DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

54 188 zobrazení 396 odpovědí |
před 3 roky
|
1...9 10 11...20
Přidat příspěvek
thiben30
před 8 měsíci

Výherní automaty, ale krátce poté mi zablokovali účet a odmítli mi umožnit výběr, to je důvod, proč moje stížnost zde není vyřešena, kasino neukázalo žádné pochybení z mé strany a teď se snažím získat své peníze, myslím, že si se mnou vedení kasina hraje trik, ale nevzdávám se.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

Doufám, že dostaneš své peníze. Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 8 měsíci

Nejsem si jistý, jen doufám, poslal jsem desítky e-mailů a nedostávám žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak mohu dále kontaktovat kasino? Mluvil jsem s nimi na chatové podpoře, ale poté, co odpověděli na několik otázek a řekli mi, že jsou ochotni požádat o výběr mého zůstatku, mi jednoduše zablokovali přístup k chatové podpoře, e-mailem nereagují. Je zde někdo schopen spojit se s některými zástupci kasina? VIP manažer L***S možná, mluvil jsem s ním o podpoře chatu, ale rychle poté, co odpověděl na několik otázek, podporu chatu vypnul. Jako vy víte, že můj účet je zablokován a prostředky zabaveny, ale zdá se, že mluvil o žádosti o výběr.

Takže teď se s nimi chci spojit, možná mi budou chtít zaplatit

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, podle mého názoru je těžké odhadnout, zda mluvíte se skutečnou osobou nebo zda je to chatbot. Je mi líto, že tato metoda vůbec nepomohla.

Nemám žádné přímé kontakty na manažery a jak vidíte, hodnocení kasina kleslo, protože současné vedení není schopno řešit problémy. Hodně mě to bolí, ale nevidím nic pozitivního, co bych vám mohl říct. 🙁

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 8 měsíci

Kasino, ale zabavili mi všechny výhry a odmítají mi zaplatit.

To je tedy kasino.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jen abych informoval lidi, že moje výběry byly přijaty a zaplaceny. Zpočátku měl trochu obavy. Ještě je třeba udělat výběry. Jsem si jistý, že to bude v pořádku. Bude vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jen abych informoval lidi, že moje výběry byly přijaty a zaplaceny. Zpočátku měl trochu obavy. Ještě je třeba udělat výběry. Jsem si jistý, že to bude v pořádku. Bude vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Skvělá zpráva, řekl by konečně někdo. 🎉

Jak dlouho trvalo získat tyto výběry a jakou platební metodu jste použili?

Určitě si počkáme na další aktualizaci.

Držím palce, nebude to dlouho trvat.🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V mé situaci mi kasino zabavilo veškerý zůstatek, děje se to jako s pomstou jako nikdy předtím, navíc odmítli veškerou komunikaci, takže se s nimi nemohu spojit.

Potřeboval jsem to sdílet, aby lidé viděli pravou tvář tohoto kasina.


Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

Viděl jsem, jak dopadla vaše stížnost a je mi vás líto. 😕

Bylo to hodně peněz a chtěl bych to vidět jinak a tedy vyřešené.

Očekávám, že kasino bude v podobných případech jednat spolehlivěji.

Kubo ti poradil ohledně stížnosti na licenci.

uděláš to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Samozřejmě jsem to udělal, ale nikdo neodpověděl, kasino nemá žádnou licenci od žádného úřadu pro hazardní hry. Jezdí bez licence.


Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 8 měsíci

To je hřiště.

Nemůžu ti říct, jak je mi tě líto. Sám bych nechtěl být v podobné situaci. Nemám moc slov, abych tě podpořil.

Doufám, že se něco podobného v budoucnu nebude opakovat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Chci kontaktovat úřad pro hazardní hry, který tomuto kasinu udělil licenci.

Zdá se mi to nejasné, protože kasino jednoduše odmítá odpovídat na mé e-maily, odmítá mi nabídnout historii hazardních her, odmítá prakticky všechno, jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Protože webová stránka, kterou poskytl váš kolega, mi nepomáhá.

https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact

Nejsou responzivní a nezapojují se do řešení problémů mezi hráči a kasinem.

Můžu říct, že 1redcasino je nejlepším důkazem podvodu.

Pořád nechápu, jak můžou mít tak vysoké hodnocení na webu Ask Gamblers.

Ptal jsem se tam na podporu a odmítli odpovědět.

Pravděpodobně s nimi jdou ruku v ruce, protože moje stížnost tam je nevyřešená, stejně jako tady, a hodnocení kasina vůbec nekleslo.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Ahoj!

Je mi líto, že stížnost musela být uzavřena jako nevyřešená 🙁. Upřímně řečeno, situace kolem regulátora Curaçaa je dost chaotická. Bohužel v tuto chvíli nemáme žádné další kontakty, které bychom mohli nabídnout.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Je mi líto, že nemůžu udělat nic pro to, abych získal zpět svůj skutečný zůstatek, takže kasino proti mně použilo falešná obvinění, aniž by předložilo jakékoli důkazy o mém provinění.

A zdá se, že dokážou cokoli, aniž by někdo kontroloval jejich jednání.

Toto kasino by mělo být označeno za podvod, protože vidím, jak se všichni lidé potýkají s výběrem svých peněz, a přitom ani neplatí malé částky pár stovek eur...

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Není to jen smutné. Je to hloupé a podvodné. Dovolte mi, abych se setkal s kolegy z jiných týmů a zjistil, zda existuje nová možnost kontaktovat regulačního orgánu Curaçaa. Vzpomínám si, že někdo zmínil, že před pár týdny to vypadalo, že Curaçao mění svůj název v licencích z „Gaming Control Board" na „Curacao Gaming Authority".

Možná se změnilo i něco jiného.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Takže není třeba zobecňovat... S 1red teď žádné problémy nemám. Také jsem dostal dva žádosti o výběr, jednu na 500 € a jednu na 1 400 €, a ani jedna z nich mi na bankovní účet nedorazila do 10 minut... takže zatím se to docela daří🤔😊.

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 7 měsíci

Vidím, že máš štěstí, zablokovali mi účet a zabavili mi peníze poté, co byl můj účet plně ověřen.

Také jsem si úspěšně vybral 5000 eur. Ale poté mi zablokovali zbývajících 27 000 eur.

A už 5 měsíců odmítají odpovědět na žádnou z mých žádostí.

Jak to zní? Účet plně ověřen se všemi požadovanými dokumenty, účet zablokován z ničeho nic bez jakýchkoli důkazů o protiprávním jednání z mé strany!!

Co na to teď říkáte?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

1redcasino změnilo podmínky!!

Můj účet byl plně ověřen a byly poskytnuty všechny požadované dokumenty!!

I když Nizozemsko není na seznamu akceptovaných zemí, plně ověřili můj účet!!!

Takže prakticky porušili své vlastní podmínky!

Ještě nebezpečnější je, že mi zabavili můj vlastní skutečný zůstatek!

Snažím se teď kontaktovat úřady a regulační orgány, dokonce porušili zákony na ochranu spotřebitele, protože se mnou odmítají komunikovat.

Tady je důkaz, který jsem si právě ověřil na jejich webových stránkách!

***

Pokyny pro „proces KYC"

1) Doklad totožnosti.

a. Je k dispozici podpis;

b. Země není zemí s omezeným přístupem: Austrálie, Aruba, Bonaire, Curaçao, Francie, Nizozemsko, Saba, St. Maarten, Singapur, Španělsko, Spojené království, USA, Ukrajina, Rumunsko, Rusko a jakákoli jiná jurisdikce, kterou ústřední vláda Curaçaa považuje za nelegální online hazardní hry. To zahrnuje všechna uvedená území a území států;

***



Co říkáte teď na toto podvodné síťové kasino?

Proč jsou tak lstiví a odmítají odpovídat na e-maily???

Vidím, že hráči jsou na jejich straně, protože si vůbec nesnížili hodnocení poté, co se moje stížnost ukázala jako nevyřešená.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nikdo

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.