DomůFórumDiskuze stížnostíZeptejte se týmu Casino Guru

Zeptejte se týmu Casino Guru (strana 13)

186 556 zobrazení 347 odpovědí |
před 5 roky
|
Vážení členové fóra, Čas od času se setkáváme s někým, kdo se vydává za správce Casino Guru nebo člena partnerského týmu. Falešné profily Casino Guru na sociálních sítích a e-mailové nabídky, které připomínají naše vlastní newslettery nebo design e-mailů, jsou stále poměrně běžné. Věnujte prosím zvláštní pozornost odpovědím od týmu pro stížnosti, protože si uvědomujeme, že podvodníci se stále snaží získat hesla nebo jakékoli jiné údaje paděláním našich e-mailových šablon. Připomenutí zveřejnění od týmu pro stížnosti: Casino Guru vás nikdy nepožádá o provedení plateb ani o udělení přístupu k vašim účtům za účelem dokončení KYC (poznávacího procesu) vaším jménem. Pokud se někdo vydává za člena Casino Guru a požaduje takové informace, nesdílejte s ním žádné informace. Veškerá komunikace z naší strany bude probíhat prostřednictvím tohoto oficiálního vlákna stížností nebo na oficiální e-mailové adresy uvedené ve vašem případě. Vždy si prosím zkontrolujte doménu jakéhokoli e-mailu, který obdržíte, a ověřte, zda skutečně pochází od nás. To si můžete ověřit kliknutím na profil řešitele stížností. Pokud si všimnete čehokoli podezřelého, neváhejte se na nás přímo obrátit. Děkuji za vaši trpělivost a buďte v bezpečí.
1...12 13 14...18
Přidat příspěvek
Radka
před 5 měsíci

Ahoj Radko,


Díky za vysvětlení. Nicméně raději použiji stejný text z předchozí stížnosti, která byla zamítnuta před zveřejněním. Proto dávám přednost opětovné aktivaci této stížnosti a přidání textu pro její schválení.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

dobré ráno.

Zmínili se o tom, ale tentokrát to trvá dlouho. Výběry byly provedeny 27., 28. a 29. června.

Myslím si jen, že by mohlo existovat odůvodnění a prognóza platby kvůli zpoždění, a ne to, co se děje, což jsou odpovědi bez čehokoli konkrétního a neobjektivní.

Pořád nedostávám zaplaceno...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chápu, kam míříte, a chápu vaši frustraci. Jen se to občas opravdu může stát, a obzvlášť teď v létě, kdy je spousta lidí na dovolené a je méně zaměstnanců.

Doufejme ale, že to nebude trvat dlouho a brzy dostanete své peníze. 🤞

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 5 měsíci

Ahoj!

Rozumím. Podle mého názoru to není nejlepší řešení. Dovolte mi vysvětlit proč:

Nezveřejněné stížnosti nikdy nebyly přímo řešeny, protože tyto případy nesplňovaly požadavky. Proto vám nemohu odkázat na konkrétní osobu.

Podle mého názoru by bylo lepší podat novou žádost, doplnit vysvětlení, které jste uvedl na začátku, a poté ukázat, co se změnilo nebo proč si myslíte, že případ nyní splňuje kritéria. Prostě cokoli, co jste podle vás v první žádosti přehlédl, uveďte jako úvod druhého pokusu. Poté můžete vložit původní text.

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Čekal jsem 13 dní a to je vše...

Když na webu píšou, že zaplatí do 3 dnů a já už čekám 13, nemůžu uvěřit, že peníze dostanu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Zkusím to, moc děkuji!

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 5 měsíci

Aktualizovat!

Právě jsem dostal zprávu od Verniky. Jde o změnu způsobu, jakým byla uzavřena poslední stížnost? Myslím tím, týká se tento dotaz spíše, řekněme, klasifikace již zamítnuté stížnosti? Je si vědoma vaší žádosti, jen abyste věděl.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj Radko,


Ne, ta je v pořádku, měl jsem na mysli jinou stížnost, která byla zamítnuta. Ta byla zamítnuta ještě předtím, než byla zveřejněna na platformě Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 5 měsíci

Ahoj,

Aha, dobře. Díky za vysvětlení. Pak bych hlasoval pro druhý pokus.

Doufám v pozitivní výsledek a schválení žádosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Díky Radko,


Byla odeslána nová stížnost a doufám, že bude schválena, jinak bych rád případ prodiskutoval s odborníky na stížnosti, protože se domnívám, že je tento případ oprávněný.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Chápu, ale nedostali žádnou konkrétní odpověď. Čekám od 28. června. Dnes je 9.... co teď můžu dělat?

děkuji za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
Youssf příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Můžu někdy očekávat odpověď na mé e-maily adresované kasinovému guru, z nichž všechny 3 zůstaly nezodpovězené?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Díky Radko,


Byla odeslána nová stížnost a doufám, že bude schválena, jinak bych rád případ prodiskutoval s odborníky na stížnosti, protože se domnívám, že je tento případ oprávněný.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Youssfe.

Chápu tvé odhodlání, ale doufám, že i ty chápeš, že tady nenajdeš žádné ujištění. V procesu vyřizování stížností nejsou přesvědčení to nejdůležitější. Jen říkám: Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můžu někdy očekávat odpověď na mé e-maily adresované kasinovému guru, z nichž všechny 3 zůstaly nezodpovězené?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, to záleží na situaci. Tým pro stížnosti a data zatím nemusí nikomu odpovídat přímo e-mailem; pokud se jedná o stížnost, budou důležití zaměstnanci projednáni tam. K tomu slouží vlákno stížností. Toto opatření je naprosto nezbytné vzhledem k tomu, že existuje více než 1 000 otevřených stížností.

Zkuste to prosím pochopit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chápu, ale nedostali žádnou konkrétní odpověď. Čekám od 28. června. Dnes je 9.... co teď můžu dělat?

děkuji za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, soucítím s vámi. Je jasné, že musíte být trpěliví. V první řadě dává kasinům v rámci procesu podávání stížností 14 plných dnů na to, aby si záležitost sama vyřešila; poté se stížnost řeší a začíná úvodní část, kdy je kasino později požádáno, aby se k stížnosti připojilo a zajistilo vyřešení.

Poznámka: Jakmile podáte stížnost, pokud jsme v našem systému zaregistrovali kontaktní osobu kasina, bude tato kontaktní osoba upozorněna, takže pokud jim na tom záleží natolik, aby vás kontaktovali dříve, mohou.

Zkuste vydržet; stížnosti trvají přibližně tak 22 dní, myslím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Radko, promiň, jsem zmatená. Podala jsem stížnost. Zamítla jste ji z určitých důvodů, které byly nesprávné, tj. fakticky nesprávné, pokud jde o základ mé stížnosti. Napsala jsem vám e-mail, abych to objasnila a potvrdila základ mé stížnosti. Takže tím chcete říct, že budete mé e-maily ignorovat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Jsem už 1 den v 7denní lhůtě pro podání stížnosti a stále mi nic nebylo vyřízeno.

Co můžu dělat po uplynutí těch 7 dnů, tj. zítra?

Výběry byly provedeny 27., 28. a 29. června.

děkuji za vaši pozornost

Automaticky přeloženo:
Jgvaladas
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém jako ověřený na webu, ale nic se neděje, pořád chtějí nové dokumenty. Posledních 10 dní jim posílám dokumenty a e-maily jako šílený, ale neodpovídají mi. Byl jsem na živém chatu nejméně 40krát a pokaždé tvrdí, že žádné dokumenty neobdrželi, nebo požadují stejné dokumenty s jiným datem. Toto trvá už 10 dní. Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 5 měsíci

A stejně jako já. Nemám žádné řešení. Nezbývá mi nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj Radko,


Přijde mi zvláštní, že můj třetí pokus nebyl schválen, a to i přes to, že jsem vašim kolegům z oddělení stížností poslal e-mail s podpůrnými důkazy, abych se ujistil, že jsou viditelné všechny informace. Nejméně, co vaši kolegové mohli udělat, bylo odpovědět na můj e-mail a vysvětlit, proč moje stížnost nebyla schválena.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.