Jaro,
Vy sám jste tam někdy hrál? Byl jsem nadšený, že jsem našel tak diverzifikovanou nabídku výrobců slotů. Obvykle testuji nízký vklad v kasinech, která neznám. Přál bych si, abych se mohl spolehnout na vaše recenze, ale nemohu.
Šel jsem tam, vložil 70 USD a k mému zděšení se nepodařilo načíst více než polovinu slotů. Betsoft se mi líbí pro stabilitu, ptakopysk pro některé zábavné hry, dokonce mají nějaké RTG, které jsem nikdy neviděl na webu sdílet RTG s jinými značkami, ale některé obsahují. Další krátký příběh, mám štěstí, že jsem zachránil 55 USD, ale byl to velký boj. Proč? Žádný Betsoft by se nenačetl, žádná zpráva a ptakopysk stejným způsobem. Nelze načíst. Mnoho dalších by se nenačetlo. Pro mě hrozná zpráva.
Jsem v USA a Betsoft a Platypus jsou v mém regionu vždy k dispozici. Nakonec jsem musel kontaktovat podporu. První odpovědí byla obvyklá zdržující otázka, můžete poslat snímek obrazovky. Zbytečný. Zeptal jsem se, zda opravdu musím poslat snímek černé prázdné stránky. Ale udělal. Podpora okamžitě řekla, že v mém regionu nejsou nabízeny. Když jsem si však vybral sloty, které mi ve skutečnosti nebyly k dispozici, dostal jsem zprávu, že ano. Podpora mi nevěděla nic jiného, než že výrobci slotů rozhodují o regionálních nabídkách sami a my pro vás nemůžeme nic udělat. Omlouváme se za nepříjemnosti.......bla. Nepotřebuji omluvu a nenávist, když se k tomu kasina uchýlí.
Není to tak dlouhý příběh, omlouvám se. Tam T&C neřekl nic o načasování výběrů, takže to byla blbost. Překvapivě jsem druhý den obdržel odstoupení od smlouvy. Aby bylo jasno, jejich FAQ a T&C jsou velmi neúplné. Celý zážitek byl hrozný. Zklamaný z nemožnosti načíst sloty, o kterých jsem si myslel, že jsou k dispozici. Podpořte mě a dávejte mi nesmyslné výmluvy. Při pokusu o záchranu jakéhokoli svého vkladu jsem měl štěstí, takže jsem věděl, že dostat se odtamtud s čímkoli bude téměř nemožné.
Odpovím na vaše otázky. Podle mého názoru, a to jsem hrál v mnoha, mnoha online kasinech, je, že toto kasino je mnohem horší, než říkáte. Mimochodem, i když jsem nebyl požádán, abych vyzkoušel různé OS a prohlížeče, zkusil jsem jiné mobilní zařízení se stejnými výsledky. Bylo mi řečeno, abych vymazal mezipaměť a restartoval prohlížeče. I toto tvrzení stárne. Každý hráč ví, že to má udělat jako první. Můj konečný přesvědčivý názor na toto kasino je, že neodpovídají faktům, která zde zveřejňujete. Vychloubání se tím, že jde o velké kasino, se ukázalo jako nedostatečné. Dozvěděl jsem se, že i ta největší a nejbohatší online kasina se mohou vykašlat na lhaní a velmi, velmi špatné výkony. Tady to máš Jaro. Každý má svůj názor a jako velmi znalý hráč online kasina říkám, že byste zde ani neměli hrát. Je to problém a velmi špatně provozované online kasino bohatne ze svých zákazníků pomocí taktiky nízkého života.
Jaro,
Have you yourself ever played there? I was excited to find such a diversified lineup of slot manufacturers available. I usually test out a low deposit on casinos I don't know. I wish I could rely on your reviews, but I can't.
I went there, deposited 70USD and to my dismay, more than half the slots failed to load. I like Betsoft for stability, platypus for some fun games, they even have some RTG that I've never seen a site share RTG with any other brands, but they do include some. Another long story short, I'm lucky to salvage 55USD but that was a major struggle. Why? No Betsoft would load, no message and platypus the same way. Would not load. Many others would not load. Terrible news for me.
I am in the U.S. and Betsoft and Platypus are always available in my region. I finally had to contact support. First reply was the usual stalling question can you send a screenshot. Useless. I asked do I really have to send a screenshot of a black, blank page. But I did. Support immediately said that they are not offered in my region. However, when I selected slots that weren't available to me for real, I'd get a message saying so. Support knew nothing else to say to me other than the slot manufacturers decide regional offers themselves and we can't do anything for you. Sorry for the inconvenience.......blah. I don't need an apology and hate when casinos resort to doing that.
Not such a long story short, I apologize. There T&C said nothing about timing of withdrawals so that was a crap shoot. I surprisingly received my withdrawal the next day. To be clear, their FAQ and T&C are very incomplete. The entire experience was awful. Disappointed about the inability to be able to load slots I thought were available. Support giving me bullshit excuses. Trying to salvage any of my deposit, I got lucky, so I knew getting out of there with anything would be almost impossible.
I'll answer any questions you have. In my opinion, and I've played many, many online casinos, is that this casino is far more terrible than you guys say. Incidentally even though I was not asked to try different OS and browsers, I did try another mobile device with the same results. I was told to clear cache and restart browsers. That statement is getting old too. Any gambler knows to do that first. My final conclusive opinion of this casino is they do not live up to the facts you publish here. The bragging of being a large casino proved to be insufficient. I have learned that even the largest and wealthiest online casinos could give a shit about lying and performing very, very poorly. There you have it Jaro. Everyone has an opinion and as a very knowledgeable online casino player, I say you shouldn't even play here. It's a hassle and a very poorly run online casino getting wealthy off of their customers by using low life tactics.
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: