FórumKasina1GoodBet Casino - všeobecná diskuze

1GoodBet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Anonymized134
|
12748 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 23
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 1GoodBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Otevřel jsem stížnost na toto kasino, kterou jste vždy smazali. Vyřešte prosím tuto stížnost, protože kasino ignorovalo mé žádosti o sebevyloučení po dobu jednoho týdne.

Ke stížnosti jsem přiložil nějaké důkazy. Tento poskytovatel se mi nezdá být zvlášť vážný.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Anonymized134
před 2 roky

Dobrý den, Vaše stížnost čeká na posouzení. Co myslíš tím "které jste vždycky mazali", prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vážený Anonymized134, je nám líto, že máte negativní zkušenost s 1good.bet.

Přesto bychom rádi zdůraznili, že děláme vše pro to, abychom našim hráčům pomohli v boji proti závislosti na hazardních hrách. Nabízíme dvě možnosti na výběr; SEBE-VYLOUČENÍ - blokace účtu na dobu určitou s možností vrátit se až po zvolené době a 7 dní na VYCHLAZENÍ, nebo TRVALÉ VYMAZÁNÍ - smazání účtu bez možnosti vrácení či odblokování po 14 dnech od zahájení výmazu. Pokud potřebujete odblokovat svůj účet, hráči nám mohou poslat e-mail na adresu Xinfo@1good.bet.

Navíc 1good.bet upřednostňuje právní pokyny a pomáhá svým hráčům je dodržovat, mnohem výrazněji než jiné webové stránky. Naše kasino, na rozdíl od většiny ostatních online kasin, proto přidalo základní sekci „Odpovědné hraní" přímo na webovou stránku. Bylo to provedeno proto, aby naši hráči měli přístup k možnostem a mohli si je sami regulovat ve svém profilu velmi rychle a bez vedení. Aby navíc nepromeškali šanci seznámit se se všemi směrnicemi, kontaktními informacemi na státní úředníky, kteří jsou způsobilí profesionálně provázet závislostí na hazardních hrách. Nemluvě o tom, že naše 24/7 zákaznická podpora je tu k tomu, aby vám kdykoli pomohla a navedla vás k VYMAZÁNÍ/SEBEVYLOUČENÍ; raději jste je však požádali, aby váš účet neustále ZAVŘILI a ZNOVU OTEVŘELI, o čemž máme důkazy.

Nicméně jsme vděční za vaši zpětnou vazbu a pomůže nám vyvinout přísné strategie proti závislosti na hazardních hrách

Automaticky přeloženo:
1GoodBet Casino
před 2 roky

děkuji za reakci. Zdá se, že jste oficiální zástupce kasina. Pokud ano, byl byste tak laskav a kontaktujte mě prostřednictvím e-mailu radka@casino.guru pomocí vašeho oficiálního e-mailu kasina, abych mohl změnit váš účet na zástupce kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel se zdá, že toto kasino má problémy s každým výběrem. Mé výběry Swift ve výši 5 000 EUR stále nedorazily ani po 10 pracovních dnech. Poskytovatel nereaguje na žádný email a nerespektuje můj požadavek na vkladový limit 10€. Dokonce ani moje výplata astropay ve výši pouhých 500 EUR nebyla zpracována. Chat okamžitě ukončí jakýkoli můj kontakt. Myslím, že to není vážné. Chci jen dostávat své peníze. Bylo mi umožněno prohrát neuvěřitelnou částku, ale nyní poskytovatel vůbec nereaguje na výplaty. Doufám, že to 1good vůbec udělal. Prosím, pomozte mi Casinoguru a postarejte se o stížnost.

Je to škoda, protože jsem to myslel s poskytovatelem vážně a rád jsem tam hrál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Také mám otázku, proč neodstraníte všechna špatná kasina z casinoguru? aby o nich lidé už neslyšeli, to by mělo být první

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 2 roky

Protože hodláme i nadále poskytovat největší světový zdroj informací o online kasinech 🙂 jak uvádí web.

Kromě toho, jak můžeme chránit a odradit lidi od hraní ve špatných kasinech, když všechna ta špatná kasina skryjeme? Chceme, aby všichni viděli, že některá kasina jsou dobrá – stojí za vyzkoušení a některá jsou špatná a nepoctivá – stojí za to ignorovat.

Kasina mohou zjevně zlepšit své hodnocení, tak proč něco skrývat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen nosit všechny, kteří si chtějí otevřít účet v tomto kasinu!!! Jen to nedělej...můj příběh je jednoduchý: Hraju a vyhraju nějaké peníze a je čas si peníze vybrat..první ověření účtu: ověření mého účtu jim trvalo 5 dní!! Ale nakonec ověřili můj účet..nyní výběr: Požaduji žádost o výběr přes Swift (bankovní převod) na svou žádost o výběr Uvádím všechny informace, které požadují, dokonce i adresu mého bydliště, z jakého důvodu nevím, ale stejně..po 48 hodinách jsem obdržel e-mail, že moje žádost o výběr byla zamítnuta..protože moje domácí adresa byla špatná!! Na žádosti o výběr jsem ani nenapsal svou adresu, byla tam automaticky z mého účtu.. Mluvil jsem s podporou a řekli mi, že finanční tým zpracuje můj výběr ručně a musím poslat e-mail na info@1good.bet a udělal jsem..živá podpora mi potvrdila, že obdrželi mou poštu a slíbili mi, že můj výběr bude zpracován do 48 hodin!! Právě teď čekám více než 72 hodin..živá podpora neví, co se děje, jen řekli, že příslušné oddělení pracuje na vašem případu..a své peníze dostanete co nejdříve!! Posílám 1-2 e-maily na info..ale žádná odpověď.. Mám celou naši konverzaci, mohu poslat printscreeny ..a pošlu vám fotku z mého účtu info, kde můžete vidět moji domácí adresu a print screen z moje žádost o odstoupení od smlouvy ..tak jen pro to, aby všichni viděli, že s mojí domácí adresou nic nebylo..ale stejně mi odstoupení zamítli (potřebují nějaký důvod k zamítnutí mého odstoupení od smlouvy!! A samozřejmě důvodem toho všeho je přimět vás naštvaný hrát a přijít o peníze!!Nevidím jiný důvod!!

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: včetně citlivých informací
Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že toto kasino není schopno vyřešit takový problém rychleji, ale chápu, že finanční oddělení si musí být jisti, že problém je způsoben pouze nějakou funkcí automatického vyplňování nebo že se nejedná pouze o světský problém.

Každopádně jsem ty PrintScreens smazal, protože kdokoli mohl vidět vaše celé jméno a adresu – to je velmi nebezpečné. Tyto osobní údaje laskavě vložte pouze prostřednictvím stížnosti , kde je můžeme skrýt před veřejností.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano, rozumím tomu, proč mažete moje přílohy!! Co ale nechápu je, jak to můžou udělat!! Mluvím s podporou každý den a lžou mi každý den.. říkají mi, že ano, váš výběr je zpracován!!! Nebo to bude zpracováno dnes...a nejhorší je, že peníze jsou stále na mém účtu..to znamená, že je můžu hrát kdykoli (mohu je ztratit) To je bod k 1 dobré.betu..trhají mě každý den, aby mě naštval a přišel o své peníze, aby neplatili.. poté, co řekli, že můj výběr zpracují ručně, po 5 dnech čekání otevřu eZeewallet zkouším vybrat své peníze přes eZeewallet.. žádám výběr Vložil jsem peněžní částku k zaplacení a nebyla zde žádná možnost zadat číslo mé eZeewallet nebo e-mail.. takže stisknu další v naději, že mě to přivede na jinou stránku, kde může vložit moje informace o mé eZeewallet, ale nestalo se tak 't..jen zůstaň na stejné stránce a řekni, že moje žádost je přijata!!?? Pak jsem mluvil s podporou a oni mi řekli, že jsem prodal, nepokusil jsem se o další výběr, protože můj výběr je zpracován ručně!!! A pokus o eZeewallet čeká a peníze jsou stále na mém účtu..jak jsem řekl, mohu je kdykoli ztratit..(ale nebudu) už tam nebudu hrát, dokud mi nezaplatí peníze..pošlu vám nějaké přílohy, aby viděli, jak mi každý den lhali z podpory..a dokonce mi řekli, že můj výběr zpracovává finanční oddělení..ale jak je možné, aby byl můj výběr zpracován, když jsou peníze stále na mém účtu a mohu si s nimi hrát jim!!??.. filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milý Guru kasino rychlá aktualizace!! Zrovna teď jsem si všiml, že žádost o výběr přes eZeewallet byla schválena!!!! A jak jsem řekl, když jsem podával žádost o výběr, neexistovala možnost zadat žádné informace o mé eZeewallet!!! A nyní je můj výběr schválen a peníze jsou pryč z mého účtu!!!! Kontroluji svou eZeewallet, ale nedostal jsem žádné peníze...samozřejmě jsem peníze neobdržel..protože jsem neuvedl žádné informace o své eZeewallet..nebyla žádná možnost..jak je to možné..kde posílají mi peníze!!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,

Aktualizoval jsem vaši stížnost, aby Nick také viděl tento pokrok. No, v tomto případě mám daleko k hádání, nemám žádnou odpověď, kterou bych mohl poskytnout.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Já ..Nick chci uzavřít mou stížnost..ale já mu vysvětluji, že jsem nedostal žádné peníze!!! Protože si nejsem jistý, co se s tímto kasinem děje!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Ahoj,

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂.

Vidím, že na tom Nick pracuje, upřímně, nemyslím si, že by se chystal stížnost uzavřít, informoval jsem ho včera a nabyl dojmu, že ví, že váš problém ještě není vyřešen.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file ininf Nicku, že jsem dostal své peníze..aby mohl mou stížnost uzavřít!!! Peníze jsem obdržel po 10 dnech trápení!! Stále nedoporučuji 1Goodbet ..a smažu svůj účet s nimi!! Vlastně jsem dal sebevyloučení na 100 let...takže pokud do té doby budu naživu..budu hrát!!😀😀 každopádně díky za pomoc!!

Automaticky přeloženo:
Kokoska15
před 2 roky

Děkuji za upozornění, jsem rád, že jste nakonec dostali peníze. 🙂 Myslím, že jsi udělala dobře s tím sebevyloučením. 👍

Automaticky přeloženo:
filippovichmaxim98
před rokem

Ahoj, mrzí mě tvoje zkušenost. Můžete to sdílet také s ostatními hráči prostřednictvím naší uživatelské recenze zde , co si o tom myslíte? Děkuju

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od filippovichmaxim98 byl odstraněn
před rokem

Pokud tomu dobře rozumím, váš vklad chybí déle než 7 dní, že?

Myslím, že byste měli kontaktovat svého poskytovatele hry - metodu, kterou jste použili pro vklad - a vysvětlit, co se stalo. Kasino musí udělat totéž se svým poskytovatelem plateb, pokud vklad stále chybí, připravte se však, že bude nějakou dobu trvat, než se zjistí, co se pokazilo.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, svůj účet u 1goodbet jsem ověřil ihned po registraci a také mi přišel potvrzovací email. Nyní jsem poprvé požádal o výplatu 30.01.2023. Na mém účtu je 289 eur, požádal jsem o výplatu 189 eur. Po 3 dnech se nic nestalo, šel jsem do živého chatu a zeptal se, kdy bude moje výplata konečně zpracována. Řekli, že mám být trpělivý. O několik hodin později jsem se již nemohl přihlásit a hlásí to „Můj účet je zakázán". Žádné e-maily v tomto ohledu a živý chat také nepomůže.

Doufám, že můj problém bude vyřešen zde. To vypadá jinak než vážně.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky