FórumDiskuze stížnostíZpoždění vysazení u paripesy

Zpoždění vysazení u paripesy (strana 3)

před rokem od Antonio190310
|
11328 zobrazení 62 odpovědí |
|
12 3 4
Radka
před rokem

Ok, doufám, že se to vyřeší co nejrychleji díky

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Jo mě taky! 🤞

Udržujte nás aktuální i zde, pokud vám to nevadí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Radko děkuji ale zítra je to už 1 měsíc co jsem požádal o výběr vypadá to že nezaplatí jsou to úplní podvodníci doufám že si to lidi přečtou a ani je nenapadne dávat peníze na tuhle stránku co jsem už dal it up for lost děkuji za všechny pozdravy!!!

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

V tomto případě bych se cítil stejně, ale dokud je stížnost otevřená, stále existuje určitá naděje. Míč je na straně kasina, takže uvidíme, zda zareagují a pokusí se vyřešit váš problém.

Vaše zkušenost však bude určitě dobrá pro ostatní, kteří procházejí tímto vláknem.

Moc ti přeji, aby se vše vyřešilo a ty peníze dostaly. Zkřížené prsty.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

file jaro dobrý den, koukni, šel jsem na profil účtu a vrátili mi těch 120 eur na zůstatek na účtu a to je vtip, vklad jsem provedl přes elektronickou peněženku Zeelewet nebo tak nějak, volalo se to ale ne vím, že pro výběr najděte ten způsob a teď se snažím vybrat bankovní kartou, odmítají to, protože to není stejný způsob pro jinou elektronickou peněženku a ze stejného důvodu to odmítají a pošlou mi e-mail, že mohu vybrat, pokud Vkládám jinou metodou pomocí stejné metody jako vklad, ale podle toho, co je vkládáno v každé metodě, pak podle tohoto pravidla nikdy nebudu moci vybrat 120 eur, protože ten způsob platby, který jsem provedl, jsem měl zisky 120 eur není tam na stažení 🤔 sakra, no tak, zdá se, že si ze mě dělají legraci, podívej se na Jaro a přečti si email, co mi poslali, děkuji, zdravím!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jaro esque teď zadám 10 eur na platební metodu, která je tam pro výběr a teď, aby mi řekli, že nemůžu vybrat těch 120 eur, proč vydělávám těch 120 eur jinou metodou, která nemá pro výběr samozřejmě a přijdu o 10 eur víc... jsou to banda úplných podvodníků wow

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Četl jsem váš email a vidím, jak se věci mají. Pokud však k výběru musíte použít stejnou metodu, kterou jste použili k vkladu, a nezobrazuje se to v metodách výběru, zkusili jste se zeptat kasina, jak to udělat? Vysvětlilo vám to nebo nabídlo alternativu?

Přesto je stížnost stále otevřená a doufám, že se podaří tento případ vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nic, žádnou odpověď mi nedají, poslal jsem dotaz na jejich email a jakoby mi odpověděli až příští měsíc hahaha, děkuji Jaro, že ses tak zapojil, moc děkuji

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

To není od kasina příliš fér a z toho, co vidím ve vaší stížnosti, kasino zatím také neodpovědělo. Určitě by ocenili odpověď, která by od nich byla smysluplnější než ta poslední. Doufám, že se k tomu nakonec dostanete, takže pokud ano, určitě mi dejte vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj jaro. Velmi dobrý, už mi zaplatili, musel jsem provést vklad peněženkou a musel jsem uhrát těch 10 eur a zbytek jsem mohl vybrat. Moc děkuji za vše, chovali jste se opravdu dobře, objetí

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před 11 měsíci

No, to je skvělá zpráva a jsem rád, že jsi dostal peníze. Myslím, že si to po docela dlouhé době řešení této situace zasloužil. Doufám, že si výhru užijete. 🎉🎉😁😊

Bylo by však možné, abyste také odpověděli na stížnost a potvrdili, že jste obdrželi peníze? Stačí kliknout zde na tento odkaz a odpovědět .

Mám z vás radost a přeji hezký den.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to 7 dní, co jsem z vašeho webu s hazardními hrami vybral 1020 bdt. Váš případ dosud nebyl zaplacen vaším hazardním webem. Poslal jsem vám e-mail a zprávu na živém chatu a nefungují... Viz můj názor

Číslo účtu: 760739911

Žádost № 2038693633


Čas: 19:35 hod

Datum: 1. 6. 2024

Částka: 1020 bdt

Požádejte №2038693633 o výběr prostředků ve výši 1020,00 BDT

6. 1. 2024 19:35


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
rahamanarifur80
před 10 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že se potýkáte s nějakými problémy, ale uvědomte si, že nejsme kasino.

Možná jste stále v kontaktu s jeho podporou? Navíc tvrdíte, že jste peníze již vybrali; jaký je prosím skutečný problém?

Možná spolu najdeme nějaké sćlues. 🤷‍♂️ Dejte mi prosím vědět.



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, jsem nový uživatel a rád bych věděl. Jak dlouho trvá ověření vašeho účtu?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A je normální, že když vstoupím na svůj účet, sazby klesnou bez zadání mého účtu bez přihlášení, sazby jsou vyšší, proč?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, jsem nový uživatel a rád bych věděl. Jak dlouho trvá ověření vašeho účtu?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, není to jednoduchá otázka, záleží na mnoha faktorech. Možná se můžete zkusit zeptat kasina, přečíst si jeho podmínky a chcete-li vidět zkušenosti ostatních, procházet uživatelské recenze 👈.

Hodnota je "smíšená", index bezpečnosti také není moc přesvědčivý, zkontrolovali jste to?

Zkuste to hned 👈

Mimochodem, poslal jste své dotazy do vlákna s názvem „Zpoždění odstoupení od smlouvy v paripesa", takže bych byl opatrný. Projděte si jeho historii.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A je normální, že když vstoupím na svůj účet, sazby klesnou bez zadání mého účtu bez přihlášení, sazby jsou vyšší, proč?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Promiň, jak to myslíš? Zkus se asi zeptat na podpoře.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, dobré odpoledne. Mám stejný problém jako ostatní uživatelé s paripesou. Vložím částku na kartu a po vsazení bych chtěl peníze vybrat a nechce mě to. Zkoušel jsem to více než 30x a nejde to. Mluvil jsem s nimi jak e-mailem, tak přes aplikaci a nedávají mi řešení, vždy odpovídají stejně. Mluvil jsem se svou bankou a řekli mi, že je to jejich chyba, že musí odeslat operaci, která vám umožní operaci potvrdit. Odešlou to bez ověření a systém to nepřijme. Doufám, že mi pomůžete získat mé peníze, protože jsem zoufalý. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
dbragra
před 4 měsíci

Ahoj,

Je skvělé, že jste si sem našli cestu. Určitě se vám pokusíme co nejlépe pomoci. Abychom to mohli začít dělat, rád bych se vás zeptal na několik otázek, abychom lépe porozuměli situaci, jak je nyní.

Pojďme začít:

1 – Byl váš účet plně ověřen, nebo je ověření nutné?

2 - Pokoušeli jste se o výběr přes stejnou platební možnost, kterou jste použili pro vklad?

3 – Od kdy se snažíte stáhnout?

4 – Jakou odezvu od kasina stále dostáváte?

5 - Informovali jste kasino o selhání ověření?


Nebojte se; jakmile získáme lepší představu o tom, co se s vámi děje, pokusíme se vám pomoci.

Nyní se podívejme, jak daleko se můžeme dostat, když se pokusíte odpovědět na tyto otázky.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den, dobrý den, odpověděl jsem, ale moje odpověď se nezobrazuje. Znovu jsem uvedl požadované informace:

1- Můj účet byl kompletně ověřen ano.

2- Pokusy o výběr mých peněz proběhly stejným způsobem, jako když jsem je vložil (karta)

3- Snažím se odstoupit 4 dny, zkusil jsem to více než 30krát.

4- Odpověď, kterou dostávám od paripesy, je vždy stejná, zkusit to později, provést další vklad jinou metodou a pak jej vybrat (něco, co odmítám udělat) a poslední věc, kterou mi řekli, je, že moje karta je na seznam černý (něco nechápu, když s tím dělal denní platby).

5- Informoval jsem je a mluvil jsem s nimi prostřednictvím chatu aplikace, e-mailem a telegramem.

Doufám, že mi s tím pomůžete a dostanete peníze zpět, děkuji.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky