Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

 od caiods20221
|
19 486 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...8 9 10

Ahoj! Od března/dubna také čekám na výplatu 900€.

Jsem plně ověřen a moje platba byla přijata. V chatu se ale objevuje stále stejná výmluva. Jak můžeme zapojit mediátory? Díky.

Automaticky přeloženo:

Obdržel jsem od nich platbu po dlouhém shonu v peněžence mifinity,

Mohu však vybrat částku, jakmile dojde k chybě (kumulativní limit výběru, kontaktujte podporu)

Můj účet mifinity je plně ověřen

Má o tom někdo představu

Automaticky přeloženo:
thiben30

Zaplatí vám poté, co vás nechají čekat

Upraveno
Automaticky přeloženo:

S potěšením mohu říci, že mé výběry byly nyní přijaty.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Od března/dubna také čekám na výplatu 900€.

Jsem plně ověřen a moje platba byla přijata. V chatu se ale objevuje stále stejná výmluva. Jak můžeme zapojit mediátory? Díky.

Automaticky přeloženo:

Pokud zaznamenáte toto dlouhé zpoždění, náš tým pro stížnosti se může pokusit zasáhnout a kontaktovat kasino za vás. I když nám kasino v minulosti ne vždy odpovědělo, doufejme, že budeme moci nějak pomoci.

Klikněte tedy prosím na tento odkaz , kde můžete podat stížnost a náš tým se s vámi spojí.

Automaticky přeloženo:

Obdržel jsem od nich platbu po dlouhém shonu v peněžence mifinity,

Mohu však vybrat částku, jakmile dojde k chybě (kumulativní limit výběru, kontaktujte podporu)

Můj účet mifinity je plně ověřen

Má o tom někdo představu

Automaticky přeloženo:

Zkusili jste v této věci kontaktovat poskytovatele plateb?

Automaticky přeloženo:

S potěšením mohu říci, že mé výběry byly nyní přijaty.

Automaticky přeloženo:

To je skvělé! Díky za aktualizaci.

Takže, jak dlouho jste museli čekat na konci?

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi

Vyžádáno v sobotu 5. dubna doručeno dnes 11. dubna. 6 dní není opravdu špatných Doufejme, že jsou nyní všechny vyřešeny u 1red, protože se zdají být dobrým kasinem. Nebo byly v minulosti.

Automaticky přeloženo:

ahoj ! takže dnes po 7 pracovních dnech přišla odpověď od 1red! o mém výběru 900 € říkají, že moje banka platbu odmítá...😂 žádný problém vrátí mých 900 € zpět a pak jsem si založil účet u Mifinity a znovu požádal o výběr 300 €. A dostanu platbu za 5 minut ☺️ pak dohraju zbytek 600 € a prohraju.. pak znovu vložím 300 € z mifinity na 1 červenou a začnu sázet Play Sport. Vložil jsem všechny tyto peníze na dva lístky a pak už se nemůžu přihlásit.. můj účet byl deaktivován! vyhrává lístek...

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi

Vyžádáno v sobotu 5. dubna doručeno dnes 11. dubna. 6 dní není opravdu špatných Doufejme, že jsou nyní všechny vyřešeny u 1red, protože se zdají být dobrým kasinem. Nebo byly v minulosti.

Automaticky přeloženo:

A také nezapomínejme, že většinou nepokračují ve výběrech během víkendu. Právo?

Takže to opravdu není špatné pro kasino s tak nízkým bezpečnostním indexem. Doufám, že to tak zůstane.


Automaticky přeloženo:

ahoj ! takže dnes po 7 pracovních dnech přišla odpověď od 1red! o mém výběru 900 € říkají, že moje banka platbu odmítá...😂 žádný problém vrátí mých 900 € zpět a pak jsem si založil účet u Mifinity a znovu požádal o výběr 300 €. A dostanu platbu za 5 minut ☺️ pak dohraju zbytek 600 € a prohraju.. pak znovu vložím 300 € z mifinity na 1 červenou a začnu sázet Play Sport. Vložil jsem všechny tyto peníze na dva lístky a pak už se nemůžu přihlásit.. můj účet byl deaktivován! vyhrává lístek...

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Za prvé, dovolte mi navrhnout, abyste psali ve svém vlastním jazyce, protože na našem fóru máme automatický překladač. Vždy je to lepší, takže se v překladu nic neztratí, víte.

Mohu se zeptat, zda vám vysvětlili, proč byl váš účet zablokován?

Automaticky přeloženo:
Romi

To samé udělali se mnou.

Zablokování mého účtu a zabavení 27 000 euro.

Vedení tohoto kasina jde čistě proti zákazníkům.

Najdou si důvody, proč nikdy nezaplatit, taková jsou pravidla kasin.

Vždy vyhrají.

Je to škoda pro vedení kasina, používají záludné taktiky a nefér pravidla, která nejsou zobrazena ani na jejich webových stránkách.

Nyní mohu říci, že jde o podvodnou organizaci.

Doporučuji všem lidem, aby se drželi dál od tohoto kasina a všech ostatních spojených s takzvanou *platformou*

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay

měli jste štěstí s kontaktováním úřadu pro hazardní hry?

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay

Ahoj,

Myslím, že všichni vidíme vzorec. Je to tu už nějakou dobu a toto konkrétní kasino se přidalo ke skupině dalších, které zdržují platby všemi možnými i nemožnými prostředky. 🙁

Upřímně řečeno, nejsem uprostřed událostí, ale vím, že moji kolegové z několika dalších týmů posouvají své kontakty téměř denně. Upřímně, můžeme nyní pouze sledovat pokrok a zvážit uzavření stížností, jakmile kasino přestane vyplácet úplně. Pokud mě paměť neklame, kasino zatím neposkytlo rozumné vysvětlení. Jen nepořádek!

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romi! Bylo mi řečeno, že sázka byla špatně ohodnocena, a proto byl můj účet poprvé deaktivován! Nyní se zdá být vše v pořádku, ale s tímto kasinem budu stále velmi opatrný.

Automaticky přeloženo:

Mluvil jsem o podpoře chatu s takzvaným vip manažerem a řekl, že mám nevyřízenou žádost o výběr části mého zůstatku, uvedl, že musí být schválen, nevím, zda je to skutečné, protože poté odmítl odpovědět. Udělal jsem printscreeny s konverzací.

Zdá se, že to není skutečné, myslím, že k odpovědi používají robota i.

Nemohu je jednoduše kontaktovat na e-mailu, od prosince loňského roku nula odpovědí.


Automaticky přeloženo:
Christos92

Ne, vůbec nereagují

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi! Bylo mi řečeno, že sázka byla špatně ohodnocena, a proto byl můj účet poprvé deaktivován! Nyní se zdá být vše v pořádku, ale s tímto kasinem budu stále velmi opatrný.

Automaticky přeloženo:

Hmm, pokud se to vyřeší na vaší straně, je to určitě dobrá zpráva. Ale protože byla sázka špatně ohodnocena, připadá mi zvláštní, že vám museli zablokovat účet.

Každopádně dokud jsi kvůli tomu o žádné peníze nepřišel a komunikoval jsi, tak je to v pohodě.

Určitě jak říkáš, buď opatrný a pokud máš další zkušenosti, dej vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:

Jak mohu dále kontaktovat kasino? Mluvil jsem s nimi na chatové podpoře, ale poté, co odpověděli na několik otázek a řekli mi, že jsou ochotni požádat o výběr mého zůstatku, mi jednoduše zablokovali přístup k chatové podpoře, e-mailem nereagují. Je zde někdo schopen spojit se s některými zástupci kasina? VIP manažer L***S možná, mluvil jsem s ním o podpoře chatu, ale rychle poté, co odpověděl na několik otázek, podporu chatu vypnul. Jako vy víte, že můj účet je zablokován a prostředky zabaveny, ale zdá se, že mluvil o žádosti o výběr.

Takže teď se s nimi chci spojit, možná mi budou chtít zaplatit

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay

Ahoj! Můžu se tě zeptat, jak jsi vyhrál peníze? Se sportem nebo kasinem?

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky