před 2 roky
Byl to můj přítel, který využil moji platební možnost a kasino mu zaplatilo poté, co mi odmítlo zaplatit!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
0
Byl to můj přítel, který využil moji platební možnost a kasino mu zaplatilo poté, co mi odmítlo zaplatit!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
Nedává to vlastně žádný smysl, jak jsem psal, je to proti pravidlům v 99% kasin, troufám si tvrdit.
No prostě průšvih.🙂
It does not actually make any sense, as I wrote, it's against the rules in 99% of casinos, I dare to say.
Well, just a mess.🙂
Takže mi za to zabaví prostředky??
i když jsem nevyužil nespravedlivou výhodu k vítězství?
Když jsem hrál v kasinu, můj přítel u nich neměl účet, zaregistroval se 2 měsíce poté,
datum je na důkazech, které poslali.
So they'll confiscate my funds for that??
even though, I didn't use an unfair advantage to win?
When I played at the casino, my friend didn't have an account with them, he registered 2 months after,
the date is on the evidence they sent.
Ahoj,
Nevím, ale nepřekvapilo by mě, kdyby to mluvilo hodně proti vám, protože tohle je podvod, i když jste chtěli svému příteli pomoci, je to téměř vždy proti pravidlům.
Pravděpodobně vás to označilo jako podezřelého uživatele, jak si vzpomínám, byl jste také obviněn z používání stejné e-mailové adresy jako jiný hráč, což je opět velmi podezřelé.
"Toto je jejich stížnost na našem webu: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Poskytli nám také informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen na váš účet."
Moje rada - už nikdy nedělat nic proti pravidlům, i když v dobré víře. 🙏
Hello,
I do not know, but I would not be surprised if it spoke hugely against you, because this is a fraud even if you intended to help your friend, it's almost always against the rules.
It probably tagged you as a suspicious user, as I can recall you were also accused of using the same email address as another player, which is again very suspicious.
"This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. "
My advice - is never to do again anything against the rules iven in good faith. 🙏
Dobrý den, Recan97,
Nějaké novinky ohledně vašeho případu??
Hello Recan97,
Any update about your case??
Jsou blázni, řekli, že jsem použil software a zneužil jsem chyby v poskytnutých kurzech.
Nikdy jsem nepoužil žádný software. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Podívejte se a řekněte mi, co si o tom myslíte.
They are crazy they said i used software and i abused errors in the odds provided..
I never used a software. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Have a look and tell me what do you think about it.
Ano, milá RADKO, jak vidíš, s těmito neférovými lidmi to bude napjaté.
Říkají, že jsem vybral dobře, zatímco všechny mé požadované výběry nikdy nedorazily.
Yes dear RADKA as you can see it will be tense with these unfair people.
They say that I have withdrawn well while all my requested withdrawals have never arrived.
V takovém případě by kasino mělo poskytnout nějaké potvrzení o platbě, které by podpořilo prohlášení, že peníze byly odeslány, řekl bych. Uvidíme, jestli něco dostaneme...
Doufat v nejlepší!
In such a case, the casino should provide some sort of payment confirmation in order to support the statement that the money was sent, I'd say. We shall see whether we get something...
Hoping for the best!
Je zřejmé, že pokud mluví o nějakém odstoupení od smlouvy, pak jsem u nich registrován déle než rok, takže jsem již odstoupil.
Ale jsou 3 odběry, které se mi nikdy nestaly. upřesňuji.
Obviously if they talk about any withdrawal then I have been registered with them for more than a year so I have already made a withdrawal.
But there are 3 withdrawals that have never happened to me. I specify.
Přeji vám vše nejlepší Recan97, vidím, že kasino odepsalo odpověď, modlím se, aby vám bylo nakloněno.
Nemohu to číst, protože to stále není schváleno guruy!
I wish you all the best Recan97, I can see that the casino had dropped a reply, I pray it favours you.
I can't read it since it's still not approved by the gurus!
Radko Poslal jsem Petrovi důležitý screenshot. Může to zkontrolovat, než odpoví.
Nemám tvůj mail radko tak bych ti ho taky poslal..
Radka I sent an important screenshot to Peter. Can he check it before he answers.
I dont have your mail radka so i would send it to you too..
Ahoj,
upřímně to nepotřebuji. Petr má "na starosti" vaši stížnost a já sám ani nejsem součástí reklamačního týmu. 🙂 Snímek obrazovky můžete také poslat přímo do stížnosti , abyste se ujistili, že jej nikdo nepřehlédne.
Petr dostává stovky e-mailů denně, takže jsem si jistý, že toto by byl lepší způsob, jak stížnost aktualizovat. 🙏
Hello,
honestly, I do not need that. Peter is "in charge" of your complaint and I'm not even part of the complaint team myself. 🙂 You can also post the screenshot to the complaint directly, to make sure no one misses it.
Peter receives hundreds of emails daily, so I'm sure this would be the better way how to update the complaint. 🙏
Otázka na vás, drahý hafsate, když jste dostali své peníze zpět, jste to vy, kdo vstoupil na svůj hráčský účet a poté vybíral
NEBO vám pošlou rovnou částku?
Question to you dear hafsat when you got your money back, is it you who entered your player account and then withdraw
OR they send you directly send the sum?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.