Ahoj,
Je skvělé, že jste si sem našli cestu. Určitě se vám pokusíme co nejlépe pomoci. Abychom to mohli začít dělat, rád bych se vás zeptal na několik otázek, abychom lépe porozuměli situaci, jak je nyní.
Pojďme začít:
1 – Byl váš účet plně ověřen, nebo je ověření nutné?
2 - Pokoušeli jste se o výběr přes stejnou platební možnost, kterou jste použili pro vklad?
3 – Od kdy se snažíte stáhnout?
4 – Jakou odezvu od kasina stále dostáváte?
5 - Informovali jste kasino o selhání ověření?
Nebojte se; jakmile získáme lepší představu o tom, co se s vámi děje, pokusíme se vám pomoci.
Nyní se podívejme, jak daleko se můžeme dostat, když se pokusíte odpovědět na tyto otázky.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.