FórumDiskuze stížnostíVýběry mystake jsou zamítnuty

Výběry mystake jsou zamítnuty (strana 2)

před rokem od Lippixx
|
10199 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3
před 9 měsíci

Ahoj! Děje se mi to samé jako uživateli lippixx! V mém případě, stejně jako on, pokaždé, když mě požádají o jednu věc a když ji dostanete, požádají o další a takto pokračujeme po více než 20 e-mailech. Přes chat nic neřeší a přes email udělají pokaždé jednu věc, takže účet nikdy neověří. Zajímalo by mě, zda existuje nějaký způsob reklamace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste se ocitli v této nepříjemné situaci. Chápu to správně, že právě procházíte procesem ověřování, že? Kdy jste prosím požádali o odstoupení od smlouvy? Na proces ověření dáváme kasinům celých 14 dní, protože to může být trochu časově náročnější, zvláště když je požadován první výběr. Pokud kasino není schopno ověřit hráče v tomto časovém rámci, doporučujeme hráči podat stížnost zde. Je to zdarma a náš tým se vždy snaží problém vyřešit. Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz . Dejte nám prosím vědět, jaký bude váš další krok.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Požádal jsem o několik výběrů, abych to zkusil! A všichni mě odmítli, žádali mě o různé dokumenty a řekli mi, abych je kontaktoval e-mailem. Vše jsem poslal několikrát a pokaždé požadují více věcí. Mám více než 20 emailů a nic, ale od soboty mi opět neodpověděli, nevím jaký bude další. Pokud řeknou, že tomu dají 14 dní, počkám, co se stane a pokud ne, podám reklamaci. Díky za vaši pomoc!!

Automaticky přeloženo:
Josete
před 9 měsíci

Ahoj. Někdy kasina raději odmítnou všechny žádosti o výběr, pokud není kontrola v plném rozsahu provedena správně. Není divu, že se hráči mohou cítit zmateně, řekl bych. Nyní se tedy na chvíli zaměříme na dokumenty, mohu se zeptat, zda jste od podpory dostali nějaké vysvětlení, proč požadují další a další dokumenty? Bylo důvodem to, že je poskytujete ve špatném formátu, nebo například vypršela platnost některých vašich dokumentů? Jen se snažím pochopit důvod, proč kasino opakovaně žádá o další dokumenty, i když jste je již poskytli 🤔. Víte, jaký by mohl být důvod?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nemám ponětí! Nejdřív jsem to poslal špatně, protože to nechtěli naskenovat a chtěli, aby to bylo aktuální, ne starší než 3 měsíce, ale vyžádal jsem si od své banky certifikát karty, který byl elektronicky podepsán den předtím, aby byl zapnutý čas. Požádali mě o zálohy a také jsem jim to poslal.

Automaticky přeloženo:
Josete
před 9 měsíci

Chápu. Je mi líto, že to říkám, ale bez slušné spolupráce ze strany kasina je těžké říci, zda jsou dokumenty nyní v pořádku a plně schváleny. Bez přímé odezvy kasina není mnoho na závěr; proto bych řekl, že je dobré dát kasinu nějaký čas, aby vás správně aktualizovalo.

Jak nyní víte, jsme tu pro vás, dejte nám proto prosím vědět o jakémkoli pokroku. Reklamace je stále k dispozici, tak uvidíme, zda ji budete potřebovat. Se štěstím to neuděláš. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nic neuběhlo a vše je problém pro nezaplacení. Už jsem to vzdal a oni to chtějí. Musím vás pouze varovat, abyste nepoužívali Mystake, protože pokud vyhrajete peníze, nedostanete je odtud.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, Josete, ze své zkušenosti vám mohu říci: vyzbrojte se trpělivostí.

Můj případ byl horší, hackli mi heslo a vybrali mi peníze. A bylo to zvláštní, protože v té době nebylo možné z mého účtu vybrat peníze ze stejného důvodu jako váš.

Takže jsem poslal mnoho stížností. Mezi nimi: říkat, že už nebudu doporučovat mystake. Až najednou mi vrátili, co mi vzali. Pak jsem změnil heslo. A druhý den jsem začal být schopen všechno stáhnout.

Pamatujte, že musíte vsadit určitou částku své investice, abyste mohli vybrat. Myslím, že to bylo 1.1

Doufám, že to pro vás bylo užitečné. Myslím, že v dlouhodobém horizontu to budete moci stáhnout. Nevzdávej to.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Lippixx moc děkuji! Ano, ano, také jsem na to vsadil... Nevím, co jiného po mně ještě mohou chtít! Každopádně moc děkuji

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nic neuběhlo a vše je problém pro nezaplacení. Už jsem to vzdal a oni to chtějí. Musím vás pouze varovat, abyste nepoužívali Mystake, protože pokud vyhrajete peníze, nedostanete je odtud.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Myslím, že pokud jste se tak dlouho nikam nedostali, můžete také využít naši bezplatnou funkci - stížnost.

Můžete si to nastavit zde na tomto odkazu . ⬅️

Pokud nevíte, co od tohoto procesu očekávat, všechny potřebné odpovědi najdete v této příručce .

Pokud vám kasino nedokáže pomoci a stále máte problém, zkusíme to. Nevzdávej se a věřím, že když jsi vydržel dost dlouho, ještě to vydržíš a uvidíme, co se dá dělat.

Jdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nebojte se a děkujeme! Nyní, když jsem informován a nestává se to více lidem, jsem spokojen. Nakonec jsem vložil 450 eur svých peněz a nenechali mě vybrat 5000. Naštěstí si mohu dovolit těch 450 eur, takže mohu varovat lidi, kteří mohou přijít o peníze, že si to nemohou dovolit…. Byl bych šťastný!!!

Automaticky přeloženo:
Josete
před 8 měsíci

Škoda, protože si myslím, že je to docela pěkná suma a nakonec byste za to nic nedali.

Přesto vás určitě nebudu do ničeho nutit, pokud nebudete chtít. Myslel jsem, že by mohlo existovat řešení.

Každopádně doufám, že v budoucnu už takové starosti mít nebudete. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, Josete... musíš se snažit posílat e-maily každý den. A každou chvíli si změňte heslo kvůli hackování.

Zkuste poslat e-mail s tím, že budete nuceni kasino nedoporučit.

Uchýlit se k právním prostředkům je bohužel zdlouhavé a nákladné. Protože ústředí kasina je v Curacao.

Zkoušel bych to dál.. hodně štěstí! 🍀

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před 8 měsíci

Ano pokračuju! A posílám e-maily každý den! Včera jsem zkusil další výběr a začínají žádat o dokumentaci ke kartě jako na začátku.

Automaticky přeloženo:
Josete
před 8 měsíci

Pokud budete mít i nadále problémy, klidně u nás reklamujte, jak jsem již zmínil, nic za to nedáte a ať to dopadne jakkoli, dá se říct, že jste se pro své peníze snažili udělat maximum. Určitě bych to nenechal být, kdybys neudělal nic špatného.

Doufám, že to všechno zvládneš. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Dobře, jak to mohu dát?

Automaticky přeloženo:
Josete
před 8 měsíci

Jsem rád, že jste se konečně přesvědčili a pevně věřím, že vám lze pomoci, i když nebudu příliš ukvapovat a slibovat pozitivní konec.

Stížnost můžete otevřít na tomto odkazu . ⬅️

Pokud byste si chtěli přečíst více informací o tom, co od celého procesu očekávat, najdete je v této příručce – Informace a pokyny k řešení stížností .

Držím Vám ve Vaší situaci palce a ať je vše spravedlivě vyřešeno. Pokud máte další otázky, zeptejte se, budu tady. 🤗

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Viděl jsem, že moje chyba, kasino Mystake zde mělo 522 stížností a Guru je stále schvaluje?

8.8 ????????

Bezpečný?

Děláš si legraci? Proč je hodnotíte 8,8?

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 7 měsíci

No a když už jsme u reklamací, tak mají jednu jedinou nevyřešenou reklamaci, což si myslím, že je pro tolik lidí opravdu docela dobré. Kasino samozřejmě neobhajuji, ale podle počtu lidí, kteří tam zjevně hrají, je to dobrá statistika.

Samozřejmě proč mají takové hodnocení najdete přehledně napsané zde.

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jaro,

Vy sám jste tam někdy hrál? Byl jsem nadšený, že jsem našel tak diverzifikovanou nabídku výrobců slotů. Obvykle testuji nízký vklad v kasinech, která neznám. Přál bych si, abych se mohl spolehnout na vaše recenze, ale nemohu.

Šel jsem tam, vložil 70 USD a k mému zděšení se nepodařilo načíst více než polovinu slotů. Betsoft se mi líbí pro stabilitu, ptakopysk pro některé zábavné hry, dokonce mají nějaké RTG, které jsem nikdy neviděl na webu sdílet RTG s jinými značkami, ale některé obsahují. Další krátký příběh, mám štěstí, že jsem zachránil 55 USD, ale byl to velký boj. Proč? Žádný Betsoft by se nenačetl, žádná zpráva a ptakopysk stejným způsobem. Nelze načíst. Mnoho dalších by se nenačetlo. Pro mě hrozná zpráva.

Jsem v USA a Betsoft a Platypus jsou v mém regionu vždy k dispozici. Nakonec jsem musel kontaktovat podporu. První odpovědí byla obvyklá zdržující otázka, můžete poslat snímek obrazovky. Zbytečný. Zeptal jsem se, zda opravdu musím poslat snímek černé prázdné stránky. Ale udělal. Podpora okamžitě řekla, že v mém regionu nejsou nabízeny. Když jsem si však vybral sloty, které mi ve skutečnosti nebyly k dispozici, dostal jsem zprávu, že ano. Podpora mi nevěděla nic jiného, než že výrobci slotů rozhodují o regionálních nabídkách sami a my pro vás nemůžeme nic udělat. Omlouváme se za nepříjemnosti.......bla. Nepotřebuji omluvu a nenávist, když se k tomu kasina uchýlí.

Není to tak dlouhý příběh, omlouvám se. Tam T&C neřekl nic o načasování výběrů, takže to byla blbost. Překvapivě jsem druhý den obdržel odstoupení od smlouvy. Aby bylo jasno, jejich FAQ a T&C jsou velmi neúplné. Celý zážitek byl hrozný. Zklamaný z nemožnosti načíst sloty, o kterých jsem si myslel, že jsou k dispozici. Podpořte mě a dávejte mi nesmyslné výmluvy. Při pokusu o záchranu jakéhokoli svého vkladu jsem měl štěstí, takže jsem věděl, že dostat se odtamtud s čímkoli bude téměř nemožné.

Odpovím na vaše otázky. Podle mého názoru, a to jsem hrál v mnoha, mnoha online kasinech, je, že toto kasino je mnohem horší, než říkáte. Mimochodem, i když jsem nebyl požádán, abych vyzkoušel různé OS a prohlížeče, zkusil jsem jiné mobilní zařízení se stejnými výsledky. Bylo mi řečeno, abych vymazal mezipaměť a restartoval prohlížeče. I toto tvrzení stárne. Každý hráč ví, že to má udělat jako první. Můj konečný přesvědčivý názor na toto kasino je, že neodpovídají faktům, která zde zveřejňujete. Vychloubání se tím, že jde o velké kasino, se ukázalo jako nedostatečné. Dozvěděl jsem se, že i ta největší a nejbohatší online kasina se mohou vykašlat na lhaní a velmi, velmi špatné výkony. Tady to máš Jaro. Každý má svůj názor a jako velmi znalý hráč online kasina říkám, že byste zde ani neměli hrát. Je to problém a velmi špatně provozované online kasino bohatne ze svých zákazníků pomocí taktiky nízkého života.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ještě jedna věc. Nabízejí pouze malý vzorek výherních automatů pro každého výrobce, o kterém tvrdí, že je zpřístupňuje.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky