S tímto ID byla vytvořena hra, která již byla hrána o skutečné peníze. V tuto chvíli můj účet nepřijímá skutečné peníze a nelze ji hrát.

Pokud se vám to nepodaří dostat ven, prosím, pomozte co nejdříve.

Předložit




Ohledně výše uvedené záležitosti.

Rádi bychom přidali *komentáře*.

Herní body 22bet nejsou akceptovány, jak je rychlost akceptovaných peněz, jak jsou peníze neakceptovány, jak je to vytvořeno tak, aby nebyly akceptovány, pokud jsou peníze akceptovány, je znovu nařízeno jejich uvolnění, pokud peníze nejsou uvolněny, je také zablokováno pro vklad peněz,

Nemyslím si, že se to stane, když si nevyberu peníze.

ID brány 1101480039

Jméno MMK LACKY STAR

E-mail

Tel. 09793462820












file
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bude představen následující seznam. file

1. Můžete se připojit k online hře 22bet.

2. Vložte peníze na svůj účet u 22bet a obdržíte bonus.

3. Výběry ještě nebyly zpracovány.

4. Na svém účtu 22bet nemůžete hrát kasinové hry.

5. Na svém účtu u 22bet mám aktuálně (100 000 MMK).

6. Nemohu vybrat aktuální částku (100 000 MMk) a nemůžu hrát.













file
Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám online herní účet u 22bet s následujícími funkcemi:

Bude představen následující seznam.




1. Můžete se připojit k online hře 22bet.

2. Vložte peníze na svůj účet u 22bet a obdržíte bonus.

3. Výběry ještě nebyly zpracovány.

4. Na svém účtu 22bet nemůžete hrát kasinové hry.

5. Na svém účtu u 22bet mám aktuálně (100 000 MMK).

6. Nemohu vybrat aktuální částku (100 000 MMk) a nemůžu hrát.




file
Automaticky přeloženo:
ChitMoeSwe
před 5 měsíci

Dobře, prosím, nepište to samé dokola, protože se v tom pak ztrácím. Nerozumím moc dobře situaci, kterou popisujete, ale zkusme se k ní dostat.

Vložil jsi peníze do kasina, takže od začátku nesmíš hrát hry, že? Vidím, že jsi dostal nějaký bonus, o kterém mluvíš, a určitě bych se podíval, jestli hry, které chceš hrát, nejsou tímto bonusem omezeny. Podařilo se ti bonus využít, když jsi řekl, že chceš vybrat peníze? Proč si prosím nemůžeš vybrat, řeklo ti něco kasino?

Zkuste odpovědět na mé otázky a to v jednom souvislém příspěvku.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefile

Mám na svém účtu u 22bet 100 000 kyatů a nemohu si je vybrat. 22bet mi je odmítá vybrat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

filefilefile


Mám na svém účtu u 22bet 100 000 kyatů a nemohu si je vybrat. 22bet mi je odmítá vybrat.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.