FórumKasina1GoodBet Casino - všeobecná diskuze

1GoodBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Anonymized134
|
12691 zobrazení 48 odpovědí |
|
12 3
Radka
před rokem

termín nedal

Automaticky přeloženo:
Tulio
před rokem

Pak nechám rozhodnutí na vás.

Pokud chcete podat stížnost, použijte prosím tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Živá podpora nefunguje! Až na jedno "jak bude čas, tak se o to postaráme" nebo tak něco, zatím žádná odpověď!?


Pak mi byly peníze doslova ukradeny v přímém přenosu před mýma očima!

Hrál jsem v PRAGMATICKÉM SLOTU, vsadil jsem na 0,80 ....

Pak z přibližně 77 € zbývajícího kreditu...skočil dolů na asi 8 €... Byl jsem nepozorný, pak jsem si toho v určitém okamžiku všiml, s kreditem 5,20 € jsem zastavil SLOT!!

Podíval jsem se na seznam herní historie a udělal SCREENSHOT, každý může na vlastní oči vidět, že necelých 70 € najednou zmizelo ve vzduchu!? Co může člověk v takové situaci dělat? file

Automaticky přeloženo:
před rokem

před chvílí zmizela část mého zůstatku a v mém druhém vkladu se stalo to samé, kontaktoval jsem kasino, které řeklo, že mám měsíc počkat, protože je v údržbě, měsíc uplynul, kasino již nefunguje, kontaktoval jsem curacao přes email, kde mi bylo sděleno, že to nejde zpracovat, protože už to u nich není regulováno, takže tak? ztratil jsem svých 942 EUR?

Automaticky přeloženo:
Tulio
před rokem

To mi přijde jako podvod! 🙁

V mých očích zní návrh měsíce na údržbu velmi podezřele, přál bych si, abyste přišli dříve...

V tuto chvíli kasino již neexistuje, což mě značně znepokojuje.

Jediné, co jste zatím nezkusili, je podání stížnosti. O výsledku si ale netroufám spekulovat. Jakmile je kasino uzavřeno, management již neexistuje. Je mi líto, nevypadá to dobře.

https://casino.guru/complaints/create




Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohu to najít na seznamu pro stížnost, ale stránky někdy fungují a mají tento odkaz: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551945b99t zkusit něco takového?

Automaticky přeloženo:
Tulio
před rokem

Nabízel jsem vám bezplatnou stížnost přes Casino Guru Resolution Center.

Fort, že jsem ti poslal ten zelený odkaz. Zdá se, že hledáte stížnost podanou licenčnímu úřadu, ale váš odkaz vede pouze k validátoru – funkci, která ukazuje, zda je licence kasina stále platná.

Pokud mohu, zapomeňte na autoritu a klikněte nebo klepněte na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Je to nejjednodušší způsob, jak získat podporu. Zkuste to, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Na mém účtu s těmito podvodníky mi zbývá 883 $. Na dopisy nereagují. Jednoduše zmizely spolu s mými prostředky!

Automaticky přeloženo:
xray200
před rokem

Ahoj, myslím, že nejsi jediný, kdo má v kasinu problémy. Všiml jsem si však, že kasino je již nějakou dobu zavřené, takže v tomto případě bude pravděpodobně těžší od nich získat odpověď a obávám se, že stejně těžké bude vyřešit váš problém.

Každopádně jediné, co mohu v této situaci navrhnout, je podat stížnost, i když si myslím, že nebude příliš úspěšná.

Myslíte, že to můžete alespoň zkusit, i když to nemusí mít šťastný konec?

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky