Chápu, že pokud jsi měl problémy se sloty, jak popisuješ, že to není nejpříjemnější. Naše recenze se ale z takových věcí neskládá. V takových případech bych se zeptal podpory, jaký je problém, že se vaše sloty nenačítají. Možná zjistíte, že poskytovatel hry má nějaký problém nebo existují nějaká omezení. Každopádně vidím, že jsi to udělal, což je moudré.
Bohužel, pokud vám tuto informaci poskytli, pak to tak pravděpodobně bude a nedá se s tím nic dělat. Sami poskytovatelé určují, kdo může hrát jejich automaty.
Z toho, co jsem četl, mám pocit, že to je jediný problém. Ale je to samozřejmě tvůj názor a pokud jsi ho vyjádřil slušně, nemám s tím vůbec problém.
Pokud jde o sloty a skutečnost, že jsou omezené, jaké jsou příklady, které tvrdí, že jsou dostupné, ale pravděpodobně nejsou?
I understand that if you've had trouble with slots as you describe, that it's not the most pleasant. But our review is not made up of such things. In such cases I would ask the support what is the problem that your slots are not loading. Maybe you will find out that the game provider has some problem or there are some restrictions. Anyway, I can see that you have done so, which is wise.
Unfortunately, if they have given you that information, then that's the way it's probably going to be and there's nothing you can do about it. The providers themselves determine who can play their slots.
From what I've read, I have a feeling that this is the only problem. But of course it's your opinion and as long as you expressed it politely, I have no problem with it at all.
Regarding the slots and the fact that they are limited, what are some examples that claim to be available but probably aren't ?