FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od oscarhorche14
|
116653 zobrazení 653 odpovědí |
|
1...14 15 16...33
Radka
před 2 roky

Byl to můj přítel, který využil moji platební možnost a kasino mu zaplatilo poté, co mi odmítlo zaplatit!

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Nedává to vlastně žádný smysl, jak jsem psal, je to proti pravidlům v 99% kasin, troufám si tvrdit.

No prostě průšvih.🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Takže mi za to zabaví prostředky??

i když jsem nevyužil nespravedlivou výhodu k vítězství?

Když jsem hrál v kasinu, můj přítel u nich neměl účet, zaregistroval se 2 měsíce poté,

datum je na důkazech, které poslali.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Ahoj,

Nevím, ale nepřekvapilo by mě, kdyby to mluvilo hodně proti vám, protože tohle je podvod, i když jste chtěli svému příteli pomoci, je to téměř vždy proti pravidlům.

Pravděpodobně vás to označilo jako podezřelého uživatele, jak si vzpomínám, byl jste také obviněn z používání stejné e-mailové adresy jako jiný hráč, což je opět velmi podezřelé.

"Toto je jejich stížnost na našem webu: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Poskytli nám také informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen na váš účet."

Moje rada - už nikdy nedělat nic proti pravidlům, i když v dobré víře. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj všichni, kasino mi dnes vyplatilo mé prostředky!

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Vážně???

Je to jako:

file

Gratuluji ti! 👏👏👏👍

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Dobrý den, Recan97,

Nějaké novinky ohledně vašeho případu??

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsou blázni, řekli, že jsem použil software a zneužil jsem chyby v poskytnutých kurzech.

Nikdy jsem nepoužil žádný software. LMFAO..

https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8

Podívejte se a řekněte mi, co si o tom myslíte.

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: přidán odkaz na stížnost
Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Peter nyní čeká na další vysvětlení od kasina 🤔. Nebudu hádat, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, milá RADKO, jak vidíš, s těmito neférovými lidmi to bude napjaté.

Říkají, že jsem vybral dobře, zatímco všechny mé požadované výběry nikdy nedorazily.

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

V takovém případě by kasino mělo poskytnout nějaké potvrzení o platbě, které by podpořilo prohlášení, že peníze byly odeslány, řekl bych. Uvidíme, jestli něco dostaneme...

Doufat v nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je zřejmé, že pokud mluví o nějakém odstoupení od smlouvy, pak jsem u nich registrován déle než rok, takže jsem již odstoupil.

Ale jsou 3 odběry, které se mi nikdy nestaly. upřesňuji.

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Přeji vám vše nejlepší Recan97, vidím, že kasino odepsalo odpověď, modlím se, aby vám bylo nakloněno.

Nemohu to číst, protože to stále není schváleno guruy!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji mnohokrát hafsa, údajně poskytli důkaz, že na ně čekám

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radko Poslal jsem Petrovi důležitý screenshot. Může to zkontrolovat, než odpoví.

Nemám tvůj mail radko tak bych ti ho taky poslal..


Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Ahoj,

upřímně to nepotřebuji. Petr má "na starosti" vaši stížnost a já sám ani nejsem součástí reklamačního týmu. 🙂 Snímek obrazovky můžete také poslat přímo do stížnosti , abyste se ujistili, že jej nikdo nepřehlédne.

Petr dostává stovky e-mailů denně, takže jsem si jistý, že toto by byl lepší způsob, jak stížnost aktualizovat. 🙏


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji milá Radko.

Je to velmi dobrý nápad, že jsem to poslal přímo, takže to mohou vidět 3 strany.

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Otázka na vás, drahý hafsate, když jste dostali své peníze zpět, jste to vy, kdo vstoupil na svůj hráčský účet a poté vybíral

NEBO vám pošlou rovnou částku?

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky