FórumKasina21bets Casino - všeobecná diskuze

21bets Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od Radka
|
4337 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Chápejte, pokud jejich hodnocení klesne. Ale přesto vlastníkem této společnosti je významný držitel licence na curacao famagousta bv. Pověst držitele licence je zde na Like, nikoli na 21bets. Řešením by tedy bylo kontaktovat famagoustu a prodiskutovat to s ní dále ohledně výplaty mých prostředků, které jsou vážně zpožděny. Chci říct, že licence curacao není nic, co by se mělo nezákonně používat

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Problém je v tom, že pořízení licence je jen o penězích, licence a hlavně podlicence jsou jen další zboží na prodej 🙁.

Technicky tedy majitel kasina jednoduše koupí sublicenci od jedné ze společností zabývajících se tímto obchodem na Curacau. Dovolte mi říci, že všechny podlicence Curacao jsou považovány za dost slabé. Regulátor se většinou nestará o problémy hráčů.

Co považuji za mimořádně zajímavé, je skutečnost, že hazard samotný je na Curacau zakázán, tito prodejci podlicence mají za cíl pouze poskytovat své služby zahraničním společnostem. Z mého pohledu jde jen o peníze.

Pro poskytnutí úplných informací je v tomto případě poskytovatelem licence Antillephone NV:

file


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Děkuji ❤️

Automaticky přeloženo:
malinhallberg86
před 11 měsíci

Rád jsem trochu pomohl. Se samotnou reklamací bohužel nepomůžu. Zatím to nevypadá dobře. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mohl by mi někdo laskavě dát vědět, jak je mohu přimět, aby přijali moji "provizorní" licenci, která se bez jakéhokoli důvodu změnila v obrovský povyk. Poskytl jsem několik bankovních výpisů a obrázků své licence. Měli by mít dostatečné důvody pro ověření mé totožnosti. Chtěl bych se jen stáhnout a pokud je jejich záměrem doufat, že to vzdám, tak to neudělám. Většina jejich e-mailových odpovědí nikdy neodpovídá na mé otázky ani neřeší konkrétní problémy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano absolutně. A nakonec stále i nadále odmítají ověření. Ztrácím víru.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ååå čekám přes měsíc 🥺

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je bezpečné poskytnout svůj rodný list tomuto kasinu?

Automaticky přeloženo:
malinhallberg86
před 11 měsíci

Jsem v tom s tebou. Kolik dokumentů si myslí, že od vás mohou nadále vyžadovat. Nebojte se, určil jsem, co jsou zač. Jsou to nutkaví lháři. Vynakládají veškeré úsilí, aby nezaplatili, v naději, že to vzdáte. Společně to zvládneme. A když se to stane, najdeme jinde serióznějšího.

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 11 měsíci

Přímo na místě. Je to 100% schválně. Doufají, že to vzdáte, ztratíte výhru a nebudete muset vyplácet. To je vysoce neetické.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Přesně to mě taky čeká, myslím, navíc jako by neměli dost hotovosti???

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem v tom s tebou. Kolik dokumentů si myslí, že od vás mohou nadále vyžadovat. Nebojte se, určil jsem, co jsou zač. Jsou to nutkaví lháři. Vynakládají veškeré úsilí, aby nezaplatili, v naději, že to vzdáte. Společně to zvládneme. A když se to stane, najdeme jinde serióznějšího.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Byl jsem na ně tak tvrdý, každý den jsem psal s chatem nebo jejich mizernou podporou 24/7 jojo!!!! Oni mě nenávidí, ty bys měl udělat totéž


Automaticky přeloženo:
malinhallberg86
před 11 měsíci

Ach… ano. Teď je to problém.

Automaticky přeloženo:
malinhallberg86
před 11 měsíci

Vážení nebo milí. Živý chat neexistuje.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vzhledem k tomu, že nemohu dát hodnocení, protože negativní záznamy jsou vždy příliš krátké, ačkoli píšu podrobně, dělám to tímto způsobem a radím Casino Guru, aby zkontrolovalo svůj extrémně špatný systém hodnocení.


Odpadky!!! Toto kasino a jeho provozovatelé evidentně podvádějí a všichni jen vypadají hloupě a nikdo nic nedělá. Drž se dál od tohoto podvodného kasina a všech kasin provozovatelů

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel se to stává. Byli jste několikrát požádáni o poskytnutí některých dokumentů? To je to, co jsem sám považoval za velmi nepohodlné.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Radako prosím, nyní jsem požádán, abych se vyfotil, jak držím rodný list. Je to normální a mám pokračovat? Mají fotku mého dočasného řidičského průkazu, který byl přijat, ale chtějí, abych jim držel rodný list. Je to normální?

Automaticky přeloženo:
eghanem
před 11 měsíci

Radka je na dovolené, ale žádný strach. Je to normální. Neříkám, že to vyžadují od každé hry v každém kasinu, ale stále se jedná o standardní postup, který některá kasina používají k ověřování hráčů.

Nikdy nevíte, proč to vyžadují, ale může to být jednoduše proto, že máte stejné jméno jako jiný hráč v jejich kasinu atd.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vzhledem k tomu, že nemohu dát hodnocení, protože negativní záznamy jsou vždy příliš krátké, ačkoli píšu podrobně, dělám to tímto způsobem a radím Casino Guru, aby zkontrolovalo svůj extrémně špatný systém hodnocení.


Odpadky!!! Toto kasino a jeho provozovatelé evidentně podvádějí a všichni jen vypadají hloupě a nikdo nic nedělá. Drž se dál od tohoto podvodného kasina a všech kasin provozovatelů

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Co myslíš? Můžete dokonce odeslat uživatelskou recenzi, aniž byste vyplnili nějaká pozitiva nebo negativa. Pouze text uživatelské recenze musí být delší než 60 znaků.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 11 měsíci

Rozhodně žádný jiný nemá stejné jméno. Fotku mám. Jen můj obličej a rodný list. Snaží se ověřit, že jsem to já jako hráč, nebo používají nějakou možnou výmluvu k odložení výběru? Což si myslím, že to tak může být. Ale nakonec udělá toto kasino něco nezákonného nebo škodlivého pro moji identifikaci a data?

Automaticky přeloženo:
eghanem
před 11 měsíci

Sakra, těžko říct. Dívám se na pověst kasina na našem webu. Ukazuje 2,7/10. Mohu vás ujistit, že nemohou nějak zneužít vaše data? Nemůžu. Nemohu vás ani ujistit, že odstoupení obdržíte, jakmile jim pošlete to, o co požádali 🙁 Jen říkám, že 100% neschválí váš výběr, pokud jej neodešlete.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Sakra, těžko říct. Dívám se na pověst kasina na našem webu. Ukazuje 2,7/10. Mohu vás ujistit, že nemohou nějak zneužít vaše data? Nemůžu. Nemohu vás ani ujistit, že odstoupení obdržíte, jakmile jim pošlete to, o co požádali 🙁 Jen říkám, že 100% neschválí váš výběr, pokud jej neodešlete.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je pravda. Nepředají peníze, dokud nebude poskytnuto, co je požadováno. A protože mám, čekám na výsledek žádosti o stažení. Ale dál házejí překážky.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky