FórumDiskuze stížnostíVýběry mystake jsou zamítnuty

Výběry mystake jsou zamítnuty

před rokem od Lippixx
|
5534 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem

Již jsem jim poslal všechny požadované informace a stále se poflakují. Znovu se mě ptají na to samé. Minulý rok jsem s odstoupením neměl problém.

Často mi opakují, že posílám výpis z bankovního účtu. Ale už jsem je posílal několikrát. Už přemýšlím o právním postupu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dejte mi vědět, jak věci skončí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Již jsem Vám zaslal následující informace:

- videa s papírem v ruce, ve kterých by se mělo objevit datum, název stránky, jméno a příjmení.

- údaje o všech vkladech, které jsem na stránku provedl. (Znovu se mě ptají v posledních dvou odmítnutích) něco opakujícího se bez významu z jejich strany.

- výpis z bankovního účtu. Kterou jsem již poslal. A oni mi říkají, že to nejsou informace, které potřebují. Poraďte se s mou bankou.

Bankovní výpis se skládá z měsíčních výpisů, které mi poskytuje moje banka. (Už jsem jim je poslal a oni to ignorují)

Poslal jsem jim e-maily s žádostí o podrobné vysvětlení údajů, které potřebují, a neodpovídají mi. Vypadá to jako vtip.

Mám na výběr téměř 4 500 $.

Skutečná frustrace.

Cítím se podveden.

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

Pokud se vám nepodaří ověřit váš účet v přiměřené době, můžete vždy zvážit podání stížnosti na našem webu. Jste si jisti, že jste jim poskytli přesně ten bankovní výpis, který potřebovali?

Automaticky přeloženo:
před rokem

To jo. Předložte jim všechny bankovní údaje. Až do Cuil.

Nyní mi říkají, že musím vsadit 1 200 $, abych mohl vybrat celý svůj zůstatek.

Každý den mi říkají něco jiného.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahora me mandan lo siguiente:

Ahoj,


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.

Obracíme se na vás ohledně možného problému s výběrem, se kterým jste se mohli setkat.

Vezměte prosím na vědomí, že před žádostí o výběr musíte vsadit vložené prostředky v minimální výši koeficientu 1,3.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Již jsem hrál a vsadil jsem za celkové sázky: přibližně 1 500 USD.

Další poradce mi po chatu řekl, že musím vsadit 1 200 USD.

Prý už bych byl schopen vybrat svůj zůstatek.

Přikládám obrázek chatu.

Všimněte si, jestli mě nechají stáhnout. file

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

To zní docela složitě a upřímně řečeno se v tom případu ztrácím. Když zmínili, že musíte vsadit 1200 usd, první co mě napadlo, byla otázka, zda jste dostali bonus, který je potřeba vsadit xkrát. Ale pak řekli, že musíte vsadit svůj vklad s minimálním koeficientem nebo 1,3.

Chápu to správně, že sázíte na sport? Zní to, jako byste provedli vklad, poté vsadili (ale ne na celou částku vkladu), vyhráli jste a nyní se jej pokoušíte vybrat. Kasino vyžaduje, abyste vsadili svůj vklad (celou částku) a požádají vás, abyste jej vsadili na sázku s minimálním kurzem 1,3. Je to správně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Ano. Už jsem vsadil, co se ode mě žádalo. Došel jsem do cíle.

Ale teď mi řekli, že jsem neprošel procesem ověření účtu.

Znovu mě žádají o důkaz o vkladech, které jsem provedl prostřednictvím astropay.

Už jsem je posílal 3x.

Již jsem poslal e-mail na podporu astropay, aby mi poslali konkrétnější podrobnosti o mých vkladech v mystake. Protože se zdá, že to, co jim posílám, nefunguje, nebo mě ignorují.

Tohle už je zoufalé. Tento konflikt mám skoro dva týdny.

A co víc, dokonce jsem jim řekl, že už mě nezajímá zisk, že musím svou investici vybrat, i když ano.

Tohle už je zoufalé.

Opravdu nerozumím.

Minulý rok jsem si již ověřil účet a mohl jsem bez problémů vybrat. Nevím, proč teď kladou tolik překážek.

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

Mohu jen doporučit, abyste podali stížnost prostřednictvím našich webových stránek, protože jste zmínili tolik problémů. Doufám, že to pomůže urychlit proces.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak podám stížnost prostřednictvím webu?

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

Ahoj Lippixx,

stačí kliknout nebo klepnout na tento odkaz a ihned si jej vytvořit.

Hodně štěstí s reklamací!🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, po mnoha reklamacích. Vrátili mi peníze.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

Ahoj Lippixx!

Je hezké, že se s námi vracíte a podělíte se s námi – děkujeme.

Byly vám vráceny pouze vklady? Vzpomínám si, že jste psal, že už vás výhry nezajímají.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechali mě všechno odstranit. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před rokem

Mám z tebe takovou radost! ✨🙌

Znamená to, že problém byl způsoben hlavně zpožděním při absolvování KYC? Docela běžné v některých kasinech, pokud mohu dodat. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, jak jsem změnil číslo, které jsem vložil do zálohy s platbou na trhu?

Automaticky přeloženo:
lokillolarretaa
před 3 měsíci

Nejste si jisti, které číslo máte na mysli, ale v každém případě vám může pomoci žádost podpory nebo chatovacího agenta.

Doufám, že jste ochotni to zkusit. Buďte zde pro aktualizaci!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj! Děje se mi to samé jako uživateli lippixx! V mém případě, stejně jako on, pokaždé, když mě požádají o jednu věc a když ji dostanete, požádají o další a takto pokračujeme po více než 20 e-mailech. Přes chat nic neřeší a přes email udělají pokaždé jednu věc, takže účet nikdy neověří. Zajímalo by mě, zda existuje nějaký způsob reklamace.

Automaticky přeloženo:
Lippixx
před 3 měsíci

Kde jsi tvrdil? Děje se mi to samé a to mám více než 20 emailů

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky