Pak nechám rozhodnutí na vás.
Pokud chcete podat stížnost, použijte prosím tento odkaz .
Then I leave the decision up to you.
If you prefer to submit a complaint, use this link, please.
Živá podpora nefunguje! Až na jedno "jak bude čas, tak se o to postaráme" nebo tak něco, zatím žádná odpověď!?
Pak mi byly peníze doslova ukradeny v přímém přenosu před mýma očima!
Hrál jsem v PRAGMATICKÉM SLOTU, vsadil jsem na 0,80 ....
Pak z přibližně 77 € zbývajícího kreditu...skočil dolů na asi 8 €... Byl jsem nepozorný, pak jsem si toho v určitém okamžiku všiml, s kreditem 5,20 € jsem zastavil SLOT!!
Podíval jsem se na seznam herní historie a udělal SCREENSHOT, každý může na vlastní oči vidět, že necelých 70 € najednou zmizelo ve vzduchu!? Co může člověk v takové situaci dělat?
The live support doesn't work! Except for one "as soon as there is time, we will take care of it" or something like that, there was no answer so far!?
Then money was literally stolen from me live in front of my eyes!
I was playing in a PRAGMATIC SLOT, bet on 0.80 ....
Then from about 77 € remaining credit...he jumped down to about 8 € range... I was inattentive, I then noticed it at some point, with 5.20 € credit I stopped the SLOT!!
I looked at the game history list and made a SCREENSHOT, everyone can see with their own eyes that suddenly just under €70 vanish into thin air!? What can one do in such a situation?
Der live Support funktioniert nicht! Ausser mal einer "sobald einer Zeit hat wird man sich drum kümmern" oder so ähnlich, kam keine Antwort bis her!?
Dann ist mir ebend live vor meinen Augen Wort wörtlich Geld geklaut worden!
Ich war in einer PRAGMATIC SLOT am Spielen,Einsatz auf 0,80 ....
Dann ab ca. 77€ rest Guthaben...sprang er runter auf ca. 8€ Bereich... Ich war Unaufmerksam,ich habe es dann irgendwann bemerkt, bei 5,20€ Guthaben habe ich die SLOT gestoppt!!
Habe mir dem Spielverlaufs Liste angeschaut und SCREENSHOT gemacht, dort kann jeder mit eigenen Augen sehen, das auf einmal knapp 70€ sich in Luft auflösen!? Was kann man in solch einer Situation tun?
před chvílí zmizela část mého zůstatku a v mém druhém vkladu se stalo to samé, kontaktoval jsem kasino, které řeklo, že mám měsíc počkat, protože je v údržbě, měsíc uplynul, kasino již nefunguje, kontaktoval jsem curacao přes email, kde mi bylo sděleno, že to nejde zpracovat, protože už to u nich není regulováno, takže tak? ztratil jsem svých 942 EUR?
a while ago, part of my balance disappeared, and in my other deposit the same thing happened, I contacted the casino who said to wait a month, because it was under maintenance, a month passed, the casino is no longer working, I contacted curacao via email, where I was told that it is not possible to process it because it is no longer regulated by them, so that's it? did I lose my 942EUR?
To mi přijde jako podvod! 🙁
V mých očích zní návrh měsíce na údržbu velmi podezřele, přál bych si, abyste přišli dříve...
V tuto chvíli kasino již neexistuje, což mě značně znepokojuje.
Jediné, co jste zatím nezkusili, je podání stížnosti. O výsledku si ale netroufám spekulovat. Jakmile je kasino uzavřeno, management již neexistuje. Je mi líto, nevypadá to dobře.
https://casino.guru/complaints/create
That sounds like fraud to me! 🙁
In my eyes, suggesting a month for the maintenance sounds very suspicious, I wish you had come sooner...
At this point, the casino no longer exists, which makes me worried significantly.
The only thing you have not tried so far is submitting a complaint. I do not dare to speculate about the result, however. Once the casino is closed, the management no longer exists. I'm sorry, it does not look good.
https://casino.guru/complaints/create
Nemohu to najít na seznamu pro stížnost, ale stránky někdy fungují a mají tento odkaz: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551945b99t zkusit něco takového?
I can't find it on the list for the complaint, but the site sometimes works, and it has this link: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, shouldn't I try something that way?
Nabízel jsem vám bezplatnou stížnost přes Casino Guru Resolution Center.
Fort, že jsem ti poslal ten zelený odkaz. Zdá se, že hledáte stížnost podanou licenčnímu úřadu, ale váš odkaz vede pouze k validátoru – funkci, která ukazuje, zda je licence kasina stále platná.
Pokud mohu, zapomeňte na autoritu a klikněte nebo klepněte na tento odkaz:
https://casino.guru/complaints/create
Je to nejjednodušší způsob, jak získat podporu. Zkuste to, prosím.
I was offering you a free complaint through Casino Guru Resolution Center.
Fort that I sent you the green link. What you seem to be looking for is a complaint submitted to the licensing authority, but your link only leads to a validator - a feature that shows if the casino's license is still valid.
If I may, forget about the authority and click or tap this link:
https://casino.guru/complaints/create
It's the easiest way to get the support. Try that, please.
Na mém účtu s těmito podvodníky mi zbývá 883 $. Na dopisy nereagují. Jednoduše zmizely spolu s mými prostředky!
I have $883 left in my account with these scammers. They do not respond to letters. They simply disappeared along with my funds!
У мене залишилось 883$ на рахунку у цих шахраїв. На листи вони не відповідають. Вони просто зникли разом з моїми коштами!
Ahoj, myslím, že nejsi jediný, kdo má v kasinu problémy. Všiml jsem si však, že kasino je již nějakou dobu zavřené, takže v tomto případě bude pravděpodobně těžší od nich získat odpověď a obávám se, že stejně těžké bude vyřešit váš problém.
Každopádně jediné, co mohu v této situaci navrhnout, je podat stížnost, i když si myslím, že nebude příliš úspěšná.
Myslíte, že to můžete alespoň zkusit, i když to nemusí mít šťastný konec?
Hi, I think you're not the only one having problems in the casino. However, I noticed that the casino has been closed for some time, so it will probably be harder to get a response from them in this case, and I'm afraid it will be just as hard to resolve your issue.
Anyway, the only thing I can suggest in this situation is to file a complaint, although I don't think it will be very successful.
Do you think you can at least try, even though it may not have a happy ending ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.