DomůFórumDiskuze stížnostíZpoždění vysazení u paripesy

Zpoždění vysazení u paripesy (strana 2)

před rokem od Antonio190310
|
12 239 zobrazení 62 odpovědí |
|
1 2 34
Antonio190310
před rokem

to jo

Automaticky přeloženo:
Jesusmndez
před rokem

Jaký způsob výběru jste zvolili??? Přestup vím, jsi ze Španělska?

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Převody jim nefungují. Měli byste používat dokonalé peníze. Airtm (používaný mnou, protože přijímám přes bizum během několika minut...) nebo jakýkoli jiný. jesusmendezcano@gmail.com

Automaticky přeloženo:
Jesusmndez
před rokem

Aaaa no mělo by mi to říct že převody nejsou možné a ne že to čeká tak nemůžu nic dělat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aaaa no mělo by mi to říct že převody nejsou možné a ne že to čeká tak nemůžu nic dělat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, podařilo se ti nakonec odstoupit jako hráči před tebou? Pomohlo vám to, co vám poradil? Všiml jsem si, že podle jeho stížnosti byl jeho případ vyřešen , takže je naděje, že ho vyřešíte i vy. Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...

Automaticky přeloženo:
před rokem

No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mluvte s nimi pomocí telegramu, zkusili jste to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

No dobře, nic, výběr mi ještě nedali a ani mi neodpovídají, nevím co teď...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že je to těžké, ale budete muset být chvíli trpěliví, protože náš tým se vám bude snažit pomoci, protože jste stále nic nedostali. Je mi velmi líto, že tato situace nastala a byl bych raději, kdyby tomu tak nebylo. Držte nám palce a pokud máte nějaké novinky, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na telegramu jsem nic nezkoušel a nic, od 23. a 7., což je 15 dní a neodpověděli mi, považuji za nemožné..

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Všiml jsem si, že Kristina vám napsala ve své stížnosti a potřebovala odpovědět na několik otázek. Bylo by možné tak učinit, aby mohla s případem pokročit? Stačí kliknout sem a vyplnit informace .

Každopádně chci pevně věřit, že se vše vyřeší, ale nechci si dávat zbytečné plané naděje. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Cristině jsem už odpověděl, děkuji, jestli se to dá vyřešit...

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Nemáte zač, jsme rádi, když můžeme hráčům pomoci i když to ne vždy vyjde. Doufám, že se váš případ posune kupředu a my budeme mít více informací. Pokud nějaké existují, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, stále nemám svůj výběr, neodpovídáte mi, uvidíme, jestli mi prosím pomůžete.

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Hmm, podle toho, co vidím, stížnost čeká na vaši odpověď . Poskytli jste Kristine, co bylo potřeba? Nemusíte se však bát, pokud jste již na otázky odpověděli, Kristina se vám určitě ozve a pokusí se vaši situaci vyřešit. Navíc musíte být trochu trpělivější. Bylo by to možné?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Co je, jaro, no, ještě trochu trpělivosti, samozřejmě, co budeme dělat, když nemám jinou možnost? Řekneš mi to a já tě budu informovat, ale věci vypadají špatně, kromě toho, že to taky nebylo jmění.

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Zeptám se znovu, protože jsem nedostal odpověď. Poskytli jste Kristine to, o co žádala ve své stížnosti nebo e-mailu? Jen se ptám, aby se to zbytečně neprodlužovalo, kdybys jí náhodou zapomněla odepsat.

Bohužel si musíme počkat. Byl bych rád, kdyby se vše vyřešilo co nejdříve, ale jak vidíme, není to tak jednoznačné. Uvidíme, kam se náš tým dostane. Přeji si, aby se vše spravedlivě vyřešilo. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Co se děje jaro, ano vše, na co jsi mě žádal, jsem poslal e-mailem kristine a doufejme, že se to brzy vyřeší díky jaro, uvidíme, jestli se to vyvine

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Perfektní, takže teď budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne.

Každopádně, pokud náhodou dostanete odpověď z kasina, neváhejte a dejte nám vědět, protože by bylo jistě užitečné vědět, proč je váš výběr stále zpožděn. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Co se děje, momentálně nemám žádnou odpověď, otevřu ji v chatu a jediná věc, která mi říká, že váš problém se zpracovává, tato odpověď mi byla dána od té doby, co jsem s tím začal pro automatickou odpověď a e-mailem, protože mi nikdy neodpověděli e-mailem. další e-mail, který jsem vám poslal

Automaticky přeloženo:
Antonio190310
před rokem

Pravděpodobně byste si měli nejprve přečíst tyto pokyny .

"

Jak dlouho to všechno bude trvat?

Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a jejím uzavřením, se značně liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit bez zapojení kasina, nebo ty, které jsou zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však mohou být časově velmi náročné.

Zde je několik hrubých odhadů a informací o stížnostech souvisejících s časem:

První odpověď od našeho týmu pro stížnosti obdržíte do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to u jednotlivých stížností značně liší.

"

Tým má pět dní na odpověď, viďte? Zatím prosím počkejte:

https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Příště bych se pokusil vyhnout kasinům s nízkým bezpečnostním indexem . 🤷‍♂️ Zejména s tímto varováním:

Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina

Omlouvám se. Doufejme, že reklamace bude fungovat.🙏

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky