Jaký způsob výběru jste zvolili??? Přestup vím, jsi ze Španělska?
What withdrawal method did you choose??? I transfer know, are you from Spain?
Que método elegistes de retirada??? Yo transferencia sepa , eres de España?
Převody jim nefungují. Měli byste používat dokonalé peníze. Airtm (používaný mnou, protože přijímám přes bizum během několika minut...) nebo jakýkoli jiný. jesusmendezcano@gmail.com
Transfers don't work for them. You should use perfect Money . Airtm (used by me since I receive through bizum in minutes...) or any other. jesusmendezcano@gmail.com
No les funciona las transferencias. Deberas usar perfect Money . Airtm(usada por mi ya q recibo por bizum en minutos...) o cualquier otra . jesusmendezcano@gmail.com
Aaaa no mělo by mi to říct že převody nejsou možné a ne že to čeká tak nemůžu nic dělat
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Aaaa no mělo by mi to říct že převody nejsou možné a ne že to čeká tak nemůžu nic dělat
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Ahoj, podařilo se ti nakonec odstoupit jako hráči před tebou? Pomohlo vám to, co vám poradil? Všiml jsem si, že podle jeho stížnosti byl jeho případ vyřešen , takže je naděje, že ho vyřešíte i vy. Prosím dej mi vědět.
Hi did you finally manage to withdraw like the player before you ? Was it helpful what he advised you ? I noticed that according to his complaint his case was solved, so there is hope that you will be able to solve it too. Please let me know.
No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Vím, že je to těžké, ale budete muset být chvíli trpěliví, protože náš tým se vám bude snažit pomoci, protože jste stále nic nedostali. Je mi velmi líto, že tato situace nastala a byl bych raději, kdyby tomu tak nebylo. Držte nám palce a pokud máte nějaké novinky, neváhejte a dejte nám vědět.
I know it's hard, but you'll have to be patient for a while, because our team will try to help you since you still haven't received anything. I am very sorry that this situation has arisen and I would prefer it not to be so. Fingers crossed and if you have any news, please don't hesitate to let us know.
Na telegramu jsem nic nezkoušel a nic, od 23. a 7., což je 15 dní a neodpověděli mi, považuji za nemožné..
I have tried nothing on Telegram and nothing, since the 23rd and the 7th, which has been 15 days and they have not answered me, I consider it impossible..
Nada lo e intentado por Telegram y nada , desde el día 23 y día 7 que estamos 15 días an pasado y no me responden lo doy por imposible ..
Všiml jsem si, že Kristina vám napsala ve své stížnosti a potřebovala odpovědět na několik otázek. Bylo by možné tak učinit, aby mohla s případem pokročit? Stačí kliknout sem a vyplnit informace .
Každopádně chci pevně věřit, že se vše vyřeší, ale nechci si dávat zbytečné plané naděje. Opatruj se.
I noticed that Kristina wrote to you in her complaint and needed some questions answered. Would it be possible to do so so that she can move forward with the case ? Just click here and fill in the information.
Anyway, I want to firmly believe that everything will be sorted out, but I don't want to give unnecessary false hopes. Take care.
Cristině jsem už odpověděl, děkuji, jestli se to dá vyřešit...
I already responded to Cristina, thank you to see if it can be solved...
Ya le respondí a Cristina gracias aver si se puede solucionar ...
Nemáte zač, jsme rádi, když můžeme hráčům pomoci i když to ne vždy vyjde. Doufám, že se váš případ posune kupředu a my budeme mít více informací. Pokud nějaké existují, dejte nám prosím vědět.
You're welcome, we're happy if we can help players even if it doesn't always work out. I hope your case will move forward and we will have more information. Please let us know if there are any.
Dobrý den, stále nemám svůj výběr, neodpovídáte mi, uvidíme, jestli mi prosím pomůžete.
Hello, I still don't have my withdrawal, you don't answer me, let's see if you can help me please.
Buenas sigo sin tener mi retirada no me contesta aver si me podéis ayudar por favor
Hmm, podle toho, co vidím, stížnost čeká na vaši odpověď . Poskytli jste Kristine, co bylo potřeba? Nemusíte se však bát, pokud jste již na otázky odpověděli, Kristina se vám určitě ozve a pokusí se vaši situaci vyřešit. Navíc musíte být trochu trpělivější. Bylo by to možné?
Hmm, according to what I see, the complaint is waiting for your reply. Have you provided Kristine with what was needed? However, you don't have to worry if you have already replied to the questions, Kristina will definitely get in touch with you and try to solve your situation. Additionally, you need to be a little more patient. Would that be possible ?
Co je, jaro, no, ještě trochu trpělivosti, samozřejmě, co budeme dělat, když nemám jinou možnost? Řekneš mi to a já tě budu informovat, ale věci vypadají špatně, kromě toho, že to taky nebylo jmění.
What's up, jaro, well, a little more patience, of course, what are we going to do if I have no other choice? You're going to tell me and I'll be informing you, but things look bad except that it wasn't a fortune either.
Que tal jaro, pues un poco más de paciencia claro que le vamos hacer si no me queda otra ya me vais diciendo y yo o estaré informando pero vamos pinta mal la cosa menos que tampoco era un dineral
Zeptám se znovu, protože jsem nedostal odpověď. Poskytli jste Kristine to, o co žádala ve své stížnosti nebo e-mailu? Jen se ptám, aby se to zbytečně neprodlužovalo, kdybys jí náhodou zapomněla odepsat.
Bohužel si musíme počkat. Byl bych rád, kdyby se vše vyřešilo co nejdříve, ale jak vidíme, není to tak jednoznačné. Uvidíme, kam se náš tým dostane. Přeji si, aby se vše spravedlivě vyřešilo. 🤞☘️
I'll ask again because I didn't get an answer. Did you provide Kristine with what she asked for in her complaint or email ? I am just asking so that it is not unnecessarily prolonged if you accidentally forgot to write back to her.
Unfortunately, we have to wait. I would be happy if everything would be solved as soon as possible, but as we can see it is not so clear. Let's see where our team gets to. I wish everything will be resolved fairly. 🤞☘️
Co se děje jaro, ano vše, na co jsi mě žádal, jsem poslal e-mailem kristine a doufejme, že se to brzy vyřeší díky jaro, uvidíme, jestli se to vyvine
What's up jaro, yes I sent everything you asked me by email to kristine and let's hope it's resolved soon thanks jaro let's see if this progresses
Que tal jaro, sii le envié todo lo que me pidió por correo electrónico a kristine y si esperemos que se resuelva pronto gracias jaro aver si avanza esto
Perfektní, takže teď budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne.
Každopádně, pokud náhodou dostanete odpověď z kasina, neváhejte a dejte nám vědět, protože by bylo jistě užitečné vědět, proč je váš výběr stále zpožděn. Opatruj se.
Perfect, so now we'll have to wait and see how it all goes.
Anyway, if you happen to get a reply from the casino don't hesitate to let us know, because it would certainly be useful to know why your withdrawal is still delayed. Take care.
Co se děje, momentálně nemám žádnou odpověď, otevřu ji v chatu a jediná věc, která mi říká, že váš problém se zpracovává, tato odpověď mi byla dána od té doby, co jsem s tím začal pro automatickou odpověď a e-mailem, protože mi nikdy neodpověděli e-mailem. další e-mail, který jsem vám poslal
What's up, at the moment I don't have any answer, I open it in the chat and the only thing that tells me your problem is being processed, that answer has been given to me since I started with this for an automated response and by email because they have never answered me by email. more email I sent you
Que tal jaro de momento no tengo ninguna respuesta le ablo en el chat y lo único que me dice tu problema se está procesando esa respuesta me la llevan dando desde que empecé con esto para una respuesta automatizadas y por correo esque no me an contestado nunca por más correo que le envié
Pravděpodobně byste si měli nejprve přečíst tyto pokyny .
"
Jak dlouho to všechno bude trvat?
Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.
Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:
První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.
"
Tým má pět dní na odpověď, viďte? Zatím prosím počkejte:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Příště bych se pokusil vyhnout kasinům s nízkým bezpečnostním indexem . 🤷♂️ Zejména s tímto varováním:
Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina
Omlouvám se. Doufejme, že reklamace bude fungovat.🙏
Well, you should probably read these instructions first.
"
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
The Team has five days to respond, you see? Kindly wait for now:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Next time, I would try to avoid casinos with a low safety index. 🤷♂️ Especially with this warning:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
I'm sorry. Let's hope the complaint will work.🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.